موشن گرافیک

به ویدئو هایی که تصاویر، محتوا و مفهوم را به صورت متحرک نشان می دهند، موشن گرافیک می گویند. در موشن گرافیک با استفاده از نرم افزارهای مربوطه تصاویر متحرک می گردند، آنگاه بر روی ویدئو صداگذاری می شود و پیام به شکل بسیار ساده و قابل فهمی به مخاطب انتقال داده می شود. موشن گرافیک یکی از بهترین روش ها برای انتقال مفاهیم است، چرا که در زمان کوتاه با مشاهده ویدئو، هم می توانید لذت ببرید و هم پیام مربوطه را دریافت نمایید.

اگر در موشن گرافیک ترکیب صدا و تصویر به خوبی صورت گرفته باشد و بر اساس داستان جالبی باشد، به ابزار بسیار مناسبی برای بازاریابی محصولات و خدمات شما تبدیل خواهد شد و استقبال زیادی از آن می شود.

مزایای موشن گرافیک

  • موشن گرافیک باعث افزایش فروش می شود
  • ویدئوها بهترین روش برای انتقال محتوا هستند
  • ویدئوها چشم نواز هستند
  • ما از موشن گرافیک چیزهای زیادی می آموزیم
  • موشن گرافیک ها داستان می گویند

موشن گرافیک باعث افزایش فروش می شود

در ابتدا به نظر غیر ممکن می رسد که یک ویدئو شصت ثانیه ای، مخاطب را متقاعد کند که از محصولات خریداری نماید. اما این درست کاری است که موشن گرافیک می کند. موشن گرافیک در یک زمان کوتاه و به یک شیوه ای متفاوت، ویژگی های محصولات را بیان می کند و شما را تشویق به خرید محصول می نماید.

ویدئوها چشم نواز هستند

معمولاً مخاطبان ارتباط خوبی با ویدئو ها برقرار می کنند. برای مثال بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای آنکه ساعت ها یک کتاب را بخوانند، فیلم مربوط به داستان آن کتاب را تماشا کنند. به این صورت ویدئوهایی همچون موشن گرافیک بیشتر بر ذهن بیننده تأثیر می گذارند و بیشتر در خاطر او باقی می مانند.

ویدئوها بهترین روش برای انتقال محتوا هستند

از آنجا که ویدئو ها تأثیر زیادی بر مخاطب می گذارند و معمولاً موضوع جذابی دارند، مخاطبان می توانند آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

در نتیجه یک ویدئوی موشن گرافیک، بارها و بارها توسط کاربران به اشتراک گذاشته شده و سبب شهرت کسب و کار یا برند شما می شود.

ما از موشن گرافیک چیزهای زیادی می آموزیم

ویدئوهایی همچون موشن گرافیک یک راه حل عالی برای به دست آوردن سریع اطلاعات می باشد. به همین سبب مخاطب برای بدست آوردن اطلاعات در رابطه با محصول یا خدمات مورد نظر ترجیح می دهد که یک ویدئو در رابطه با آن را مشاهده کند. تحقیقات نیز نشان می دهد افراد تنها ۱۰ درصد از چیزهایی را که شنیده اند، بعد سه روز به خاطر می آورند، در صورتی که حدود ۶۵% چیزهایی را که از طریق ویدئو مشاهده کرده اند را می توانند پس از سه روز نیز به خاطر بیاورند

موشن گرافیک ها داستان می گویند

شما می توانید در کنار نمایش محصولاتتان در موشن گرافیک، آن را در غالب یک داستان نیز بیان کنید. برای مثال می توانید بگویید که چگونه ایده محصولتان را به واقعیت تبدیل کرده اید و توانستید آن را تولید نمایید. با این روش تأثیر زیادی بر ذهن مخاطب می گذارید و او را جذب کسب و کار خود می کنید.

محتوای ویدئویی و موشن گرافیک تا چه اندازه اهمیت دارد؟

بینندگان با مشاهده ویدئو ۹۵% آن را به خاطر می سپارند، اما وقتی که مطلبی را می خوانند، تقریباً ۱۰% آن را به خاطر می آورند.
به طور متوسط کاربران ۸۸% زمان بیشتری را صرف محتوای ویدئویی می کنند.
۴۶% کاربران پس از مشاهده یک تبلیغ ویدئویی به نوعی واکنش نشان می دهند.

   

تعرفه موشن گرافیک

  • با توجه به  نوع داستان موشن گرافیک و نرم افزار مورد استفاده آن، تعرفه های مختلفی برای آن در نظر گرفته می شود. تیم “مشتری من” همواره بهترین قیمت را در راستای بهترین کیفیت برای شما عزیزان در نظر می گیرد. برای کسب اطلاع بیشتر از هزینه ها و تعرفه های مربوط به موشن گرافیک با کارشناسان تیم ” مشتری من” در ارتباط باشید.