فرم بریف تبلیغاتی چیست

فرم بریف تبلیغاتی چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر تصمیم گرفتید که با یک تیم یا مشاور تبلیغاتی همکاری داشته باشید، بهتر است قبل از آن یک فرم بریف تهیه و تکمیل نمایید تا نکات مهم و کلیدی که باید قبل از هر چیز به طرف مقابل منتقل شود به درستی انجام گردد.

شاید لازم باشد که بخشی از فرم بریف را با مشاوره و همفکری همان تیم تکمیل شود اما کلیات که صرفاً مدیران مجموعه از آن با خبر بوده و آن را به درستی و سادگی توسط فرم منتقل می‌کنند.

قطعاً داشتن فرم بریف می‌تواند تأثیر در عملکرد و سرعت و همچنین کاهش اتلاف وقت و صحیح و خطا در طراحی پلن و پروپوزال ها داشته باشد.

نمونه فرم بریف مشتری

سازمان و برند:

بررسی اجمالی: کارکنان، مشخصات جغرافیایی و…

شخصیت برند:

عبارت جایگاه برند: این برند به فرض اجرای برنامه هایش میخواهد چگونه شناخته شود؟

چشم انداز و ماموریت :

خصایص ذاتی و تاریخچه :

بازار:

خالصه های از تاریخچه بازار:

آیا روند خاصی در بازار در جریان است که برروی برند اثرگذار باشد؟

جغرافیا:

مناطق یا قلمروهای کلیدی که مخاطب ما خواهند بود؟

آیا ویژگی های جغرافیایی خاصی که در بازار هدف ما اثرگذار باشد، وجود دارد؟

رقابت:

لیست رقبای خود و جایگاه خود را مشخص نمایید. ( آدرس سایت، صفحه اینستاگرام و…)

آیا نمونهای از فعالیتهای رقبای خود دارید؟

آیا تحلیل رقابتی محصول/خدمت خود را در اختیار دارید؟

هدف و مخاطب:

با چه کسی صحبت میکنیم؟

سن، جنسیت و ویژگیهای مردم شناختی

طرز تفکر و نگرش، جایگاه، آمال و آرزوها

شغل

دیدگاه کنونی مخاطبان چیست؟ ( از لحاظ منطقی و احساسی چه چیزی آنها را جذب و چه چیزی دفعشان میکند؟ )

محصول / خدمت

سازمان

آیا پایگاه دادهای که بتواند به این ارتباط کمکی بکند در دسترس است؟

کاربر گرامی شما می توانید برای دریافت کامل نمونه فرم بریف تبلیغاتی؛ از لینک زیر فایل PDF این فرم را دانلود کنید.

دانلود فرم بریف

yesoalآموزشتبلیغات اینترنتیمشاوره

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