مدیریت اینستاگرام

مدیریت اینستاگرام
مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مدیریت اینستاگرام چیست؟

همان‌طور که می‌دانید امروزه اینستاگرام، یکی از محبوب‌ترین و بهترین نوع شبکه‌های اجتماعی است. به‌طوری‌که طبق آمار و بررسی‌ها، ۳۱٪ افرادی که بیش از ۷۵ هزار دلار در سال درآمد دارند، در اینستاگرام به‌نوعی فعالیت می‌کنند.

با توجه به این موضوع اهمیت مدیریت اینستاگرام بیشتر از همیشه احساس می‌شود. در مجموع مدیریت اینستاگرام با هدف افزایش تعامل کاربر، ارائه محصولات و خدمات به شیوه‌ای کاربرپسند و درنهایت کسب‌وکارها می‌باشد.

مدیریت پست‌های اینستاگرام اغلب توسط یک تیم متخصص و یا در برخی موارد توسط یک شخص انجام می‌شود.

با توجه به اینکه پنل مدیریت اینستاگرام نیاز به تخصص و تجربه کافی دارد و طبیعتاً یک شخص با عنوان ادمین اینستاگرام به‌تنهایی نمی‌تواند همه مهارت‌های لازم را برای مدیریت اینستاگرام داشته باشد، توصیه می‌شود که این کار را تنها به یک تیم حرفه‌ای و متعهد بسپارید.

تیم مدیریت اینستاگرام
محمد رضا ادیتور ویدئو
یه پسر جوون و با اشتیاق که از سن کم شروع به فعالیت کرده و هر روزم داره رشد میکنه، سلیقش برای ساخت پست های ویدیویی خوبه و بهتر هم میشه!
مینا مدیر تولید محتوا
مینا تو گروه ما به عنوان مدیر تولید محتوا حضور داره، براش فرقی نمیکنه ساعت چند باشه، تنها چیزی که براش مهمه اینه که همه کارها درست و به موقع انجام بشه!
سبحان کارشناس شبکه های اجتماعی
سبحان مسئول درج و انتشار محتوا در شبکه های اجتماعیه، هر کاری که بهش میسپاریم خیلی خوب و با دقت انجام میده، آخ نگم براتون که چقدر شکمو هست، کافیه از غذات بهش تعارف کنی تا دیگه صاحبش نباشی!
غزاله کارشناس طراحی
واحد طراحی ما به خوبی کارش رو بلده، از هر کار طراحی سربلند بیرون میاد و عشق گربه¬س، میدونم نباید باشه اما خیلی هم خجالتیه!
مهدی کارشناس کپشن نویسی
مهدی هم به صورت تخصصی رو کپشن نویسی داره کار میکنه و اغلب کپشن های مشتری هارو می نویسه.
مهسا نریتور
به هر حال هر تیم محتوایی نیاز به یک شخص یا تیم نریتور داره، ایشون هم در کنار تیم این وطیفه رو به خوبی انجام میده!
رویا کارشناس محتوا
مراقب متن ها و کپشن ها هست، زود قلم مورد نظر مشتری هارو پیدا میکنه!
معراج مشاور دیجیتال مارکتینگ
معراج با تجربه ی 11 ساله تو حوزه دیجیتال مارکتینگ و سوابق طلایی تو این حوزه تیم مای کاستومر رو مدیریت میکنه، همیشه با بچه ها دوسته، همراهشونه و اگه بخوام یه تخصص بزرگش رو نام ببرم اون بازاریابی و جذب مشتری هست که توش خیلی ماهره!

مدیریت اینستاگرام چگونه انجام می‌شود؟

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم مدیریت پست‌های اینستاگرام می‌تواند توسط شخص و یا یک تیم انجام شود. البته با توجه به اهمیت این پلتفرم و حساس بودن نحوه مدیریت آن اغلب کسب‌وکارها ترجیح می‌دهند که این کار را به یک تیم متخصص بسپارید.

در ادامه مهم‌ترین تخصص‌ها و وظایف تیم مدیریت اینستاگرام را برای شما معرفی می‌کنیم.

ارائه برنامه و استراتژی هدفمند

مهم‌ترین گام برای شروع، ارائه برنامه مدیریت اینستاگرام می‌باشد. پیش از اینکه بتوانید یک برنامه منظم برای مدیریت اینستاگرام طراحی کنید، باید در ابتدا شناخت خوبی از اهداف آن سازمان داشته باشید.

