مشاوره کسب و کار های اینترنتی

امروزه کسب و کارها از حالت سنتی درآمده و به صورت کسب و کارهای اینترنتی تبدیل شده اند. بیشتر افراد ترجیح می دهند که در خانه و به وسیله گوشی های هوشمند و سیستم شان کسب و کارشان را اداره کنند. حال برای اینکه بتوانید کسب و کار خودتان را راه بیاندازید و پیشرفت کنید بایستی از مشاوره های کسب و کار بهره مند شوید.

تفاوت کسب و کار های اینترنتی با کسب و کار های سنتی

  • حذف هزینه های اضافی
  • صرفه جویی در زمان
  • سهولت بیشتر
  • معرفی محصول جدید
  • افزایش سود آوری
  • پردازش خودکار

حذف هزینه های اضافی

در کسب و کارهای اینترنتی بسیاری از هزینه های شما حذف می شوند. برای مثال لازم نیست هزینه ای بابت کارمندهای خدماتی، اجاره مغازه و … بپردازید. هزینه های شما در کسب و کارهای اینترنتی بسیار کاهش پیدا کرده و شما می توانید در قسمت های مهم تری سرمایه گذاری کنید.

صرفه جویی در زمان

در کسب و کارهای اینترنتی، زمان کمتری هدر می رود و از این لحاظ هم به نفع مشتری و هم به نفع کارفرما است. مخاطب می تواند تنها در عرض چند دقیقه سفارش خود را ثبت کند. در صورتی که در کسب و کارهای سنتی این فرآیند زمان زیادی را می گیرد.

سهولت بیشتر

در کسب و کارهای اینترنتی، مشتریان به راحتی می توانند محصول مورد نظر خود را با دیگر محصول های مشابه از لحاظ قیمت، کیفیت و … مقایسه کنند و سپس سفارش خود را ثبت نمایند. در این نوع کسب و کارها، شما در هر زمان و مکان که بخواهید، می توانید محصول مورد نظر خود را سفارش بگیرید.

معرفی محصول جدید

در کسب و کارهای سنتی برای معرفی محصول جدید باید هزینه و پول زیادی را صرف کنید تا به مخاطب نشان دهید. اما در کسب و کارهای اینترنتی می توانید در همان لحظه محصول را به تمام مخاطبان خود نشان دهید و بازخوردهای آنها را دریافت کنید.

افزایش سود آوری

   

پردازش خودکار

مراحل ثبت و سفارش کسب و کارهای اینترنتی به صورت خودکار صورت می گیرد و به همین سبب می تواند تمام خطاها را در طول زمان حذف کند. این در حالی است که کسب و کارهای سنتی به طور پیوسته خطاهای انسانی رخ می دهد.

چرا کسب و کار های اینترنتی اهمیت دارند؟

برای اینکه به اهمیت کسب و کارهای اینترنتی پی ببرید، ابتدا نگاهی به آمارهای زیر بیاندازید:

  • در حال حاضر اینترنت بیش از ۴ میلیارد کاربر دارد.
  • تعداد کاربران اینترنت در آسیا؛ ۴۹%، در اروپا؛ ۱۶.۸%، آفریقا؛ ۱۱%، آمریکای شمالی؛ ۸.۲% از کل تعداد کاربران اینترنت می باشد.
  • تعداد کل وب سایت ها در اینترنت ۱.۹۵ میلیارد می باشد.
  • به طور متوسط گوگل در هر ثانیه ۴۰ هزار جستجو دارد که این عدد در سال حدود ۱.۲ تریلیون می شود.
  • برآورد شده که تا سال ۲۰۴۰، ۹۵% خریدها به صورت آنلاین خواهد بود.
با توجه به این آمارها، استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی به امری متداول تبدیل شده است و افراد اوقاتی زیادی را در شبکه های اجتماعی و اینترنت می گذرانند. در این راستا بسیاری از محصولات مورد نظر خود را به صورتی اینترنتی سفارش می دهند. کارشناسان حرفه ای “مشتری من” در زمینه کسب و کارهای اینترنتی به افراد مشاوره می دهد تا بتوانند به سرعت کسب و کاری را راه اندازی کرده و پیشرفت کنند.

تعرفه مشاوره کسب و کار های اینترنتی

  • با توجه به این که عوامل بسیاری بر روی کسب و کارهای اینترنتی تأثیر می گذارند، نمی توان به صورت ثابت تعرفه ای را تعیین کرد. در این راستا تیم “مشتری من” با در نظر گرفتن؛ نوع کسب و کار شما، نوع محصولات و خدمات و … مراحل کسب و کار اینترنتی را مشخص و اجرا می کند. با توجه به مراحل کاری تعرفه ای مناسب برای شما عزیزان در نظر می گیرد. برای کسب اطلاع بیشتر از “مشاوره کسب و کارهای اینترنتی” و  تعرفه ها می توانید با واحد دیجیتال مارکتینگ “مشتری من” در ارتباط باشید.