myc-logo1

افزایش جذابیت پیج اینستاگرام ، ۶ راهکار کاربردی

افزایش جذابیت پیج اینستاگرام ، 6 راهکار کاربردی
برای دیدن فهرست مطالب کلیک کنید
5/5 - (3 امتیاز)

اگر به دنبال افزایش جذابیت صفحه اینستاگرام (Increasing the attractiveness of the Instagram page) خود هستید این مقاله را تا انتها بخوانید. چرا که پس از خواندن این مقاله با راهکارهای افزایش جذابیت صفحه اینستاگرام آشنا خواهید شد و تاثیر بسزایی بر محصولات شما خواهد داشت.

پیدا کردن بازار هدف و مخاطب برای افزایش جذابیت صفحه اینستاگرام

اگر بخوایم راهکاری پیدا کنیم که برای مدیریت اینستاگرام پیجمون رو جذابتر کنه باید چند مرحله رو طی کنیم تا به هدفمون برسیم! با بررسی و تحلیل رفتارها و علایق کاربرانمون می‌تونیم متوجه بشیم که چه محتواهایی بیشتر براشون جذابیت داره رنج سنی، جنسیت، میزان تحصیلات و حتی محل زندگی مواردی هستند که باید بررسیشون کنید. امکان داره رفتار کاربرها بنا به تراکم جمعیتیشون تو پیج تغییر کنه که ناشی از تبلیغات و نوع محتوایی است که ما داریم.

پیدا کردن یک قلم و نوع نوشتار برای پیج اینستاگرام

قطعا صمیمیت می تونه مورد پسند باشه اما نه برای هر نوع مخاطبی! گاهی لازمه که مخاطبین یک صفحه محتوای کاملا رسمی و ادبی داشته باشند. پس تو انتخاب مدل نوشتار و میزان رسمی یا صمیمیت حتما دقت کنید!

سرفصل های محتوایی در اینستاگرام

برای جمع آوری آیتم و سر فصل‌های محتوایی باید کمی دقت و وقت بیشتری در نظر بگیریم.

و انتخاب کنیم که چه محتواهایی باید تو پیجمون درج بشن!

  • مثلا محتواهای مناسبتی ( تو پست بعدی کلی براش حرف داریم )
  • معرفی محصولات جدید یا پر فروش
  • خدمات
  • لوکیشن و دسترسی ها
  • و حتی حس و حال مکان و…

تنوع در چرخش و سرگرمی محتوایی در صفحه اینستاگرام

یکی از هوشمندی‌هایی که باید حتما در فضای مجازی داشته باشیم ارتباط کاربران بین چند رسانه و شبکه اجتماعی است. اینکه بدونیم چه زمانی مقاله‌ای رو داخل سایت بزاریم و استوریش کنیم تا کاربر داخل سایت بره! یا چه زمانی ادامه محتوا یا ویدیومون رو داخل کانال تلگراممون قرار بدیم؟ این عملکرد می‌تونه حال پیج رو خوب نگه داره و شبکه‌های اجتماعی از یکنواختی دربیاد

برنامه ریزی محتوا در اینستاگرام برای افزایش جذابیت صفحه اینستاگرام

چیکار کنیم که کمی بیشتر نظم داخل محتوا گذاریمون داشته باشیم و همیشه تنوع توی تولید محتوا حس بشه؟ راحت‌ترین کار اینه که یک فایل اکسل باز کنیم و شروع کنیم محتواهایی که باید حتما در طول روز و هفته درج بشن پیدا و طبقه بندی کنیم. ستون‌هایی که بابت هر رسانه داریم به همراه ردیف‌های سر فصل محتوامون ایجاد می‌کنیم و داخلش رو پر می‌کنیم از توضیحات و محتوا. چطوری یه پیج اینستاگرام خوب داشته باشم؟

محتوای حرفه‌ای برای پیج اینستاگرام دارای چه ویژگی‌هایی است؟ تولید محتوای حرفه‌ای و مناسب چقدر هزینه دارد؟

یکی از متداول‌ترین پرسش‌های کاربران در اینستاگرام در مورد تولید محتوا است. سؤال اکثر دوستان این بود که چطوری یه پیج اینستاگرام خوب داشته باشم؟ و یا اینکه چه کسی را برای تولید محتوای حرفه‌ای استخدام کنند؟ در ادامه به تمام سؤالات پاسخ خواهم داد.

