حضور آنلاین در بازاریابی کسب و کار یا محصول شما ضروری است. نظارت بر رتبه بندی کلمات کلیدی به شما کمک میکند روندهای جستجو را شناسایی کنید تا بتوانید خواستههای بازار هدف خود را تشخیص دهید. در این راه ابزار نشان دادن رتبه کلمات کلیدی به شما کمک میکنند. دانستن این موضوع نه تنها به شما کمک میکند تا شانس خود را برای دستیابی به بازار هدف خود به صورت آنلاین افزایش دهید، بلکه به شما نشان میدهد که کدام استراتژیهای بازاریابی در طراحی فروشگاه اینترنتی کارآمد هستند و کدام یک نیاز به بهبود دارند.
بهترین ابزار نشان دادن رتبه کلمات کلیدی
استفاده از یک ابزار خوب برای کلمات کلیدی به شما این امکان را میدهد که زمان کمتری را برای یافتن آمار کلمات کلیدی صرف کنید و زمان بیشتری را برای تجزیه و تحلیل این نتایج و بهینه سازی سایت خود داشته باشید. ابزاری که شما از آن به عنوان ابزار نشان دادن رتبه کلمه کلیدی ، استفاده میکنید نباید باعث اتلاف وقت شما شود. بنابراین ما در اینجا بهترین گزینهها را انتخاب کرده ایم تا هم در زمان شما صرفه جویی کنیم هم به بهترین نتیج دست پیدا کنید.
DYNO MAPPER
این ابزار نشان دادن رتبه کلمات کلیدی ، پس از ایجاد نقشه سایت از وب سایت شما، کلمات کلیدی وبسایتتان را به طور خودکار ردیابی میکند و نتیجه را برای شما گزارش میکند. استفاده از این ابزار نشان دادن رتبه کلمات کلیدی ، این امکان را به شما میدهد که عبارات کلمات کلیدی را بر اساس موتور جستجو یا رنک آن دائما رصد کنید.
همچنین DYNO MAPPER توسط Google Analytics به طور کامل، اطلاعات مربوط به پیوندهای داخلی، کیفیت محتوا و ترافیک را یکپارچه میکند تا بتواند بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان بیاورد. با استفاده از این ابزار نشان دادن رتبه کلمات کلیدی شما میتوانید صفحاتی را که دارای بالاترین رتبه هستند، مشخص کنید. همچنین میتوانید رقبای خود را زیر نظر داشته باشید. زیرا داینو مپر به شما این امکان را میدهد که با روندهای فعلی SERP همراه باشید و به طور بالقوه رتبه بالا را بدست آورید. DYNO MAPPER با نظرات نقشه سایت، نظارت بر محتوای هفتگی یا ماهانه و رتبهبندی روزانه کلمات کلیدی، اعلانهای منظمی در مورد عملکرد سایت شما ارسال میکند.
SEMRUSH
SEMRUSH برای بسیاری از کسانی که در زمینه سئو فعالیت میکنند به عنوان ابزار نشان دادن رتبه کلمات کلیدی محبوب است، زیرا بین سایت شما و سایتهای رقابتی تفاوتی قائل نمیشود. براساس نظر سئو کارانی که از این ابزار استفاده کرده اند، SEMRUSH دارای رابط کاربری بسیار آسانی است که منجر به موفقیت شما در ارائه نتایج سئو خواهد شد.
با استفاده از نوار جستجوی ابزار، میتوانید از SEMRUSH بخواهید تا با ارائه URL، نتایج Google و Bing سایت و یا صفحه شما را رتبهبندی کند. پس از وارد شدن نتایج، میتوانید با انتخاب یک کلمه کلیدی، آنها را با رتبهبندی سایتها و صفحات دیگر مقایسه کنید.
GOOGLE KEYWORD PLANNER
این برنامه با عنوان، برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل که در ابتدا به عنوان ابزار کلیدواژه گوگل و برآوردگر ترافیک راه اندازی شد، به شما امکان این را میدهد تا در مورد کلمات کلیدی و روند آنها تحقیق کنید. درنهایت با تولید محتوای متنی مناسب، بهترین عملکرد را داشته باشید.
اگر در حال تهیه محتوا هستید، میتوانید از Google Keyword Planner، برای جستجوی بهترین کلمات کلیدی با استفاده از کلمات یا عبارات مربوط به سایت خود استفاده کنید. در نتایج علاوه بر اینکه فهرست پیشنهادی کلمات کلیدی را به شما میدهد، به شما نحوه رتبه بندی این کلمات کلیدی را نیز ارائه میدهد.
