تبلیغات در صفحات پربازدید

تبلیغات در صفحات پربازدید، یک روش مناسب برای ارائه محصولات و خدمات شماست. به وسیله این نوع تبلیغات، مخاطبان هدف را به دست آورده و به سودآوری می رسید. این نوع تبلیغات به سبب ویژگی های مثبتی که دارد، می تواند در کمترین زمان شما را به اهداف کسب و کارتان برساند.

مزایای تبلیغات در صفحات پربازدید

  • رتبه جستجوی شما را بهبود می بخشد
  • افزایش آگاهی از برند
  • مخاطبان بیشتر به شما اعتماد می کنند

رتبه جستجوی شما را بهبود می بخشد

   

 افزایش آگاهی از برند

وقتی که صفحات پربازدید هدفمندی را انتخاب می کنید، باعث می شوید که افراد زیادی از برند شما آگاه شوند و آگاه شدن، سبب افزایش استفاده از محصولات و خدمات شما می شود.

علاوه بر اینها شما می توانید با اینفلوئنسرها نیز همکاری کنید و اطلاعات کاملی در رابطه محصولات خود به آنها بدهید، تا بتوانند اطلاعات محصولات و خدمات شما را به کاربران خود بدهند و به آنها توصیه کنند که از آنها استفاده کنند.

مخاطبان بیشتر به شما اعتماد می کنند

صفحات پربازدید، صفحاتی هستند که مخاطبان زیادی درگیر آنها می باشند و به آنها اعتماد می کنند. به دست آوردن اعتماد و اعتبار در شبکه های اجتماعی نیازمند تلاش و زمان زیادی است. برای اینکه بتوانید در کمترین زمان این اعتماد را به دست آورید، بایستی تبلیغات در صفحات پربازدید را در برنامه های بازاریابی خود قرار دهید. تیم خلاق و حرفه ای “مشتری من” مجموعه کاملی از پیج های پرمخاطب را در اختیار دارد، که با گذاشتن تبلیغات شما در آنها، اعتماد کاربران را به دست آورده و فروش شما را بالا می برد.

چرا صفحات پر مخاطب و پربازدید اهمیت دارند؟

  • ۷۰% نوجوانان به صفحات پربازدید و اینفلوئنسرها بیشتر اعتماد می کنند.
  • ۸۶% از زنان با استفاده از شبکه های اجتماعی برای خرید خود تصمیم می گیرند.
  • ۴۹% مصرف کنندگان، تحت تأثیر توصیه ها و تبلیغات صفحات پربازدید و پرمخاطب هستند.
  • ۵۷% شرکت های فشن و زیبایی به وسیله صفحات پربازدید و پر مخاطب بازاریابی خود را انجام می دهند.
  • بیشتر برندها، هزینه های بازاریابی به وسیله صفحات پربازدید را افزایش می دهند.
  • ۷۴% افراد به راهنمایی ها و توصیه های شبکه های اجتماعی برای خرید اعتماد می کنند.
  • ۶۷% بازاریابان به کمک صفحات پربازدید و اینفلوئنسرها تبلیغ می کنند.
  • ۶۰% افراد در هنگام خرید، تحت تأثیر شبکه های اجتماعی عمل می کنند.
  • ۷۱% بازاریابان معتقد هستند که صفحات پربازدید و پر مخاطب به ارتقاء کسب و کار کمک می کنند.

با توجه به آمارهای بالا متوجه می شویم که تبلیغات در صفحات پربازدید چه اهمیتی دارد. دیگر مثل گذشته تبلیغات به صورتی سنتی طرفدار ندارد و از آنجایی که افراد ساعات زیادی را شبکه های اجتماعی می گذرانند، پس می توان به کمک این شبکه ها بهترین بازده را از تبلیغات به دست آورد.

تعرفه تبلیغات در صفحات پر بازدید

  • تیم “مشتری من” یک پکیج کامل از پربازدید ترین صفحات را در اختیار دارد، پس از بررسی نوع کسب و کار شما و خدماتتان بهترین صفحات را برای تبلیغ انتخاب می کند. برای انتخاب این نوع صفحات عواملی بسیاری همچون: سلیقه مخاطبان، حضور مخاطبان هدف و … را در نظر می گیرد. پس از بررسی، تعرفه مناسبی را برای شما تعیین می کند. برای کسب اطلاع از “تبلیغات در صفحات پر بازدید” و تعرفه های آنها با واحد دیجیتال مارکتینگ “مشتری من” در ارتباط باشید.