تبلیغات همسان

حتماً واژه استتار شدن را شنیده اید. این واژه به معنای این است که به شکل محیط پیرامونی در بیایید. تبلیغات همسان نیز به معنای این است که تبلیغات با محیط پیرامون خود هماهنگ شوند. این نوع تبلیغات یک روش هوشمندانه برای نادیده نگرفته شدن توسط کاربران می باشند. تبلیغات همسان به محتوای سایت بسیار نزدیک هستند و کمتر به شکل تبلیغ می باشند، به همین سبب تأثیر بیشتری بر روی مخاطب می گذارند.

مزایای تبلیغات همسان

  • اطلاعات را به خوبی به مخاطب منتقل می کند
  • توجه دیگران را جلب می کند
  • با مخاطب ارتباط برقرار می کند
  • به مخاطب قدرت انتخاب می دهد

اطلاعات را به خوبی به مخاطب منتقل می کند

   

 توجه دیگران را جلب می کند

تبلیغ کنندگان معمولاً اثرات مثبت بیشتری از تبلیغات همسان دیده اند. اگر از تبلیغات همسان استفاده کنید، بهتر می توانید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و اعتماد آنها را به دست آورید.

با مخاطب ارتباط برقرار می کند

تبلیغات همسان یک فرصت عالی است، برای تعامل با مخاطبان و کاربران. این تعامل سبب می شود که مخاطب با برند و کسب و کار شما بیشتر آشنا گردد و بتواند اطلاعات سودمندی در رابطه با آن بدست بیاورد.

به مخاطب قدرت انتخاب می دهد

مخاطب بیشتر از آنکه در خرید آنلاین به دنبال محصولات و خدمات جدید باشد، به دنبال یک راه حل برای رفع مشکلات و نیازهای خود است. تبلیغات همسان به شکلی با مخاطب ارتباط برقرار می کنند که هم نیازش رفع شود، هم بتواند محصول مورد نظرش را انتخاب کند. همچنین مخاطب به چنین تبلیغاتی بیشتر اعتماد می کند. چرا که متوجه می شود این نوع تبلیغات او را مجبور به خرید نمی کند، بلکه به او قدرت انتخاب می دهد.

چرا تبلیغات همسان اهمیت دارد؟

هدف اصلی و مهم تبلیغات همسان، برآورده کردن انتظارات مخاطب و برقراری رابطه با اوست. همچنین می خواهد که بر اساس سلیقه و علاقه افراد، تبلیغات را ارائه دهد. به همین سبب طرفداران بسیاری به دست آورده است. برای اینکه بیشتر با اهمیت این نوع تبلیغات آشنا بشوید، مطالب و آمارهای زیر را بخوانید؛

  • ۷۰% کاربران ترجیح می دهند که با خواندن و مشاهده محتوا در رابطه با محصولات اطلاعات به دست بیاورند تا به روش سنتی.
  • تبلیغات همسان بیش از ۵۳% نسبت به تبلیغات بنری بازدیدکننده دارند.
  • تبلیغات همسان فروش را ۱۸% افزایش می دهند.
  • تبلیغات همسان ارتباط با مخاطب و تعامل را ۶۰% بهبود می بخشند.
  • ۴۱% برندها از تبلیغات همسان در استراتژی بازاریابی خود استفاده می کنند.

با توجه به آمارهای بالا متوجه می شویم که تبلیغات همسان نقش مؤثری در ارائه محصولات و خدمات دارد. در این راستا تیم “مشتری من” با داشتن سابقه در زمینه تبلیغات و استراتژی های بازاریابی، به بهترین شکل تبلیغات همسان شما را انجام می دهد.

تعرفه تبلیغات همسان

  • تیم “مشتری من” با بهره مند از کادری مجرب، تبلیغات شما را به شیوه ای استاندارد، در شبکه های اجتماعی به نمایش می گذارد و برای اینکه تبلیغات شما با کیفیت بیشتری باشد در ابتدا با شما مشاوره کرده و سایر اطلاعات در زمینه کسب و کار، نوع خدمات و محصولات را به دست می آورد. سپس با در نظر گرفتن تمام عوامل بهترین تعرفه را برای شما عزیزان در نظر می گیرد. برای کسب اطلاع بیشتر در رابطه با تبلیغات همسان و تعرفه های مربوط به آن با واحد دیجیتال مارکتینگ “مشتری من” در ارتباط باشید.