درباره ما
علاقه ی شدید من به فضای مجازی از 15 سالگی شکل گرفت.
در آن زمان فعالیت های زیادی در شبکه های اجتماعی داشتم و معمولا وبلاگ هایم از پربازدید ترین وبلاگ ها به حساب می آمد.
این استعداد و به علاوه توانایی در حوضه ارتباط و بازاریابی کم کم فکر راه انداختن یک شرکت طراحی وبسایت را در ذهن من شکل داد.
اولین شرکتی که داشتم یک شرکت طراحی سایت بود که در اوج رها شد!
دلیل این رهایی کمبود نیرو در سال های 92 و 93 بود.
قطعا شرکت های طراحی سایت به یاد دارند که در آن زمان بدلیل باز شدن مرز ها، نیروی طراحی سایت بشدت کم شده بود.
علاوه بر آن جذابیت و ترند شدن اینکه همه به وبسایت، سئو و فروشگاه اینترنتی نیاز دارند باعث شد بسیاری از نیروها بجای کار کردن در شرکت های طراحی سایت، به شرکت های خصوصی رجوع بیاورند و با شرایطی ایده آل تر، هم مشغول به کار شده و هم پروژه های خودشان را دست بگیرند.

یکی از ایرادات آن زمان عدم ارتباط گیری مشتری با سایت و عدم توانایی به روز نگهداشتن آن بود. همچنین نداشتن اپراتور نیز این مشکل را سخت تر کرده بود.
البته این مشکل از ما نبود و مشکل اصلی جدی نگرفتن این موضوع از طرف افراد بود!
بعد از یکسال فکر و استراحت، تصمیم گرفتم مجدد شروع کنم.
شرکت جدیدی به اسم مای کاستومر راه اندازی کردم و با سعی و تلاش بیشتر و بهره گیری از تجربه های قبلی یک تیم حرفه ای تشکیل دادم.
اوایل بیشتر کارهای مدیریت و تولید محتوای اینستاگرام را داشتیم.
دقیقا زمانی که اینستاگرام در حال رشد بود و این رشد برای ما بسیار کارساز بود.
با گذر زمان تیم مای کاستومر شکل گرفت و بزرگتر شد.
جدی تر شدن در این حوزه باعث شد امروز یک تیم 26 نفره از نیروه های متخصص و فعال داشته باشیم.
البته ناگفته نماند که ما در سال 98 فقط هشت نفر بودیم. اما اواسط سال 99 به 15 نفر و امروز به 26 نفر رسیدیم!
دلیل این رشد تبلیغات گسترده، کسب رتبه مناسب در گوگل، بازاریابی قدرتمند و حفظ رضایت مشتریان بود که باعث شد مشتریان بیشتری داشته باشیم و در نتیجه نیروی بیشتری جذب کنیم.














در سال هایی که گذشت، به دلیل جذب مخاطب و بازاریابی در شرکت های بزرگ از جمله فروشگاه اینترنتی هایپراستار، کارگزاری های بانک قوامین، بانک آینده، بانک رفاه و همچنین برخی از کانال های ماهواره ای، تجربه ی خوبی بدست آوردم
و در سال 92 بعنوان مِنتور در حوزه کسب و کار در دانشگاه های بزرگ ایران سخنرانی های متعددی انجام دادم.
اما بدلیل مشغله زیاد تصمیم گرفتم کمی از این فضا دوری کرده و روی کسب و کار خود تمرکز کنم.
در این مسیر مشاوره های زیادی در رابطه با کسب و کار اینترنتی به دوستان و آشنایان داده و تجربه هایم را با آنان درمیان گذاشتم.
برخی از این مشاوره ها رایگان و برخی از آن ها نیز با دریافت دستمزد انجام گردید.
در آن زمان با رسانه های گوناگونی برای انتقال تجربه مصاحبه داشتم اما اشتیاق من همیشه، حضور به عنوان کارشناس در تلوزیون بود!
عدم اعتماد به نفس، دلیل شرکت نکردن در این برنامه ها بود! اما بعدها اثری از خجالت نمانده و امروز با اعتماد به نفس بیشتری می توانم این کار را انجام دهم.
مای کاستومر راه روشنی در پیش دارد چراکه ما صداقت را رکن اصلی کارمان قرار داده ایم و امروزه ارتباطاتی موثر و صمیمی با مشتریانمان داریم.
حتی در برخی موارد من ارتباطات غیر کاری و دوستانه نیز با مشتریان خود دارم.
- عضو انجمن انفورماتیک ایران
- حضور در برنامههای صداوسیما
- مدیر فروش آنلاین هایپر استار (سال ۹۰)
- طراح بیزنس پلن اتومبیل اینفینیتی در ایران
- دارای تقدیرنامه از رئیس پلیس فتای تهران بزرگ
- مشاور جذب مخاطب خبرگزاریها و رسانههای تصویری
- کسب رتبه نخست در دوازدهمین جشنواره جوان خوارزمی
- حضور در بیش از ۱۰ استارتاپ ویکند به عنوان مربی کسب وکار
- فعالیت گسترده در حوزه وبسایت و فروش آنلاین از سال ۸۸ تاکنون
- مشاوره دیجیتال مارکتینگ و اجرای خدمات به مدیران ایرانی در آمریکا، ترکیه، انگلیس و…
- مشاوره دیجیتال مارکتینگ شرکت سروش رفاه ایرانیان (مجری کارت تخفیف بانک قوامین)
- دارای تقدیرنامه از دانشگاههای آزاد قزوین، اسلامشهر، شهر بابک، کرمان، دانشگاه سراسری تبریز، دانشگاه شهید بهشتی، بندرعباس و …
- کسب عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد اسلامی، دارای مصاحبههای گوناگون در روزنامههای فرهیختگان، فرصت امروز، نواندیش، پارسینه، شنبه، گسترش تجارت، انتخاب خبر، شبکه سراسری خبر و …















از همون ابتدا سعی کردیم بهترین و متخصص ترین نیروهای جوان و پویا رو برای راهبرد هدف هامون انتخاب کنیم.
تیم مای کاستومر از 26 نفر نیروی جوان که در عین حال متخصص، حرفه ای و مستعد هستن تشکیل شده، که هر کدوم از آنها یکی از پایه های اساسی مجموعه به شمار میان. فضای صمیمی و استارت آپی این مجموعه این امکان رو به وجود آورده که نیروها با آرامش خیال و به دور از حاشیه برای پیشرفت مای کاستومر و همینطور کمک به مشتریان بی نظیرمون تلاش کنند.
ما افتخار اینو داشتیم که با معتبرترین برندها و افراد مشهور و سرشناس همکاری داشته باشیم و تحلیل این رزومه ی کاری این نکته رو به ما نشون میده که 93% مشتری ها، با ما می مونن و فقط 7% اون ها ما رو ترک می کنن. حتی 67% از اون ها ما رو به دوستان و آشناهاشون هم معرفی میکنن. البته جالبه این نکته رو هم بدونید که 48% مشتریها هم بعد از دیدن نمونه کارهای ما با برندها و افراد دیگه، به ما پیشنهاد همکاری میدن.






























