myc-logo1

مشاوره و راه اندازی واحد دیجیتال مارکتینگ

مشاوره و راه اندازی واحد دیجیتال مارکتینگ
مدیریت اینستاگرام
استخدام، آموزش، راه اندازی واحد دیجیتال مارکتینگ شما با ما

امروزه با پیشرفت علم تحولی در بازاریابی و ارائه خدمات و محصولات بوجود آمده است. برای مثال بیشتر کسب و کارها تبلیغات خود را از طریق سوشال یا وب سایت انجام می دهند. 

با توجه به این موضوع رقابت در سطح اینترنت بسیار افزایش پیدا کرده و برای دیده شدن در آن نیاز به بهره مندی از یک تیم دیجیتال مارکتینگ است.

شما می توانید این تیم را در درون سازمان خود تشکیل دهید. برای این کار نیاز به استخدام چندین نیروی حرفه ای دارید.

در این رابطه باید بدانید که تشکیل دادن یک گروه دیجیتال مارکتینگِ تخصصی، کار آسانی نبوده و نیاز به دانش تخصصی و تجربه دارد.

همچنین استخدام نیروهایی همچون طراح وبسایت، تدوینگر، کارشناس تولید محتوا و… و نظارت بر عملکرد هرکدام از آن‌ها نیاز به یک فرد متخصص دارد.

تیم مای کاستومر این راه را برای شما آسان کرده و بهترین تیم دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کار شما را تشکیل می دهد.

از مراحل اولیه ایجاد تیم توسط مای کاستومر عبارت است از تعیین استراتژی، بررسی نیروهای موردنیاز، تعداد آنها، استخدام و… تا مراحل تشکیل، استقرار تیم در شرکت شما، آموزش و پشتیبانی را به مای کاستومر بسپارید!

300
کاهش زمان
250
افزایش بهره وری و کارآمدی
500
جلوگیری از اتلاف هزینه
400
سرعت رسیدن به اهداف
200
استاندارد تر و اصولی تر
ایجاد تیم دیجیتال مارکتینگ

مای کاستومر با مطالعه روی کسب و کار شما، نیازهایتان را بررسی کرده و بر اساس آن‌ها استراتژیِ کار طراحی و نیروی مورد نیاز را استخدام می­کند.

سپس اعضای مورد نیاز تیم ارزیابی و استخدام شده و در شرکت یا محل کار شما مستقر می‌­شوند.در نهایت مای کاستومر آموزش‌های لازمه در رابطه با کار و روند پیش بردن آن را به شما و سایر اعضای تیم ارائه می دهد و در طول مسیر نیز همراه و پشتیبان تیم دیجیتال مارکتینگ شما می باشد.

استخدام نیرو در بخش های دیجیتال مارکتینگ

مای کاستومر در حوزه‌های دیجیتال مارکتینگ ازجمله طراحی و مدیریت وبسایت فروشگاهی، بهینه سازی صفحات وب، تولید محتوا متنی، بصری و تصویری، مدیریت پیج اینستاگرام و مواردی از این قبیل نیروی حرفه ای و کارامد استخدام می‌کند.

مدیریت شبکه های اجتماعی2
عکاسی صنعتی1

تفاوت استخدام و برون سپاری

در نظر داشته باشید اگر شما پروژه ای را به یک تیم دیجیتال مارکتینگ به صورت دورکاری، بسپارید، می­بایست مبلغی معین را ماهیانه برای خدمات پرداخت کنید. این مبلغ معمولاً به‌اندازه حقوق کامل یک شخص است.

اما درصورتی‌که بخواهید تیم مخصوص به خودتان را در محل کارتان تشکیل دهید، باید به هرکدام از اعضاء ماهیانه حقوق کامل پرداخت کرده و همچنین یک حقوق جداگانه دیگر برای سرپرست تیم دیجیتال مارکتینگ در نظر بگیرید.

حالا به این فکر کنید که کدام به‌صرفه‌تر است؟

سوالات متداول
چرا راه اندازی تیم رو به مای کاستومر بسپارم؟

قطعا تجربه و دانش ما در این راستا میتواند به توانمند تر شدن تیم شما و همچنین کاهش اتلاف زمان و هزینه کمک کند، علاوه بر آن انتخاب هر یک از افراد یک تیم نیازمند دانش و مهارت های گوناگون خواهد بود.

چه تعداد نیرو نیاز دارم؟

تعداد نیروی یک تیم به میزان نیاز و هدف شما بستگی دارد، هر چه هدف گذاری بالاتر، تعداد تیم بیشتر.

چگونه این کار انجام می شود؟

ما با بررسی دقیق تر سازمان و اهدف داخلی شما شروع به ترسیم یک چارت سازمانی صرفا در بخش واحد دیجیتال مارکتینگ می کنیم
پس از آن از رتبه بالا نیروهای مورد نظر را استخدام و رهبری می کنیم.

نیروها برای مای کاستومر است یا برای من؟

قطعا افراد در سازمان شما و به عنوان نیروی تخصصی شما استخدام می شوند، با شما قرار داد می بندند و از شما دستور می گیرند و مای کاستومر صرفا وظیفه رهبری و آموزش در ماه های اول را دارد.

چقدر باید حقوق بدم ؟

میزان حقوق پرداختی به تیم نیز کاملا به میزان تجربه، تخصص و پوزیشن مورد نیاز دارد که در جلسات اولیه حدود و بخشی از آن مشخص می گردد.

تعرفه مشاوره و راه اندازی واحد دیجیتال مارکتینگ

کارشناسان و متخصصان مای کاستومر برای تعیین تعرفه عواملی همچون؛ نوع کسب‌وکار شما، طراحی محتوای تبلیغاتی، مدت‌زمان تبلیغات و … در نظر می‌گیرند. سپس تعرفه مناسبی را برای شما تعیین می‌کنند. برای کسب اطلاع بیشتر در رابطه با مدیریت شبکه های اجتماعی، تبلیغات در شبکه های اجتماعی و تعرفه آن‌ها با واحد دیجیتال مارکتینگ مای کاستومر در ارتباط باشید.

سایر خدمات
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استخدام نیرو را به ما بسپارید. با ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *