هزینه تبلیغات اینستاگرامی
حدود هزینه تبلیغات اینستاگرامی چقدر است؟
هزینه تبلیغات اینستاگرامی
با سلام
معراج معمار نسب هستم، مشاور شما در حوزه دیجیتال مارکتینگ و کسبوکارهای اینترنتی.
با یکی دیگر از سری برنامههای سؤال و جواب از مای کاستومر در خدمت شما عزیزان هستم تا به سؤالات شما پاسخ دهم.
دوستان زیادی مسیج زده بودند و در مورد تبلیغات اینترنتی و اینستاگرامی سؤالاتی را مطرح کرده بودند.
یکی سؤالات مهمی که پرسیده شده بود این بود که چه تفاوتی بین اینفلوئنسرها، واینرها و پیج های تبلیغاتی اینستاگرام است؟
هزینه تبلیغات در اینستاگرام به چه صورت است؟
بهطورکلی تبلیغات اینترنتی به چند بخش تقسیم میشوند.
یکی از روشهای بازاریابی در فضای مجازی، تبلیغ محصولات و خدمات در پیج های معروف و بزرگ است.
روش بعدی ارائه محصولات از طریق برند سازی توسط واینرها است.
روش آخر تبلیغ محصولات توسط اینفلوئنسرها میباشد.
تبلیغات توسط اینفلوئنسرها
ارائه تبلیغات توسط اینفلوئنسرها به برند سازی محصولات شما کمک شایانی خواهد کرد.
زیرا کاربران زیادی در پیج اینفلوئنسرها حضور دارند.
درنتیجه محصولات شما توسط افراد زیادی دیده خواهند شد که این موضوع در برند سازی محصولات اهمیت زیادی دارد.
روش کار اینفلوئنسرها به این صورت است که محصولات شما را در پیج خود به کاربران معرفی میکنند.
همچنین پیج شما را در اختیار آنها قرار میدهند.
درنتیجه کاربران زیادی به پیج شما مراجعه میکنند تا با محصولات و خدمات شما آشنا شوند.
البته در کشور ما هزینههای تبلیغ از طریق اینفلوئنسرها کمی بالا میباشد.
اما استفاده از این روش بازاریابی تأثیر زیادی در رشد و توسعه کسب و کار شما خواهد داشت.
اینفلوئنسر مارکتینگ
یکی از بهترین روشها برای رشد و موفقیت برندهای ناشناخته است.
این روش تبلیغاتی اعتبار محصولات شما را بالاتر میبرد و باعث میشود افراد زیادی با برند شما آشنا شوند.
شما نیز برای سودآوری و توسعه کسب وکارتان باید تلاش کنید نظر کاربرانی را که از طریق اینفلوئنسر مارکتینگ به پیج شما میآیند جلب کنید تا در پیج شما بمانند و مشتری دائمی شما شوند.
برای جلب نظر کاربران، شما به یک پیج حرفهای همراه با محتوای خوب و مناسب نیاز دارید.
روش بعدی تبلیغات در اینستاگرام استفاده از امکانات پیج های عمومی است.
پیجهای عمومی معمولاً بازدیدکنندههای زیادی دارند و هزینه تبلیغات آنها نسبت به اینفلوئنسرها بسیار کمتر است.
شما میتوانید پس از تبلیغات توسط اینفلوئنسر مارکتینگ و جذب مخاطب، از تبلیغات عمومی استفاده کنید و همچنان به جذب مخاطب ادامه دهید. این کار میزان فروش شما را افزایش خواهد دارد.
استفاده از واینرها برای تبلیغ محصولات
روش سوم استفاده از واینرها برای تبلیغ محصولات است.
واینرها افرادی هستند که محتوای وایرال تولید میکنند و آنها را در قالب طنز و یا کانسپت های مختلف منتشر میکنند.
تبلیغات توسط واینرها میتواند بهاندازه تبلیغات اینفلوئنسرها تأثیرگذار باشد.
بهاینترتیب تبلیغات وایرال و عمومی شما توسط یک واینر در اینستاگرام مطرح میشود و کاربران در صورت نیاز به پیج شما مراجعه میکنند و برای خرید محصولات به شما مسیج دایرکت میفرستند.
نکته مهمی که باید در نظر بگیرید این است که برای بازدهی بیشتر لازم است تبلیغات خود را مرتباً تکرار نمایید تا بتوانید اعتماد کاربران را جلب کنید و کسبوکار خود را به برند شناختهشدهای تبدیل نمایید.
برای سودآوری بیشتر میتوانید از روشهای تبلیغی بهصورت همزمان استفاده کنید و محصولات خود را هم از طریق اینفلوئنسرها و هم از طریق واینرهای مختلف به کاربران معرفی کنید.
هزینه تبلیغات در اینستاگرام
هزینه تبلیغات در اینستاگرام متفاوت است.
مثلاً برخی از پیج ها برای تبلیغات عمومی از شما 100 هزار تومان میگیرند.
در حالی برخی دیگر تنها برای یک استوری مبلغی حدود 3 یا 4 میلیون دریافت میکنند.
واینرهای زیادی در اینستاگرام وجود دارند که میتوانند برای شما ویدیوهای تبلیغاتی سرگرمکنندهای تولید کنند و محصول و خدمات شما را در کنار موضوعات موردعلاقه مخاطبان به نمایش بگذارند.
تبلیغات ویدیویی واینرها ممکن است کاربران زیادی را به پیج شما هدایت نکند.
اما به برند و محصولات شما اعتبار میبخشد و باعث میشود نام برند شما در ذهن افراد بسیاری بماند.
هزینه تبلیغات واینری در اینستاگرام
هزینه تبلیغات واینری در اینستاگرام متفاوت است و به میزان تأثیرگذاری، تعداد مخاطب و اینگیجمنت پیج واینرها بستگی دارد.
معمولاً ساخت یک ویدیو تبلیغاتی وایرال هزینهای حدود 5 یا 6 میلیون تا 15 الی 20 میلیون تومان در بر دارد.
هزینه همکاری با اینفلوئنسرها نیز بستگی به میزان شهرت و محبوبیت اینفلوئنسر دارد و معمولاً از 3 – 4 میلیون تومان شروع میشود و ممکن است به 30 -40 میلیون تومان نیز برسد.
این شما هستید که باید با آگاهی از بازار هدف کسبوکار خود، اینفلوئنسر یا واینر مناسب را انتخاب کنید تا بتوانید بیشترین تأثیر و بازدهی را دریافت نمایید.
نکته مهم بعدی این است هدف خود از تبلیغات را مشخص کنید.
آیا به دنبال جذب فالوور بیشتر هستید؟
یا قصد دارید برند خود را بهصورت گسترده معرفی کنید؟
با بررسی همه جوانب میتوانید با استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ و واینرها محصولات خود را بهصورت استوری تبلیغاتی، استوری های سریالی، تبلیغات معرفی و یا پستهای تبلیغاتی به مخاطبان هدف معرفی کنید.
برای کسب موفقیت بیشتر، بهتر است به جذابیت تبلیغات و تناسب آن با مخاطبین هدف و نوع محصولاتتان، پیج هایی که انتخاب میکنید و طرز بیان اینفلوئنسرها و… اهمیت دهید.
زیرا ممکن است یک تبلیغ تعداد فالوورهای شما را 1000 نفر بیشتر کند.
درحالیکه یک تبلیغ بهتر میتواند 50 هزار فالوور را به پیج شما هدایت نماید.