تعداد کلمه کلیدی که باید هدف قرار دهید چقدر است؟

تعداد کلمه کلیدی

کلمات کلیدی یکی از مهمترین بخش های هر استراتژی بهینه سازی موتور جستجو هستند. آنها به موتورهای جستجو می گویند که سایت شما در مورد چیست در حالی که به همان زبان مشتریان صحبت می کند. از آنجا، می توانید آن کاربران را به مشتریان خود تبدیل کنید و درآمد بیشتری به صورت آنلاین کسب کنید. از این نظر، موفقیت با انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای سایت شما شروع می شود. اما چه تعداد کلمه کلیدی Number of keywords را باید هدف قرار دهید؟ آیا باید از چند کلمه کلیدی در یک صفحه استفاده کنید؟ یا باید برای هر نسخه از یک کلمه کلیدی چندین صفحه ایجاد کنید؟

این یک سوال پیچیده است، اما یک پاسخ شگفت آور ساده دارد. ما در این صفحه به طور کامل به آن پاسخ خواهیم داد! اگر می‌خواهید با یک متخصص صحبت کنید، می‌توانید با شماره 02126408816 تماس بگیرید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ مای کاستومر کلمات کلیدی را می شناسد و ما می توانیم به شما کمک کنیم بهترین و موثرترین کلمات کلیدی را برای شرکت خود هدف قرار دهید.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

تعداد کلمه کلیدی که باید برای صفحات سایت خود هدف قرار دهید چندتا است؟

هنگامی که موتورهای جستجو در اواسط دهه 90 اختراع شدند، کلمات کلیدی یکی از معدود روش هایی بودند که نتایج جستجو را سازماندهی می کردند. اگر می خواهید برای کلمات کلیدی خاصی ظاهر شوید، تنها کاری که باید انجام دهید این بود که از آن کلمات کلیدی در سایت خود دقیقاً همانطور که کاربران آنها را نوشته اند استفاده کنید.

امروزه موتورهای جستجو به ویژه گوگل بسیار پیچیده تر عمل میکنند.

موتورهای جستجو چگونه کلمات کلیدی را مشاهده می کنند؟

موتورهای جستجو اکنون می توانند متن یک عبارت جستجو را تفسیر و درک کنند. آنها می توانند مترادف کلمات خاص را جستجو کنند و عباراتی را جستجو کنند که ممکن است از کلمات متفاوتی استفاده کنند، اما معنی یکسانی دارند.

اما این بدان معنا نیست که گوگل نتایج جستجوی یکسانی برای دو کلمه کلیدی متفاوت دارد.

به عنوان مثال، عبارات “هودی” و “سوئیشرت کلاهدار” به همین مفهوم اشاره دارد. یک پیراهن گرم پاییزی که با یک کلاه در پشت ارائه می شود.

گوگل می داند که این دو کلمه کلیدی شبیه هم هستند، اما به طور مستقل با آنها برخورد می کند.

بنابراین نتایج مشابه است، اما کمی متفاوت است. این اساس انتخاب تعداد کلمه کلیدی در سایت شما است.

همه این نتایج جستجوی بر روی یکی از انواع کلمه کلیدی متمرکز شده اند. “هودی” یا “سوئیشرت کلاهدار”. اما آنها همچنین از کلمات کلیدی دیگری مانند “هودی مردانه” یا “سوئیشرت کلاهدار ورزشی” استفاده می کنند.

با در نظر گرفتن این موضوع، می‌توانیم ایده خوبی از بهترین راه برای استفاده از کلمات کلیدی، از جمله تعداد استفاده از کلمات کلیدی در یک صفحه داشته باشیم.

تعداد کلمه کلیدی مناسب برای استفاده در یک صفحه

برای اینکه بفهمید تعداد کلمه کلیدی که باید در یک صفحه هدف قرار دهید، چقدر است. با پرسیدن یک سوال از خود شروع کنید: موضوع اصلی این صفحه چیست؟

مرحله 1: موضوع صفحه شما

فرض کنید یک فروشگاه دارید که طیف گسترده ای از کفش های دویدن را می فروشد. موضوع صفحه به وضوح کفش است، اما چگونه می دانید که دقیقاً آنها را چه نامی بگذارید؟

می‌توانید با استفاده از ابزارهایی مانند Google Keyword Planner کمی تحقیق کنید تا آن را بفهمید. این به شما محبوبیت تقریبی عبارات مختلفی مانند “کفش های دویدن”، “کفش های ورزشی” و “کتونی برای دویدن” را نشان می دهد.

برای اهداف این مثال، فرض کنید «کفش های دویدن» را انتخاب کرده اید.

مرحله 2: انواع مختلف آن موضوع

بعد از اینکه کلمه کلیدی مورد نظر خود را به دست آوردید، تغییرات مختلف آن موضوعی را که حمل می کنید در نظر بگیرید.

