تبلیغات کلیکی گوگل

تبلیغات کلیکی همانطور که از اسمش پیداست، بر اساس کلیک کاربران می باشد. در واقع شما تبلیغ خود را در فضای مجازی قرار می دهید و به ازای هر کلیکی که روی تبلیغ شما زده می شود، هزینه ای می پردازید. به همین سبب این نوع تبلیغات بسیار به صرفه است و طرفداران زیادی دارد. در ایران سایت های بسیاری چنین تبلیغی را انجام می دهند و ساز و کار آنها به این صورت است که این نوع سایت ها با سایت های معروف قرارداد می بندند و تبلیغات کاربران را در آن سایت ها قرار می دهند. سپس کاربران آن سایت ها، با مشاهده تبلیغ بر روی آن کلیک می کنند. هر کلیک هزینه ای از شخص تبلیغ کننده کم می کند.

مزایای تبلیغات کلیکی گوگل

  • تبلیغات کلیکی هدفمند هستند
  • هزینه این نوع تبلیغات پایین است
  • این نوع تبلیغات قابل سنجش و بررسی هستند
  • به سرعت نتایج مثبت را به دست می آید

تبلیغات کلیکی هدفمند هستند

   

 قابل سنجش و بررسی هستند

به عبارتی شما می توانید به نتایج تبلیغ خود دسترسی پیدا کنید. به طوری که گزارشی از تعداد افرادی که تبلیغ شما را مشاهده کرده اند و وارد سایت شما شده اند را به آسانی به دست می آورید. با توجه به این گزارش، می توانید به سرعت در رابطه با تبلیغات خود تصمیم بگیرید و در صورت مشاهده نتایج مثبت، بر روی این روش تبلیغاتی بیشتر سرمایه گذاری کنید.

هزینه این نوع تبلیغات پایین است

نسبت به دیگر هزینه های تبلیغات در شبکه های اجتماعی، هزینه این نوع تبلیغات بسیار پایین است. در واقع شما به خاطر کلیک هایی که توسط کاربران بر روی تبلیغات زده می شود، هزینه پرداخت می کنید. این هزینه صرفاً بابت افرادی است که می خواهند تبلیغ شما را ببینند و با محصول شما آشنا شوند. پس این نوع تبلیغ بسیار مفید و به صرفه می باشد.

به سرعت نتایج مثبت به دست می آید

به وسیله این نوع تبلیغات، شما می توانید به آسانی به نتایجی که خواهان آن بودید، برسید. برای مثال در کوتاه مدت، بازدید از سایت و سودآوریتان افزایش پیدا می کند. در صورتی که در روش های دیگر همچون سئو این نتایج ممکن است، پس از چند ماه به دست بیاید.

حال برای اینکه بیشتر به جایگاه تبلیغات ppc پی ببرید به آمارهای زیر توجه کنید؛

  • بر اساس تحقیق SocialMediaToday، در سال ۲۰۱۷، حدود ۷ میلیون تبلیغ کننده ۱۰.۱ میلیارد دلار بر روی تبلیغات کلیکی سرمایه گذاری کرده اند.
  • تبلیغات کلیکی، ترافیک اینترنتی را ۵۰% افزایش می دهند.
  • ۴۰% برندها و سازمان ها می گویند که هزینه تبلیغ کلیکی، بسیار پایین تر از آنچه که تصور می کردند، بوده است.
  • ۴۰% برندها می خواهند که بیشتر بر روی تبلیغات کلیکی سرمایه گذاری کنند و این نشان دهنده این است که این نوع تبلیغات بسیار مؤثر عمل کرده اند.
  • ۶۵% کلیک هایی که بر روی این نوع تبلیغات صورت می گیرد، توسط افرادی است که قصد خرید دارند.
  • ۷۶% افرادی که در طول روز از موبایل خود استفاده می کنند، حداقل از یک کسب و کار بازدید می کنند.

بنابراین با توجه به آمارهای بالا، متوجه می شویم که تبلیغاتی کلیکی یک نوع تبلیغات مؤثر و پر بازده است. پس بهتر است که از این نوع تبلیغات بهره ببرید و در کوتاه مدت به نتایج مورد نظرتان برسید. تیم “مشتری من” با داشتن سابقه در زمینه دیجیتال مارکتینگ و بهره مندی از کارشناسان حرفه ای می تواند کلیه خدمات تبلیغاتی شما را انجام دهد و شرایط ایده آلی برای شما ایجاد نماید.

تعرفه تبلیغات کلیکی گوگل

  • تیم “مشتری من” در رابطه با تبلیغات کلیکی گوگل، عوامل مختلفی را در نظر می گیرد و پس از بررسی همه عوامل، تعرفه مناسب و به صرفه ای را به شما ارائه می دهد تا بتواند رضایت شما عزیزان را کسب کند. برای اطلاع از “تبلیغات کلیکی گوگل” و تعرفه آن با واحد دیجیتال مارکتینگ مشتری من در ارتباط باشید.