تولید محتوای خلاقانه

امروزه تولید محتوا نقشی مهم، در ارتقاء شما در شبکه های اجتماعی دارد. بسیاری تنها به تولید محتوا می پردازند و صرفاً در رابطه با موضوع مورد نظرشان مطلبی را می نویسند. اما بایستی بدانید که برای اینکه بتوانید از رقبا پیشی بگیرید، تنها تولید محتوا کافی نیست. محتوای شما باید خلاقانه، جالب و جذاب باشد. در صورتی که بتوانید از محتوای خلاقانه استفاده کنید، کاربران زیادی جذب صفحه شما شده و بهتر می توانید محصولات و خدمات خود را عرضه کنید. در اینجا چند روش خلاقانه برای تولید محتوا را آورده ایم؛

موضوعاتی برای ویدئو

در اینجا عنوان و موضوعاتی برای شما آورده ایم که می تواند موضوع ویدئو شما باشد

  • نکات
  • پشت صحنه
  • مصاحبه با مشتری
  • اطلاعیه های محصول
  • اخبار مربوط به سازمان
  • محتوای تولید شده توسط کاربر

برای شروع لازم نیست که از ابزارها و اپلیکیشن های گران قیمت استفاده کنید. بسیاری از محتواهای ویدئویی با استفاده از گوشی های هوشمند گرفته شده و نیاز به دوربین های حرفه ای نبوده است. همچنین می توانید توسط اپلیکیشن هایی به ویدئو هایتان زیرنویس و کپشن اضافه کنید. با این روش کار برای کاربران بسیار راحت تر شده و می توانند ویدئو را حتی بدون صدا نیز تماشا کنند.

پست های فالورهایتان را به اشتراک بگذارید یا ریتوییت کنید

یک روش عالی برای برقراری با کاربران و یا تشکر کردن از آنها، به اشتراک گذاشتن پست هایشان می باشد. آنها با این کار شما بسیار خوشحال می شوند و بیشتر پست های شما را دنبال می کنند.

از گیف استفاده کنید

می توانید به جای گذاشتن ویدئو یا تصاویر از گیف استفاده کنید. همچنین می توانید گیف های خنده دار در شبکه های اجتماعی (توییتر، تلگرام و ..) پست کنید. این نوع محتوا توجه مخاطب را به شدت به خود جلب می کند.

از کاربران بخواهید که نظراتشان را بیان کنند

یک راه برای افزایش تعداد فالورها این است که یک نظرسنجی راه بیاندازید و از کاربران بخواهید که در آن شرکت کنند. برای مثال می توانید از آنها بپرسید که تا چه اندازه دوست دارند که شما پست جدید به اشتراک بگذارید. یا اینکه بپرسید چه پیش بینی در رابطه با بازی (فوتبال) می کنند؟

از ایموجی در پست های خود استفاده کنید

با استفاده از ایموجی ها، به راحتی می توانید احساسات خود را منتقل کنید. ایموجی ها شکلک های کوچکی هستند که گاهی موجب خنده می شوند. ایموجی ها یک نوع زبان در شبکه های اجتماعی هستند که به وسیله آنها می توان با کاربران ارتباط برقرار کرد. شما می توانید با توجه به کپشن، یک یا چند ایموجی به انتهای آن اضافه کنید.

از آمار و ارقام در پست های خود استفاده کنید

استفاده از آمار و ارقام اعتبار پست شما را بیشتر می کند. در واقع مخاطب متوجه می شود که شما بر اساس مطالعه و تحقیق، محتوایی را به اشتراک می گذارید. همچنین می توانید عنوان محتوای خود را یک آمار شوکه کننده قرار دهید. برای مثال می توانید بنویسید ۳۳% از حادثه ای جان سالم به در بردند. چنین آمارهای عجیب و شوکه کننده ای توجه کاربر را بسیار بیشتر جلب می کند و سبب می شود که ادامه محتوا را با دقت بخواند.

چرا تولید محتوای خلاقانه اهمیت دارد؟

   
  • ۷۰% شرکت ها در سال ۲۰۱۷ خواهان افزایش محتوای خود هستند.
  • حدود ۵۱% از بازاریابان می خواهند که هزینه تولید محتوا را افزایش دهند.
  • ۷۰% کسانی که از یوتیوب بازدید می کنند، نیاز به یک نوع کمک در رابطه با شغل، درس و … دارند و محتوای یوتیوب برایشان بسیار اهمیت دارد.
  • ۸۵% افراد بزرگسال هم زمان در چند شبکه اجتماعی محتوا تولید می کنند.
  • ۳۵% بازاریابان B2B چالش تولید محتوای متنوع دارند.

آمارهای بالا فقط بخش کوچکی از اهمیت محتوا را نشان می دهند. با یک نگاه به اطراف خود متوجه می شوید که بیشتر افراد روزانه زمان زیادی را در شبکه های اجتماعی می گذرانند. به همین سبب تولید محتوا در شبکه های اجتماعی بسیار اهمیت دارد و بایستی برای تولید آن خلاقانه عمل کرد. تیم “مشتری من” برای تولید محتوای خلاقانه، کارشناسان و متخصصان مجربی دارد، که برای تولید هر نوع محتوا زمان زیادی را می گذارند و با برنامه ریزی و استراتژی بهترین محتوا را برای شما تولید می نمایند.

تعرفه تولید محتوای خلاقانه

  • با توجه به اینکه عوامل بسیاری بر روی تولید محتوای خلاقانه تأثیر می گذارند، پس نمی توان تعرفه ثابتی در نظر گرفت. تیم “مشتری من” با در نظر گرفتن تمام عوامل بهترین تعرفه را برای شما عزیزان در نظر می گیرد. برای کسب اطلاع بیشتر در رابطه با “تولید محتوای خلاقانه” و تعرفه آن با واحد دیجیتال مارکتینگ “مشتری من” در ارتباط باشید.