انتشار رپرتاژ در سایت ها

رپورتاژ یا reportage، یک کلمه فرانسوی به معنای گزارش است. رپورتاژ نوعی تبلیغات غیر مستقیم است که اعتماد مخاطب را به دست می آورد. در واقع رپورتاژ نوعی خبر تبلیغاتی است، که در رابطه با محصولات و خدمات نوشته می شود و در سایت ها و شبکه های خبری پر بازدید به اشتراک گذاشته می شود. “انتشار رپورتاژ در سایت ها” به سبب تأثیر زیادی که دارد، بسیار پر طرفدار می باشد.

جایگاه رپورتاژ

سازمان های بزرگ و برندهای معروف از تبلیغات رپورتاژ به عنوان یکی از مؤثرترین و تأثیرگذارترین روش های بازاریابی استفاده می کنند. در ایران نیز انتشار رپورتاژ در سایت ها بسیار متداول شده و افراد از آن برای ارتقاء کسب و کار خود استفاده می کنند. در برخی موارد شخصیت های برجسته سیاسی، هنری و … از رپورتاژ استفاده می کنند، تا اطلاعات و پیام مورد نظرشان را به مردم انتقال دهند.

همانطور که می دانید آگهی تبلیغاتی در وب سایت ها، به طور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کرده است و بسیاری از افراد بدون اینکه توجهی به این آگهی ها داشته باشند، از کنار آنها می گذرند. اما در رابطه با انتشار رپورتاژ در سایت ها چنین اتفاقی نمی افتد و افراد ضمن خواندن و دریافت اطلاعات با تبلیغ شما به صورت غیر مستقیم آشنا شده و از آن بهره می برند.

مزایای انتشار رپورتاژ در سایت ها

  • رپورتاژ تأثیر زیادی در سئو دارد
  • آگهی رپورتاژ پاک نمی شود

رپورتاژ تأثیر زیادی در سئو دارد

   

آگهی رپورتاژ پاک نمی شود

رپورتاژ همیشه در سایت های خبری باقی می ماند و به همین سبب همواره در معرض دید کاربران است.

چرا انتشار رپورتاژ در سایت ها مهم است؟

  • بیش از ۵۰% شرکت ها، از سایت ها برای بازاریابی استفاده می کنند و سایت ها یکی از مهم ترین بخش های “دیجیتال مارکتینگ” به حساب می آیند.
  • بر اساس مطالعه ای در Smart Insights، توسعه وب سایت ها و رسانه های اجتماعی، مؤثر ترین روش برای بازاریابی b2b است.
  • ۳۷% کاربرانی که به صورت آنلاین خرید می کنند، گفته اند که از شبکه های اجتماعی برای خرید محصولات مورد نظرشان الهام می گیرند.

از آنجایی که افراد روزانه زمان زیادی را در دنیای مجازی هستند، بنابراین تبلیغات زیادی را خواه یا ناخواه می بینند. با توجه به جایگاه سایت ها، بسیاری از سازمان ها ترجیح می دهند، از طریق آنها تبلیغات خود را انجام دهند. اما از آنجایی که تبلیغات مستقیم اغلب نادیده گرفته می شود، بنابراین بهتر است به وسیله “انتشار رپورتاژ در سایت ها” تبلیغ کرد.

نحوه انتشار رپورتاژ در سایت ها بسیار مهم است و نیازمند متخصصانی در زمینه بازاریابی، سئو، خبرنگاری، تبلیغات و … می باشد. تیم “مشتری من” با داشتن کادر مجرب، تبلیغات شما را به بهترین شکل ارائه می دهد تا شرایط ایده آلی برای کسب و کارتان فراهم سازد.

تعرفه انتشار رپرتاژ در سایت ها

  • متخصصان و کارشناسان “مشتری من” با در نظر نوع آگهی، نوع سایت خبرگزاری و … تعرفه ای مناسب برای شما تعیین می کنند. “مشتری من” با توجه به ارتباطی که با وب سایت های معتبر و پر بازدید دارد، بهترین تعرفه را برای شما در نظر می گیرد. برای کسب اطلاع از ” انتشار رپورتاژ در سایت ها” و تعرفه های آن با واحد دیجیتال مارکتینگ “مشتری من” در ارتباط باشید.
کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