myc-logo1

۵ دلیل برای سرمایه گذاری در سئو

۵ دلیل برای سرمایه گذاری در سئو
سرمایه گذاری در سئو
برای دیدن فهرست مطالب کلیک کنید
اولین امتیاز رو ثبت کنید

سرمایه گذاری در سئو Invest in SEO – اولین سوالی که برای بسیاری از افراد در هنگام گسترش کسب و کار خود به صورت آنلاین به وجود می‌آید این است که چرا باید کسب و کار خود را به صورت آنلاین و در قالب سایت ارائه کنیم؟ و سوال دوم اینکه چرا باید سایت خود را سئو کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگویم که سرمایه‌گذاری در سئو به معنی گسترش کسب و کار خود در سراسر کشور می باشد.

تصور کنید که شما تنها می‌توانید محصول مورد نظر خود را تنها به مخاطبینی که در محل سکونت شما و شهر شما حضور دارند بفروشید به نظر شما آیا سود فروش محصول و ارائه خدمات به مخاطبینی که در سراسر کشور حضور دارند بیشتر است؟ یا سود فروش محصول و خدماتی که تنها در نزدیکی شما و در محل زندگی شما حضور دارند بیشتر است؟ بدون شک اینکه شما بتوانید محصولات و خدمات خود را به سراسر ایران ارائه دهید سود بیشتر و فروش بیشتری نصیب شما خواهد شد.

به همین دلیل است که شما باید در سئو سرمایه‌گذاری کنید. برای سرمایه گذاری درست در این حوزه بهتر است به یک آژانس دیجیتال مارکتینگ مراجعه کنی. در ادامه اطلاعات بیشتری در رابطه با سرمایه گذاری در سئو در اختیار شما قرار می دهیم.

تفاوت سئو و دیجیتال مارکتینگ

باید به شما بگویم که سئو جزو شاخه های حوزه دیجیتال مارکتینگ می‌باشد و می‌تواند تاثیر فوق‌العاده زیادی در کسب و کار شما و رشد کسب و کار اینترنتی شما داشته باشد. به همین دلیل تمامی صاحبین کسب و کار باید سایت خود را سئو کنند تا بتوانند فروش خود را بیشتر کرده و از طرفی برندسازی را نیز در ساز و کار خود قرار دهند.

به عنوان یک سئو کار باید به شما بگویم که تمامی کسب و کارهای آنلاین به سرمایه گذاری در سئو نیاز دارند البته اگر هدف آنها فروش محصول و ارائه خدمات به سراسر کشور و یا حتی خارج از کشور میباشد!
بسیاری از افراد متاسفانه سئو را به عنوان یک بخشی که هزینه بسیار زیادی برای آن ها دارد می بینند در صورتی که سرمایه گذاری در سئو برای بلند مدت برای کسب و کار آنها بوده و می‌تواند روند درآمدی و همچنین برندسازی آنها را کاملا متحول کند. بسیاری از افراد به عنوان فعالیت مجازی تنها در اینستاگرام فعال هستند که آن نیز در صورت مدیریت اینستاگرام صحیح خود می‌تواند موثر باشد.

سرمایه گذاری در سئو

فروش چند برابر با سرمایه گذاری در سئو

سئو می‌تواند تاثیر مستقیمی بر روی افزایش درآمد و فروش محصول و خدمات شما داشته باشد، در واقع سئوکار یک استراتژی سئو کامل در رابطه با اینکه چطور می تواند فروش شما چندین برابر شود از پیش تعیین می‌کند و سپس آن را بر روی سایت شما اجرا خواهدکرد.

با اجرای یک استراتژی صحیح، شما ورودی های بسیار زیادی خواهید گرفت و رتبه سایتتان افزایش پیدا خواهد کرد که این موارد به طور کلی بر روی فروش شما و همچنین برندسازی و شناخته شدن شما تاثیر زیادی داشته و به افزایش فروش محصولات شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد. این نکته را فراموش نکنید که تاثیر سئو بر روی کسب و کار شما نیاز به زمان دارد و نباید عجول باشید.

