معرفی بهترین مشاور تبلیغاتی در تهران + هزینه مشاوره تبلیغات

معرفی بهترین مشاور تبلیغاتی در تهران + هزینه مشاوره تبلیغات
مشاور تبلیغاتی
برای دیدن فهرست مطالب کلیک کنید
4.7/5 - (12 امتیاز)

قدم برداشتن در راه تبلیغ، کار ساده‌‌ای نیست. اگر بخواهید با کمترین هزینه بیشترین نتیجه را به دست بیاورید باید از یک مشاور تبلیغاتی (Advertising consultant) کمک بگیرید. مشاور تبلیغاتی با تجربه و دانشی که نسبت به بسترهای تبلیغاتی و نحوه تبلیغات حوزه‌های مختلف دارد می‌‌تواند بهترین و کاراترین روش را برای تبلیغ به شما نشان دهد.

چنانچه شما نیز برای توسعه کسب‌وکار خود و افزایش فروش اینترنتی، نیازمند کسب مشاوره با یک فرد مجرب و متخصص هستید، ما به شما جناب آقای معمارنسب، مشاور کسب‌وکارهای اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ را پیشنهاد می‌دهیم.

آقای معمارنسب با ۱۳ سال سابقه برگزاری صدها جلسه مشاوره به صورت آنلاین و حضوری با مدیران کسب‌وکارهای مختلف از نقاط مختلف ایران و سایر کشورها، بهترین استراتژی تبلیغاتی را برمبنای اهداف‌تان و با تمرکز بر تحول فروش و درآمد شما ارائه می‌دهند. جهت رزرو مشاوره رایگان فوری از طریق شماره تماس‌های 326 1888 0912 و 487 4777 0912 با ایشان در ارتباط باشید. 

چرا باید از مشاور تبلیغاتی کمک بگیریم؟

چه بسیار هزینه‌هایی که در حوزه تبلیغات سازمانی انجام شده است اما نه تنها نتیجه مثبتی نداشته بلکه نتایج منفی به همراه داشته است. پیچ و خم مسیر تبلیغات به قدری پرتگاه‌های خطرناک دارد که در صورت نداشتن یک راه بلد هر لحظه ممکن است سقوط کنید. از بین رفتن سرمایه و نگرفتن نتیجه ممکن است کسب و کار شما را با خطر مواجه کند. داشتن یک مشاور تبلیغاتی دقیقا مانند داشتن یک راه بلد است.

چرا باید از مشاور تبلیغاتی کمک بگیریم؟

او می‌‌تواند با توجه به تجربه‌های مثبت و منفی که در گذشته داشته است و دانشی که به صورت اکادمیک در این زمینه کسب کرده است، راه درست را به شما نشان دهد. این تسلط مشاور در حوزه مختلف تبلیغات، بازاریابی و مدیریت برند است که سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ را برای داشتن مشاور در حوزه تبلیغات ترغیب می‌‌کند.

چرا مشاوره تبلیغاتی با آقای معراج معمارنسب؟

آقای معمارنسب دارای ۱۳ سال تجربه در صنعت تبلیغات و بازاریابی است و با روندها و تکنیک‌های روز آشناست. این تجربه به وی کمک می‌کند تا راهکارهای مؤثری برای افزایش فروش و درآمد شما ارائه دهد. درواقع  آقای معمارنسب به عنوان یک مشاور تبلیغاتی خلاق، توانایی ارائه ایده‌های نوآورانه و جذاب را دارد که می‌تواند برند شما را به خوبی معرفی کند و توجه مخاطبان را به محصولات و خدمات شما جلب نماید.

مشاور تبلیغاتی

از دیگر ویژگی‌های مشاوره با معراج معمارنسب انجام تحقیقات بازار و تحلیل رفتار مشتریان است، درنتیجه پس از درک عمیق از نیازها و خواسته‌های بازار، استراتژی‌های تبلیغاتی مناسبی را برای شما عزیزان تدوین می‌کند. از خصیصه‌های مثبت معراج معمارنسب می‌توان به توانایی برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان و درک نیازهای آن‌ها اشاره کرد، که این ویژگی باعث می‌شود تا خدمات بهتری ارائه دهد و  همواره و در طول سالیان فعالیت خویشرضایت مشتریان گرامی را جلب نموده است.

آقای معمارنسب مشاور تبلیغاتی مجرب، بر روی نتایج کمپین‌های تبلیغاتی تمرکز دارد و با ارائه گزارش‌های تحلیلی و دقیق، به مشتریان نشان می‌دهد که چگونه استراتژی‌های وی به موفقیت آن‌ها کمک کرده است.  به جزئیات اهمیت می‌دهد و همواره سعی می‌کند تا کیفیت کار خود را بالا نگه دارد.

مهمترین رکن برای آقای معمارنسب به رضایت مشتریان است و همواره در تلاش می‌کند تا بهترین خدمات را ارائه دهد، در این راستا و به عنوان بهترین مشاور تبلیغاتی قادر است به برندها در ایجاد هویت قوی و استراتژی‌های برندینگ کمک کند که در بازار رقابتی امروزی بسیار حیاتی است.

هزینه مشاوره تبلیغاتی چقدر است؟

اگر قصد مشاوره تبلیغاتی با آقای معراج معمارنسب را دارید، جلسه نخست مشاوره با ایشان چه به صورت تلفنی و یا آنلاین که حدود ۲۰ دقیقه به طول می‌انجامد، کاملا رایگان برای شما عزیزان در نظر گرفته می‌شود. در مراحل بعدی، هزینه جلسات مشاوره براساس مدت زمان جلسه، اهداف شما، نوع خدمات مشاوره‌ای که ارائه می‌شود (مانند استراتژی تبلیغاتی، تحلیل بازار، مشاوره برندینگ و غیره)، تعیین می‌گردد.

تاثیر بهره‌گیری از مشاور تبلیغاتی در کسب و کار ما چیست؟

  • توسعه استراتژی‌های مؤثر: مشاور تبلیغاتی می‌تواند به شما کمک کند تا استراتژی‌های تبلیغاتی مؤثری را توسعه دهید که با اهداف کسب و کار شما همخوانی داشته باشد و به جذب مشتریان جدید کمک کند.
  • تحلیل بازار و شناخت رقبا: مشاورن با انجام تحلیل‌های بازار و شناخت رقبا، به شما کمک می‌کنند تا نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنید و بر اساس آن تصمیمات بهتری بگیرید.
  • صرفه‌جویی در زمان و منابع: با واگذاری وظایف تبلیغاتی به یک مشاور، شما می‌توانید بر روی دیگر جنبه‌های کسب و کار خود تمرکز کنید و زمان و منابع خود را بهینه‌تر مدیریت کنید.
  • بهبود برندینگ: مشاور می‌تواند به شما در ایجاد هویت برند قوی و استراتژی‌های برندینگ کمک کنند که باعث افزایش شناخت و اعتبار برند شما در بازار می‌شود.
  • نتایج قابل اندازه‌گیری: مشاور می‌تواند به شما کمک کنند تا نتایج کمپین‌های تبلیغاتی را اندازه‌گیری کنید و بر اساس داده‌ها و تحلیل‌ها، به بهبود مستمر استراتژی‌ها بپردازید.
  • دسترسی به شبکه‌های ارتباطی: مشاور معمولاً دارای شبکه‌های ارتباطی گسترده‌ای هستند که می‌تواند به شما در برقراری ارتباط با رسانه‌ها، اینفلوئنسرها و سایر کسب و کارها کمک کند.
  • مدیریت بحران: در مواقع بحرانی، مشاوران می‌توانند به شما در مدیریت بحران‌های تبلیغاتی و حفظ اعتبار برند کمک کنند.
  • آموزش و انتقال دانش: مشاوران می‌توانند به تیم شما آموزش دهند و دانش لازم را برای بهبود فرآیندهای تبلیغاتی درون سازمانی منتقل کنند.
  • افزایش فروش و درآمد: با اجرای استراتژی‌های مؤثر تبلیغاتی، شما می‌توانید فروش و درآمد خود را افزایش دهید و به رشد پایدار کسب و کار خود کمک کنید.

وظیفه مشاور تبلیغات در شرکت چیست؟

زمانی که یک مشاور تبلیغاتی استخدام می‌‌کنید او وارد شرکت شما شده و با زیرساخت‌های شرکت، محصولات، خدمات، شرکت‌هایی که با شرکت شما قرار دارد و پتانسیل‌های شرکت آشنا شده و اطلاعات اولیه کسب تا برای مشاوره راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی اقدام کند. طراحی یک تقویم تبلیغاتی به ساخته شدن ساختار تبلیغات در شرکت و داشتن برنامه بلند مدت و کوتاه مدت تبلیغاتی کمک خواهد کرد.

یکی از مهمترین چالش‌های پیش روی تبلیغ هزینه‌های گزاف بعضی از انواع تبلیغات است. از این رو بودجه بندی برای حالت‌های خوش بینانه،‌ عادی و سختگیرانه در تقویم تبلیغاتی الزامی‌‌است. مشاور تبلیغاتی باید یک برنامه اجرایی برای برنامه‌های تبلیغاتی و کمپین‌ها داشته باشد. کمپین‌های تبلیغاتی باید در تقویم تبلیغاتی جای داده شوند. پیدا کردن رسانه‌های اثر بخش که مخاطب بیشتری در آن‌ها قرار دارند از دیگر وظایف این فرد است.

امروزه تبلیغات چهره جدید به خود گرفته است تبلیغات اینترنتی بخش اعظمی‌‌ از تبلیغات را به خود اختصاص داده است. مشاور تبلیغاتی از این فرصت استفاده کرده و تلاش دارد بخش بیشتری از تبلیغات خود را در بستر اینترنت انجام دهد. چرا که هزینه تبلیغات در این فضا بسیار کمتر از دیگر بخش‌ها است. همچنین مخاطبین اینترنتی روز به روز در حال افزایش است به همین دلیل سئو جایگاه خوبی در آژانس دیجیتال مارکتینگ  دارد.

با توجه به اینکه بازاریابی اینترنتی در ایران هنوز جوان است، کارشناس بازاریابی اینترنتی (Internet marketing expert) نیز شغل جدیدی به شمار می‌آید. امروزه بستر اینترنت، محیطی مناسب برای معرفی کسب‌وکار و گسترش آن است. ازاین‌رو کارشناسی که بتواند از این بستر به‌خوبی استفاده کرده و بازاریابی اینترنتی را به هدف اصلی خود برساند، نیاز اصلی سازمان و یا شرکت است. با ما همراه باشید تا با مقوله کارشناس بازاریابی اینترنتی آشنا شوید.

وظایف کارشناس بازاریابی اینترنتی

وظایف کارشناس بازاریابی اینترنتی

کارشناس بازاریابی اینترنتی در یک سازمان تنها مسئول انجام تبلیغات نیست و او وظایف بسیار مهمی ‌دارد که در افزایش میزان درآمد سازمان تأثیر خواهد داشت. از این وظایف می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

سنجش و اندازه‌گیری میزان نرخ تبدیل

اندازه‌گیری میزان نرخ تبدیل یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی است که کارشناسان بازاریابی اینترنتی انجام می‌دهد. تعداد فروش، تعداد جذب لید، تعداد دانلود یک فایل، تعداد کلیک‌هایی که روی لینک انجام‌شده است و یا میزان بازدید از یک سایت نرخ تبدیل به کلیک یا همان CTR است. به این شکل می‌توان تشخیص داد که بازدیدکنندگان چه می‌خواهند تا با فراهم آوردن آن سایت را به اهداف تعیین‌شده نزدیک کرد.

مدیریت و توسعه کمپین‌ها

متخصص بازاریابی اینترنتی با طراحی کمپین‌های جذاب سعی می‌کند که بازدیدکنندگان ساده سایت را به سایت وفادار نماید. این کار نیاز به یک تیم خلاق دارد که بتواند جذابیت‌های سایت را برای بازدیدکنندگان معرفی کند.

کارشناس بازاریابی اینترنتی باید تسلط کافی رو شبکه‌های اجتماعی داشته باشد!

متخصص بازاریابی اینترنتی باید بتواند استراتژی مناسبی جهت حضور در فضای مجازی طراحی کند. فعالیت در شبکه‌های اجتماعی قرار دادن یک پست و گرفتن لایک نیست. حضور در این فضا نیاز به تهیه گزارشات کافی درزمینهٔ میزان کلیک خوردن، برنامه‌ریزی برای نحوه فروش، ارائه محصولات و خدمات و .. است.

بررسی بازاریابی اینترنتی برندهای معتبر دنیا

متخصص بازاریاب اینترنتی باید با بررسی برندهای دنیا و نحوه بازاریابی اینترنتی آن‌ها می‌تواند از تجربه کاری آن‌ها استفاده کرده و در جهت افزایش میزان فروش تلاش کند.

مدیریت بودجه بازاریابی از وظایف مهم کارشناس بازاریابی اینترنتی

اصولاً کارشناسان بازاریابی یا بودجه مشخصی دریافت کرده و سپس بهترین روش بازاریابی اینترنتی را انتخاب می‌کند. یا اینکه بعد از بررسی بهترین روش بازاریابی بودجه موردنیاز را دریافت می‌نمایند. درهرصورت مدیریت بودجه بازاریابی اینترنتی یکی از مهم‌ترین وظایف کارشناس است.

تحقیق در مورد نیازهای مشتریان

برای افزایش میزان خرید و فروش سایت باید بدانیم چه بفروشیم؟

اگر در مورد نیازهای مشتریان و مخاطبان سایت تحقیق کنید، می‌توانید نیاز آن‌ها را در سایت قرار دهید.

ابزارهای گوگل در این زمینه به‌خوبی می‌توانند کارشناس بازاریابی اینترنتی را یاری دهند.

