بخش دوم | نگاهی به برخی از ترند های دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۲۱

نگاهی به برخی از ترند های دیجیتال مارکتینگ

در بخشی قبلی این یادداشت به برخی از ترند های مهم دیجیتال مارکتینگ در سال 2017 مانند چگونگی واکنش مناسب به مناسبت‌ها و رویدادهای جامعه، رویکردهای جدید در بازاریابی فروشگاه‌ها با استفاده از دیجیتال مارکتینگ و اهمیت تولید ویدئو آنلاین اشاره شد.

دیجیتال مارکتینگ دنیای بسیار وسیعی دارد. شما می‌توانید با حضور خود در دنیای دیجیتال به بهترین شکل محصولات و خدمات خود را ارائه دهید.

دیجیتال مارکتینگ در واقع بستری در فضای آنلاین است. این بستر شامل سایت، سئو، سوشال مدیا، بازاریابی محتوایی و .. می‌باشد.

در ادامه برخی از مهم‌ترین شیوه‌ها برای ترند شدن در دنیای آنلاین را عنوان می کنیم.

همراه با ما تا انتهای مقاله باشید.

انواع ترند های دیجیتال مارکتینگ

طراحی مناسب وب سایت 

در حال حاضر بیش از 7.22 میلیارد گوشی تلفن همراه فعال در جهان وجود دارد.

این آمار نشان می‌دهد که امروزه حضور اثربخش در فضای دیجیتال مستلزم استفاده از بسترهای گوشی‌های هوشمند است.

اولین اقدامی که هریک از برندهای ایرانی بایدانجام دهند، سرمایه‌گذاری روی سایت است.

شما می توانید با طراحی مناسب وب سایت به بهترین شکل خدمات و محصولات خود را به کاربران ارائه دهید.

طراحی یک سایت حرفه ای، از بهترین ترند های دیجیتال مارکتینگ است:

چراکه در صورتی که سایت تمامی المان های مناسب برای جذب کاربر را داشته باشد، می‌تواند در کمترین زمان باعث شهرت برند شما شود.

با توجه به این موضوع، مای کاستومر با در نظر گرفتن کسب‌وکار شما بهترین نوع سایت را طراحی می‌کند.

توجه داشته باشید که طراحی سایت عاملی مهم برای ترند های دیجیتال مارکتینگ است.

اما این موضوع به تنهایی کافی نیست و شما برای بیشتر دیده شدن نیاز به ابزارهای سئو دارید.

سئو وب سایت

سئو یک شیوه تبلیغاتی ارزان و اثربخش برای بیشتر دیده شدن محصولات و خدمات شما است.

به طور کلی می توان از دو روش سیاه و سفید برای بالا بردن کلمات کلیدی وب سایت بهره گرفت.

تیم مای کاستومر همواره از سئو سفید به عنوان بهترین ابزار برای ترندهای دیجیتال مارکتینگ بهره می‌گیرد.

در این شیوه در مدت زمان بیشتری (3 تا 6 ماه) شما می‌توانید در معرض دید کاربران بسیاری قرار بگیرید.

در واقع به آهستگی در بستر گوگل توسط موتورهای جستجو شناخته می‌شوید.

این شناخت نیز نتیجه ای جز آگاهی از برند شما و فروش بیشتر نخواهد داشت.

بازاریابی اینفلوئنسر ها

به طور کلی به افرادی که در شبکه های اجتماعی بر روی کاربران تاثیر بسیاری می گذارند، اینفلوئنسر می گویند.

اینفلوئنسرها به شیوه ای هدفمند و اثر بخش تبلیغات خود را ارائه می دهند.

با توجه به این موضوع، اینفلوئنسر مارکتینگ جز بهترین شیوه های ترند های دیجیتال مارکتینگ است.

برای اینکه بتوانید به بهترین شیوه از این نوع بازاریابی بهره ببرید، باید پیش از تبلیغات کاربارن هدف را بشناسید.

پس از شناخت این کاربران تبلیغات را به اینفلوئنسرهایی که کاربران هدف مشترکی با شما دارند بسپارید.

برای مثال اگر در زمینه فروش محصولات آرایشی فعالیت دارید، یک میکاپ آرتیست بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

 

مشاوره دیجیتال مارکتینگ
نگاهی به برخی از ترندهای دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات Native

Native Advertising، یکی از روندهای مهم در حوزه دیجیتال مارکتینگ در سال 2021 است؛

این نوع از تبلیغات روشی جدید در تبلیغات موبایلی محسوب می‌شود که به سرعت مورد توجه برندهای B2B نیز قرار گرفته است.

به طور کلی از آنجایی که تبلیغات نیتیو به عنوان بخشی از محتوای اصلی هستند، کاربران آنها را به چشم تبلیغ نمی‌بینند.

این مسئله باعث تاثیرگذاری بیشتر این نوع تبلیغات می‌شود.

تبلیغات Native اگر به درستی استفاده شوند، جز ترند های دیجیتال مارکتینگ به حساب می آیند.

سخن پایانی ترند های دیجیتال مارکتینگ

اگر می‌خواهید در دنیای دیجیتال از رقبای خود عقب نمانید، بهتر است که همراه با موج ترندهای دیجیتال مارکتینگ پیش بروید.

در این مقاله ما مهم ترین این ترندها را برای شما عنوان کردیم.

تنها نکته ای که باید همیشه به خاطر داشته باشید این است که:

برای موفقیت در دنیای دیجیتال، نیاز به یک تیم حرفه ای دارید.

این تیم باید به درستی از تمام ابعاد دیجیتال مارکتینگ شناخت داشته باشد.

مای کاستومر در این راه می تواند همراه شما عزیزان باشد و به بهترین شیوه محصولات و خدمات شما را ارائه دهد.

اشتراک گذاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

به این مقاله چه امتیازی می دهید؟

[kkstarratings]

مقالات مرتبط

خدمات ما

پخش ویدئو

نوشته های اخیر

برچسب ها