مدیریت شبکه های اجتماعی

به وسیله “مدیریت شبکه های اجتماعی” شما به آسانی می توانید در بازار رقابت، رشد کنید و برندتان را به شهرت برسانید. در صورتی که بتوانید تمام نکات مدیریتی را به اجرا درآورید، در کوتاه مدت به نتیجه مثبتی خواهید رسید، اما اگر نتوانید به درستی در شبکه های اجتماعی نقش خود را ایفا کنید، در کوتاه مدت فراموش می شوید! به عبارتی، مدیریت شبکه های اجتماعی یعنی شناخت بازار و مشتریان هدف و نحوه تسلط بر شبکه های اجتماعی. بنابراین در صورتی که شما شناخت کافی از شبکه های اجتماعی داشته باشید، بهتر می توانید آنها را (در راستای کسب و کار خود) مدیریت کنید.

متخصصان و کارشناسان تیم “مشتری من” با مدیریت شبکه های اجتماعی، شرایط بهتری در حرفه شما ایجاد می کنند

چگونه شبکه های اجتماعی را مدیریت کنیم؟

برای مدیریت کردن شبکه های اجتماعی، شما در ابتدا بایستی اطلاعات کاملی از آنها به دست بیاورید و به نحوی در این زمینه تخصص پیدا کنید.

چرا شبکه های اجتماعی باید مدیریت شوند ؟

به وسیله مدیریت شبکه های اجتماعی می توان تمام فعالیت های مربوط به یک کسب و کار را در شبکه های اجتماعی بررسی کرد و آنها را در جهت شهرت برند ارتقاء داد

در اینجا ما برخی از روش ها برای مدیریت شبکه های اجتماعی را برای شما آورده ایم؛

بر روی کیفیت محتوا تمرکز کنید

محتواهای مناسب و با کیفیتی تولید کنید. همچنین از تولید محتوای غلط و نادرست بپرهیزید. برای مثال برخی، اطلاعات غلطی در رابطه با مسائل در شبکه های اجتماعی خود پخش می کنند و این کار نتیجه عکس دارد. سعی کنید آنقدر محتوایتان مناسب باشد که افراد بخواهند آن را دوباره بخوانند و یا اینکه آن محتوا را به اشتراک بگذارند. برای تولید محتوای بهتر، می توانید از کادر مجرب “مشتری من” در این زمینه کمک بگیرید و در کوتاه مدت به اهداف کسب و کار خود برسید.

داده ها و اطلاعات موجود را تحلیل کنید

تحلیل داده ها و اطلاعات سبب می شود که شما بتوانید علاوه بر کیفیت خوب، به اندازه هم محتوا تولید کنید. گاهی اوقات هم بایستی همان لحظه اطلاعاتی را منتشر کنید. برای مثال در توییتر افراد اتفاقات و چیزهایی که همان لحظه برایشان پیش می آید را می نویسند. طبق آمار با افزایش انتشار ۳۰ توییت در هفته (بیشتر از هفته گذشته) بازدید بسیار افزایش یافته است. در واقع این ۳۰ توییت اضافه سبب شد، آمار افرادی که از طریق لینک (ذکر شده در توییتر) وارد سایت می شدند، بیشتر شده (حدود ۶۰%) و شاهد افزایش ۳۰% در ترافیک سایت، نسبت به هفته گذشته شویم.

از ابزارهای مناسب برای ارتقاء شبکه های اجتماعی خود استفاده کنید

برخی از این ابزارها سبب افزایش بازدیدکننده ها می شوند. برای مثال زمانی که در اینستاگرام از هشتگ مربوطه برای عکس خود استفاده می کنید، افرادی که آن هشتگ را دنبال می کنند به سراغ پیج شما نیز می آیند و شما با افراد زیادی در سراسر دنیا آشنا می شوید. در واقع تنها با استفاده از یکی از ابزارها توانسته اید به سرعت در شبکه های اجتماعی پیشرفت کنید. پس برای مدیریت بهتر بایستی با تمام ابزارهای شبکه های اجتماعی آشنا شوید.

در شبکه های اجتماعی، خود واقعیتان باشید

در شبکه های اجتماعی ما بیشتر علاقه داریم که اکانت های واقعی افراد را دنبال کنیم. حتی ممکن است آن شخص را نشناسیم اما از نوع نوشتار و عکس هایی که می گذارد لذت می بریم. با پاسخ دادن به کاربران در شبکه های مجازی می توانید نشان دهید که شما خود واقعیتان هستید و کاملاً در رابطه با آنچه که پست می گذارید، اطلاعات دارید. گاهی اوقات هم شما با مشتری های ناراضی برخورد می کنید، این یک امر طبیعی است پس سعی کنید مشکل آنها را هم حل نمایید. طبق تحقیقات ۸۳% شرکت ها اعلام کرده اند که در شبکه های اجتماعی با شکایات و سؤالات کاربران مواجه شده اند. شما می توانید از این موقعیت به نفع خود استفاده کنید و با پاسخگویی به کاربران رضایت آنها را به دست بیاورید.

