تبلیغات در شبکه های اجتماعی

با توجه به نقش مؤثر شبکه های اجتماعی در زندگی امروز، بایستی از آنها در راستای تبلیغات و بازاریابی استفاده کرد. شبکه های اجتماعی قدرت بسیار زیادی دارند و اگر از آنها درست استفاده شود، می توان به شرایط ایده آلی رسید.

مزایای تبلیغات در شبکه های اجتماعی

  • افزایش آگاهی از برند
  • افزایش ترافیک
  • افزایش وفاداری به برند

افزایش آگاهی از برند

شبکه های اجتماعی، یک روش عالی برای برقراری ارتباط با مردم و افزایش آگاهی از برند هستند. به وسیله این شبکه ها، شما می توانید پست های جالب و جذاب قرار دهید. کاربران در صورتی که پست شما را دوست داشته باشند، آن را به اشتراک می گذارند و افراد زیادی از آن دیدن می کنند. شما می توانید با انجام تبلیغات در شبکه های اجتماعی برندتان را به افراد بیشتری معرفی کنید و سریعتر به شهرت برسید.

همچنین ۹۱% بازاریابان اعلام کرده اند که به کمک شبکه های اجتماعی محصولات و خدمات، بیشتر در معرض دید قرار می گیرند

افزایش ترافیک

   

افزایش وفاداری به برند

یکی از مهم ترین اهداف کسب و کارها، یافتن مشتریان وفادار است. چراکه ۸۰% فروش تنها از ۲۰% مشتریان وفادار به دست می آید. به وسیله تبلیغات در شبکه های اجتماعی، کسب و کار شما بیشتر از همیشه دیده شده و مورد توجه افراد بسیار قرار می گیرد. همچنین بسیاری از مشتریان بالقوه تبدیل به مشتریان بالفعل می شوند و در نهایت برخی از آنها به مشتریان وفادار تبدیل می گردند.

چرا تبلیغات در شبکه های اجتماعی اهمیت دارد؟

  • ۲۱% مصرف کنندگان از برندهایی که در شبکه های اجتماعی هستند، خرید می کنند.
  • ۲۱% مصرف کنندگان ترجیح می دهند که به یک برند پیام بدهند، به جای اینکه به قسمت خدمات مشتری تماس بگیرند.
  • ۷۴% مصرف کنندگان محتوایی ویدئویی در رابطه با برندها را به اشتراک می گذارند.
  • ۴۹% افراد می گویند که پرداخت آسان، شانس خرید از شبکه های اجتماعی را افزایش داده است.
  • شبکه های اجتماعی مهم ترین منبع الهام بخش برای مصرف کنندگان می باشند و ۳۷% مصرف کنندگان از طریق این شبکه ها برای خرید محصول مورد نظر خود الهام می گیرند.
  • در سال ۲۰۱۸، ۷۴ میلیارد دلار صرفه هزینه تبلیغات در شبکه های اجتماعی شد.
  • تنها در فیسبوک، ۵ میلیون تبلیغ کننده فعال وجود دارد.

با توجه به آمار های بالا متوجه می شویم که شبکه های اجتماعی نقش مهمی در ارائه محصولات و خدمات شما دارند. بنابراین با انجام تبلیغات در شبکه های اجتماعی، آمار بازدید از کسب و کار خود را بالا ببرید. تیم “مشتری من” با در نظر گرفتن نوع مخاطبان شما، شبکه اجتماعی مناسبی را انتخاب می کند و سپس تبلیغات شما در آن شبکه یا شبکه ها قرار می دهد، تا بتوانید در یک بازه زمانی کوتاه به حجم زیادی از مخاطبان دسترسی پیدا کنید.

تعرفه تبلیغات در شبکه های اجتماعی

  • کارشناسان و متخصصان “مشتری من” برای تعیین تعرفه عواملی همچون؛ نوع کسب و کار شما، طراحی محتوای تبلیغاتی، مدت زمان تبلیغات و … در نظر می گیرند. سپس تعرفه مناسبی را برای شما تعیین می کنند. برای کسب اطلاع بیشتر در رابطه با “تبلیغات در شبکه های اجتماعی” و تعرفه آنها با واحد دیجیتال مارکتینگ “مشتری من” در ارتباط باشید.