جذب مخاطب هدف با سرمایه گذاری در سئو

زمانی که شما سایت خود را طراحی می‌کنید و سئوکار استراتژی‌های سئو را تنظیم می‌کند فعالیت شما به صورت آنلاین در گوگل آغاز می‌شود. کار با توجه به استراتژی هایی که تعیین کرده است باید مخاطبین هدف را برای شما جذب کند. جذب مخاطب هدف می‌تواند شما را در زمان کمتری به موفقیت برساند. اینکه شما مخاطبین را جذب کنید که محصول و خدمات شما برای آنها کاربردی می‌باشد در روند فروش و از طرفی برندسازی و ارتقای کسب و کار شما بسیار موثر خواهد بود.

برند سازی با سرمایه گذاری در سئو

در بالا اشاره‌هایی به برندسازی شد اما اگر بخواهم بسیار گسترده تر در رابطه با آن صحبت کنم باید بگویم که برندینگ یک پروسه کاملاً زمان‌بر می‌باشد. اما اگر برندینگ شکل بگیرد و شما در ذهن مصرف کننده و مخاطبین خود ماندگار شوید نتیجه بسیار خوبی را بر روی کسب و کار خود مشاهده خواهید کرد. برای برندینگ بهتر است که سایت شما طراحی و سئو شود.

کاهش هزینه تبلیغات

این که شما بخواهید کسب و کار خود را به واسطه تبلیغات معرفی کنید ریسک بسیار زیادی را باید متحمل شوید. در وهله اول باید در رابطه با آژانس تبلیغاتی که قرار است تبلیغات کسب و کار خود را به آنها بسپارید به طور کامل تحقیق کنید. همچنین در رابطه با اینکه تبلیغات شما چگونه انجام می‌شود و آیا بنر های تبلیغاتی که برای شما طراحی شده موفق است یا نه اطلاعات کسب کنید و باید ریسک آن را بپذیرید!

و از همه مهمتر اینکه هزینه تبلیغات مختلف نسبت به سئو بسیار بیشتر است. اما نتیجه آن کاملاً نامعلوم بوده و نمی‌توانید مطمئن باشید که حتماً با تبلیغات درآمد و برندینگ شما شکل می گیرد. از طرفی نمی‌توانید این اطمینان را داشته باشید که شما می‌توانید مخاطب هدف جذب کنید یا نه!

سئو نسبت به تبلیغات راه مطمئن تر و از طرفی حرفه‌ ای‌تری می‌باشد و سئو کار می‌تواند این اطمینان را به شما بدهد که شما را به اهداف مورد نظر خود برساند. سئوکار موظف است شما را در جریان خدمات و نتایج ارائه شده قرار دهد، به همین دلیل تمامی سئوکاران در یک بازه زمانی که توسط خود آنها مشخص می‌شود باید به شما گزارش سئو تحویل دهند. با بررسی گزارش سئو شما متوجه می شوید که سئو چه تاثیری بر روی رشد و ارتقاء کسب و کار شما داشته است.

اعتماد سازی

تصور کنید که شما فروش محصول و خدمات خود را تنها در اینستاگرام یا یک پلتفرم دیگر انجام می دهید و مخاطب برای اینکه بتوانند از خدمات و محصولات شما استفاده کند ممکن است کمی مردد شود و یا به عبارت دیگر به شما اعتماد کافی نداشته باشد. اما اگر شما سایت خود را طراحی کنید و با داشتن نماد اعتماد مخاطب با اعتماد بیشتری نسبت به اینستاگرام از شما خرید می کند و همین امر می‌تواند در برندسازی نیز بسیار تاثیر گذار باشد. به همین دلیل است که باید بر روی سرمایه گذاری در سئو تمرکز کنید.

برای بررسی اهمیت سئو سایت The importance of site SEO بهتر است در قدم اول به تعریف مشخصی از سئو برسیم. سئو به معنای بهینه‌سازی سایت است. کلید حل بسیاری از مشکلات در سایت، سئو است. اگر بازدید و ترافیک مناسبی در سایت خود ندارید و در طولانی‌مدت پیشرفت شایانی نکرده‌اید، وقت آن رسیده تا با استفاده از سئو، سازوکار جدیدی ایجاد کنید. سئو کمک می‌کند تا شما به‌عنوان ارائه‌کننده خدمات و مشتری به‌عنوان جستجو کننده همان خدمات، سریعاً با یکدیگر ارتباط بگیرید و لینک شوید. پیداست که در این حالت بازدید سایت افزایش‌یافته و درصورتی‌که سایت شما یک فروشگاه اینترنتی باشد، فروش آنلاین شما نیز گسترش می‌یابد. با ما همراه باشید تا موارد بیشتری از اهمیت سئو سایت بیاموزید.