مدیریت اینستاگرام

امروزه اینستاگرام نقش وسیعی در ارائه محصولات و خدمات شما دارد. این شبکه اجتماعی، ماهانه ۱ میلیارد کاربر فعال دارد و روزانه بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر از آن استفاده می کنند. برای اینکه بتوانید در این شبکه اجتماعی محبوب، همچون برندهای معروف خوش بدرخشید، بایستی از “مدیریت اینستاگرام” بهره مند شوید. “مدیریت اینستاگرام” شامل انجام تمام کارها و روش ها برای ارتقاء در اینستاگرام می باشد. از جمله ساخت پیج، تولید محتوا، انتشار محتوا، توسعه پیج، افزایش فالور، افزایش لایک، افزایش کامنت، افزایش منشن و پاسخگویی به مخاطبان است.

مدیریت سایت های شرکتی

با توجه به افزایش روز افزون تکنولوژی، امروزه افراد زیادی برای خرید محصولات به سراغ سایت ها می روند، همچنین برآورد شده است که در سال ۲۰۴۰، افراد ۹۵% خرید خود را به صورت آنلاین انجام می دهند. منظور از “مدیریت سایت شرکتی” شامل تمام کارها و اقداماتی است که باعث افزایش شهرت سایت و یافتن مخاطبان هدف می شود. در واقع با مدیریت سایت، شما به حجم زیادی از مخاطبین می رسید که به وسیله آنها سودآوریتان بسیار بیشتر از گذشته می شود. برخی از اقدامات و کارها در رابطه با مدیریت سایت های شرکتی عبارتند از؛ بروز رسانی سایت؛ ویرایش مطالب پیشین، درج انواع مقالات، محتوا، تصاویر و …

مدیریت فروشگاه های اینترنتی

فروشگاه های اینترنتی یک روش عالی برای کسب درآمد است. اما برای پیشرفت در آن بایستی مراحلی را بگذرانید و از افراد حرفه ای و متخصص در این زمینه بهره ببرید. برای اینکه بتوانید از فروشگاه اینترنتی خود در راستای افزایش سود و فروش محصولات استفاده کنید، بایستی از “مدیریت فروشگاه اینترنتی” بهره مند شوید. مدیریت فروشگاه اینترنتی شامل تمام کارهایی است که باعث افزایش بازدید سایت و ارتقاء آن می شود.

   

مدیریت تلگرام

تلگرام یکی دیگر از اپلیکیشن های محبوب بین ایرانی هاست. این اپلیکیشن، ابزارهای خوبی برای ارائه محصولات و خدمات دارد. برخی نیز بدون اینکه محصولی ارائه بدهند، تنها از طریق تبلیغات درآمد خود را به دست می آورند. با “مدیریت تلگرام” شما می توانید اعضای کانالتان را افزایش دهید و افراد زیادی را با محصولات خود آشنا کنید.

مدیریت آپارات

یوتیوب بزرگ ترین سایت جهان برای به اشتراک گذاری ویدئو است. این سایت بزرگ در کشور ما فیلتر می باشد و می توان به آپارات به عنوان جایگزین برای یوتیوب نگاه کرد. برندهای ایرانی بسیاری، از طریق آپارات به شهرت رسیده اند و کسب و کارشان رونق پیدا کرده است. با “مدیریت آپارات” شما می توانید کانالی در آن ایجاد کنید و با تولید محتوای مناسب بازدیدکننده های زیادی به دست آورید. طبق آمار انتشار یافته از (Hubspot) 78% افراد هر هفته فیلم های آنلاین مشاهده می کنند و ۵۲% نیز هر روز فیلم های آنلاین را تماشا می کنند. بنابراین ویدئوها نقش حیاتی در ارائه محصولات و خدمات شما دارند.

تعرفه مدیریت شبکه های اجتماعی

  • مدیریت شبکه های اجتماعی امروزه جایگاه بسیار مهمی دارد، به طوری که تمام کسب و کارهای بزرگ، تیم متخصصی در زمینه مدیریت شبکه های اجتماعی دارند. این نوع مدیریت فعالیت هایی همچون؛ زمانبندی برای پست گذاشتن، نوع پست و … را انجام می دهد. بسته به نوع فعالیتی که انجام می شود، تعرفه های متفاوتی در نظر گرفته می شود. تیم “مشتری من” با در نظر گرفتن تمام عوامل، بهترین قیمت را برای شما عزیزان در نظر می گیرد. برای کسب اطلاع بیشتر در رابطه با تعرفه می توانید ابتدا صفحه تعرفه مدیریت شبکه های اجتماعی را مشاهده و یا با واحد دیجیتال مارکتینگ “مشتری من” به شماره ۰۲۱۲۶۴۰۸۸۱۶ الی ۱۷ در ارتباط باشید.
کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