چطوری یه پیج اینستاگرام خوب داشته باشم؟

اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
پخش ویدئو

(چطوری یک پیج اینستاگرام خوب داشته باشم؟)

چطور یک پیج اینستاگرام حرفه‌ای داشته باشیم؟

با سلام خدمت شما عزیزان

معراج معمار نسب هستم از مای کاستومر و با قسمت جدید برنامه یک سؤال در 
خدمت شما خواهم بود.

هدف از این برنامه پاسخگویی به سؤالات متداول شما عزیزان در حوزه کسب‌وکارهای اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ است و امیدوارم بتوانم پاسخ‌های خوب و کارآمدی را ارائه کنم تا بتوانیم برنامه یک سؤال را به‌صورت سریالی و با کمک و حمایت شما عزیزان ادامه دهیم.


مشاوره دیجیتال مارکتینگ
 
محتوای حرفه‌ای برای پیج اینستاگرام دارای چه ویژگی‌هایی است؟ تولید محتوای حرفه‌ای و مناسب چقدر هزینه دارد؟

یکی از متداول‌ترین پرسش‌های کاربران در اینستاگرام در مورد تولید محتوا است. سؤال اکثر دوستان این بود که چه نوع محتوایی تولید کنند؟ و یا اینکه چه کسی را برای تولید محتوای حرفه‌ای استخدام کنند؟ در ادامه به تمام سؤالات پاسخ خواهم داد.

اولین نکته در مورد تولید محتوا این است که محتوا دارای قالب‌ها و چهارچوب‌های مختلفی است. محتوا معمولاً به‌صورت متن، تصاویر، ویدیو، عکس و حتی کمپین‌های پرسش و پاسخ و … تولید می‌شود. برای تولید محتوای حرفه‌ای لازم است هدف خود از تولید محتوا را مشخص کنید. نکاتی مانند نوع محتوا، هدف از تولید محتوا، بررسی مخاطبان هدف و تعیین چهارچوب محتوا بسیار اهمیت دارند و برای کسب موفقیت و جذب مخاطب بیشتر توجه به این نکات الزامی است.

اگر شما قصد دارید محتوای خود را به‌صورت رسمی و در سطوح بالا منتشر کنید، مطمعنا به یک طراح سایت و کارشناس محتوا نیاز خواهید داشت تا بتواند پست‌های اینستاگرام شما را با توجه به نوع مخاطبتان طراحی کند.

به‌عنوان‌مثال فرض کنید هدف شما فروش محصولاتی است که مصرف‌کنندگان آن خانم‌ها هستند؛ بنابراین لازم است شما محتوایی تولید کنید که موردتوجه و علاقه خانم‌ها واقع شود و آن‌ها را به خرید محصولات شما تشویق نماید؛ مثلاً اگر روز مادر را در پیش داشتیم باید محتواهایی با موضوع مادر و متناسب با آن روز تولید کنید و از چند روز قبل آن‌ها را در پیج خود قرار دهید تا بتوانید با نهادینه کردن محتوای جذاب و مناسب فروش خود را افزایش دهید.

برنامه‌ریزی در به اشتراک‌گذاری محتوا نیز اهمیت زیادی دارد. 

عموماً همه مخاطبان مجبور نیستند هرروز پست‌ها و استوری های پیج شما را ببینند. اگر قصد دارید پست‌های شما هرروز توسط کاربران دیده شود بهتر است موضوع محتوای شما در راستای اطلاع‌رسانی از محصولات و خدماتتان باشد تا توجه کاربران، با کسب اطلاعات بیشتر، جذب محصولات شما شود.

راه‌اندازی یک پیج اینستاگرام حرفه ای کمی هزینه‌بر است

 و شما برای معرفی برند و محصولاتتان به کارشناس محتوا و طراح پیج نیاز خواهید داشت. اگر می‌خواهید طراحی و تولید محتوای پیج اینستاگرام را خودتان بر عهده بگیرید باید مهارت‌های تولید محتوا و استفاده از نرم‌افزار فتوشاپ را بلد باشید. توجه داشته باشید که یادگیری این مهارت‌ها نیازمند زمان و هزینه زیادی است؛ بنابراین برای دریافت نتایج بهتر است پیج اینستاگرام خود را به یک طراح حرفه‌ای بسپارید.

در کنار یک طراح شما به یک کارشناس حرفه‌ای محتوا هم نیاز خواهید داشت تا تبلیغات و محتوای موردنظر شما را به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده و غیر یکپارچه در سایت‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی دیگر مانند تلگرام، واتس آپ و… منتشر کند. کارشناس محتوا به شما کمک می‌کند تا محتوای شما همیشه به‌روز باشد و در قالب‌های گوناگون مانند ویدیو، عکس، اینفوگرافیک و … در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

کارشناسان محتوا با استفاده از تجربه و مهارت‌های خود، محصولات شما را به شکل جذاب و حرفه‌ای به کاربران معرفی می‌کنند.
مشاوره دیجیتال مارکتینگ

برای داشتن یک پیج حرفه‌ای چقدر هزینه لازم است؟

هزینه بهره‌مندی از یک پیج خوب در اینستاگرام به هدف و انتظارات شما بستگی دارد؛ اما به‌طورکلی برای مدیریت یک پیج حرفه‌ای به دو تا سه نفر کارشناس محتوا و طراح نیاز خواهید داشت. علاوه بر این باید هزینه‌های عکاسی، ساخت ویدیو، فیلم‌برداری و… را نیز در نظر بگیرید.

شرکت‌های مختلفی هستند که مدیریت و طراحی پیج اینستاگرام شما را به عهده می‌گیرند که هرکدام با توجه به نوع خدماتی که ارائه می‌دهند، تعرفه‌های خاص خودشان را دارند. برخی از این شرکت‌ها خدمات خود را به‌صورت پکیج کاملی به شما ارائه می‌کنند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید یک پیج حرفه‌ای داشته باشید و به اهداف خود نزدیک‌تر شوید.

 

 

سپاس گذارم از این‌که تا پایان این برنامه ما را همراهی کردید. اگر فکر می‌کنید مطالب این قسمت برای شما مفید و کارآمد بوده است، آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید. شما می‌توانید سؤالات و نظرات خود را به‌صورت کامنت یا دایرکت برای من ارسال کنید.

 

مقالات مرتبط