Google Keyword Planner با ارائه اطلاعاتی درباره تعداد دفعات جستجوی کلمات کلیدی، گزارشی از عملکرد درست کلمات کلیدی در طول زمان به شما ارائه میدهد.
اگرچه Google Keyword Planner در درجه اول بر برنامه ریزی سایت شما تمرکز دارد، اما شما میتوانید رتبه سایت خود را توسط این ابزار بررسی کنید و همچنین اطلاعاتی را در وب سایتهای رقبای خود بیابید. این ابزار نشان دادن رتبه کلمات کلیدی از دقت بسیار بالایی برخوردار است.
WOORANK
WooRank ابزار نشان دادن رتبه کلمات کلیدی است که برای اطلاعات فنی سایت شما را ارائه میدهد و به شما امکان این رامی دهد که URL سایتهای رقیب را نیز اضافه کنید تا بتوانید مقایسه کنید و ببینید که وب سایت شما چقدر در برابر آنها از نظر سئو ارزشمند است. بررسی عملکرد وب سایت شما باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود. همچنین از لحاظ رتبه بندی، کلمات کلیدی سایت شما را بررسی میکند و از نظر سئو نیز وضعیت سایت شما را مورد بررسی قرار میدهد و بازخورد مثبتی در مورد آنچه که درست انجام میدهید، ارائه میدهد.
یکی از ویژگیهای این ابزار، گزینه تاریخچه است تا بتوانید سایت خود را چندین بار بررسی کنید و به گزارشهای قبلی نگاه کنید تا ببینید رتبه شما چقدر بهبود یافته است. نظارت بر کلمات کلیدی که بهترین توصیف کننده کسب و کار یا محصول شما هستند، به شما نشان میدهد که کدام کلمات کلیدی به طور مداوم نتیجه مثبتی دارند. بنابراین میتوانید آنها را در پستهای خود پیاده کنید و صفحاتی را که رتبه خوبی ندارند به روز کنید.
با استفاده از ابزار نشان دادن رتبه کلمات کلیدی متوجه میشوید که کلمات کلیدی مرتبط با خدمات یا محصولات شما که در حال پیشرفت هستند کدامند. با توجه به این موارد، میتوانید شروع به استفاده از کلمات کلیدی کنید که در حال افزایش محبوبیت هستند. اگر این کار به درستی انجام شود، سئو وبسایت شما روز به روز پیشرفت کرده و نتایج چشمگیری حاصل خواهد شد. ما در مای کاستومر همواره با استفاده از بهترین ابزارهای موقعیت رقابتی کلمات کلیدی حوزه فعالیت مشتریان خود را بررسی و آنها را در تعیین یک استراتژی برنده یاری میکنیم. شما نیز میتوانید طعم همراهی با مای کاستومر را بچشید.
رتبه خود را با این ۴ ابزار بررسی موقعیت گوگل بیابید
موقعیت گوگل Google position به سئوی شما مرتبط است. آژانس دیجیتال مارکتینگ ما چندین دهه تجربه و خدمات سئوی درآمدزا ارائه می دهد که نتایج سود شما را زیر و رو میکند. با ما با شماره02126408816تماس بگیرید یا به صورت آنلاین با ما ارتباط بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم! با ما همراه باشید تا با بررسی موقعیت گوگل بیشتر آشنا شوید.
ابزار بررسی موقعیت گوگل
رتبه بندی در نتایج جستجوی گوگل اهمیت دارد. پس از همه، صفحه اول بیش از 70٪ از کل کلیک ها را کسب می کند.
با این حال، چگونه رتبه جستجوی خود را در گوگل پیدا می کنید؟
با یکی از بهترین ابزارهای جستجوگر رتبه گوگل، می توانید بررسی موقعیت گوگل را سریع، ساده و دقیق انجام دهید. به همین دلیل است که ما فهرستی از ابزارهای رتبه بندی کلمات کلیدی گوگل، از سرچ کنسول گوگل تا SEMrush را برای شما گردآوری کرده ایم.
به خواندن ادامه دهید تا ابزاری برتر برای نظارت بر موقعیت خود در موتورهای جستجو مانند گوگل پیدا کنید.
1. سرچ کنسول گوگل
قیمت: رایگان!
وقتی نوبت به بررسی رتبه کلمات کلیدی گوگل شما می رسد، سرچ کنسول گوگل یک گزینه عالیبرای یافتن موقعیت گوگل است.
یکی از ابزارهای مفید گوگل، سرچ کنسول گوگل، حجم عظیمی از اطلاعات را در اختیار کسب و کار شما قرار می دهد. اگر کنجکاو باشید که کدام کلمات کلیدی باعث کلیک یا ایمپرشن می شوند یا اینکه چه نوع محتوایی عملکرد خوبی دارند، مانند ویدیو یا متن، می توانید آن را در سرچ کنسول گوگل پیدا کنید.
اگر می خواهید رتبه کلمات کلیدی خود را برای گوگل با سرچ کنسول گوگل پیدا کنید، این مراحل را دنبال کنید:
- وارد Google Search Console شوید
- وارد سایتی که میخواهید بشوید
- کلمه کلیدی خود را وارد کنید و “Enter” را بزنید یا دکمه جستجو را کلیک کنید
- نتایج جستجو و کادر «Search performance for this query» را مشاهده کنید
در حالی که اینکار کمی سخت است، به خصوص اگر ده ها کلمه کلیدی را بررسی کنید، سرچ کنسول گوگل راهی رایگان برای یافتن رتبه جستجوی شما ارائه می دهد.
به علاوه، چندین داده ارزشمند را در یک مکان جمع آوری می کند. به عنوان مثال، می توانید اطلاعات زیر را در مورد یک صفحه مشاهده کنید:
- کلیک ها
- ایمپرشن ها
- موقعیت متوسط رتبه شما
همچنین می توانید عملکرد یک صفحه را با دوره قبلی مقایسه کنید، به داده های هفت، 28 یا 90 روز گذشته نگاه کنید. بهترین بخش این است که تمام این داده ها مستقیماً از Google می آیند که دقیق ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد.
حتی بهتر از آن، این جستجوگر رایگان کلمات کلیدی گوگل، نکات کاربردی را برای بهبود رتبه بندی ارائه می دهد.
همچنین بخوانید: معرفی ابزار سرچ کنسول و بهبود سئو سایت
2. سایت AccuRanker
قیمت: رایگان!
اگر به دنبال یک راهکار مناسب برای یافتن رتبه کلمات کلیدی در موقعیت گوگل خود هستید، از AccuRanker استفاده کنید.
این ابزار رایگان پیش نمایشی از صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) در گوگل را در اختیار شما قرار می دهد. می توانید نتایج را با توجه به کشور و مکان خود تنظیم کنید. اگر بخواهید، حتی میتوانید نتایج را در دستگاههای دسکتاپ یا تلفن همراه مشاهده کنید.
با دنبال کردن مراحل زیر، از AccuRanker برای یافتن رتبه جستجوی خود استفاده کنید:
- به SERP Checker AccuRanker بروید
- کلمات کلیدی مورد نظر خود را وارد کنید
- کشورت را انتخاب کن
- در صورت تمایل مکان خود را انتخاب کنید
- در صورت تمایل دستگاه خود را انتخاب کنید
- روی “Search Now” کلیک کنید.
به خاطر داشته باشید که تنها با SERP Checker می توانید صفحه اول نتایج جستجو را مشاهده کنید.
AccuRanker همچنین کاربران را به پنج جستجو در روز محدود می کند.
اگر ده ها کلمه کلیدی دارید، این ابزار رتبه بندی کلمات کلیدی گوگل ممکن است برای کسب و کار شما خوب کار نکند. با این حال، میتوانید در ابزار پولی بررسی موقعیت گوگل شرکت برای نظارت بر رتبه یا موقعیت موتور جستجو سرمایهگذاری کنید.
3. سایت Ahrefs
قیمت: 99 تا 999 دلار در ماه!!!
Ahrefs، یک ابزار قدرتمند SEO، راهی سریع و دقیق برای یافتن رتبه بندی جستجوی شما ارائه می دهد.
در حالی که Ahrefs یک گزینه رایگان برای بررسی موقعیت شما در گوگل نیست، یک گزینه موثر است. به این دلیل که این پلتفرم مجموعه ای از ابزارهای مفید برای بررسی سئوی شما ارائه می دهد. چه بخواهید وب سایت خود را بررسی کنید، کلمات کلیدی جدید را کشف کنید یا لینک های رقبا را هدف قرار دهید، می توانید این کار را با Ahrefs انجام دهید.
با مراحل زیر میتوانید از Ahrefs به عنوان بررسیکننده موقعیت کلمات کلیدی گوگل استفاده کنید:
- وارد Ahrefs شوید
- روی “Rank tracker” کلیک کنید
- برای افزودن وب سایت خود، «+ Add new» را انتخاب کنید
- وب سایت خود را از منوی “Rank tracker” انتخاب کنید
- روی “Add keywords” کلیک کنید
به همین سادگی کار انجام میشود
هنگامی که کلمات کلیدی خود را اضافه کردید، می توانید شروع به نظارت بر عملکرد آنها (و وب سایت خود) کنید. تصویری از بررسی کلمات کلیدی در Ahrefs با این ابزار رتبه بندی کلمات کلیدی Google، همچنین می توانید تمام داده های خود را به یک فایل csv. دریافت کنید. این فرمت فایل آپلود داده های خود را در Google Sheets، Google Data Studio و سایر ابزارهای مفید برای بررسی و ارزیابی عملکرد SEO شما آسان می کند.
4. SEMrush
قیمت: 99.95 دلار تا 399.95 دلار در ماه!!!
هنگامی که می خواهید بیشتر از یافتن رتبه جستجوی خود انجام دهید، از SEMrush استفاده کنید.
این ابزار پولی رتبه بندی کلمات کلیدی و موقعیت گوگل چندین ویژگی اضافی را به کسب و کار شما ارائه می دهد. شما می توانید موقعیت گوگل خود را بررسی کنید، به علاوه کلمات کلیدی تحقیق، بک لینک ها را تجزیه و تحلیل کنید، به روز رسانی های الگوریتم را نظارت کنید و موارد دیگر.
SEMrush فراتر از SEO است و ابزارهایی را برای تبلیغات پولی، رسانه های اجتماعی و موارد دیگر ارائه می دهد.
با این مراحل میتوانید با SEMrush و جستجوگر موقعیت کلمات کلیدی آن برای Google شروع کنید:
- وارد SEMrush شوید
- “SEO Toolkit” را انتخاب کنید
- “Position Tracking” را انتخاب کنید
گزارش به دست آمده چندین بخش از اطلاعات مهم را در اختیار تیم شما قرار می دهد، از جمله:
- لندینگ پیج شما
- ترافیک تخمینی شما
- کلیدواژه های برتر شما
- دید کلی شما در نتایج جستجو
- رقبای برتر شما در نتایج جستجو
- کلیدواژه های برتر شما، از سه تا 100
- رتبه بندی شما برای قطعه های برجسته
- میانگین موقعیت گوگل شما در نتایج جستجو
در حالی که شما مقدار قابل توجهی اطلاعات دارید، SEMrush بررسی آن را آسان می کند. از طریق داشبورد اصلی می توانید به تمام اطلاعات به صورت یکجا دسترسی داشته باشید.
همچنین میتوانید روی برگههای مختلف کلیک کنید تا هر نقطه داده را یک به یک مشاهده کنید. تصویری از نحوه بررسی موقعیت کلمات کلیدی در SEMrush البته، میتوانید همه این دادهها را برای اشتراکگذاری و تجزیه برای هم تیمیها و مدیران شرکت صادر کنید.
در مقایسه با سایر ابزارهای رتبه بندی کلمات کلیدی گوگل، مانند AuthorityLabs، SEMrush دارای برچسب قیمت بالاتری است. این یکی از بهترین گزینه های جستجوگر رتبه گوگل است، اما به دلیل ویژگی ها و قابلیت های گسترده اش.
از رتبه بندی کلمات کلیدی گوگل خود ناامید شده اید؟
اگر سایت شما در جایی که می خواهید رتبه بندی نمی کند، شما تنها نیستید. نتایج جستجو با رقابت شدید، چه از سوی رقبای مستقیم یا غیر مستقیم، همراه است.
ناگفته نماند، سئو به یک استراتژی کامل برای آنچه در وب سایت شما و خارج از آن اتفاق می افتد نیاز دارد.
به همین دلیل است که بسیاری از کسب و کارهای کوچک تا متوسط با آژانس های با تجربه مانند مای کاستومر همکاری می کنند.
چه به دنبال بررسی دقیق موقعیت گوگل برای بهبود رتبه بندی خود، افزایش ترافیک ارگانیک خود با بازاریابی جستجوی ارگانیک یا افزایش فروش آنلاین یا طراحی فروشگاه اینترنتی خود باشید، تیم ما آماده همکاری با شماست.