مشاوره سوشال مدیا

منظور از سوشال مدیا همان شبکه های اجتماعی است. به وسیله سوشال مدیا می توان ترافیک و بازدید را افزایش داد و در زمان کوتاهی به شهرت رسید. سوشال مدیاها روش بسیار مناسبی برای ارتقاء کسب و کار شما هستند. اما تمام این شرایط مناسب زمانی اتفاق می افتد که شما بتوانید به بهترین شکل از سوشال مدیا یا شبکه های اجتماعی خود استفاده کنید. در این راستا “تیم مشتری من” در رابطه با سوشال مدیا مشاوره می دهد و راه و روش ارتقاء در این شبکه ها را به شما می آموزد.

مزایای استفاده از سوشال مدیا

  • ارتباطات سریع و آسان
  • افزایش دسترسی
  • افزایش ترافیک وب سایت
  • مشتریال بالقوه تحت تاثیر قرار میگیرند

 ارتباطات سریع و آسان

کاربران و مشتریان به آسانی می توانند با کسب و کار شما ارتباط برقرار کنند و همچنین می توانند به راحتی سفارشات خود را ثبت نمایند. از طرف دیگر کسب و کارها می توانند با سرعت بیشتری به شکایات کاربران رسیدگی کنند.

افزایش دسترسی

به وسیله سوشال مدیا شما می توانید با افراد زیادی در ارتباط شوید و دامنه ارتباطات شما به یک ناحیه منتهی نمی شود. حتی ممکن است از دورترین کشورها هم به شما پیام بدهند و محصولات و خدمات شما را سفارش دهند. برای مثال سایت آمازون یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی دنیاست. این سایت روزانه هزاران کالا را به سراسر جهان ارسال می کند و طرفداران بسیاری دارد.

   

  افزایش ترافیک وب سایت

روزانه میلیون ها نفر در شبکه های اجتماعی در حال جستجوی مطلب مورد نظر خود هستند. این افراد هم می توانند از طریق گوگل وارد وب سایت شما شوند و هم از طریق دیگر سوشال مدیاها به سمت وب سایت شما هدایت شوند. با افزایش ترافیک وب سایت، افراد زیادی با کسب و کار شما آشنا شده و به سودآوری می رسید.

مشتریان بالقوه تحت تاثیر قرار میگیرند

با افزایش شهرت و برند سازی افراد زیادی با برند شما آشنا می شوند. در این میان مشتریان بالقوه تحت تأثیر قرار گرفته و به مشتریان بالفعل  تبدیل می شوند. سوشال مدیا به عنوان یک ابزار کمکی برای خرید کاربران است و به وسیله آن بهتر می توانند تصمیم بگیرند. امروزه بیشتر افراد هم بر اساس سوشال مدیا محصولات خود را انتخاب می کنند.

از دیگر مزایای استفاده از سوشال مدیا عبارتند از:

 

  • آگاهی از برند و برند سازی
  • مقرون به صرفه است
  • دسترسی به مخاطبان هدف
  • افزایش وفاداری به برند
  • و …

چرا سوشال مدیا اهمیت دارد؟

برای پاسخ به این سؤال ابتدا به این آمارها توجه بفرمایید:

  • اینترنت ۴.۴ میلیارد کاربر دارد.
  • ۴۹۹ میلیارد کاربر در سوشال مدیا وجود دارد.
  • به طور متوسط هر فرد در ۶-۷ سوشال مدیا عضو است.
  • ۹۱% برندها، در ۲ (یا بیشتر) شبکه های اجتماعی عضو هستند.
  • به طور متوسط هر فرد ۱۴۲ دقیقه در روز را در اینترنت می گذراند.
  • ۸۱% شرکت ها و کسب و کار های کوچک در نوع خاصی پلتفورم عضو هستند.
  • به طور متوسط شبکه های اجتماعی در سال ۲۰۱۵، حدود ۸.۳ میلیارد دلار درآمد از طریق تبلیغات به دست می آورند.
با توجه به این آمارها به اهمیت سوشال مدیا پی می بریم. سوشال مدیا امروزه در تمام زندگی ما نقش دارند و می توانند باعث ارتقاء و پیشرفت ما در کسب و کار شوند. تیم “مشتری من” با در نظر گرفتن نوع کسب و کار شما در رابطه با سوشال مدیا به شما مشاوره می دهد. تا بتوانید با استفاده از دنیای مجازی پیشرفت کنید.

تعرفه مشاوره سوشال مدیا

  • برای مشاوره با هر نوع کسب و کاری تعرفه خاصی در نظر گرفته می شود. تیم مشاوره “مشتری من” با در نظر گرفتن شرایط شما و کسب و کارتان بهترین و به صرفه ترین تعرفه را در نظر می گیرد، تا رضایت شما عزیزان را به دست بیاورد. برای کسب اطلاع از “مشاوره سوشال مدیا” و تعرفه های آن با واحد دیجیتال مارکتینگ “مشتری من” در ارتباط باشید.