اهمیت سئو سایت چیست؟

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مهم ترین مزیت استفاده از سئو سایت در شناساندن مطالب و محصولات شما به موتورهای جستجو بر اساس  قوانین سئو و گوگل است.

موتورهای جستجو در گوگل اگرچه هوشمند و پیچیده‌اند، اما هنوز هم درکی مشابه یک انسان ندارند.

برای اینکه بتوانید یک محصول همانند یک کیف لوازم‌آرایش را به موتورهای جستجو معرفی کنید و آن را با آنچه مشتری در گوگل سرچ کرده مطابقت دهید، می‌بایست از دستورات سئو پیروی کنید.

زمانی که موتور جستجو نداند این محصول چیست، چه‌کار آیی دارد و افراد با کدام عنوان دنبال آن می‌گردند، نمی‌تواند آن را در معرض دید مشتری قرار دهد.

بر همین اساس سئو چند فاکتور مؤثر تعریف نموده تا شما با رعایت آنان، بتوانید محصول را معرفی کنید.

همچنین بخوانید: فاکتورهای گوگل برای افزایش بازدید سایت

اهمیت سئو سایت و کلمه کلیدی

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

یکی از مشخصه‌های بهبود دهنده سئو، انتخاب کلمه کلیدی مناسب است.

کلمه کلیدی در عناوین سئو دقیقاً همان نام محصول و یا عنوانی است که در گوگل مورد جستجو قرار می‌گیرد.

در انتخاب کلمه کلیدی می‌بایست دقت بیشتری به کار بگیرید و خود را جای مشتری فرض کنید.

برای درک بیشتر اهمیت سئو سایت هنگام طراحی فروشگاه اینترنتی یک مثال می‌زنیم.

اگر شما به دنبال خرید یک کیف لوازم‌آرایش باشید، دقیقاً از چه عبارتی برای جستجو استفاده می‌کنید؟

فرض کنید ما برای فروش کیف لوازم‌آرایش، عنوان محصول و کلمه کلیدی را کیف لوازم‌آرایش می‌نویسیم.

در این حالت زمانی که یک فرد عبارت کیف لوازم‌آرایش را جستجو می‌کند، با احتمال بیشتری سایت ما نیز در کنار سایت‌های فروش دیگر در معرض دید او قرار می‌گیرد.

حال‌آنکه بدون استفاده از سئو، شانس دیده شدن و در پی آن فروش کمتر خواهد بود.

همچنین بخوانید: سئو سایت های فروشگاهی به چه صورت انجام می‌شود؟ 

مزایای استفاده از سئو

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

تاکنون با اهمیت سئو سایت آشنا شدید.

بد نیست با مزایای استفاده از سئو در سایت نیز آشنا شوید.

بررسی این فواید بدون شک شما را نیز وسوسه می‌کند تا با آموزش‌های سئو بیشتر آشنا شده و آن را در قالب سایت خود به کار بگیرید.

  • به افزایش ترافیک سایت و بازدید روزانه کمک می‌کند.
  • اهمیت سئو سایت و بهینه‌سازی سایت زمانی آشکار می‌شود که شما در لیست اول جستجو قرار بگیرید.
  • اغلب افرادی که قصد خرید یک محصول را دارند، از بین 5 نتیجه اول در هر جستجو اقدام به خرید می‌کنند.
  • سئو با بالا بردن امتیاز شما، شانس قرارگیری در صفحه اول را به شما می‌دهد.
  • قرارگیری در صفحه اول گوگل اعتماد بیشتری برای خریدار و یا متقاضی ایجاد می‌کند.
  • بالا بودن سایت در میان نتایج اول، اعتبار شما را در میان رقیبان بالا می‌برد.

