محتوا ویژه شبکه های اجتماعی

امروزه تولید محتوا در جایگاه بسیار مهمی قرار گرفته است. به طوری که انتخاب و تولید محتوای مناسب می تواند، به سرعت باعث پیشرفت و شهرت شما در شبکه های اجتماعی مختلف شود. با توجه به اینکه شبکه های اجتماعی نقش مؤثری بر زندگی ما دارند، بایستی برای پیشرفت در آنها، محتوای مناسبی تولید کرد. تولید محتوا در هر نوع شبکه اجتماعی بسته به نوع مخاطبان آن متفاوت است. مثلاً اگر بخواهیم در اسنپ چت تولید محتوا کنیم، بایستی محتوا با سلیقه جوانان و نوجوانان هماهنگی داشته باشد. چرا که بیشتر مخاطبان آن را افراد کم سن تشکیل می دهند.محصولات خود را به نمایش می گذارند؛

   

محتوا به مخاطبان آموزش می دهد

آموزش اولین مرحله ای است که بر روی تصمیم مشتریان بالقوه برای خرید محصولات و یا استفاده از خدمات تأثیر می گذارد. پیش از اینکه آنها در رابطه با محصول تصمیم بگیرند، ابتدا می خواهند از تمام آپشن ها و ویژگی های محصول یا خدمات مورد نظر با خبر باشند. این به این معناست که شما بایستی محتوایی تولید کنید، که مخاطب بتواند به خوبی از آن بیاموزد. هدف اصلی محتوای آموزشی این است که توضیحاتی در رابطه با خدمات و کسب و کار به کاربران بدهد و آنها را ترغیب به برقراری ارتباط با کسب و کار کند.

محتوای مناسب موجب برقراری رایطه با مخاطب میشود

شبکه اجتماعی شما یکی از بهترین روش ها برای برقرار رابطه با مخاطبان هدفتان است. شبکه های اجتماعی به عنوان یک ابزار مناسب، به شما این امکان را می دهد که با مخاطب صحبت کنید، جواب سؤال هایشان را بدهید و در نهایت آنها را به سمت وب سایت خود هدایت کنید.

همه این اتفاقات در راستای تولید محتوای مناسب رخ می دهد.

محتوای شبکه های اجتماعیتان به شما این امکان را می دهد که رابطه عمیق با مخاطب خود ایجاد کنید.

محتوای مناسب ترافیک را افزایش میدهد

هر زمان که شخصی در اینترنت به دنبال مطلبی باشد، یا پرسشی داشته باشد، موتورهای جستجو به سرعت پاسخ او را پیدا می کنند. در صورتی که محتوای شما بر اساس اصول سئو باشد، موتورهای جستجو پیج شما را پیدا کرده و برای کاربر به نمایش می گذارند. بنابراین محتوا نقش مؤثری در دیده شدن شما در شبکه های اجتماعی مختلف دارد. با قرار دادن کلمات کلیدی مناسب، اضافه کردن لینک ها و … محتوایی مناسب بسازید تا بازدید از صفحه شما بیشتر شود. بدون داشتن محتوای مناسب جایی در شبکه های اجتماعی نخواهید داشت.

برای درک بهتر تأثیر محتوا در شبکه های اجتماعی به آمارهای زیر توجه کنید

  • تعداد صفحات در رابطه با کسب و کار در فیسبوک به ۶۵ میلیون رسیده است. این رقم نشان دهنده تأثیر این شبکه در کسب و کار و استقبال افراد از آن می باشد.
  • روزانه پست ها در اینستاگرام ۲ میلیارد لایک می خورند.
  • تعداد کاربران فعال ماهانه، در اینستاگرام به ۱ میلیارد افزایش پیدا کرده است.
  • کاربران توییتر روزانه ۵۰۰ میلیون توییت ارسال می کنند.
  • ۸۹% بازاریابان b2b لینکدین را برای دیجیتال مارکتینگ خود انتخاب کرده اند.
  • ۷۸% کسب و کارها، تیمی را برای مدیریت شبکه های اجتماعی خود قرار داده اند.
  • در هر دقیقه ۱.۳ میلیون محتوا در فیسبوک به اشتراک گذاشته می شود.

با توجه به آمارهای بالا شبکه های اجتماعی نقش اساسی و مهمی در کسب و کار و زندگی دارند و برای اینکه بتوانید در این شبکه ها خوش بدرخشید، بایستی محتوایی مناسب، تولید کنید، تا آمار بازدید کاربران افزایش پیدا کند.

تعرفه محتوای ویژه شبکه های اجتماعی

  • هر شبکه اجتماعی ساختار متفاوت با دیگر شبکه ها دارد. کارشناسان و متخصصان حرفه ای تیم “مشتری من”، با در نظر گرفتن نوع کسب و کار، مخاطبان هدف، نوع محصول و … شبکه اجتماعی مخصوص شما را انتخاب می کنند و محتوایی یونیک و مناسب برای آن تولید می نمایند. در رابطه با تعرفه “محتوا ویژه شبکه های اجتماعی” نمی توان عدد ثابتی را در نظر گرفت. کارشناسان “مشتری من” با در نظر گرفتن تمام عوامل بهترین تعرفه را برای شما عزیزان در نظر می گیرند. برای کسب اطلاع بیشتر در رابطه با “محتوا ویژه شبکه های اجتماعی” و تعرفه آن با واحد دیجیتال مارکتینگ “مشتری من” در ارتباط باشید.
کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