فعالیت های روابط عمومی

روابط عمومی یکی دیگر از قسمت های بازاریابی می باشد، که سبب می شود شما رابطه خوبی با سازمان ها، ارگان ها و دیگر افراد جامعه داشته باشید. با داشتن روابط عمومی حسنه، باعث ایجاد تصویری مناسبی از خود و سازمان تان می شوید و می توانید در جامعه نفوذ کنید.

روابط عمومی بالا سبب می شود که مردم به شما و برندتان اعتماد کنند و گاهی بسیار بیشتر از تبلیغات بر روی مخاطبان تأثیر می گذارد و افراد و سازمان ها را بیشتر به خود جذب می کند. به همین سبب روابط عمومی بالا، لازمه حیاتی تمام سازمان ها می باشد. در این راستا بازاریابان زیادی با استفاده از فعالیت های روابط عمومی تلاش می کنند که بر روی نگرش افراد نسبت به سازمان، برند، سلبریتی ها و … تأثیر بگذارند. در این راستا آژانس دیجیتال “مشتری من” با داشتن کارشناسان و متخصصانی در این زمینه تلاش می کند با ارائه خدمات روابط عمومی، آگاهی از برند و ایجاد ارتباط مؤثر با مخاطبان را افزایش دهد و با اعمال این خدمات بتواند سهم بیشتری در بازار رقابت به دست آورد.

فعالیت های روابط عمومی تیم “مشتری من:

  • روابط عمومی الکترونیک
  • چاپ بورشورهای آموزشی
  • اطلاع رسانی به صورت آنلاین
  • نگارش متن سخنرانی مدیران
  • برقراری ارتباط با خبرگزاری ها
  • داشتن روابط مطلوب با رسانه ها
  • دعوت از خبرنگاران در مراسم ها
  • ارزش قائل شدن برای افکار عمومی
  • داشتن نقش حیاتی در شرایط بحرانی
  • شناخت افکار عمومی و جذب این افکار
  • ارائه مشاوره به مدیران و اعضای سازمان ها
  • ارائه انتقادات و مسائل به مسئولان و مدیران
  • برقراری رابطه حسنه بین کارمندان و مدیران
  • اطلاع رسانی به مردم در رابطه با عملکرد سازمان
  • مقابله با شایعه پراکنی و دروغ پردازی در رابطه با سازمان
  • برقراری رابطه مناسب بین سازمان و دیگر سازمان ها و ارگان ها

چه زمانی روابط عمومی در سازمان نقش راهبردی دارد؟

زمانی این اتفاق می افتد که روابط عمومی نقش مؤثر و مناسبی در تشکیلات سازمان داشته باشد. گاهی دیده می شود که روابط عمومی در قسمت های فرعی سازمانی قرار گرفته و به آن توجه چندانی نمی شود، در این شرایط فعالیت های روابط عمومی نمی تواند جایگاه راهبردی و مطلوبی در سازمان داشته باشد. هرگاه روابط عمومی یک سطح پایین تر از مدیران سازمان قرار بگیرند، می تواند جایگاه راهبردی داشته باشد و نقش خود را به بهترین شکل ایفا کند.

چرا فعالیت های روابط عمومی مهم است؟

در ابتدا برای اینکه به اهمیت روابط عمومی پی ببریم، به مطالب زیر توجه کنید؛

  • آژانس های روابط عمومی در طول ۵ سال گذشته، ۳۰% رشد داشته اند.
  • به گزارش Annenberg بودجه سازمان ها برای روابط عمومی در حال افزایش است.

پس می بینیم که با توجه به اینکه سازمان ها به اهمیت روابط عمومی پی برده اند، می خواهند بیشتر بر روی آن سرمایه گذاری کنند. با وجود روابط عمومی، مدیران بهتر می توانند تصمیم گیری کنند و ضعف های سازمانی کمرنگ تر می شود. همچنین جایگاه سازمان بالاتر رفته و افراد زیادی خواستار استفاده از خدمات و محصولات سازمان شما می شوند. بنابراین روابط عمومی جایگاه مناسبی در تمام صنایع دارد و بایستی از آن برای پیشرفت خود و سازمان بهره برد.

تعرفه فعالیت های روابط عمومی

  • با توجه به نوع خدمات و فعالیت های روابط عمومی و همچنین نوع سازمان ها، نمی توان تعرفه ثابتی را در نظر گرفت. تیم “مشتری من” با در نظر گرفتن عوامل مختلف، تعرفه مناسبی را برای شما تعیین می کند. برای اطلاع از ” فعالیت های روابط عمومی” و تعرفه های آن با واحد دیجیتال مارکتینگ “مشتری من” در ارتباط باشید.
کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