پیدا کردن بازار هدف و مخاطب

اگر بخوایم راهکاری پیدا کنیم که پیجمون رو جذابتر کنه باید چند مرحله رو طی کنیم تا به هدفمون برسیم

با بررسی و تحلیل رفتار ها و علایق کاربرانمون می تونیم متوجه بشیم که چه محتواهایی بیشتر براشون جذابیت داره

رنج سنی، جنسیت، میزان تحصیلات و حتی محل زندگی مواردی هستند که باید بررسیشون کنید.

امکان داره رفتار کاربر ها بنا به تراکم جمعیتیشون تو پیج تغییر کنه که ناشی از تبلیغات و نوع محتوایی که ما داریم.

 

پیدا کردن یک قلم و نوع نوشتار

قطعا صمیمیت می تونه مورد پسند باشه اما نه برای هر نوع مخاطبی، گاهی لازمه که مخاطبین یک صفحه محتوای کاملا رسمی و ادبی داشته باشند.

پس تو انتخاب مدل نوشتار و میزان رسمی یا صمیمیت حتما دقت کنید!

 

سرفصل های محتوایی

برای جمع آوری آیتم و سر فصل های محتوایی باید کمی دقت و وقت بیشتری در نظر بگیریم

و انتخاب کنیم که چه محتواهایی باید تو پیجمون درج بشن !

مثلا محتواهای مناسبتی ( تو پست بعدی کلی براش حرف داریم )

معرفی محصولات جدید یا پر فروش

خدمات

لوکیشن و دسترسی ها

و حتی حس و حال مکان و  . . .

 

تنوع در چرخش و سرگرمی محتوایی

یکی از هوشمندی هایی که باید حتما در فضای مجازی داشته باشیم ارتباط کاربران بین چند رسانه و شبکه ی اجتماعی است

اینکه بدونیم چه زمانی مقاله ای رو داخل سایت بزاریم و استوریش کنیم تا کاربر داخل سایت بره !

یا چه زمانی ادامه محتوا یا ویدیومون رو داخل کانال تلگراممون قرار بدیم ؟

این عملکرد می تونه حال پیج رو خوب نگه داره و شبکه های اجتماعی از یکنواختی در بیاد

 

برنامه ریزی محتوا

چیکار کنیم که کمی بیشتر نظم داخل محتوا گذاریمون داشته باشیم و همیشه تنوع توی انتشار محتوا حس بشه ؟

راحت ترین کار اینه که یک فایل اکسل باز کنیم و شروع کنیم محتواهایی که باید حتما در طول روز و هفته درج بشن پیدا و طبقه بندی کنیم

ستون هایی که بابت هر رسانه داریم به همراه ردیف های سر فصل محتوامون ایجاد می کنیم و داخلش رو پر می کنیم از توضیحات و محتوا

 

 

آموزشتولید محتوادیجیتال مارکتینگشبکه های اجتماعیمحتوای تصویری و ویدیوییمحتوای متنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *