دریافت مشاوره دیجیتال مارکتینگ

در دنیای امروز تبلیغات، شکلی متفاوت گرفته اند و بیشتر بر مبنای دیجیتال مارکتینگ می باشند. این نوع شیوه تبلیغات بسیار مقرون به صرفه تر هستند، در زمان کمتری شما را به اهداف کسب و کارتان می رسانند و در نهایت باعث افزایش سودآوری و سهم بازار می شوند. اما برای به دست آوردن تمام این شرایط ایده آل بایستی از کارشناسان و متخصصان در زمینه دیجیتال مارکتینگ مشاوره گرفت. در واقع دریافت مشاوره دیجیتال مارکتینگ سبب می شود، هرچه سریعتر به اهداف سازمان تان برسید و مسیر رسیدن به موفقیت، بسیار کوتاه شود.

وظایف کارشناسان بخش دیجیتال مارکتینگ:

  • یافتن فرصت های جدید برای کسب و کار
  • یافتن روش های بازاریابی مناسب برای شما
  • برند سازی
  • بهبود ارتباط با مشتری
  • تهیه گزارش از روند پیشرفت کار 

 یافتن فرصت های جدید برای کسب و کار

مشاور دیجیتال مارکتینگ برای سازمان شما فرصت های جدیدی از طریق مشتریان موجود و به دست آوردن مشتریان جدید به وجود می آورد و به کسب و کارتان رونق می بخشد.

 یافتن روش مناسب بازاریابی برای شما

هر سازمانی با توجه به شیوه فعالیت هایش و نوع مخاطبانش، به روش های بازاریابی مختلفی نیاز پیدا می کند و نمی توان برای همه سازمان ها از یک نوع شیوه استفاده کرد. با مشاوره دیجیتال مارکتینگ می توان روش های صحیح برای بازاریابی را انتخاب نمود. برای مثال ممکن است کارشناس دیجیتال مارکتینگ سئو را به شما پیشنهاد دهد.

برند سازی

   

  بهبود ارتباط با مشتری

شبکه های اجتماعی یک روش عالی برای برقراری ارتباط با مشتریان هستند. این شبکه ها برقراری ارتباط را به امری آسان تبدیل کرده اند. کارشناسان مشاوره دیجیتال مارکتینگ با توجه به نوع مخاطبین شما شبکه اجتماعی مناسبی برای کسب و کارتان انتخاب می کنند و با برقراری ارتباط با مشتری ها و مخاطبان به سودآوری شما کمک می نمایند.

 تهیه گزارش از میزان پیشرفت کار

کارشناسان دیجیتال مارکتینگ از میزان پیشرفت کار گزارشی تهیه کرده و در اختیار شما قرار می دهند، تا از دستیابی به نتایج مطلوب اطمینان حاصل کنید و از روند کار باخبر باشید.

از دیگر وظایف کارشناسان بخش دیجیتال مارکتینگ:

  • تجزیه و تحلیل رفتار مشتری
  • ارتقاء رتبه شما در موتورهای جستجو
  • انطباق اهداف شرکت با اهداف بازاریابی
  • دستیابی به اهداف بازاریابی و توسعه برند
  • تجزیه و تحلیل روند بازار و روش های رقبا
  • ایجاد استراتژی های بازاریابی برای بهبود شرایط و افزایش مشارکت مخاطبان
  • و …

چرا مشاوره دیجیتال مارکتینگ و شبکه های اجتماعی اهمیت دارند؟

 

  • بر طبق گزارش MarketingCharts، بودجه برای دیجیتال مارکتینگ نسبت به سال ۲۰۱۶، ۵۰% افزایش یافته است.
  • ۴۹% سازمان ها استراتژی دیجیتال مارکتینگ مناسبی ندارند. (Smart Insights، ۲۰۱۷)
  • ۳۹% افراد فکر نمی کنند که استراتژی بازاریابی سازمان شان مؤثر باشد. (HubSpot, 2017)
  • نرم افزارهای دیجیتال مارکتینگ حدود ۳۲ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۸ هزینه داشته است که پیش بینی می شود این نرم افزار ها تنها ۶۵.۹ میلیارد دلار فقط از طریق تبلیغات در موبایل، درآمد خود را به دست آورند.
  • با توجه به آمارهای بالا متوجه می شویم که دیجیتال مارکتینگ جایگاه بسیار مهمی در کسب و کار و سودآوری دارد. در این راستا شرکت هایی که استراتژی های مناسبی به کار نمی برند، نمی توانند در بازار رقابت موفق عمل کنند. پس برای کسب موفقیت در کسب و کارتان از مشاوره دیجیتال مارکتینگ بهره مند شوید. متخصصان “مشتری من” با داشتن سابقه در رابطه با “مشاوره دیجیتال مارکتینگ” می توانند در جهت بهبود وضعیت کاری شما برنامه ای تهیه کرده و اجرا نمایند.

تعرفه مشاوره دیجیتال مارکتینگ

  • کارشناسان مشتری من با در نظر گرفتن نوع کسب و کار، نوع محصولات و خدمات، مخاطبان و … به شما مشاوره می دهند. از آنجایی که عوامل زیادی در مشاوره دیجیتال مارکتینگ دخیل هستند، نمی توان تعرفه ثابتی را در نظر گرفت. برای کسب اطلاع بیشتر در رابطه با “مشاوره دیجیتال مارکتینگ” و تعرفه های آن، با واحد دیجیتال مارکتینگ مشتری من در ارتباط باشید.