مدیریت لینکدین

لینکدین یک شبکه اجتماعی بزرگ است و مخصوص افراد حرفه ای می باشد. افراد در این شبکه تخصص، مهارت، اطلاعات و تجربیاتی را که دارند، با دیگران به اشتراک می گذارند. اما تنها این نیست. لینکدین یک شبکه قدرتمند است، که می تواند مشتریان بالقوه شما را تبدیل به مشتریان واقعی کند. به همین سبب شما هم به عنوان فرد حرفه ای در کسب و کارتان شناخته می شوید، هم سود آوریتان افزایش پیدا می کند. برای به دست آوردن چنین شرایط مناسبی در لینکدین بایستی تخصص و مهارت های لازم را داشته باشید و بتوانید از “مدیریت لینکدین” بهره مند شوید.

تیم “مشتری من” در راستای اهداف شما در لینکدین، بهترین شرایط را برای شما ایجاد می کند. برای اینکه با وظایف تیم “مشتری من” بیشتر آشنا شوید، به مطالب زیر توجه فرمایید؛

انتخاب عنوان و عکس حرفه ای

در ابتدا بهترین عنوان و عکس برای شما انتخاب می شود. شاید در نگاه اول، به نظرتان کار بی اهمیتی باشد، اما باید بدانید که کاربران در ابتدا به عنوان و عکس شما توجه می کنند. پس اگر به درستی انتخاب شوند، نتایج مثبتی خواهند داشت.

 

برقراری رابطه با کاربران

در برقراری ارتباط، بایستی افرادی که می توانند با شما رابطه حرفه ای برقرار کنند را در لیست خود قرار دهید. در ابتدا باید گزینه های دعوت خودکار لینکدین را لغو کرد و به صورت دستی دیگران را دعوت نمود. چراکه شما باید افراد حرفه ای را پیدا کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید. در نهایت با انجام این کارها، اعتبار صفحه شما افزایش پیدا کرده و مخاطبان بیشتری به دست می آورید.

تولید محتوای مناسب

در ابتدا بایستی نگارش و گرامر انگلیسی را در جملات خود رعایت کنید و هیچ گونه غلطی نداشته باشید. بهتر است که در حد معقول از زبان انگلیسی استفاده کرد. سپس مدارک و مستنداتی را باید در صفحه شما آورد، چراکه مستندات به شما و حرفه تان اعتبار می بخشد، برای مثال می توان تصاویر گواهینامه هایتان را در لینکدین قرار داد. تیم “مشتری من” برای اینکه که صفحه شما را حرفه ای تر کند، مستندات را ترجمه رسمی کرده و در لینکدین قرار می دهد. سپس از طریق برقراری رابطه و حضور در گروه ها افراد برجسته در زمینه کسب و کارتان را پیدا کرده و آنها را در فهرست شما قرار می دهد. این کار نیازمند زمان و تجربه است و به سرعت رخ نمی دهد.

موارد بالا تنها برخی از وظایف تیم “مشتری من” در رابطه با مدیریت لینکدین است، در راستای پیشرفت در لینکدین بایستی مراحل زیادی را پیمود، شاید این سؤال برای شما پیش بیاید که “مدیریت لینکدین” چه تأثیری بر کسب و کار شما دارد، یا برای چه باید در لینکدین عضو شد؟ برای پاسخ به این سؤال، آمارهای زیر را بخوانید؛

لینکدین در حال حاضر بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کسب و کار TechCrunch & Fortune، لینکدین در سال ۲۰۱۷ بیش از نیم میلیارد کاربر داشته است و از زمانی که تأسیس شد (سال ۲۰۰۲) بسیار پیشرفت کرده است.

لینکدین ۲۶۰ میلیون کاربر فعال در ماه دارد

در سال ۲۰۱۷، لینکدین ماهانه ۲۶۰ میلیون کاربر فعال داشته، که این آمار در سال ۲۰۱۶، ۱۰۶ میلیون بوده است. پس با یک رشد ۲.۵ برابری مواجه هستیم.

۴۰% کاربران فعال در ماه، هر روز از لینکدین استفاده می کنند

   

تعرفه مدیریت لینکدین

  • از آنجایی که عواملی زیادی (نوع کسب و کار، بازار هدف، و …) بر روی نحوه “مدیریت لینکدین” تأثیر می گذارد، پس نمی توان تعرفه ثابتی را برای آن در نظر گرفت. تیم “مشتری من” با توجه به تمام عوامل و هدف شما، بهترین تعرفه را در نظر می گیرد. برای کسب اطلاع بیشتر در رابطه با “مدیریت لینکدین” و تعرفه آن، با واحد دیجیتال مارکتینگ “مشتری من” در ارتباط باشید.
کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