ایجاد نیاز در مشتریان

یکی از مهم‌ترین روش‌های بازاریابی، ایجاد احساس نیاز در میان خریداران است. به عبارتی کارشناس بازاریابی در کنار تحقیق در زمینهٔ نیاز مشتری، احساس نیاز در مشتری را تقویت می‌کند. این کار به کمک استفاده از مدیا مناسب و جذاب انجام می‌شود.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ رابگان

سخن پایانی

در ارتباط با استخدام تیم دیجیتال مارکتینگ در شرکت ها باید گفت شغل کارشناس بازاریابی اینترنتی یکی از جدیدترین مشاغل ایجادشده در ایران است.

وظایف این فرد نقش اساسی در میزان فروش سایت و افزایش درآمد صاحبان سایت دارد. از این‌رو این شغل در میان مشاغل استراتژیک سایت قرار می‌گیرد و نیاز به یک فرد باتجربه و خلاق دارد.

بعد از برپا نهادن یک کسب و کار تنها با کمک تبلیغات است که می‌‌توانید کار خود را به دیگران نشان دهید. هزینه تبلیغات سنتی به قدری بالا بود که کسب و کارهای تلاش داشتند بیشتر از روش‌های دهان به دهان که امروز با نام تبلیغات ویروسی از آن یاد می‌‌شود، استفاده کنند. اما امروز یک مشاور تبلیغاتی می‌‌توانید شما را در کوتاه ترین زمان ممکن به مخاطبین خاص شما نشان داده و خدمات شما را به آن‌ها معرفی کند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ گزینه خوبی برای بهره گرفتن از این خدمات است. یکی از خدماتی که توسط این آژانس ارائه می‌شود، ارائه خدمات سئو وا فزایش رتبه سایت در گوگل است.این مجموعه با داشتن افراد متخصص و سالها تجربه بهترین خدمات را در این زمینه به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

سوالات متداول مشاوره تبلیغاتی
ویژگی‌های مشاور تبلیغاتی مجرب چیست؟

بررسی کنید که مشاور مورد نظر چه میزان تجربه در صنعت تبلیغات دارد و آیا سابقه موفقی در پروژه‌های مشابه دارد یا خیر. همچنین اطمینان حاصل کنید که مشاور دارای تخصص‌های لازم در زمینه‌های مرتبط با نیازهای شما (مانند دیجیتال مارکتینگ، برندینگ، تبلیغات رسانه‌ای و غیره) باشد. از مشاور بخواهید نمونه کارهای قبلی خود را ارائه دهد. این کار به شما کمک می‌کند تا کیفیت و نوع خدمات او را ارزیابی کنید.

چه زمانی به خدمات مشاوره تبلیغاتی نیاز دارید؟

هم استارتاپ‌ها و هم سازمان‌هایی که مدت زیادی از فعالیت آن‌ها می‌گذرد و به دنبال فرصت‌های جدید برای معرفی کسب‌وکار خود و فروش بیشتر هستند، می‌توانند از مشاوره به‌‌منظور رشد و بهینه‌سازی کسب‌ و کار خود سود ببرند.

کاربرد مشاوره در تبلیغات برای کسب‌وکار ما چیست؟

۱. یافتن راه‌های موثر برای افزایش آگاهی مخاطبان از برند ما. ۲. شناخت موثرترین راه‌های افزایش فروش. ۳. انتخاب بهترین روش ها و بسترهای تبلیغات

چگونه مشاور تبلیغاتی مناسب را برای همکاری انتخاب کنیم؟

شما می‌توانید روزمه مشاور تبلیغاتی را مشاهده و با سایر مشاورین مقایسه کنید. برای این منظور حتما از مشاور خود پروپزال درخواست کنید و یک جلسه مشاوره رایگان آنلاین یا حضوری با وی داشته باشید.

مقالات پیشنهادی
star-rate
در کمترین زمان، پاسخگوی سوالات و نظرات شما هستیم
4.7/5 - (12 امتیاز)
دیدگاه کاربران

18 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر
    به نظر شما در حال حاضر با توجه به وضعیت اینترنت برای فروشگاهم سئو رو انتخاب کنم؟
    تو حوزه لباس کار میکنم …

    1. با سلام خدمت شما
      توجه داشته باشید که بله حتما پبشنهاد میکنیم سئو سایت فروشگاهی را مدنظر خود قرار دهید
      و امروز شروع کردن بهتر از فرداست

    1. سلام دوست عزیز.
      بله البته. توصیه می‌کنیم برای کسب مشاوره رایگان در زمینه افزایش فروش اینترنتی از طریق سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید: ۳۲۶ ۱۸۸۸ ۰۹۱۲

    1. سلام دوست عزیز.
      هر شما می‌توانید در هر دو زمینه از مشاوره‌های تبلیغاتی مای کاستومر بهره‌مند شوید: ۳۲۶ ۱۸۸۸ ۰۹۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دنبال چی هستی؟

برای مشاهده دوره به سبد خرید مراجعه نمایید.