دریافت مشاوره دیجیتال مارکتینگ

در دنیای امروز تبلیغات، شکلی متفاوت گرفته اند و بیشتر بر مبنای دیجیتال مارکتینگ می باشند. این نوع شیوه تبلیغات بسیار مقرون به صرفه تر هستند، در زمان کمتری شما را به اهداف کسب و کارتان می رسانند و در نهایت باعث افزایش سودآوری و سهم بازار می شوند. اما برای به دست آوردن تمام این شرایط ایده آل بایستی از کارشناسان و متخصصان در زمینه دیجیتال مارکتینگ مشاوره گرفت. در واقع دریافت مشاوره دیجیتال مارکتینگ سبب می شود، هرچه سریعتر به اهداف سازمان تان برسید و مسیر رسیدن به موفقیت، بسیار کوتاه شود.

وظایف کارشناسان بخش دیجیتال مارکتینگ:

  • یافتن فرصت های جدید برای کسب و کار
  • یافتن روش های بازاریابی مناسب برای شما
  • برند سازی
  • بهبود ارتباط با مشتری
  • تهیه گزارش از روند پیشرفت کار

یافتن فرصت های جدید برای کسب و کار

مشاور دیجیتال مارکتینگ برای سازمان شما فرصت های جدیدی از طریق مشتریان موجود و به دست آوردن مشتریان جدید به وجود می آورد و به کسب و کارتان رونق می بخشد.

یافتن روش مناسب بازاریابی برای شما

هر سازمانی با توجه به شیوه فعالیت هایش و نوع مخاطبانش، به روش های بازاریابی مختلفی نیاز پیدا می کند و نمی توان برای همه سازمان ها از یک نوع شیوه استفاده کرد. با مشاوره دیجیتال مارکتینگ می توان روش های صحیح برای بازاریابی را انتخاب نمود. برای مثال ممکن است کارشناس دیجیتال مارکتینگ سئو را به شما پیشنهاد دهد.

برند سازی

مشاور دیجیتال مارکتینگ با اعمال روش هایی برند شما را به شهرت می رساند و مشتریان بالقوه شما را به مشتریان واقعی تبدیل می کند.

بهبود ارتباط با مشتری

شبکه های اجتماعی یک روش عالی برای برقراری ارتباط با مشتریان هستند. این شبکه ها برقراری ارتباط را به امری آسان تبدیل کرده اند. کارشناسان مشاوره دیجیتال مارکتینگ با توجه به نوع مخاطبین شما شبکه اجتماعی مناسبی برای کسب و کارتان انتخاب می کنند و با برقراری ارتباط با مشتری ها و مخاطبان به سودآوری شما کمک می نمایند.

تهیه گزارش از میزان پیشرفت کار

کارشناسان دیجیتال مارکتینگ از میزان پیشرفت کار گزارشی تهیه کرده و در اختیار شما قرار می دهند، تا از دستیابی به نتایج مطلوب اطمینان حاصل کنید و از روند کار باخبر باشید.

از دیگر وظایف کارشناسان بخش دیجیتال مارکتینگ:

  • تجزیه و تحلیل رفتار مشتری
  • ارتقاء رتبه شما در موتورهای جستجو
  • انطباق اهداف شرکت با اهداف بازاریابی
  • دستیابی به اهداف بازاریابی و توسعه برند
  • تجزیه و تحلیل روند بازار و روش های رقبا
  • ایجاد استراتژی های بازاریابی برای بهبود شرایط و افزایش مشارکت مخاطبان
  • و …

چرا مشاوره دیجیتال مارکتینگ و شبکه های اجتماعی اهمیت دارند؟

  • بر طبق گزارش MarketingCharts، بودجه برای دیجیتال مارکتینگ نسبت به سال ۲۰۱۶، ۵۰% افزایش یافته است.
  • ۴۹% سازمان ها استراتژی دیجیتال مارکتینگ مناسبی ندارند. (Smart Insights، ۲۰۱۷)
  • ۳۹% افراد فکر نمی کنند که استراتژی بازاریابی سازمان شان مؤثر باشد. (HubSpot, 2017)
  • نرم افزارهای دیجیتال مارکتینگ حدود ۳۲ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۸ هزینه داشته است که پیش بینی می شود این نرم افزار ها تنها ۶۵.۹ میلیارد دلار فقط از طریق تبلیغات در موبایل، درآمد خود را به دست آورند.
  • با توجه به آمارهای بالا متوجه می شویم که دیجیتال مارکتینگ جایگاه بسیار مهمی در کسب و کار و سودآوری دارد. در این راستا شرکت هایی که استراتژی های مناسبی به کار نمی برند، نمی توانند در بازار رقابت موفق عمل کنند. پس برای کسب موفقیت در کسب و کارتان از مشاوره دیجیتال مارکتینگ بهره مند شوید. متخصصان “مشتری من” با داشتن سابقه در رابطه با “مشاوره دیجیتال مارکتینگ” می توانند در جهت بهبود وضعیت کاری شما برنامه ای تهیه کرده و اجرا نمایند.
پخش ویدئو

