تولید محتوای تصویری و ویدئو

این نوع محتوا همانطور که از نامش پیدا است، تنها به صورت بصری می باشد. طبق آمارهای منتشر شده؛توییت همراه با عکس ۱۵۰ برابر بیشتر از توییت های بدون عکس منتشر می شوند و روزانه در فیسبوک حدود ۱۰۰ میلیون ساعت ویدئو، توسط کاربران مشاهده می شود. اینها تنها بخش کوچکی از آمارهای مربوط به محتوای تصویری و ویدئویی هستند. این نوع محتواها ارتباط خوبی با مخاطب برقرار کرده و بیشترین میزان تأثیر را بر روی او می گذارند. این نوع محتوا شامل؛ عکاسی صنعتی، عکاسی تبلیغاتی، موشن گرافیک، تیزر تبلیغاتی، انیمیشن و … می باشد. که در ادامه به آنها اشاره می کنیم؛

عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی شاخه ای از عکاسی صنعتی است که محصولات را با جزئیات به نمایش می گذارد. عکاسی تبلیغات ویژگی های مثبت و مهم محصولات را بسیار برجسته می کند و محصول را بسیار زیباتر به تصویر می کشد. طبق آمار ۳۲% بازاریابان می گویند که محتوای تصویری بیشترین میزان تأثیر را بر روی کسب و کار می گذارد.با توجه به این آمار در مییابیم که برای کسب موفقیت و شهرت در شبکه های اجتماعی بایستی در آنها از محتوای بصری استفاده کرد. عکس های تبلیغاتی از مهم ترین محتوای بصری هستند و تأثیر قابل  ملاحظه ای بر مخاطب می گذارند.

عکاسی صنعتی

عکاسی صنعتی شاخه ای از عکاسی است که از محصولات، سازمان و هرآنچه که مربوط به سازمان است، عکاسی می کند. این عکس ها بایستی تمام جزئیات و ویژگی ها را نشان دهند و از کیفیت بالایی برخوردار باشند، به طوری که بیننده با دیدن آن بتواند با بسیاری از ویژگی های محصول آشنا شود.گاهی افراد آنقدر مجذوب عکس های صنعتی می شوند که تصمیم به خرید می گیرند، در صورتی که اگر آن محصول را به صورت حضوری مشاهده می کردند، شاید هرگز اقدام به خرید آن نمی کردند. بنابراین عکس های حرفه ای و صنعتی نقش مؤثری در صنعت دارند و می توانند توجه کاربران را بیشتر از همیشه به کسب و کار و برند شما جلب کنند.

ویدئوی تبلیغاتی

این نوع ویدئوها بین ۵ الی ۳۰ ثانیه هستند و می توانند محصول را به بهترین شکل ممکن به مخاطب نشان دهند. برای برخی از تبلیغات همچون تبلیغاتی تلوزیونی از ویدئوهای بلند تر استفاده می شود. با توجه به مطالعه و بررسی Renderforest، ۷۸% کاربران پس از اینکه از محتوای ویدئویی در شبکه های اجتماعی خود استفاده می کنند، ترافیک بیشتری به دست می آورند. ویدئوهای تبلیغاتی به صورت گسترده در همه جا پخش می شود. از آنجا که افراد زیادی آن را مشاهده می کنند، می تواند مخاطبان هدف را به دست آورد.تیم “مشتری من” با در نظر گرفتن شرایط کاری شما و کسب و کارتان، بهترین تیزر و ویدئو تبلیغاتی را برای شما ساخته و برندسازی می کند.

خدمات موشن گرافی

به ویدئو هایی که تصاویر، محتوا و مفهوم را به صورت متحرک نشان می دهند، موشن گرافیک می گویند. در موشن گرافیک با استفاده از نرم افزارهای مربوطه تصاویر متحرک می گردند، آنگاه بر روی ویدئو صداگذاری می شود و پیام به شکل بسیار ساده و قابل فهمی به مخاطب انتقال داده می شود. طبق آمار بینندگان با مشاهده ویدئو ۹۵% آن را به خاطر می سپارند، اما وقتی که مطلبی را می خوانند، تقریباً ۱۰% آن را به خاطر می آورند.با توجه به این آمار متوجه می شویم، موشن گرافیک و محتواهای ویدئویی نقش اساسی و مؤثری در ارائه خدمات و محصولات دارند، بنابراین از این محتوا بهره ببرید. تیم خلاق و حرفه ای “مشتری من” با داشتن سابقه مفید در زمینه موشن گرافیک، می تواند به شما در این امر کمک بکند و ویدئوهای جذابی برای کسب و کارتان بسازد.

انیمیشن

هنگامی که تصاویر به صورت سلسله وار پشت سر هم قرار می گیرند، به نوعی متحرک به نظر می رسند و می توانند موضوعی را در قالب یک داستان به نمایش بگذارند. به این نوع شیوه فیلمبرداری که به اصطلاح به اجسام بی جان، روح می بخشد و آنها را به تحرک وا می دارد، انیمیشن گفته می شود.با توجه به جایگاه انیمیشن ها و ویدئوها در دنیای امروز بایستی بیشتر از هر زمان دیگری به آن توجه کرد و از طریق آن کسب و کار خود را ارتقاء داد.

   

تعرفه محتوای تصویری و ویدئویی

  • تیم “مشتری من” در زمینه تولید محتوای بصری، به شما می تواند مشاوره بدهد و محتوای مورد نظرتان را نیز تولید نماید، در این راستا بسته به نوع محتوا و ویژگی های آن، تعرفه ای مناسب برای شما عزیزان قرار می دهد. برای کسب اطلاع بیشتر در رابطه با محتوای تصویری و ویدئو و تعرفه های آن می توانید با واحد دیجیتال مارکتینگ “مشتری من” در ارتباط باشید.
کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