چرا سئو برای کسب درآمد آنلاین ضروری است؟

خیابانی یک طرفه را تصور کنید که 10 پیتزا فروشی دارد. پیتزافروشی شما اولین چیزی است که مشتریان هنگام شروع به قدم زدن در این خیابان می بینند. پیتزا فروشی های دیگر بسیار پایین تر هستند و به همین دلیل بیشترین مشتری را جذب می کنید. این یک راه برای فکر کردن به رابطه بین موتورهای جستجو و کسب و کار شما است. یکی از اهداف اولیه سئو این است که وقتی مردم محصولات و یا خدماتی را که ارائه می‌دهید جستجو می‌کنند، کسب‌وکار شما را در صفحه‌های نتایج موتور جست‌وجو در ابتدا و یا تا حد امکان نزدیک به اول قرار دهید. این نوع ترافیک به عنوان ترافیک ارگانیک شناخته می شود، جایی که بازدیدکنندگان یک جستجوی طبیعی انجام می دهند و به وب سایت شما مراجعه می کنند. اکثر کسب و کارها برای کسب درآمد آنلاین Earn money online به ترافیک ارگانیک نیاز دارند و این باعث ایجاد رقابت برای رتبه بندی در موتورهای جستجو می شود.

تنها راه برای قرار گرفتن در بالای رتبه بندی (مانند اولین پیتزا فروشی در خیابان) ایجاد و اجرای یک استراتژی سئو قوی است.

با این حال، گفتن آن آسان تر از انجام دادن است. کسب درآمد آنلاین مستلزم تحقیق مداوم در مورد کلمات کلیدی و آنالیز رقبا است. همچنین مستلزم این پرسش دائمی است که «دیگر چه می توان کرد؟»

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

تقریباً برای هر چیزی می توانید رتبه بندی کنید

چه در حال راه‌اندازی یک سایت کاملاً جدید هستید یا یک حضور ثابت در وب دارید، به یاد داشته باشید که تقریباً برای هر چیزی می‌توانید رتبه بندی کنید. مسلماً، برخی از کلمات کلیدی بسیار رقابتی و همچنین نام‌های تجاری و دسته‌بندی‌ها وجود دارند که به سادگی دارای بازیکنان بسیار زیادی هستند.

رتبه بندی برای کلمات کلیدی و همچنین مکان(ها)ی که کسب و کار شما در آن فعالیت می کند، تاثیری حیاتی بر کسب درآمد آنلاین شما دارد. مشتریانی که در زمینه های مختلف کسب و کار شما خرید می کنند، زمان آسان تری برای یافتن وب سایت شما و خدمات خاص مورد نیاز خود دارند.

علاوه بر این، سئو به کسب و کار شما اجازه می دهد تا هر محصول و خدماتی که ارائه می دهید را هدف قرار دهد. به عنوان مثال، به جای اینکه فقط سعی کنید برای “بهترین پیتزا در تهران” سئو کنید، می توانید هر سبکی مانند “بهترین پیتزای پپرونی در تهران” و حتی “بهترین ساندویچ در تهران” را نیز انجام دهید. هر بار که برای مجموعه ای از کلمات کلیدی رتبه بالایی کسب می کنید، شبیه به چرخیدن در گروه جدیدی از مشتریان است. افرادی که از قبل به دنبال چیزهایی هستند که شما می فروشید. در این زمینه آژانس دیجیتال مارکتینگ اماده ارائه مشاوره به شما می باشد

سئو می تواند بخشی جدایی ناپذیر از طرح کسب و کار شما باشد

کسب درآمد آنلاین کار آسانی نیست و مطمئناً بدون یک طرح تجاری سازمان یافته به دست نمی آید. سئو اتفاقاً به برنامه‌ریزی زیادی نیز نیاز دارد و تحقیق و بودجه‌بندی برای تاکتیک‌های مختلف سئو مانند بهینه‌سازی در سایت، بازاریابی محتوا و ساخت لینک می‌تواند به شما کمک کند تا درک بهتری از موفقیت کسب‌وکارتان داشته باشید. متأسفانه، برای کسب‌وکارها غیرمعمول نیست که کمپین‌های سئو را دست‌کم گرفته یا بودجه‌شان را کم می‌کنند.