تعرفه مشاوره دیجیتال مارکتینگ

استفاده از اینفلوئنسرها یک روش هوشمندانه برای افزایش شهرت برند شما می باشد. اینفلوئنسرها با توجه به مخاطبین هدفی که دارند تبلیغات را به بهترین شکل انجام می دهند و نقش زیادی در معرفی کسب و کار شما خواهند داشت. بنابراین اگر به دنبال یک بازاریابی مؤثر هستید بهتر است که اینفلوئنسر مناسب کسب و کار خود را پیدا کنید. البته “تیم مشتری من” با توجه به تخصصی که در زمینه دیجیتال مارکتینگ دارد به شما پیشنهاد می کند که خودتان­ اینفلوئنسر شوید. چراکه از این طریق می توانید به نتایج بسیار خوبی دست یابید. برای کسب  اطلاع بیشتر از “اینفلوئنسر مارکتینگ” و تعرفه های آن می توانید با کارشناسان دیجیتال مارکتینگ “مشتری من” در ارتباط باشید.

سایر خدمات

با مشتری من کسب و کارتو اینترنتی کن

توسعه فروش و تبلیغات و بازاریابی اینترنتی، اتفاقی بود که از سال های ۸۶ پر رنگ و از سال ۹۳ از طریق استارتاپ ها کاملا متحول شد، تمام این فضاها به علاوه دسترسی آسان به اینترنتی پر سرعت، افزایش گوشی های هوشمند و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در حوزه کسب و کارهای اینترنتی، همه و همه باعث شده تا کسب و کارها بیشتر از قبل به فکر تغییرات راهکارهای فروش و تبلیغات باشند. ما به عنوان تیم دیجیتال مارکتینگ مشتری من ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ و کسب وکارهای اینترنتی، توانسته ایم دغدغه مدیران در حوزه تبدیل کسب و کارهای سنتی به دیجیتال را رفع کنیم.

[vc_row][vc_column][vc_single_image image=”5986″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_border” css_animation=”fadeIn”][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1561650178962{margin-top: 30px !important;margin-bottom: 30px !important;}”][vc_column][vc_column_text]

نقش روابط عمومی در بازاریابی

فعالیت های روابط عمومی ، تولید نشریه، درج محتوای مصاحبه ای ، یادداشت، خبر در روزنامه ها

روابط عمومی در بازاریابی

روابط عمومی یکی دیگر از قسمت های بازاریابی می باشد، که سبب می شود شما رابطه خوبی با سازمان ها، ارگان ها و دیگر افراد جامعه داشته باشید. با داشتن روابط عمومی حسنه، باعث ایجاد تصویری مناسبی از خود و سازمان تان می شوید و می توانید در جامعه نفوذ کنید. روابط عمومی بالا سبب می شود که مردم به شما و برندتان اعتماد کنند و گاهی بسیار بیشتر از تبلیغات بر روی مخاطبان تأثیر می گذارد و افراد و سازمان ها را بیشتر به خود جذب می کند. به همین سبب روابط عمومی بالا، لازمه حیاتی تمام سازمان ها می باشد. در این راستا بازاریابان زیادی با استفاده از فعالیت های روابط عمومی تلاش می کنند که بر روی نگرش افراد نسبت به سازمان، برند، سلبریتی ها و … تأثیر بگذارند. در این راستا آژانس دیجیتال “مشتری من” با داشتن کارشناسان و متخصصانی در این زمینه تلاش می کند با ارائه خدمات روابط عمومی، آگاهی از برند و ایجاد ارتباط مؤثر با مخاطبان را افزایش دهد و با اعمال این خدمات بتواند سهم بیشتری در بازار رقابت به دست آورد.
[/vc_column_text][vc_separator el_width=”70″][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1561884161599{margin-bottom: 10px !important;}”][vc_column][vc_message message_box_color=”grey” icon_fontawesome=”fa fa-check-circle”]

فعالیت های روابط عمومی تیم “مشتری من:

  • روابط عمومی الکترونیک
  • چاپ بورشورهای آموزشی
  • اطلاع رسانی به صورت آنلاین
  • نگارش متن سخنرانی مدیران
  • برقراری ارتباط با خبرگزاری ها
  • داشتن روابط مطلوب با رسانه ها
  • دعوت از خبرنگاران در مراسم ها
  • ارزش قائل شدن برای افکار عمومی
  • داشتن نقش حیاتی در شرایط بحرانی
  • شناخت افکار عمومی و جذب این افکار
  • ارائه مشاوره به مدیران و اعضای سازمان ها
  • ارائه انتقادات و مسائل به مسئولان و مدیران
  • برقراری رابطه حسنه بین کارمندان و مدیران
  • اطلاع رسانی به مردم در رابطه با عملکرد سازمان
  • مقابله با شایعه پراکنی و دروغ پردازی در رابطه با سازمان
  • برقراری رابطه مناسب بین سازمان و دیگر سازمان ها و ارگان ها
[/vc_message][vc_separator el_width=”70″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”5975″ img_size=”full”][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]

