بازاریابی آنلاین و برندسازی از طریق جامعه آنلاین

بازاریابی آنلاین

روزهایی که بازاریابی آنلاین فقط در سئو خلاصه میشد، گذشته است! اکنون، برای اینکه بازاریابی آنلاین رقابتی باقی بماند، باید مهارت های خود را بسیار فراتر از یک حرفه ای معمولی گسترش بدهید. شما باید با شخصیت، جذاب و شاعر باشید. بازاریابان باید از انتخاب کلمات خود نهایت استفاده را ببرند تا در ارتباط با افراد در برداشت های اولیه موثر باشند، اغلب با محدودیت 140 کاراکتر. علاوه بر این، بازاریابان باید با جدیدترین و بهترین ها در زمینه مشاوره دیجیتال مارکتینگ در ارتباط باشند. دنیای سئو و آنچه که اینترنت را احاطه کرده است دائما در حال تغییر است.

نکات بیشتر

بازاریابان اینترنتی باید با جدیدترین پلتفرم های اجتماعی و همچنین آخرین تغییرات الگوریتم گوگل در ارتباط باشند. اما این دور از همه چیز است. بازاریابی آنلاین به افرادی نیاز دارد که بسیار تحلیلی و فنی باشند. بازاریابان باید بتوانند کارکردهای بسیار پیچیده اینترنت از کدنویسی گرفته تا هر نوع کار رایانه ای را درک کنند و همچنین توانایی تجزیه و تحلیل همه شاخص های کلیدی عملکرد یک وب سایت یا کمپین را داشته باشند. اولین برداشت های بصری نقش مهمی در پذیرش یک محصول یا وب سایت دارند و این وظیفه بازاریاب است که مطمئن شود اولین برداشت مثبت است.

چرا حرفه بازاریابی آنلاین این افراد را ملزم به داشتن چنین استعدادی می کند؟ به این دلیل که هر یک از این مجموعه مهارت‌های حیاتی تأثیر زیادی بر عملکرد خوب یا عدم عملکرد یک برند آنلاین دارد. جنبه فنی و تحلیلی با توابع شغل سئو مرتبط است. ویژگی های شخصیتی برای کارکردهای اجتماعی و اجتماعی ضروری است. اما این دیگر برای عملکرد خوب کافی نیست. اصطلاح “بازاریابی درونگرا” اکنون شروع به ارجحیت بر سئو کرده است و تمام جنبه های بازاریابی اینترنتی را با تمرکز اصلی بر اتصال یک برند به جامعه خود از طریق محتوا پوشش می دهد. چیزی که بسیار فراتر از استفاده معمولی از پلتفرم های اجتماعی، فیس بوک، توییتر، ردیت و … است.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

ایجاد محتوای مرتبط با فالوورهای برند شما یک مزیت واضح سئو دارد. اگر همیشه محتوای جذاب تولید می‌کنید، مردم به طور مداوم می‌آیند تا ببینند چه چیز دیگری دارید و آن را با دوستان خود به اشتراک می‌گذارند. هیچ راهی بهتر از تعامل با جامعه خود، دانستن آنچه برای آنها اهمیت دارد، یادگیری آنچه که آنها به آن علاقه دارند و چگونه آنها را وادار به انتشار این خبر کنید برای ایجاد محتوای عالی وجود ندارد. این به بازاریابی آنلاین شما کمک شایان توجهی خواهد کرد.

خوشبختانه، تعداد زیادی از شبکه های اجتماعی برای عضویت وجود دارد که فرصت های شگفت انگیزی برای به رخ کشیدن اعتبار آنلاین برند شما ارائه می دهد. این لیست جامع من است:

بازاریابی آنلاین از طریق انجمن های ویدیویی:

با افزایش تأثیر آن در جستجو، محتوای ویدیویی به یک عامل ضروری برای برندها تبدیل می شود. اکنون با جستجوهای ترکیبی گوگل، کاربران به احتمال زیاد محتوای ویدیویی را می بینند که بخش قابل توجهی از رتبه بندی را به خود اختصاص داده است. به عنوان یک بازاریاب، مهم است که به یاد داشته باشید که محتوا تماماً به برند مربوط نمی شود. این در مورد ویدیویی است که جامعه می خواهد ببیند و به اشتراک بگذارد. ابتدا روی محتوا تمرکز کنید و سپس یک مکان کوچک برای بازاریابی آنلاین خود در نظر بگیرید. پاداش شما به طور قابل توجهی پرداخت خواهد شد. بزرگترین انجمن‌هایی که می‌توانید بخشی از آن باشید، Vimeo، YouTube، Daily Motion و MetaCafe هستند که همگی به شما اجازه می‌دهند محتوای خود را آپلود کنید.

بازاریابی آنلاین با پلتفرم های اشتراک تصویر:

ممکن است هرکدام از سوشال مدیا ها تغییر کنند، اما غیر ممکن است نقش تصاویر کمرنگ شود! برخی از بزرگترین پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی اینترنت حول محتوای تصویری می‌چرخند که وب‌سایت‌های بیشتری روی آن تمرکز می‌کنند. این ثابت می‌کند که جذابیت زیبایی‌شناختی نقش مهمی در ماهیت محتوا دارد و با انتشار چند عکس با کیفیت بالا از محصولات شما، نام تجاری شما می‌تواند از گمنامی به یک نام آشنا افزایش یابد. در اینجا چند پلتفرم وجود دارد که اعضای فعالی در سراسر کشور دارند که به اشتراک گذاری و ایجاد لینک به برند شما می پردازند و در بازاریابی آنلاین شما میتوانند نقش بسیار مهمی ایفا کنند.

فلیکر

همه ما این را شنیده ایم. تصاویر خود را از طریق یک نمونه کار آنلاین رایگان به اشتراک بگذارید

اینستاگرام

استارباکس در برندسازی شرکت خود از طریق اینستاگرام بسیار خوب عمل کرده است. آنها با ایجاد هشتگ #Starbucks خود، جامعه ای از افراد را ایجاد کرده اند که همگی تصاویر و تجربیات خود را با خرده فروشان بین المللی قهوه به اشتراک می گذارند. این یکی از نمونه های موفق بازاریابی آنلاین میباشد.

پینترست

برای اطلاع از اینکه چه کسی از این پلتفرم به خوبی استفاده کرده است، کانال مسافرت را دنبال کنید. تصاویر آنها از مکان های خارجی توجه تقریباً همه پینرها را به خود جلب کرده است! و با میانگین 11 میلیون کاربر در هفته از زمان معرفی آنها در سال 2008، می توانید مطمئن باشید که نام تجاری شما باید در اینجا نشانه گذاری شود.

همچنین بخوانید: هشتگ های اینستاگرام چه تأثیری در افزایش بازدید پست دارد؟

بازاریابی آنلاین با جوامع موسیقی:

در حالی که جوامع موسیقی آن ارزش لینکی را که در سئو سنتی بسیار مورد توجه است را ارائه نمی دهند، هنوز راه هایی برای بهره مندی از قرار گرفتن در معرض برند وجود دارد. لیست های پخش را برای شرکت خود ایجاد کنید و آنها را از طریق سایت خود و همه رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید. شما می توانید جامعه ای را ایجاد کنید که مایل است هر بار که موسیقی را از لیست پخش به اشتراک می گذارد، یک هشتگ از شرکت شما اضافه کند. به عنوان مثال، سئوها می توانند هر بار که لینک ایجاد می کنند، یک لیست پخش از موسیقی هایی که به آن گوش می دهند به اشتراک بگذارند. یک مکان عالی برای شروع  بازاریابی آنلاین از طریق این پلتفورم است:

Spotify

لیست پخش برای برند خود ایجاد کنید. بیشتر با جامعه خود ارتباط برقرار کنید.

امیدواریم با این لیست، الهام بگیرید تا با مخاطبان و جامعه ای ارتباط برقرار کنید که به ساخت برند شما از یک نام تجاری هیچ کس به یک برند در کلاس جهانی کمک می کند و بتوانید بهترین نوع بازاریابی آنلاین را برای کسب و کار خود انجام دهید!

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با آژانس دیجیتال مارکتینگ مای کاستومر تماس بگیرید. این آژانس طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو و مدیریت اینستاگرام شما را با کمال میل میپذیرد.

اشتراک گذاری

به این مقاله چه امتیازی می دهید؟

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خدمات ما

پخش ویدئو

نوشته های اخیر

برچسب ها