در این مورد، می‌توانید کفش‌های دویدن مردانه، کفش‌های دویدن زنانه، کفش‌های دویدن طولانی، کفش‌های دویدن برندهای گوناگون مانند آدیداس، کفش‌های دویدن با تخفیف و موارد دیگر را حمل کنید.

همچنین این امکان وجود دارد که بتوانید همه آن موارد را در یک صفحه بزرگ که محصولات را فهرست می کند داشته باشید. در آن صورت، «کفش‌های دویدن» برای همه چیز مناسب‌تر است، در حالی که می‌توانید بعداً لینک هایی به صفحات خاص‌تر اضافه کنید.

مرحله 3: سازماندهی آن گونه ها

در نهایت، مهم است که آن انواع را در سایت خود به گونه ای سازماندهی کنید که برای موتورهای جستجو و کاربران منطقی باشد.

این به معنای ارائه اطلاعات اضافی برای هر زیرنوع کلمه کلیدی است که می خواهید هدف قرار دهید.

بنابراین از صفحه “کفش های دویدن” شما، کاربران باید بتوانند روی صفحه ای کلیک کنند که فقط در مورد “کفش های دویدن زنانه” صحبت می کند.

آنها همچنین باید بتوانند به همین راحتی روی صفحه ای در مورد “کفش های دویدن با تخفیف” و “کفش های دویدن با یک برند خاص” کلیک کنند.

این صفحات باید حاوی اطلاعات خاص تری برای تقویت آن کلمه کلیدی باشند. هرچه بتوانید دقیق تر باشید، شانس بیشتری برای نمایش آن صفحات برای کلمات کلیدی خاص تر خواهید داشت.

با در نظر گرفتن این مثال، ما پاسخ خود را به سوال اصلی خود داریم.

تعداد کلمه کلیدی که باید هدف قرار دهید چقدر است؟

برای هر صفحه ای که در سایت خود دارید، به طور خاص یک کلمه کلیدی را هدف قرار دهید.

اگر آن کلمه کلیدی دارای تغییراتی است، صفحات دیگری ایجاد کنید تا آن تغییرات را با جزئیات بیشتری پوشش دهید تا بهترین اطلاعات ممکن را به کاربران خود ارائه دهید.

تا جایی که می توانید خاص باشید و تغییرات یک کلمه کلیدی را فقط در صورتی درج کنید که به طور طبیعی منطقی باشند. سعی نکنید یک صفحه پر از کلمات کلیدی که برای یک موضوع کلی کاربرد دارند پر کنید.

با چنین ویژگی‌هایی، می‌توانید مطمئن باشید که خواسته‌ها و نیازهای کاربران خود را به بهترین وجه برآورده خواهید کرد، به ویژه از طریق گوگل.

همچنین به شما این فرصت را می دهد که به گوگل و بازدیدکنندگان سایت نشان دهید که در مورد موضوعات مرتبط با حرفه خود چقدر می دانید. این باعث می‌شود در بین رقبایتان یک اقتدار داشته باشید، که مشتریان را بیشتر به سمت کسب‌وکارتان سوق می‌دهد.

بنابراین اگر می خواهید بیشترین و بهترین تاثیر را بر مشتریان خود داشته باشید، روی یک کلمه کلیدی خاص در هر صفحه تمرکز کنید. حتی اگر یک صفحه عمومی است که به سایر صفحات مرتبط لینک می‌دهد، تا می‌توانید خاص باشید.

هنگامی که این کار را انجام دادید، محتوای سایت شما به سمت کلمات کلیدی طولانی هدف قرار می گیرد که می توانند به ایجاد ترافیک و مشتریان جدید ادامه دهند. این به شما پتانسیل بیشتری برای رشد می دهد، و می توانید آن صفحات را به صورت جداگانه اصلاح کنید تا بازدیدکنندگان را به طور موثرتری به مشتریان پولی تبدیل کنید.

و پس از انجام این کار، می توانید کلمات کلیدی بیشتری را هدف قرار دهید، این روند را تکرار کنید و حتی بیشتر رشد کنید!

استفاده شرکت خود از کلمات کلیدی را بهبود بخشید

مای کاستومر یک آژانس بازاریابی اینترنتی با خدمات کامل است و ما ارزش هدف قرار دادن کلمات کلیدی با ارزش را برای هر کسب و کاری می دانیم. اگر می‌خواهید در نتایج جستجوی گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجو ظاهر شوید، ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم! برای ایجاد یک استراتژی کلمه کلیدی که به رشد کسب و کار شما کمک می کند، و یا انواع طراحی فروشگاه اینترنتی همین امروز با ما تماس بگیرید!

اشتراک گذاری

به این مقاله چه امتیازی می دهید؟

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خدمات ما

پخش ویدئو

نوشته های اخیر

برچسب ها