چه زمانی روابط عمومی در سازمان نقش راهبردی دارد؟

زمانی این اتفاق می افتد که روابط عمومی نقش مؤثر و مناسبی در تشکیلات سازمان داشته باشد. گاهی دیده می شود که روابط عمومی در قسمت های فرعی سازمانی قرار گرفته و به آن توجه چندانی نمی شود، در این شرایط فعالیت های روابط عمومی نمی تواند جایگاه راهبردی و مطلوبی در سازمان داشته باشد. هرگاه روابط عمومی یک سطح پایین تر از مدیران سازمان قرار بگیرند، می تواند جایگاه راهبردی داشته باشد و نقش خود را به بهترین شکل ایفا کند.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1561884161599{margin-bottom: 10px !important;}”][vc_column][vc_separator el_width=”70″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”5976″ img_size=”full”][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]

چرا فعالیت های روابط عمومی مهم است؟

در ابتدا برای اینکه به اهمیت روابط عمومی پی ببریم، به مطالب زیر توجه کنید؛
  • آژانس های روابط عمومی در طول ۵ سال گذشته، ۳۰% رشد داشته اند.
  • به گزارش Annenberg بودجه سازمان ها برای روابط عمومی در حال افزایش است.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1561889596340{margin-bottom: 10px !important;}”][vc_column][vc_separator el_width=”70″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_message message_box_style=”3d” message_box_color=”white” icon_fontawesome=”fa fa-check” css_animation=”fadeIn” css=”.vc_custom_1562499049531{border-radius: 30px !important;}”]
پس می بینیم که با توجه به اینکه سازمان ها به اهمیت روابط عمومی پی برده اند، می خواهند بیشتر بر روی آن سرمایه گذاری کنند. با وجود روابط عمومی، مدیران بهتر می توانند تصمیم گیری کنند و ضعف های سازمانی کمرنگ تر می شود. همچنین جایگاه سازمان بالاتر رفته و افراد زیادی خواستار استفاده از خدمات و محصولات سازمان شما می شوند. بنابراین روابط عمومی جایگاه مناسبی در تمام صنایع دارد و بایستی از آن برای پیشرفت خود و سازمان بهره برد.
[/vc_message][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1561889596340{margin-bottom: 10px !important;}”][vc_column][vc_separator el_width=”70″][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1562315637354{margin-right: 10px !important;margin-left: 10px !important;border-right-width: 10px !important;border-left-width: 10px !important;}”][vc_column][vc_message message_box_color=”success” icon_fontawesome=”fa fa-print”]

تعرفه روابط عمومی در بازاریابی

  • با توجه به نوع خدمات و فعالیت های روابط عمومی و همچنین نوع سازمان ها، نمی توان تعرفه ثابتی را در نظر گرفت. تیم “مشتری من” با در نظر گرفتن عوامل مختلف، تعرفه مناسبی را برای شما تعیین می کند. برای اطلاع از ” فعالیت های روابط عمومی” و تعرفه های آن با واحد دیجیتال مارکتینگ “مشتری من” در ارتباط باشید.
[/vc_message][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text] [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row] [vc_row][vc_column width=”1/3″ offset=”vc_hidden-md vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_single_image image=”6244″ img_size=”full” onclick=”custom_link” link=”https://mycustomer.ir/ads-infloencers-2/”][/vc_column][vc_column width=”1/3″ offset=”vc_hidden-md vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_single_image image=”6245″ img_size=”full” onclick=”custom_link” link=”https://mycustomer.ir/%d8%aa%d8%b5%d9%88%db%8c%d8%b1-%d9%88-%d9%88%db%8c%d8%af%db%8c%d9%88/”][/vc_column][vc_column width=”1/3″ offset=”vc_hidden-md vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_single_image image=”6246″ img_size=”full” onclick=”custom_link” css=”.vc_custom_1573303695582{margin-right: 0px !important;margin-left: 0px !important;border-right-width: 0px !important;border-left-width: 0px !important;padding-right: 0px !important;padding-left: 0px !important;}” link=”https://mycustomer.ir/digital-marketer/”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_single_image image=”6246″ img_size=”full” onclick=”custom_link” css=”.vc_custom_1573303695582{margin-right: 0px !important;margin-left: 0px !important;border-right-width: 0px !important;border-left-width: 0px !important;padding-right: 0px !important;padding-left: 0px !important;}” link=”https://mycustomer.ir/digital-marketer/”][/vc_column][vc_column width=”1/3″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_single_image image=”6245″ img_size=”full” onclick=”custom_link” link=”https://mycustomer.ir/%d8%aa%d8%b5%d9%88%db%8c%d8%b1-%d9%88-%d9%88%db%8c%d8%af%db%8c%d9%88/”][/vc_column][vc_column width=”1/3″ offset=”vc_hidden-lg”][vc_single_image image=”6244″ img_size=”full” onclick=”custom_link” link=”https://mycustomer.ir/ads-infloencers-2/”][/vc_column][/vc_row]