مدیریت آپارات

امروزه تماشای ویدئو به صورت آنلاین، بسیار فراگیر شده است، چراکه ویدئو یک محتوای ارزشمند می باشد. افراد بیشتر ترجیح می دهند که به جای متن و تصویر، ویدئویی را تماشا کنند تا اطلاعات مورد نیاز را به دست آورند. برای مثال افراد بیشتر تمایل دارند که ویدئویی در رابطه با ویژگی های محصول را مشاهده کنند، به جای اینکه متن های طولانی در رابطه با آن بخوانند. در این راستا سایت آپارات همانند سایت یوتیوب بر اساس به اشتراک گذاری ویدئو می باشد و طرفداران زیادی در ایران دارد. این سایت قابلیت ایجاد شبکه و کانال را دارد و در این راستا امکانات مناسبی، در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین بسیاری از برندهای ایرانی از طریق آپارات محصولات خود را به نمایش می گذارند؛

مراحل مدیریت آپارات

  • ایجاد کانال
  • ساخت و اشتراک گذاری ویدئو
  • گسترش و توسعه کانال
  • پاسخ به پرسش ها (براساس توضیحات کار فرما)

 مراحل مدیریت آپارات

تیم “مشتری من” با توجه به جایگاه مهم آپارات در ارائه برندهای ایرانی، به “مدیریت آپارات” شما می پردازد و با انجام کارها و روش هایی، برند شما را به شهرت می رساند. از جمله این کارها عبارتند از ؛

ایجاد کانال در آپارات

ساخت کانال، اولین مرحله برای به نمایش گذاشتن کسب و کار و محصولات در آپارات می باشد و می توان در آن انواع ویدئوهای آموزشی، معرفی محصولات و … را قرار داد.

ساخت و به اشتراک گذاری ویدئو

انتشار ویدئو یک روش عالی برای به دست آوردن بازدید است. تیم “مشتری من” بر اساس نظرات کارفرما و طبق اصول بازاریابی، ویدئو هایی در رابطه با محصولات ساخته و تدوین می کند. سپس پس از اینکه ویدئو آماده شد، آن را در آپارت به اشتراک می گذارد. همچنین از تگ های مربوطه نیز استفاده می نماید، تا افراد بیشتری از طریق ویدئو، کسب و کار شما را تماشا کنند.

گسترش و توسعه کانال

در آخر طبق توضیحات شما، تیم “مشتری من” به سؤالات و نظرات مخاطبان پاسخ می دهد. در صورت پاسخ صحیح و به موقع، مخاطب جذب کانال شما شده و ارتباط خوبی با آن برقرار خواهد کرد.

پاسخ به پرسش ها (بر اساس توضیحات کارفرما)

در آخر طبق توضیحات شما، تیم “مشتری من” به سؤالات و نظرات مخاطبان پاسخ می دهد. در صورت پاسخ صحیح و به موقع، مخاطب جذب کانال شما شده و ارتباط خوبی با آن برقرار خواهد کرد.

   
  1. ۸۱% کسب و کارها، حداقل از یک ویدئو به عنوان ابزار بازاریابی استفاده می کنند. (Hubspot)
  2. ۶ نفر از ۱۰ نفر ترجیح می دهند که به صورت آنلاین ویدئو تماشا کنند تا از طریق تلوزیون. (گوگل)
  3. پیش بینی می شود که تا سال ۲۰۲۲ ویدئو ها، ۸۲% از کل ترافیک مصرفی را تشکیل دهند. تقریباً ۱۵ برابر سال ۲۰۱۷. (Cisco)
  4. ۷۸% افراد هر هفته فیلم های آنلاین مشاهده می کنند و ۵۲% هر روز فیلم های آنلاین را تماشا می کنند. (Hubspot)
  5. یوتیوب دومین سایت محبوب پس از گوگل می باشد. (Alexa)
  6. کاربران هرروز بیش از یک میلیارد ساعت ویدئو را در یوتیوب تماشا می کنند. (یوتیوب)
  7. ۵۹% مدیران ترجیح می دهند که ویدئو تماشا کنند، تا اینکه متنی بخوانند. (Wordstream)
  8. افراد در هنگام تماشای ویدئو ۹۵% پیام آن را دریافت می کنند، در صورتی که تنها ۱۰% پیام متن را متوجه می شوند. (Insivia)
با توجه به آمارهای ارائه شده توسط سایت ها و شبکه های معتبر، متوجه می شویم که ویدئوها جایگاه مهمی در کسب و کار دارند و به کمک آنها می توان میزان بازدید بیشتری به دست آورد. بنابراین از چنین فرصتی برای ارتقاء کسب و کارتان استفاده نمایید.

تعرفه مدیریت آپارات

  • از آنجا که “مدیریت آپارات” از بخش ها و عواملی مختلفی همچون: نوع محتوا، نوع کیفیت، موضوع محتوا و … تشکیل شده است، بنابراین نمی توان به صورت ثابت، تعرفه ای در نظر گرفت. تیم “مشتری من” با در نظر گرفتن تمام عوامل بهترین تعرفه را برای شما عزیزان در نظر می گیرد. برای کسب اطلاع بیشتر از “مدیریت آپارات” و تعرفه آن با واحد دیجیتال مارکتینگ “مشتری من” در ارتباط باشید.
کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