همانطور که در مورد کلمات کلیدی و رقبا تحقیق می کنید، احتمالاً متوجه روندها و اطلاعات جدیدی در مورد مخاطبان هدف خود خواهید شد. این می تواند به شما کمک کند نه تنها تلاش های سئوی خود را بهبود ببخشید، بلکه اطلاعات جمعیتی خود را بهتر بشناسید و برنامه بازاریابی کلی خود را مطابق با آن اصلاح کنید.

برای حفظ یک درک ثابت از جریان مشتریان و درآمد خود، همیشه باید برای ترکیبی از استراتژی های بازاریابی تلاش کنید. چه در حال افزودن ده ها یا صدها صفحه جدید به وب سایت خود باشید یا صرفاً تبلیغات جدید در فروشگاه ایجاد کنید، دانشی که از طریق برنامه ریزی سئو به دست می آورید می تواند به شما در دستیابی به نتایج قوی کمک کند.

غرایز رقابتی قوی تری به دست می آورید

صفحات نتایج موتورهای جستجو گاهی اوقات می توانند مانند یک میدان جنگ در بین مشاغل مشابه احساس شوند. هرچه تعداد کلمات کلیدی بیشتر و ارزش آنها بیشتر باشد، رقابت سخت‌تر است. این شما را مجبور می کند تا دنیای سئو را جذب کرده و مراقب رقبای خود باشید.

قبل از یادگیری در مورد SEO، ممکن است انگیزه های پشت استراتژی های دیجیتال رقبای خود را نادیده گرفته باشید. اما پس از یادگیری SEO و رقابت در SERP ها، ایده بسیار خوبی از آنچه رقابت در پیش است خواهید داشت.

شما همچنین ایده خوبی خواهید داشت که رقابت به کجا می رود. کسب‌وکارهایی که در صنعت پیشرفته خود باقی می‌مانند، می‌توانند از قبل برنامه‌ریزی برای سئوی خود را آغاز کنند.

نسخه یا مدل جدیدی در راه است؟ شما می‌توانید محتوایی آماده داشته باشید تا پیش‌بینی کنید و قبل از اینکه رقبایتان به آن توجه کنند شروع به رتبه‌بندی کنید. آیا قانونی تصویب می شود که محدودیت ها را در صنعت شما کاهش می دهد؟

عالی است، اگر اولین کسی هستید که یک محصول کاملاً جدید را ایجاد می کنید، می توانید رتبه بندی را برای یک محصول کاملاً جدید شروع کنید.

شهودی که از کار در سئو به دست می‌آید، استراتژی‌های کسب‌وکار شما را برای افزایش درآمد منتقل می‌کند.

محتوای مفید می تواند به مشتریان کمک کند تا تبدیل شوند

سایت هایی که به طور منظم محتوا منتشر می کنند، محتوای تازه، شانس خود را برای به دست آوردن لینک ها و رتبه های جدید و کسب درآمد آنلاین افزایش می دهند. به همین دلیل است که تولید محتوا در چند سال گذشته به یک عنصر حیاتی در هر استراتژی سئو تبدیل شده است.

انتشار پست های جدید وبلاگ، مقالات، تصاویر و سایر مطالب به سایت شما شانس بیشتری برای افزایش ترافیک و درآمد می دهد. حتی ممکن است یک بخش آموزشی در وب سایت خود ایجاد کنید، مملو از راهنماهای متخصص، نکات، ویدیوها، و روش هایی که به چراغ راهنمایی برای بازدیدکنندگان تبدیل می شود.

اگر محتوای شما به اندازه کافی مفید باشد، مزایای آن به سئو محدود نمی شود. در واقع، اگر محتوای شما به اندازه کافی برای بازدیدکنندگان جذاب باشد، می تواند نیروی محرکه ای برای تبدیل ها باشد. با تعیین اهداف برای وبلاگ خود، مانند افزایش کلیک روی صفحه محصول یا گرفتن ایمیل در فرم های اشتراک، در واقع برنامه ریزی از قبل را آسان تر می کنید – هدفی برای پایه گذاری محتوای خود دارید. اگر به یاد داشته باشید که همیشه مشتریان خود را در حین نوشتن در ذهن داشته باشید، در راه استفاده از محتوای سایت برای افزایش سئو و کسب درآمد خواهید بود.

برای انتشار مداوم محتوا، توصیه می کنم از تقویم سرمقاله استفاده کنید.

ما یک الگوی رایگان ایجاد کردیم که می توانید از آن برای کمک به سازماندهی خود استفاده کنید.

t به شما می آموزد که خلاق باشید.
سئو می تواند به دلیل پیش پا افتاده بودن در برخی جنبه ها مورد توجه قرار گیرد. تعداد زیادی تحقیقات کلیدواژه، دستورالعمل‌های سختگیرانه و تاکتیک‌های تکراری وجود دارد. با این حال، طرف دیگر سئو در واقع به نفع افرادی است که دارای ذهن خلاق و دارای مهارت های تفکر انتقادی هستند.

بهینه سازی صفحات برای کلمات کلیدی و رتبه بندی آنها یکی از بزرگترین چالش های سئو است. رتبه بندی صفحات به ترکیبی از لینک سازی، تبلیغات PPC و بازاریابی رسانه های اجتماعی نیاز دارد. موفقیت این ابتکارات تا حد زیادی به میزان خلاقیت و بینش شما بستگی دارد.

برای مثال، ممکن است سعی کنید مطالعه ای را در صنعت خود انجام دهید تا داده های جالبی برای انتشارات مربوطه ارائه دهید. شما فکر می کنید که بسیار قانع کننده است، اما از بین می رود. با این حال، به جای اینکه ساعت ها تحقیق خود را کنار بگذارید، تصمیم می گیرید روایت را دوباره کار کنید یا آن را به گونه ای ارائه کنید که برای خوانندگان خود جالب تر باشد. شاید آماری را ارائه کنید که ارتباط قوی با یک موضوع داغ در رسانه ها دارد و این تنها چیزی است که برای راه اندازی محتوای (و تجارت) شما به صورت آنلاین لازم است.

اگرچه این ممکن است مستقیماً با درآمد مرتبط به نظر نرسد، خلاقیتی که از طریق تلاش‌های سئوی خود یاد می‌گیرید می‌تواند به شما در همه زمینه‌های اداره کسب و کارتان کمک کند. شما مهارت‌های قوی حل مسئله و روش‌های جدید نگاه کردن به محصولات خود را یاد خواهید گرفت، که می‌تواند به شما در مدیریت بهتر حجم کاری شما کمک کند.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم راجع به کسب درآمد آنلاین سخنانی با شما بگوییم.  سئو مزایای مستقیم افزایش درآمد را از طریق رتبه بندی بالاتر و افزایش ترافیک ارائه می دهد، اما مجموعه ای جدید و ظریف از توانایی ها را برای افزایش درآمد نیز ارائه می دهد.

شما میتوانید برای طراحی فروشگاه اینترنتی و یا انواع دیگر طراحی سایت به آژانس دیجیتال مارکتینگ مای کاستومر اعتماد کنید

اهمیت سئو سایت در بهتر شدن وضعیت سایت در دید موتورهای جستجو است.

بسیار حائز اهمیت است که بتوانید با قوانین سئو و گوگل آشنا شوید.

این کار پایه‌های کسب‌ و کار اینترنتی و یا سایت شما را تقویت کرده و در کوتاه‌مدت نتایج فوق‌العاده‌ای به همراه می‌آورد.

فراموش نکنید که سئو یک سرمایه‌گذاری بلندمدت است.

هرچقدر دراین‌باره هزینه کنید، در طولانی‌مدت سود حاصل از آن را برداشت می‌کنید.

در بالا به 5 مورد از موارد بسیار مهمی که می تواند شما را متقاعد کند که سرمایه گذاری در سئو چه تاثیری بر روی رشد و ارتقاء کسب و کار شما دارد اشاره کردیم، فراموش نکنید که سئو یک ترفند کاملا مخفی است که می‌تواند شما را نسبت به سایر رقبای تان بسیار موفق‌تر کند، بنابراین هر چه سریعتر بهتر است کسب و کار آنلاین خود را در فضای گوگل راه اندازی کنید و آن را بهینه سازی کنید.

star-rate
در کمترین زمان، پاسخگوی سوالات و نظرات شما هستیم
اولین امتیاز رو ثبت کنید
دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *