دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی شامل تمام کارها و فعالیت هایی است که برای تبلیغ محصولات به صورت اینترنتی و دیجیتال صورت می گیرد. دیجیتال مارکتینگ یک نوع بازاریابی به شیوه ای مدرن است، که طرفداران بسیار زیادی دارد. این نوع بازاریابی به صورت تدریجی، جایگاه بازاریابی حضوری و تلفنی را گرفته است. به همین سبب سازمان ها بایستی آشنایی کاملی با دیجیتال مارکتینگ داشته باشند و برای تبلیغات محصولات و خدمات خود از آن استفاده کنند. تیم “مشتری من” با بهره مندی از بهترین متخصصان و کارشناسان در این زمینه، می تواند کمک شایانی به شما بکند و سطح سازمان و سودآوری شما را ارتقاء دهد.

در اینجا چند نوع راهکار در بازاریابی اینترنتی و استراتژی بازاریابی خواهیم داشت

بازاریابی رسانه های اجتماعی

برای بازاریابی اینترنتی در رسانه های اجتماعی، ابتدا باید درک درستی از رسانه های اجتماعی داشته باشید و مخاطبان خود را بشناسید. شما مجبور نیستید که در تمام شبکه های اجتماعی عضو شوید و فعالیت کنید کافی است که تنها در برخی از آنها به درستی کار خود را انجام دهید، آنگاه به مخاطبان زیادی دسترس پیدا می کنید. امروزه تمام برندهای معروف تنها از یک یا چند شبکه اجتماعی استفاده می کنند، اما تلاش می کنند که در همان تعداد کم خوش بدرخشند.

 

بازاریابی از طریق محتوا

بازاریابی از طریق محتوا، هنر داستان سرایی و نوشتن در رابطه با برند، محصولات و خدمات  می باشد و در حوزه بازاریابی اینترنتی از اهمیت زیادی برخوردار است. به طوری که مشتریان بالقوه پس از خواندن مطالب، تشویق شوند که از محصولات و خدمات شما استفاده نمایند. این استراتژی بر مبنای محتوایی است که بتواند با مخاطبان هدف ارتباط برقرار کند و نیاز آنها به محصولات شما را بیان کند.

بهینه سازی سایت (سئو)

یکی از بهترین روش ها برای شهرت وب سایت شما سئو (بهینه سازی سایت) است. به وسیله سئو افراد با نوشتن کلمه مورد نظر در گوگل به آسانی می توانند وارد سایت شما بشوند. برای مثال شما “کتاب” تولید می کنید، افراد اگر در جستجوی کلمه “کتاب” باشند، وب سایت شما برای آنها می آید. بنابراین سئو بازدید از سایت را افزایش می دهد که این مسئله خود منجر به افزایش فروش می شود.

 بازاریابی از طریق موبایل

امروزه بیشتر افراد از گوشی های هوشمند استفاده می کنند، بنابراین می توانید از طریق موبایل با کاربران ارتباط برقرار کنید. برای مثال می توان عکس محصولات را از طریق تلگرام یا واتس آپ برای کاربران فرستاد. همچنین وقتی کاربران از برنامه های موبایل استفاده می کنند، تبلیغاتی را نیز در حین آن مشاهده می کنند.

 بازاریابی از طریق ایمیل

شما به آسانی می توانید از طریق ایمیل با کاربران و مشتری های خود در ارتباط باشید. برای مثال می توانید با توجه به شناختی که از مشتری ها دارید، برای آنها عکس محصولاتی که ممکن است نیاز داشته باشند را بفرستید و در واقع با این کار آنها را تشویق به خرید دوباره یا خرید محصولات جدید می کنید. از دیگر ویژگی های مثبت این نوع بازاریابی این است که افراد اگر مایل نباشند، ایمیل خود را باز نمی کنند. در واقع افراد به انتخاب خود تبلیغ را باز می کنند.

دیجیتال مارکتینگ، دنیای وسیعی دارد. تیم حرفه ای “مشتری من” فعالیت بخش های مهم آن را انجام می دهد و خدمات مطلوبی به شما عرضه می کند. از جمله حوزه هایی که “مشتری من” به صورت تخصصی در آن فعالیت می کند عبارتند از؛

تبلیغات بنری در سایتها

یکی از بهترین روش های تبلیغاتی به صورت آنلاین، تبلیغات بنری در سایت ها می باشد. این نوع تبلیغ در برند سازی و ارائه محصول و خدمات نقش مؤثری دارد. چراکه به وسیله تبلیغات بنری، در ویترین و نمای پر بازدیدترین و بهترین وب سایت های کشور قرار می گیرید و کاربران زیادی تبلیغ شما را مشاهده می کنند. همچنین ۶۵% تبلیغ کنندگان می گویند که تبلیغات کلیکی و بنری در طول یک سال، نقش مؤثر و مفیدی برای آنها داشته است و این در واقع جایگاه مهم تبلیغات بنری را نشان می دهد.

 

تبلیغات همسان

این نوع تبلیغات یک روش هوشمندانه برای نادیده نگرفته شدن توسط کاربران می باشند. تبلیغات همسان به محتوای سایت بسیار نزدیک هستند و کمتر به شکل تبلیغ می باشند، به همین سبب تأثیر بیشتری بر روی مخاطب می گذارند. تبلیغات همسان ارتباط با مخاطب را ۶۰% بهبود می بخشند و شرایط ایده آلی در کسب و کار ایجاد می کنند.

تبلیغات کلیکی گوگل

تبلیغات کلیکی همانطور که از اسمش پیداست، بر اساس کلیک کاربران می باشد. در واقع شما تبلیغ خود را در فضای مجازی قرار می دهید و به ازای هر کلیکی که روی تبلیغ شما زده می شود، هزینه ای می پردازید. ۴۰% برندها می خواهند که بیشتر بر روی تبلیغات کلیکی گوگل سرمایه گذاری کنند و این نشان دهنده این است که این نوع تبلیغات بسیار مؤثر عمل کرده اند و جایگاه مناسبی در دیجیتال مارکتینگ به دست آورده اند.

فعالیت های روابط عمومی

روابط عمومی یکی دیگر از قسمت های بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ می باشد، که سبب می شود شما رابطه خوبی با سازمان ها، ارگان ها و دیگر افراد جامعه داشته باشید. با داشتن روابط عمومی حسنه، باعث ایجاد تصویری مناسبی از خود و سازمان تان می شوید و می توانید در جامعه نفوذ کنید. آژانس های روابط عمومی در طول ۵ سال گذشته، ۳۰% رشد داشته اند و این نشان دهنده اهمیت فعالیت های روابط عمومی در سازمان ها و جامعه امروز می باشد.

تبلیغات از طریق اینفلوئنسرها

اینفلوئنسر به افرادی گفته می شود که در شبکه های اجتماعی شناخته شده و تأثیر گذار هستند. همچنین افراد زیادی اینفلوئنسر ها را دنبال کرده و از روش های آنان پیروی می کنند. اینفلوئنسرها معمولاً تبلیغات را به صورت مستقیم بیان نمی کنند، بلکه به صورت توصیه ای به دیگران پیشنهاد می کنند. طبق آمار ۶۷% بازاریابان به کمک صفحات پربازدید و اینفلوئنسرها تبلیغ می کنند.

تبلیغات در صفحات پر بازدید

تبلیغات در صفحات پربازدید، یک روش مناسب برای ارائه محصولات و خدمات شماست. وقتی که صفحات پربازدید را برای تبلیغات انتخاب می کنید، باعث می شوید که افراد زیادی از برند شما آگاه شوند و آگاه شدن، سبب می شود افراد زیادی بخواهند از محصولات و خدمات شما استفاده کنند. به همین سبب این روش تبلیغاتی در حوزه دیجیتال مارکتینگ بسیار پر رونق می باشد.

انتشار رپورتاژ در سایت ها

رپورتاژ نوعی خبر تبلیغاتی است، که در رابطه با محصولات و خدمات نوشته می شود و در سایت ها و شبکه های خبری پر بازدید به اشتراک گذاشته می شود. “انتشار رپورتاژ در سایت ها” به سبب تأثیر زیادی که دارد، بسیار پر طرفدار می باشد.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی، یک روش عالی برای برقراری ارتباط با مردم و افزایش آگاهی از برند هستند. شما می توانید با انجام تبلیغات در شبکه های اجتماعی برندتان را به افراد بیشتری معرفی کنید و سریعتر به شهرت برسید. همچنین ۹۱% بازاریابان اعلام کرده اند که به کمک شبکه های اجتماعی محصولات و خدمات، بیشتر در معرض دید قرار می گیرند.

تعرفه دیجیتال مارکتینگ

  • در جهان امروز، همه در حال استفاده از تکنولوژی های به روز هستند و تکنولوژی در همه جای زندگی نفوذ کرده است. حتی بازاریابی هم به صورت نوین و امروزی انجام می شود. با توجه به اینکه اکثر افراد از گوشی های هوشمند استفاده می کنند، بازاریابی اینترنتی بهترین گزینه برای بازاریابی و تبلیغات محصول و خدمات می باشد. در این راستا، تیم “مشتری من” با توجه به نوع درخواست شما تعرفه ای برای مشاوره در رابطه با دیجیتال مارکتینگ در نظر می گیرد. برای تعیین تعرفه عوامل بسیاری دخیل هستند و گروه “مشتری من” با در نظر گرفتن همه عوامل، بهترین و مناسب ترین قیمت را برای شما عزیزان ارائه می دهد تا بتواند از همه جهات رضایت شما را به دست آورد.
   
کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