علاوه بر این باید تمامی مخاطبان هدف آن کسب‌وکار را شناخته و استراتژی مناسبی برای تعامل بهتر با آن‌ها ترسیم کنید.

توجه داشته باشید که این بخش از کار دارای حساسیت بسیار بالایی می‌باشد. پس شخص برنامه‌ریز باید به‌صورت دقیق از اهداف، کاربران هدف و رقبای آن کسب‌وکار شناخت داشته باشد.

تولید محتوای متنی

پس از اینکه استراتژی مدیریت اینستاگرام طراحی شد، باید بر اساس آن محتوای متنی مناسبی را تولید کرد.

برخی برای این بخش از کار این تصور را دارند که هر شخصی که خواندن و نوشتن بلد باشد، بتواند به بهترین شکل تولید محتوای متنی را انجام دهد.

این در حالی است که برای تولید محتوای خلاقانه باید موارد بسیاری را بدانید و متن بسیار کاربرپسند و پرباری را بنویسید.

به‌طور کلی قلم کارشناس محتوا، نقش مؤثری در جذب کاربران پیج های اینستاگرامی دارد. برای مثال بسیاری از افرادی که به عنوان بلاگر در اینستاگرام مشغول هستند، در کوتاه مدت توانسته‌اند با کاربران بسیاری تعامل برقرار کرده و باعث پیشرفت پیج خود شوند.

تولید محتوای بصری

از جمله مهم‌ترین بخش‌ها برای مدیریت اینستاگرام ، تولید محتوای بصری است. این بخش از اینستاگرام شامل موارد زیر می‌باشد:

موشن گرافیک ، عکاسی صنعتی ، عکاسی تبلیغاتی ، طراحی، ویدئو و تدوین

شخصی که کار طراحی و ویدئو را انجام می‌دهد، باید شناخت کافی از مخاطبان و کسب‌وکار داشته باشد. برای مثال درصورتی‌که کسب‌وکار درزمینهٔ رستوران و یا کافه باشد، می‌توان از رنگ قرمز برای جلب‌توجه و همچنین افزایش اشتها استفاده کرد.

توجه داشته باشید که برخی از طراحی‌ها، به‌قدری زیبا و درعین‌حال گیرا هستند که به عنوان یک محتوای وایرال می‌توانند باعث رشد و پیشرفت شما شوند.

درواقع با استفاده از یک محتوای بصری جذاب می‌توانید ره صدساله را یک‌شبه طی کنید!

درج پست و استوری به‌صورت منظم

اگر بهترین پست‌ها و استوری های را تولید کرده باشید، اما در زمان نامناسبی آن‌ها را درج نمایید، هیچ‌گاه نمی‌توانید به نتیجه ایده آل خود دست یابید.

با توجه به این موضوع درج منظم پست و استوری در پلتفرم مدیریت اینستاگرام می‌تواند تأثیر بسیاری در دیده شدن شما توسط کاربران داشته باشد.

برای یافتن زمان نیز باید به نکات و عوامل بسیاری توجه کرد برای مثال شما باید بدانید مخاطبانتان بیشتر ساکن کدام منطقه هستند و بر این اساس ساعت فعالیت آن‌ها در اینستاگرام را مشخص کنید و به انتشار پست بپردازید.

تبلیغات

پس از گذراندن تمامی مراحل قبل، نوبت به تبلیغات می‌رسد. توجه داشته باشید که در این زمان شما باید محتوای کافی و جذاب برای ارائه به کاربران داشته باشید تا تبلیغات شما نتیجه‌بخش باشد.

پس برای تبلیغات و رسیدن به سودآوری، عجله نکنید!

تیم مدیریت اینستاگرام با بررسی دقیق نوع کسب‌وکار شما، به پیج های برتر و اینفلوئنسرهای مرتبط، تبلیغات شما را می‌سپارد.

این مرحله اگر به‌درستی صورت بگیرد، می‌تواند باعث توسعه کسب‌وکار شما در کمترین زمان شود و به‌نوعی به عنوان یک سکوی پرتاب برای پیج شما در دنیای مجازی باشد.

با توجه به این موضوع به شما پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه بتوانید به بهترین شکل در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، بهتر است که از پکیج مدیریت اینستاگرام برای پیشرفت خود در دنیای مجازی و سودآوری در کمترین زمان، بهره ببرید.

ضرورت استفاده از مدیریت اینستاگرام برای کسب‌وکارها

شاید از خودتان بپرسید برای چه باید عضو اینستاگرام شد یا چرا عضویت در اینستاگرام اهمیت دارد؟

برای پاسخ به این سؤال‌ها، در ابتدا به آمارهای زیر توجه فرمایید:

71

کاربران اینستاگرام زیر ۳۵ سال دارند.

72

نوجوانان آمریکا از اینستاگرام استفاده می‌کنند.

1

به طور ماهانه از اینستاگرام استفاده می کنند

88

کاربران اینستاگرام در خارج از آمریکا هستند

35

از افراد بالغ که آنلاین هستند، از اینستاگرام استفاده می‌کنند.

توجه داشته باشید که تمامی این آمارها در سال ۲۰۱۶ منتشرشده است و امروزه این آمار بسیار بیشتر از گذشته قابل‌توجه می‌باشد!

برخی از ضرورت های استفاده از مدیریت اینستاگرام برای کسب‌وکارها را در این بخش بخوانید:

با توجه به جایگاه اینستاگرام، امروزه تمامی کاربران و افراد برای اینکه در رابطه با موضوعی تحقیق کنند، در ابتدا به سراغ اینستاگرام می‌روند.

بر این اساس درصورتی‌که کاربران نتوانند کسب‌وکار شما را در اینستاگرام مشاهده کنند، ممکن است برای کار خود با رقیبان شما همکاری کنند.

این موضوع می‌تواند نتیجه بدی برای کسب‌وکار شما داشته باشد چراکه مشتریان را به سمت رقبا هدایت می کند.

با بهره‌مندی از مدیریت اینستاگرام جایگاه شما در دنیای آنلاین تثبیت‌شده و شما می‌توانید به بهترین شکل محصولات و خدمات خود را به کاربران معرفی نمایید.

حضور فعال کسب‌وکارها در اینستاگرام می‌تواند به‌نوعی باعث ایجاد اعتبار برای آن‌ها شود. در مدیریت اینستاگرام فعالیت کسب‌وکارها به‌صورت کاملاً شفاف به مخاطب نشان داده می‌شود و این مسئله بهترین شکل باعث ایجاد اعتبار می‌گردد.

از دیگر مزایای بهره‌مندی از مدیریت اینستاگرام حرفه‌ای این است که شما می‌توانید به شیوه‌ای نوین محصولات و خدمات خود را به کاربران نشان دهید.

برای مثال شما می‌توانید برای هر یک از دسته‌بندی محصولات و خدمات خود، یک هایلایت مناسب بسازید.

با این کار در کمترین زمان می‌توانید محصولات و خدمات خود را به کاربران ارائه دهید.

از دیگر مزایای مدیریت اینستاگرام این است که شما می‌توانید علاوه بر فعالیت مؤثر در اینستاگرام، بازدید سایت خود را نیز افزایش دهید.

علاوه بر این شما می‌توانید قابلیت به اشتراک گذاری روی فیسبوک یا توییتر را هم در اینستاگرام فعال کنید.

در یک کلام اگر می‌خواهید همچنان در دنیای آنلاین نسبت به رقبا پیشی بگیرید، باید حضور فعالی در اینستاگرام داشته باشید.

درصورتی‌که حساب کاربری اینستاگرام نداشته باشید و رقیبان شما ساخته باشند، به‌طور حتم به آن‌ها یک برگ برنده داده‌اید!

تیم مدیریت اینستاگرام علاوه بر اینکه محصولات و خدمات شما را به بهترین شکل ارائه می‌دهند، رفتار رقبای شما را نیز بررسی می‌کنند. این مسئله تأثیر بسیاری در رشد و پیشرفت شما در دنیای مجازی خواهد داشت.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مجموع وظایف تیم مدیریت اینستاگرام

به‌طور کلی مدیریت پست‌های اینستاگرام شامل موارد بسیاری می‌شود از جمله:

حفظ امنیت پیج

افزایش فالور واقعی

پویا نمودن پروفایل اینستاگرام

افزایش بازدید (View) ویدئوها

خلاقیت در تولید محتوای وایرال

افزایش سطح تعامل پیج اینستاگرام

تسلط نسبت به نرم‌افزارهای گرافیکی

حذف کامنت های توهین آمیز و دور از ادب

نوشتن کپشن مناسب برای تمامی پست‌های اینستاگرام

درج محتوا شامل انواع محتوای عکس و ویدئو به‌صورت کاملاً منظم

تبلیغات در اینستاگرام (تبلیغات در صفحات پربازدید و اینفلوئنسر مارکتینگ)

مشاهده سایر موارد بستن

آمارهای مشاهده و بازدید اینستاگرام

95

پست به صورت روزانه در اینستاگرام گذاشته می شود

22

کاربران اینستاگرام، حداقل یک‌بار در روز به آن سر می‌زنند.

25

افرادی که گوشی هوشمند دارند، از اینستاگرام استفاده می‌کنند.

38

کاربران اینستاگرام چندین بار در طول روز آن را بررسی می‌کنند.

اعضای تیم مدیریت اینستاگرام

استراتژیست همواره نقش کلیدی در تیم مدیریت اینستاگرام دارد. این شخص با بررسی تمامی جوانب کسب‌وکار، نوع مخاطبان، سلیقه کارفرما و سایر نکات، استراتژی بسیار حرفه‌ای برای پیج ها ارائه می‌دهد.

این استراتژی به تمامی بخش‌های اینستاگرام مانند طراحی، ویدئو و محتوا جهت می‌بخشد و باعث پیشرفت کسب‌وکارها در میان‌مدت می‌شود.

پس‌ازاینکه استراتژی اینستاگرام به‌صورت کامل مشخص شد، محتوانویس برای تمامی بخش‌های اینستاگرام مانند محتوای ویدئویی، کپشن، محتوای مربوط به استوری و … متن بسیار کاربرپسند و جذابی را ارائه می‌دهد.

توجه داشته باشید که قلم محتوا نویس باید بسیار صمیمی و کاربرپسند باشد تا افراد با مطالعه متن‌ها، جذب پست‌های پیج شوند.

در نهایت همه‌چیز در طراحی نمایان می‌شود! یک دیزاینر حرفه‌ای می‌تواند یک جمله ساده را در قالب یک طراحی زیبا به تصویر بکشد، به‌طوری‌که توجه همه افراد به آن تصویر جذب شود.

دیزاینر باید علاوه بر سلیقه طراحی، اطلاعات کاملی در رابطه با روانشناسی رنگ‌ها داشته باشد. برای مثال اگر زمینه کاری مشتری در رابطه با بورس و رمز ارزها است، می‌توان از یک رنگ کاربرپسند و لوکس همچون بنفش استفاده کند.

رنگ بنفش به‌عنوان یک رنگ لوکس شناخته می‌شود و تأثیر بسیار زیادی بر روی کاربران می‌گذارد.

با توجه به اینکه محیط اینستاگرام، یک محیط بصری است، محتوای ویدئویی می‌تواند باعث جذب بیشتر کاربران شود.

بر این اساس تدوینگر با ارائه تدوین‌های بسیار جذاب، می‌تواند باعث افزایش میزان بازدید پیج های اینستاگرامی ‌شود.

توجه داشته باشید که تدوینگری امری بسیار حساس و زمان‌بر است و شخص تدوینگر باید علاوه بر مهارت‌های تدوین، بسیار صبور و خلاق باشد.

پس‌ازاینکه تمامی محتواهای پیج (پست‌های ویدئویی، عکس و استوری) درج شدند، نوبت به تبلیغات می‌رسد. این تبلیغات می‌تواند به شیوه‌های مختلف مانند: تبلیغات در صفحه های پربازدید و یا اینفلوئنسر مارکتینگ صورت بگیرد.

مشاور تبلیغات با بررسی تمامی بخش‌های پیج، محصولات و خدمات، رقبا، مخاطبان هدف و … به بهترین پیج ها تبلیغات را ارائه می‌دهد. توجه داشته باشید درصورتی‌که تبلیغات را بدون بررسی پیج های تبلیغاتی درج نمایید، ممکن است هیچ‌گونه نتیجه مثبتی دریافت نکنید.

تیم مدیریت اینستاگرام با بررسی پیج ها تبلیغاتی، به بهترین شکل تبلیغات شما عزیزان را انجام می‌دهد. با ارائه این تبلیغات، هزینه‌های بازاریابی شما در طی بازه زمانی معینی با افزایش میزان فروش به سود تبدیل شده و شرایط بسیار ایده آلی را برای کسب‌وکار خود تجربه خواهید کرد.

تعرفه مدیریت پیج اینستاگرام

از آنجا که مدیریت اینستاگرام ابعاد زیادی دارد، نمی توان تعرفه ای ثابت برای آن در نظر گرفت. تیم حرفه ای “مشتری من” با توجه به نوع فعالیت، نوع کسب و کار و سایر عوامل تعرفه مناسبی برای شما در نظر می گیرد، تا در این راستا بتواند رضایت شما عزیزان را به دست آورد.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

نمونه کارهای مدیریت پیج اینستاگرام

پکیج مدیریت اینستاگرام مای کاستومر

تیم مای کاستومر با بهره‌مندی از پرسنلی مجرب و حرفه‌ای، به‌صورت تخصصی در زمینه اینستاگرام فعالیت کرده و خدمات بی‌نظیری را ارائه می‌دهد.

با توجه به اینکه خدمات اینستاگرام در هر حوزه‌ای متفاوت می باشد، مای کاستومر برای هر نوع سازمان و کسب‌وکاری، پکیج‌های خاصی را طراحی کرده است.

در این بخش شما می‌توانید انواع پکیج‌های اینستاگرامی مای کاستومر را ملاحظه کنید.

شرح خدمات عادی ویژه VIP
طریقه ارتباط با مشتریان در کارگروه های دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی
طراحی سناریوی کلی دیجیتال مارکتینگ
طراحی و درج استوری 30 – 45 60 – 90 60 – 90
معرفی محصولات و خدمات
جلسات مشاوره در راستای توسعه و راهکارهای بازاریابی 1 2
برنامه ریزی و درج پست ها و استوری ها
مدیریت هایلایت ها
طراحی پست ویدیویی 4 4 8
طراحی پست تصویری 8 8 12
محتواهای مناسبتی ( تقویم محتوایی )
برنامه ریزی قرعه کشی و مسابقه
مشاوره و اجرای تبلیغات همسان و بنری
هماهنگی اینفلوئنسر مارکتینگ و تبلیغات اینستاگرامی
آموزش جهت رکورد فیلم ها و بلاگری در پیج
پیشنهاد کانالها و روشهای بازاریابی تاثیرگذار جهت افزایش فروش
بررسی رقبا
تهیه گزارشات آماری

 در حال حاضر یکی از شبکه‌های اجتماعی که در کل دنیا طرفداران زیادی دارد اینستاگرام است. در این شبکه اجتماعی، تعاملات بسیار بالا است و همه کاربران آن به دنبال جذب دنبال کنندگان واقعی هستند، چرا که این دنبال کنندگان، تعامل صفحه را بالا برده و همین امر باعث می‌شود تا جذابیت صفحه بیشتر شود. مدیریت اینستاگرام امری است که اگر با دانش کافی صورت بگیرد باعث می‌شود تا کسانی که پیج‌های کاری دارند، کاربران علاقه‌مند به محصولات خود را راحت‌تر جذب کرده و بازدید پیج خود را بالا ببرند.

 بسیاری از کاربران که وقت خود را در صفحه اینستاگرام می گذارند و به دنبال کسب درآمد هستند، زمان زیادی را برای تولید محتوا صرف می‌کنند اما نتیجه دلخواه خود را به دست نمی‌آورند، اینجاست که آشنایی با ابزار مدیریت اینستاگرام کمک می‌کند تا فرد بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد. شناخت این ابزار یا کمک گرفتن از یک ادمین می‌تواند بسیار در مدیریت اینستاگرام تاثیر گذار باشد.

 شاید این سوال برای شما پیش بیاید که زمانی که خودتان پیچ را مدیریت می‌کنید یا آن را به یک ادمین واگذار کرده‌‌اید، چه نکاتی را باید رعایت کنید تا مدیریت پیج اینستاگرام شما به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد. برای شناخت این نکات و آشنایی بیشتر با  مدیریت پیج اینستاگرام در ادامه با ما همراه باشید.

مدیریت اینستاگرام چیست؟

در حال حاضر اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی است که حضور قدرتمندی را در میان مردم دارد. این شبکه اجتماعی می‌تواند علاوه بر کارکردهای سرگرمی یک کار تمام و یا نیمه وقت برای افراد ایجاد کند. مدیریت پیج از جمله همین کارهایی است که بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است.

 ادمین یا مدیر یک صفحه کارهایی مانند تحلیل دقیق نتایج انتشار محتوا، پاسخگویی به نظرات کاربران و به طور کلی تعامل در اینستاگرام را برعهده دارد که بخش‌های بسیار مهمی در اداره یک صفحه هستند.

مسئول مدیریت در پیج اینستاگرام

مدیریت پیج اینستاگرام را ادمین به عهده می‌گیرد. برای اینکه یک صفحه اینستاگرام بازخورد خوبی داشته باشد، مسئول مدیریت پیج  باید از وظایف خود آگاه باشد. این وظایف شامل موارد زیر می‌شود:

  1. ادمین باید بر اساس زمانبندی‌ انتشار محتوا، پست و استوری را به طور منظم در صفحه قرار دهد.
  2. کپشن‌های پست‌های اینستاگرام باید جذاب و مناسب با محتوا نوشته شوند.
  3. در پست‌های کسب و کار ادمین باید از هشتگ‌های مناسب استفاده کند و همچنین به دایرکت‌ها و کامنت‌ها به طور مداوم و با حوصله پاسخ دهد.
  4. اگر پست اینستاگرام کمپین تبلیغاتی دارد، ادمین باید بر روی پیشبرد درست آن نظارت کند.
  5. ادمین باید به کمک تیم محتوا با ایده‌پردازی‌های جذاب، پست و استوری‌هایی با بازخورد بالاتر را تولید کند.

 در آخر بهتر است اینطور بگوییم که وظیفه اصلی یک ادمین بالا بردن فالوورهای واقعی یک پیج و مدیریت اینستاگرام به بهترین شکل است.

چگونه یک پیج اینستاگرام مدیریت می‌شود؟

برای اینکه بتوانید یک پیج اینستاگرام را مدیریت کنید و بهترین پست‌ها و استوری‌ها را انتشار دهید، باید مهارت‌های مختلفی را فرا بگیرید. برخی از این مهارت‌ها شامل این موارد می‌شود:

  • طراحی گرافیکی

برای مدیریت پیج  به بهترین شکل،  باید لوگو و تم اصلی پست و استوری، طراحی جذابی داشته باشد زیرا یکی از مهم‌ترین بخش‌های تولید محتوا است. این کار توسط گرافیست انجام می‌شود و ادمین صفحه بر آن نظارت می‌کند.

  • انتشار منظم پست و استوری

برای اینکه مخاطبان یک پیج اینستاگرام بتوانند تاثیر کافی را از مطالب ببرند، باید محتوای متن  و‌ تصویر تناسب کامل داشته باشند و همچنین فردی که مدیریت پیج را بر عهده دارد باید به طور منظم مطالب را بارگذاری کند. اگر خود فرد وقت چنین کاری را ندارد، ادمین به کمک خواهد آمد. همچنین در مدیریت اینستاگرام ادمین تمام کارها مانند طراحی گرافیکی را به عهده نمی‌گیرد، بعضی از مباحث مربوط به متخصص خود آن حوزه، به طور مثال گرافیک است.

  • آنالیز پیج رقبا

برای یک مدیریت درست و جذب بالا کاربران صفحه خود، ابتدا باید رقبایتان را شناسایی کنید و نقاط قوت و ضعف صفحه خود را بشناسید. اگر سعی کنید در حیطه خود، رقیب‌های خود را خوب بشناسید، می‌توانید از تجربیات، شکست و پیروزی‌های آن‌ها استفاده کنید. با این کار شما از این که خود به آن مشکلات گرفتار شوید، جلوگیری کرده‌اید.

  • گزارش عملکرد ماهانه

برای افزایش بازدهی یک پیج اینستاگرام، برنامه ریزی‌های کوتاه مدت و بلند مدت نیاز است که باعث می‌شود تا مدیریت پیج اینستاگرام به بهترین شکل ممکن انجام بگیرد. اگر ادمینی برای صفحه خود در نظر گرفته‌اید، باید نتایج برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت را در پایان هر ماه از او طلب کنید تا با بررسی آن‌ها بتوانید برنامه‌ریزی‌های بهتری برای ماه‌های آتی داشته باشید.

ابزارهای‌ مدیریت‌ اینستاگرام

 میخواهیم در ابتدا این سوال بپرسیم که آیا ابزاری برای مدیریت در اینستاگرام وجود دارد‌‌؟ باید بگوییم که بله این ابزار وجود دارد و به شما به عنوان یک فعال شبکه اجتماعی یا ادمین این امکان را می‌دهد تا بتوانید برنامه‌ریزی‌های خوبی برای ماه‌های آینده خود داشته باشید تا بتوانید بازدهی پیج خود را بالا برده و بدون حضور دائمی در صفحه خود، آن را مدیریت کنید. نرم ‌افزار مدیریت پیج اینستاگرام‌ به کمک می‌آید تا شما بتوانید با مهارت این کار را انجام داده و به تدریج در این زمینه تخصص پیدا کنید. این ابزارها شامل موارد زیر هستند:

  • Facebook Creator
  •  Buffer
  • NovinHub
  • Sensible
  • Postcron

مهارت‌های لازم برای مدیریت اینستاگرام

اگر قصد دارید تا تولید محتوا و مدیریت پیج اینستاگرام را خودتان  به عهده بگیرید باید مهارت های زیر را داشته باشید:

  • توانایی کار با برنامه اینستاگرام

برای این که شما بتوانید یک پیج اینستاگرام را مدیریت کنید، ابتدا باید نحوه کار با خود نرم افزار را به خوبی یاد گرفته باشید و با زیر و بم این اپلیکیشن آشنا باشید. اگر پیجی با محتوا کسب و کار دارید، باید با تمام قسمت‌هایی که برای این بخش مهم است، آشنا شده و تسلط کافی داشته باشید.

  • یادگیری نرم افزار Photoshop و Illustrator

برای این که بتوانید تولید محتوای تصویری در اینستاگرام داشته باشید، باید بتوانید با این دو نرم افزار مدیریت اینستاگرام استفاده کنید. اگر قصد ادیت فیلم برای اینستاگرام را هم دارید می‌توانید از نرم افزار پریمیرPremier) ) استفاده کنید. البته ابزارهای ساده‌تری هم برای تولید محتوا وجود دارد. به طور مثال شما می توانید از سایت  Canva  استفاده کنید.

  • مهارت‌های نوشتاری

یکی از مهم‌ترین بخش‌های مدیریت در اینستاگرام، نحوه نوشتن کپشن پست‌ها و مطالب استوری‌ها است که باید به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد. یکی از مهم‌ترین کارهایی که یک ادمین باید انجام دهد به روز کردن بیو‌ اینستاگرام است که نقش مهمی در جذب مخاطب در اول کار دارد.

سخن آخر

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ظهور و بروز شبکه‌های اجتماعی مختلف، فرصت‌های بسیاری برای کسب و کار افراد به وجود آمده است که توانسته‌اند سطح درآمد خود را بهبود ببخشند. بدون شک شما هم می‌توانید با کسب مهارت‌های لازم، از این شبکه‌ها استفاده کرده و  کسب و کار خود را رونق بخشید. در این مقاله سعی کردیم نکات مهمی که در ارتباط با مدیریت اینستاگرام لازم است بدانید را، برای شما شرح دهیم. امیدواریم اطلاعات کافی را از این مقاله کسب کرده باشید. برای آشنایی بیشتر با مدیریت پیج‌ها، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و سوالات و ابهامات خود را برطرف نمایید. تشکر از همراهی شما

سایر خدمات
نظرات کاربران

13 پاسخ

    1. با سلام خدمت شما
      تفاوت بسیار عمده ای بین این دو مورد وجود دارد
      پیشنهاد میکنم برای مشاهده تفاوت ها از سایر وبلاگ های ما دیدن فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اینستاگرمتون رو از صفر تا صد مدیریت میکنیم و خیلی حرفه ای توسعه میدیم

13 پاسخ

    1. با سلام خدمت شما
      تفاوت بسیار عمده ای بین این دو مورد وجود دارد
      پیشنهاد میکنم برای مشاهده تفاوت ها از سایر وبلاگ های ما دیدن فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.