اولین نکته در مورد تولید محتوا این است که محتوا دارای قالب‌ها و چهارچوب‌های مختلفی است. محتوا معمولاً به‌صورت متن، تصاویر، ویدیو، عکس و حتی کمپین‌های پرسش و پاسخ و… تولید می‌شود. برای تولید محتوای حرفه‌ای لازم است هدف خود از تولید محتوا را مشخص کنید. نکاتی مانند نوع محتوا، هدف از تولید محتوا، بررسی مخاطبان هدف و تعیین چهارچوب محتوا بسیار اهمیت دارند و برای کسب موفقیت و جذب مخاطب بیشتر توجه به این نکات الزامی است.

اگر شما قصد دارید محتوای خود را به‌صورت رسمی و در سطوح بالا منتشر کنید، به یک طراح سایت و کارشناس محتوا نیاز خواهید داشت تا بتواند پست‌های اینستاگرام شما را با توجه به نوع مخاطبتان طراحی کند. به‌عنوان‌مثال فرض کنید هدف شما فروش محصولاتی است که مصرف‌کنندگان آن خانم‌ها هستند. بنابراین لازم است شما محتوایی تولید کنید که موردتوجه و علاقه خانم‌ها واقع شود و آن‌ها را به خرید محصولات شما تشویق نماید. مثلاً اگر روز مادر را در پیش داشتیم باید محتواهایی با موضوع مادر و متناسب با آن روز تولید کنید. همچنین از چند روز قبل آن‌ها را در پیج خود قرار دهید تا بتوانید با نهادینه کردن محتوای جذاب و مناسب فروش خود را افزایش دهید.

برنامه‌ریزی در به اشتراک‌گذاری محتوا اهمیت زیادی دارد

عموماً همه مخاطبان مجبور نیستند هرروز پست‌ها و استوری های پیج شما را ببینند. اگر قصد دارید پست‌های شما هرروز توسط کاربران دیده شود بهتر است موضوع محتوای شما در راستای اطلاع‌رسانی از محصولات و خدماتتان باشد تا توجه کاربران، با کسب اطلاعات بیشتر، جذب محصولات شما شود.

راه‌اندازی یک پیج اینستاگرام حرفه ای کمی هزینه‌بر است!

شما برای معرفی برند و محصولاتتان به کارشناس محتوا و طراح پیج نیاز خواهید داشت. اگر می‌خواهید طراحی و تولید محتوای پیج اینستاگرام را خودتان بر عهده بگیرید باید مهارت‌های تولید محتوا و استفاده از نرم‌افزار فتوشاپ را بلد باشید. توجه داشته باشید که یادگیری این مهارت‌ها نیازمند زمان و هزینه زیادی است.

بنابراین برای دریافت نتایج بهتر است پیج اینستاگرام خود را به یک طراح حرفه‌ای بسپارید. در کنار یک طراح شما به یک کارشناس حرفه‌ای محتوا هم نیاز خواهید داشت تا تبلیغات و محتوای موردنظر شما را به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده و غیر یکپارچه در سایت‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی دیگر مانند تلگرام، واتس آپ و… منتشر کند. کارشناس محتوا به شما کمک می‌کند تا محتوای شما همیشه به‌روز باشد و در قالب‌های گوناگون مانند ویدیو، عکس، اینفوگرافیک و … در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

کارشناسان محتوا با استفاده از تجربه و مهارت‌های خود، محصولات شما را به شکل جذاب و حرفه‌ای به کاربران معرفی می‌کنند. پس اگر شما هم می خواهید به سوال چطوری یه پیج اینستاگرام خوب داشته باشم؟ پاسخ دهید حتما با کارشناسان مای کاستومر تماس بگیرید.

 

چطوری یه پیج اینستاگرام خوب داشته باشم؟ برای داشتن یک پیج حرفه‌ای چقدر هزینه لازم است؟

هزینه بهره‌مندی از یک پیج خوب در اینستاگرام به هدف و انتظارات شما بستگی دارد. اما به‌طورکلی برای مدیریت یک پیج حرفه‌ای به دو تا سه نفر کارشناس محتوا و طراح نیاز خواهید داشت. علاوه بر این باید هزینه‌های عکاسی، ساخت ویدیو، فیلم‌برداری و… را نیز در نظر بگیرید.

شرکت‌های مختلفی هستند که مدیریت و طراحی پیج اینستاگرام شما را به عهده می‌گیرند که هرکدام با توجه به نوع خدماتی که ارائه می‌دهند، تعرفه‌های خاص خودشان را دارند. برخی از این شرکت‌ها خدمات خود را به‌صورت پکیج کاملی به شما ارائه می‌کنند. که با استفاده از آن‌ها می‌توانید یک پیج حرفه‌ای داشته باشید و به اهداف خود نزدیک‌تر شوید.

star-rate
در کمترین زمان، پاسخگوی سوالات و نظرات شما هستیم
5/5 - (3 امتیاز)
دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *