4.8/5 - (52 امتیاز)
all-notifiaction2

مدیریت اینستاگرام

مای کاستومر به‌عنوان اولین مجموعه ارائه‌دهنده خدمات مدیریت اینستاگرام در ایران از سال 94 به‌صورت حرفه‌ای شروع به فعالیت در این حوزه نمود.
این مجموعه همواره با ارتقاع توانایی تیم و سطح محتوای تولیدی برای مشتریان در حفظ رضایت آنها گام برمی‌دارد.

instagram-txt

چرا به مدیریت اینستاگرام نیاز داریم؟

insta-title-vector

همان‌طور که می‌دانید امروزه اینستاگرام، یکی از محبوب‌ترین و بهترین نوع شبکه‌های اجتماعی است. به‌طوری‌که طبق آمار و بررسی‌ها، ۳۱٪ افرادی که بیش از ۷۵ هزار دلار در سال درآمد دارند، در اینستاگرام به‌نوعی فعالیت می‌کنند.
با توجه به این موضوع اهمیت مدیریت اینستاگرام بیشتر از همیشه احساس می‌شود. درمجموع مدیریت اینستاگرام باهدف افزایش تعامل کاربر، ارائه محصولات و خدمات به شیوه‌ای کاربرپسند و درنهایت ارتقا کسب‌وکارها می‌باشد.
مدیریت پست های اینستاگرام اغلب توسط یک تیم متخصص در آژانس دیجیتال مارکتینگ و یا در برخی موارد توسط یک شخص انجام می‌شود.
با توجه به اینکه پنل مدیریت پیج اینستاگرام نیاز به تخصص و تجربه کافی دارد و طبیعتاً یک شخص با عنوان ادمین اینستاگرام به‌تنهایی نمی‌تواند همه مهارت‌های لازم را برای مدیریت اینستاگرام داشته باشد؛ توصیه می‌شود که کار مدیریت و مشاوره اینستاگرام به یک تیم حرفه‌ای و متعهد بسپارید تا مسیر رشد را هموارتر طی نمایید.

مدیریت اینستاگرام چگونه انجام می‌شود؟

insta-title-vector

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم مدیریت پست های اینستاگرام می‌تواند توسط شخص و یا یک تیم انجام شود. البته با توجه به اهمیت این پلتفرم و حساس بودن نحوه مدیریت آن اغلب کسب‌وکارها ترجیح می‌دهند که این کار را به یک تیم متخصص بسپارند. در ادامه مهم‌ترین تخصص‌ها و وظایف تیم مدیریت اینستاگرام را برای شما عنوان می‌کنیم.

ارائه برنامه و استراتژی هدفمند

مهم‌ترین گام برای شروع، ارائه برنامه مدیریت اینستاگرام می‌باشد. پیش از اینکه بتوانید یک برنامه منظم برای مدیریت اینستاگرام طراحی کنید، باید در ابتدا شناخت خوبی از اهداف آن سازمان داشته باشید.

علاوه بر این باید تمامی مخاطبان هدف آن کسب‌وکار را شناخته و استراتژی مناسبی برای تعامل بهتر با آن‌ها ترسیم کنید.

توجه داشته باشید که این بخش از کار دارای حساسیت بسیار بالایی می‌باشد. پس شخص برنامه‌ریز باید به‌صورت دقیق از اهداف، کاربران هدف و رقبای آن کسب‌وکار شناخت داشته باشد.

تولید محتوای متنی

پس از اینکه استراتژی مدیریت اینستاگرام طراحی شد، باید بر اساس آن محتوای متنی مناسبی را تولید کرد.

برخی برای این بخش از کار این تصور را دارند که هر شخصی که خواندن و نوشتن بلد باشد، بتواند به بهترین شکل تولید محتوای متنی را انجام دهد.

این در حالی است که برای تولید محتوای خلاقانه باید موارد بسیاری را بدانید و متن بسیار کاربرپسند و پرباری را بنویسید.

به‌طور کلی قلم کارشناس محتوا، نقش مؤثری در جذب کاربران پیج های اینستاگرامی دارد. برای مثال بسیاری از افرادی که به عنوان بلاگر در اینستاگرام مشغول هستند، در کوتاه مدت توانسته‌اند با کاربران بسیاری تعامل برقرار کرده و باعث پیشرفت پیج خود شوند.

تولید محتوای بصری

از جمله مهم‌ترین بخش‌ها برای مدیریت اینستاگرام ، تولید محتوای بصری است. این بخش از اینستاگرام شامل موارد زیر می‌باشد:

موشن گرافیک ، عکاسی صنعتی ، عکاسی تبلیغاتی ، طراحی، ویدئو و تدوین

شخصی که کار طراحی و ویدئو را انجام می‌دهد، باید شناخت کافی از مخاطبان و کسب‌وکار داشته باشد. برای مثال درصورتی‌که کسب‌وکار درزمینهٔ رستوران و یا کافه باشد، می‌توان از رنگ قرمز برای جلب‌توجه و همچنین افزایش اشتها استفاده کرد.

توجه داشته باشید که برخی از طراحی‌ها، به‌قدری زیبا و درعین‌حال گیرا هستند که به عنوان یک محتوای وایرال می‌توانند باعث رشد و پیشرفت شما شوند.

درواقع با استفاده از یک محتوای بصری جذاب می‌توانید ره صدساله را یک‌شبه طی کنید!

درج پست و استوری به‌صورت منظم

اگر بهترین پست‌ها و استوری های را تولید کرده باشید، اما در زمان نامناسبی آن‌ها را درج نمایید، هیچ‌گاه نمی‌توانید به نتیجه ایده آل خود دست یابید.

با توجه به این موضوع درج منظم پست و استوری در پلتفرم مدیریت اینستاگرام می‌تواند تأثیر بسیاری در دیده شدن شما توسط کاربران داشته باشد.

برای یافتن زمان نیز باید به نکات و عوامل بسیاری توجه کرد برای مثال شما باید بدانید مخاطبانتان بیشتر ساکن کدام منطقه هستند و بر این اساس ساعت فعالیت آن‌ها در اینستاگرام را مشخص کنید و به انتشار پست بپردازید.

تبلیغات

پس از گذراندن تمامی مراحل قبل، نوبت به تبلیغات می‌رسد. توجه داشته باشید که در این زمان شما باید محتوای کافی و جذاب برای ارائه به کاربران داشته باشید تا تبلیغات شما نتیجه‌بخش باشد.

پس برای تبلیغات و رسیدن به سودآوری، عجله نکنید!

تیم مدیریت اینستاگرام با بررسی دقیق نوع کسب‌وکار شما، به پیج های برتر و اینفلوئنسرهای مرتبط، تبلیغات شما را می‌سپارد.

این مرحله اگر به‌درستی صورت بگیرد، می‌تواند باعث توسعه کسب‌وکار شما در کمترین زمان شود و به‌نوعی به عنوان یک سکوی پرتاب برای پیج شما در دنیای مجازی باشد.

با توجه به این موضوع به شما پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه بتوانید به بهترین شکل در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، بهتر است که از پکیج مدیریت اینستاگرام برای پیشرفت خود در دنیای مجازی و سودآوری در کمترین زمان، بهره ببرید.

نمونه‌کارهای تولید محتوای اینستاگرام

مای کاستومر از ابتدا تا امروز برای بیش از یکصد صفحه اینستاگرام تولید محتوا انجام داده است.

راه‌اندازی تیم اینستاگرام

در بسیاری از سازمان‌ها پیشنهاد ما استخدام حضوری ادمین و تیم تولید محتوا در مجموعه می‌باشد. ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ مای کاستومر امکان همکاری، از طراحی چارت سازمانی تا درج آگهی استخدام، همچنین بررسی رزومه، نظارت و توسعه نیروهای انسانی را برای شما پیش می‌بریم. در این روش، زمان گران‌بها و ارزشمند شما به‌هیچ‌عنوان با آزمون و خطا از بین نمی‌رود.
نکته مهمی که بسیاری از مدیران در ابتدای کار نسبت به آن مطلع نیستند، نیاز به افراد مختلف و متخصص در تیم مدیریت اینستاگرام خواهد بود، افرادی که هر یک با مهارت کافی شما را تا رسیدن به یک پیج اینستاگرام جذاب و پربازدید همراهی خواهند نمود.

insta-coin

تعرفه مدیریت اینستاگرام

مای کاستومر برای تصمیم‌گیری موثرِ شما عزیزان پکیج‌های متنوعی را در زمینه مدیریت اینستاگرام تنظیم نموده است. عواملی که بر هزینه مدیریت اینستاگرام دخیل است شاملِ تدوین استراتژی محتوا برای استوری و پست‌ها، دیزاین تصاویر، تدوین ویدیوها و درنهایت هزینه ادمین اینستاگرام می‌باشد. لازم به ذکر است که هزینه مدیریت اینستاگرام به صورت حدودی ارائه شده است و نسبت به تقاضای مشتری تغییرات اعمال می‌شود. برای اطلاع از  تعرفه مدیریت اینستاگرام پکیج‌های پیشنهادی در لیست زیر را مشاهده نمایید.

پکیج های مدیریت اینستاگرام

اینستاگرام برای همه ی کسب و کارها مناسب نیست، لذا ابتدا کسب و کار و پیج شما بررسی و در صورت مناسب بودن خدمات اینستاگرام برای شما پیشنهادات ارائه خواهد شد، در امر توسعه و رشد کسب و کارتان از فضای مجازی می توانید از مشاوره رایگان ما استفاده نمایید.

تعرفه مدیریت اینستاگرام
تعرفه مدیریت اینستاگرام
رضایت مشتریان

درک مشتری و صداقت در مای کاستومر یکی از دلایل مهم در رضایت مشتریان ما می‌باشد.

سوالات متداول
سایت بهتر است یا اینستاگرام؟

هرکدام برای کسب و کار شما به نوعی مزایایی خواهند داشت. گاهی شما به هر دوی آن‌ها نیاز دارید و گاهی به یکی از آن‌ها و گاهی هم باید در دو فاز قدم‌به‌قدم نسبت به راه‌اندازی سایت و مدیریت اینستاگرام اقدام نمایید. پیشنهاد می‌کنیم برای تصمیم‌گیری بهتر و دریافت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

جواب دایرکت و کامنت ها را چه کسی می‌دهد؟

یک مشتری در زمان مراجعه به فروشگاه، تنها زمانی خرید می‌کند که با یک فروشنده حرفه‌ای هم‌صحبت شود. در دایرکت اینستاگرام هم شما نیاز به ایجاد تعامل و مشاوره حرفه‌ای به مشتریان خواهید داشت. لذا تأکید می‌کنیم که پاسخ دایرکت ها توسط تیم فروش خودتان انجام شود.

آیا می‌توانم به‌تنهایی مدیریت اینستاگرام خود را انجام دهم؟

برای مدیریت اینستاگرام نیاز به مهارت‌های متعددی دارید. در بسیاری از مواقع در صورت آگاهی و داشتن مهارت‌های گوناگون شما می‌توانید به‌تنهایی یک پیج را به‌خوبی فعال و پربازدید نمایید. پیشنهاد می‌کنیم حتماً دوره مدیریت اینستاگرام را مشاهده نمایید تا در کمترین زمان پیج خود را به بهترین بازدهی برسانید.

از کجا معلوم شما پیجم را برندارید؟!

شما با فعال نمودن موبایل و ایمیل خود و همچنین تایید های دو مرحله ای میتوانید مالکیت پیج را مدیریت نمایید تا هیچ کسی توانایی تغییر دسترسی پیج را نداشته باشد، علاوه بر آن، سال‌ها سابقه و جلب رضایت مشتریان در حوزه‌های گوناگون نشان از اعتبار ما در حوزه مدیریت اینستاگرام دارد. همچنین شما با داشتن قرارداد مکتوب می‌توانید نسبت به حفظ حریم و مالکیت پیج خود در آژانس دیجیتال مارکتینگ مای کاستومر خیالی آسوده داشته باشید.

نمونه کارهای پیجتان را از کجا می‌توانم ببینم؟

با توجه به چالش‌ها و راهکارهایی که ما در صفحات متعددی انجام می‌دهیم و روش‌های مدیریت اینستاگرام را کاملاً حرفه‌ای در دوره‌ی مدیریت اینستاگرام آموزش داده‌ایم، به‌هیچ‌عنوان در این حوزه نمونه کارهای اجرایی خود را ارائه نخواهیم نمود. درباره حفظ اعتماد به شما در صورت نیاز به ارائه خدمات طی یک قرارداد مکتوب برنامه‌ریزی و اهداف لحاظ خواهد شد تا شبهه‌ای وجود نداشته باشد.

فیلم‌برداری توسط تیم شما انجام می‌شود؟

پکیج های خدمات مدیریت اینستاگرام مای کاستومر به شکل‌های گوناگون و بنا به نیاز شما طراحی‌شده است تا بتوانید نسبت به اقدامات مورد نیاز پیج، پکیج مدیریت اینستاگرام خود را انتخاب نمایید، این پکیج ها شامل فیلمبرداری نیز می باشد.

با توجه به جایگاه اینستاگرام، امروزه تمامی کاربران و افراد، برای اینکه در رابطه با موضوعی تحقیق کنند، در ابتدا به سراغ اینستاگرام می‌روند. بر این اساس درصورتی‌که کاربران نتوانند کسب‌وکار شما را در اینستاگرام مشاهده کنند، ممکن است برای هدف خود با رقیبانتان همکاری کنند.

این موضوع می‌تواند نتیجه منفی برای کسب‌وکار شما داشته باشد چراکه مشتریان را به سمت رقبا هدایت می‌کند. با بهره‌مندی از مدیریت اینستاگرام جایگاه شما در دنیای آنلاین تثبیت‌ می‌شود و شما می‌توانید به بهترین شکل محصولات و خدمات خود را به کاربران معرفی نمایید.

از دیگر مزایای بهره‌مندی از مدیریت اینستاگرام حرفه‌ای این است که شما می‌توانید به شیوه‌ای نوین محصولات و خدمات خود را به کاربران نشان دهید. برای مثال شما می‌توانید برای هر یک از دسته‌بندی محصولات و خدمات خود، یک هایلایت مناسب بسازید. با این کار در کمترین زمان می‌توانید محصولات و خدمات خود را به کاربران ارائه دهید.

همچنین شما می‌توانید علاوه بر فعالیت مؤثر در اینستاگرام، بازدید سایت خود را نیز افزایش دهید. علاوه بر این شما می‌توانید قابلیت به اشتراک گذاری در تردز یا توییتر را هم در اینستاگرام فعال کنید. در یک کلام اگر می‌خواهید همچنان در دنیای آنلاین نسبت به رقبا پیشی بگیرید، باید حضور فعالی در اینستاگرام داشته باشید.

درصورتی‌که حساب کاربری اینستاگرام نداشته باشید و رقیبان شما ساخته باشند، به‌طور حتم به آن‌ها یک برگ برنده داده‌اید! تیم مدیریت اینستاگرام علاوه بر اینکه محصولات و خدمات شما را به بهترین شکل ارائه می‌دهند، رفتار رقبای شما را نیز بررسی می‌کنند. این مسئله تأثیر بسیاری در رشد و پیشرفت شما در دنیای مجازی خواهد داشت.

مجموع وظایف تیم مدیریت اینستاگرام

مجموع وظایف تیم مدیریت اینستاگرام

به‌طور کلی مدیریت پست‌های اینستاگرام شامل موارد بسیاری می‌شود از جمله:

  • حفظ امنیت پیج
  • افزایش فالور واقعی
  • پویا نمودن پروفایل اینستاگرام
  • افزایش بازدید (View) ویدئوها
  • خلاقیت در تولید محتوای وایرال
  • افزایش سطح تعامل پیج اینستاگرام
  • تسلط نسبت به نرم‌افزارهای گرافیکی
  • حذف کامنت های توهین آمیز و دور از ادب
  • نوشتن کپشن مناسب برای تمامی پست‌های اینستاگرام
  • درج محتوا شامل انواع محتوای عکس و ویدئو به‌صورت کاملاً منظم
  • تبلیغات در اینستاگرام (تبلیغات در صفحات پربازدید و اینفلوئنسر مارکتینگ)

اعضای تیم مدیریت اینستاگرام

تیم مدیریت اینستاگرام با بررسی پیج های تبلیغاتی، به بهترین شکل تبلیغات شما عزیزان را انجام می‌دهد. با ارائه این تبلیغات، هزینه‌های بازاریابی شما در طی بازه زمانی معینی با افزایش میزان فروش به سود تبدیل شده و شرایط بسیار ایده آلی را برای کسب‌وکار خود تجربه خواهید کرد.

استراتژیست

استراتژیست همواره نقش کلیدی در تیم مدیریت اینستاگرام دارد. این شخص با بررسی تمامی جوانب کسب‌وکار، نوع مخاطبان، سلیقه کارفرما و سایر نکات، استراتژی بسیار حرفه‌ای برای پیج ها ارائه می‌دهد. این استراتژی به تمامی بخش‌های اینستاگرام مانند طراحی، ویدئو و محتوا جهت می‌بخشد و باعث پیشرفت کسب‌وکارها در میان‌مدت می‌شود.

محتوانویس

پس‌ از اینکه استراتژی اینستاگرام به‌صورت کامل مشخص شد، محتوانویس برای تمامی بخش‌های اینستاگرام مانند محتوای ویدئویی، کپشن، محتوای مربوط به استوری و … متن بسیار کاربرپسند و جذابی را ارائه می‌دهد. توجه داشته باشید که قلم محتوا نویس باید بسیار صمیمی و کاربرپسند باشد تا افراد با مطالعه متن‌ها، جذب پست‌های پیج شوند.

دیزاینر

در نهایت همه‌چیز در طراحی نمایان می‌شود! یک دیزاینر حرفه‌ای می‌تواند یک جمله ساده را در قالب یک طراحی زیبا به تصویر بکشد، به‌طوری‌که توجه همه افراد به آن تصویر جذب شود.

دیزاینر باید علاوه بر سلیقه طراحی، اطلاعات کاملی در رابطه با روانشناسی رنگ‌ها داشته باشد. برای مثال اگر زمینه کاری مشتری در رابطه با بورس و رمز ارزها است، می‌توان از یک رنگ کاربرپسند و لوکس همچون بنفش استفاده کند. رنگ بنفش به‌عنوان یک رنگ لوکس شناخته می‌شود و تأثیر بسیار زیادی بر روی کاربران می‌گذارد.

تدوینگر

با توجه به اینکه محیط اینستاگرام، یک محیط بصری است، محتوای ویدئویی می‌تواند باعث جذب بیشتر کاربران شود. بر این اساس تدوینگر با ارائه تدوین‌های بسیار جذاب، می‌تواند باعث افزایش میزان بازدید پیج های اینستاگرامی ‌شود.

توجه داشته باشید که تدوینگری امری بسیار حساس و زمان‌بر است و شخص تدوینگر باید علاوه بر مهارت‌های تدوین، بسیار صبور و خلاق باشد. پس‌ازاینکه تمامی محتواهای پیج (پست‌های ویدئویی، عکس و استوری) درج شدند، نوبت به تبلیغات می‌رسد. این تبلیغات می‌تواند به شیوه‌های مختلف مانند: تبلیغات در صفحه های پربازدید و یا اینفلوئنسر مارکتینگ صورت بگیرد.

مشاور تبلیغاتی

مشاور تبلیغات با بررسی تمامی بخش‌های پیج، محصولات و خدمات، رقبا، مخاطبان هدف و … به بهترین پیج ها تبلیغات را ارائه می‌دهد. توجه داشته باشید درصورتی‌که تبلیغات را بدون بررسی پیج های تبلیغاتی درج نمایید، ممکن است هیچ‌گونه نتیجه مثبتی دریافت نکنید.

مسئول مدیریت در پیج اینستاگرام

مدیریت پیج اینستاگرام را ادمین به عهده می‌گیرد. برای اینکه یک صفحه اینستاگرام بازخورد خوبی داشته باشد، مسئول مدیریت پیج  باید از وظایف خود آگاه باشد. این وظایف شامل موارد زیر می‌شود:

  1. ادمین باید بر اساس زمانبندی‌ انتشار محتوا، پست و استوری را به طور منظم در صفحه قرار دهد.
  2. کپشن‌های پست‌های اینستاگرام باید جذاب و مناسب با محتوا نوشته شوند.
  3. در پست‌های کسب و کار ادمین باید از هشتگ‌های مناسب استفاده کند و همچنین به دایرکت‌ها و کامنت‌ها به طور مداوم و با حوصله پاسخ دهد.
  4. اگر پست اینستاگرام کمپین تبلیغاتی دارد، ادمین باید بر روی پیشبرد درست آن نظارت کند.
  5. ادمین باید به کمک تیم محتوا با ایده‌پردازی‌های جذاب، پست و استوری‌هایی با بازخورد بالاتر را تولید کند.

 در آخر بهتر است اینطور بگوییم که وظیفه اصلی یک ادمین بالا بردن فالوورهای واقعی یک پیج و مدیریت اینستاگرام به بهترین شکل است.

چگونه یک پیج اینستاگرام مدیریت می‌شود؟

چگونه یک پیج اینستاگرام مدیریت می‌شود؟

برای اینکه بتوانید یک پیج اینستاگرام را مدیریت کنید و بهترین پست‌ها و استوری‌ها را انتشار دهید، باید مهارت‌های مختلفی را فرا بگیرید. برخی از این مهارت‌ها شامل این موارد می‌شود:

  • طراحی گرافیکی

برای مدیریت پیج  به بهترین شکل،  باید لوگو و تم اصلی پست و استوری، طراحی جذابی داشته باشد زیرا یکی از مهم‌ترین بخش‌های تولید محتوا است. این کار توسط گرافیست انجام می‌شود و ادمین صفحه بر آن نظارت می‌کند.

  • انتشار منظم ریلز، پست و استوری

برای اینکه مخاطبان یک پیج اینستاگرام بتوانند تاثیر کافی را از مطالب ببرند، باید محتوای متن  و‌ تصویر تناسب کامل داشته باشند و همچنین فردی که مدیریت پیج را بر عهده دارد باید به طور منظم مطالب را بارگذاری کند. اگر خود فرد وقت چنین کاری را ندارد، ادمین به کمک خواهد آمد. همچنین در مدیریت اینستاگرام ادمین تمام کارها مانند طراحی گرافیکی را به عهده نمی‌گیرد، بعضی از مباحث مربوط به متخصص خود آن حوزه، به طور مثال گرافیک است.

  • آنالیز پیج رقبا

برای یک مدیریت درست و جذب بالا کاربران صفحه خود، ابتدا باید رقبایتان را شناسایی کنید و نقاط قوت و ضعف صفحه خود را بشناسید. اگر سعی کنید در حیطه خود، رقیب‌های خود را خوب بشناسید، می‌توانید از تجربیات، شکست و پیروزی‌های آن‌ها استفاده کنید. با این کار شما از این که خود به آن مشکلات گرفتار شوید، جلوگیری کرده‌اید.

  • گزارش عملکرد ماهانه

برای افزایش بازدهی یک پیج اینستاگرام، برنامه ریزی‌های کوتاه مدت و بلند مدت نیاز است که باعث می‌شود تا مدیریت پیج اینستاگرام به بهترین شکل ممکن انجام بگیرد. اگر ادمینی برای صفحه خود در نظر گرفته‌اید، باید نتایج برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت را در پایان هر ماه از او طلب کنید تا با بررسی آن‌ها بتوانید برنامه‌ریزی‌های بهتری برای ماه‌های آتی داشته باشید.

مهارت‌های لازم برای مدیریت اینستاگرام

اقدامات لازم برای مدیریت اینستاگرام

روش‌های انجام اقدام

ایجاد و بروزرسانی محتوا– تهیه و زمان‌بندی پست‌ها از طریق ابزار‌های مدیریت اینستاگرام مانند Creator Studio یا برنامه‌های زمان‌بندی پست‌ها.  – استفاده از اپلیکیشن‌های شهرت‌سنج و طراحی تصاویر و ویدئوهای مناسب برای پست‌ها.
پاسخ‌دهی به نظرات و پیام‌ها– استفاده از بخش نظرات اینستاگرام یا ابزار‌های مدیریت نظرات به منظور پاسخ‌دهی به نظرات.  – استفاده از پلتفرم‌هایی مانند پیام رسان اینستاگرام (Instagram Direct) برای پاسخ‌دهی به پیام‌ها.
پیگیری آمار و بهبود عملکرد– استفاده از ابزارهای آمارگیری اینستاگرام و برنامه‌های آنالیز وبسایت.  – بررسی عملکرد پست‌ها، تعداد فالوئرها و تغییرات در زمان‌های فعالیت کاربران.
تعامل با دنبال‌کنندگان و افزایش فالوئرها– پاسخ‌دهی به نظرات، ارسال پیام‌ها و تشکر از دنبال‌کنندگان.  – ارائه محتوای متنوع و جذاب به منظور جذب نفوذ افراد جدید.  – استفاده از هشتگ‌ها (hashtag) مرتبط با موضوعات پست‌ها به منظور جلب توجه کاربران جدید.
نظارت بر حساب و محتوا– نظارت بر محتوا و حذف هرگونه محتوای نامناسب یا مغایر با قوانین اینستاگرام.  – اطمینان حاصل از حفظ امنیت حساب و استفاده از رمزهای قوی و ایمنی.

این اقدامات می‌توانند به مدیران اینستاگرام کمک کنند تا حساب خود را به بهترین شکل مدیریت کنند و روند رشد و تعامل با دنبال‌کنندگان را بهبود دهند. از تکنولوژی‌های مدیریتی و ابزارهای بهینه‌سازی مناسب برای انجام این اقدامات می‌توان استفاده کرد.

مهمترین ابزارهای مدیریت و ادمین اینستاگرام

مهمترین ابزارهای مدیریت و ادمین اینستاگرام

برای مدیریت اینستاگرام ابزارهای متعددی وجود دارد اما تعدادی از آنها در بین کاربران این شبکه محبوب‌تر هستند. بی‌تردید آموزش کار با این ابزارهای مدیریت اینستاگرام برای هر شخصی که علاقه‌مند است یا شخصا در این فضا برای کسب‌وکار خود فعالیت داشته باشد یا ادمین دیگر کسب‌وکارها باشد بسیار سودمند است.

ابزار Hootsuit

Hootsuit  یکی از بهترین و کاربردی‌ترین ابزارهای مدیریت شبکه‌های اجتماعی است که این امکان را به شما می‌دهد بتوانید اکانت چندین شبکه اجتماعی از جمله اینستاگرام، یوتیوب، توییتر، فیسبوک و لینکدین را بطور همزمان در یک مکان مدیریت کنید و عملکرد بهتری در شبکه های اجتماعی داشته باشید.

برای استفاده از این ابزار ابتدا باید یک حساب کاربری برای خودتان ایجاد نمایید. پس از ثبت نام در  Hootsuit  داشبوردی ایجاد می‌شود با زبانه‌های مختلف که پروفایل شبکه‌های اجتماعی شما را به هم متصل می‌کند.

از برجسته‌ترین ویژگی‌های این ابزار امکان ارسال مستقیم متن، عکس، فیلم و پیوند به پروفایل شبکه‌های اجتماعی شما می‌باشد. همچنین شما می‌توانید روی پیج خود تسلط بیشتری داشته باشید، محتوای خود را به طور مستقیم در اینستاگرام قرار دهید و علاوه بر آن می‌توانید محتوای مربوط به سایر شبکه‌های اجتماعی خود را برنامه‌ریزی کرده و در زمان مورد نظر به اشتراک بگذارید.

امکانات Hootsuite

  • پیشرفته‌ترین پلتفرم برنامه ریزی و زمان بندی اینستاگرام موجود
  • بهترین ابزار مدیریت برای کسب و کارهای بزرگ
  • رابط کاربری ساده و شهودی
  • اتصال بازاریابی اینستاگرام با سایر حساب‌های اجتماعی (مانند فیس بوک)
  • تبلیغ هر پست اینستاگرام به راحتی
  • ارزیابی عملکرد محتوای اجتماعی
  • کنترل نظرات، لایک‌ها و پیام‌ها
  • مدیریت ده‌ها حساب رسانه‌های اجتماعی از یک نقطه
  • مدیریت مشتریان
  • آپلود تصاویر، ویدیوها و داستان‌های با کیفیت بالا

ابزار Tailwind

Tailwind یک ابزار قدرتمند دیگر برای مدیریت و برنامه‌ریزی فعایت در شبکه‌های اجتماعی است. از مهم‌ترین مزیت‌های این ابزار مدیریت اینستاگرام می توان علاوه بر برنامه‌ریزی به قابلیت آنالیز داده‌ها، مدیریت محتوای UGC، مدیریت مخاطبان و همچنین بررسی هشتگ‌ها اشاره کرد. اگر شما چند صفحه اینستاگرام دارید و نیاز هست که آنها را بطور همزمان مدیریت کنید Tailwind این امکان را برای شما فراهم می‌کند.

امکانات Tailwind

  • برنامه ریزی بدون دردسر از یک رابط بصری
  • انتشار به صورت زمان بندی خودکار
  • مضامین و پست‌های مثال برای الهام گرفتن
  • مسدود شدن قالب‌های زیرنویس برای دور زدن نویسندگان
  • زمان‌بندی چند تصویری،
  • زمان‌بندی هشتگ

ابزار Hashtracking

Hashtracking یک ابزار مدیریت اینستاگرام است که با بررسی عملکرد و محتوای تولید شده شما را یاری می‌کند که بتوانید کمپین‌های بهتری را برگزار کنید. همچنین با بررسی و آنالیز دقیق رفتار کاربران باعث افزایش فروش شما در اینستاگرام می‌شود. Colortracking قابلیتی است که اخیرا به مجموعه ابزارهای Hashtracking اضافه شده است و این امکان را بوجود آورده است که بتوان بر اساس ترکیب رنگ نتایج مربوط به تحلیل داده‌های هر پست را دسته‌بندی کرده و رنگ‌هایی که بیشترین تعامل را بین مخاطبان دارد مشاهده کنید.

ابزار Minter

Minter نیز یکی دیگر از مهم‌ترین ابزارهای مدیریت اینستاگرام است که تفاوت عمده آن با سایر ابزارهایی که قبلا به آن اشاره کردیم در این است که این قابلیت را در اختیار شما قرار می‌دهد علاوه بر مدیریت صفحه خود، بتوانید فعالیت صفحات رقبایتان را نیز بررسی کنید و با بررسی دقیق برندهای معروفی که در زمینه کاری شما فعالیت دارند استراتژی بازاریابی خود را بهبود بخشید.

 مجموعه‌های تبلیغاتی که مسئولیت مدیریت پیج اینستاگرام مشتریان خود را بر عهده دارند می‌توانند با استفاده از ابزار Minter اطلاعات مورد نظرشان را با فرمت PDF، فایل اکسل، CSV، PPT دریافت کنند و با استفاده از لوگوی خود در صفحه گزارشات بر اساس زمانبندی مشخص شده گزارش خود را به مشتریان ارسال کنند.

ابزار Crowdfire

Crowdfire یک اپ مدیریت شبکه‌های اجتماعی که دارای قابلیت‌های زیادی می‌باشد. بخشی از قابلیت‌های این ابزار محافظت از محتوا، برنامه‌ریزی ارسال پست، مدیریت فالوورها می‌باشد. Crowdfire را علاوه بر اینستاگرام می‌توان برروی پلتفرم‌هایی مانند یوتیوب، فیس‌بوک، توییتر، لینکدین، وردپرس نیز فعال نمود. شما می‌توانید با کمک اکستنشن کروم Crowdfire فقط با دو کلیک هر صفحه‌ای را به اکانت شبکه‌های اجتماعی خود اضافه کنید.

امکانات Crowdfire

  • صرفه جویی در جستجوی محتوا
  • اشتراک گذاری فوری محتوای ارزشمند
  • پیگیری ذکرها و نظرات در یک داشبورد
  • تجزیه و تحلیل اینستاگرام
  • قیمت بی نظیر
  • اپلیکیشن موبایل
  • پیدا کردن محتوای بسیار مرتبط
  • برنامه ریزی مطالب از قبل
  • تجزیه و تحلیل عملکرد محتوا
  • هشتگ گذاری هدفمند برای محتوا
  • ردیابی منظم نام‌ها، لایک‌ها، نظرات و پیام‌های اجتماعی از یک داشبورد
  • ادغام با Shopify، Etsy و WordPress

ابزار Social insight

یکی دیگر از محبوب‌ترین ابزار مدیریت اینستاگرام Socialinsight می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید رشد صفحه اینستاگرام خود را مورد بررسی قرار دهید و اطلاعاتی مانند بیشترین زمان بازدید از پست جدید، تعداد فالوورهایتان، فالوورهای جدید و همچنین فالوورهای از دست رفته را در اختیار قرار می‌دهد. می‌توانید با استفاده از این ابزار قدرتمند کاربران خود را بر اساس منطقه و هشتگ‌ها نیز مشاهده نمایید.

ابزار Repost

یک ابزار جدید در اینستاگرام Repost است که در حال حاضر تشکیل دهنده بخش مهمی از فعالیت برندهای اینستاگرام می‌باشد. با استفاده از Repost قادر خواهید بود ویدیوها و عکس‌های مورد نظرتان را با نام ایجاد کننده اصلی آنها در پیج خود به اشتراک بگذارید و این انگیزه را در مخاطبین شما بوجود می آورد عکس‌های مرتبط با حوزه کاری شما را در صفحات خود قراردهند.

ابزار جعبه اجتماعی (Unbox Social)

جعبه اجتماعی یک ابزار بسیار مهم است که به شما در تجزیه تحلیل رسانه‌های اجتماعی و ردیابی رقبا کمک می‌کند. این ابزار یک ویژگی خاص دارد که به شما در مورد حضور برند تجاریتان بینش می‌دهد. به این معنا که شما متوجه می‌شوید پست‌های شما در اینستاگرام چگونه عمل می‌کنند.

همچنین این ابزار به شما کمک می‌کند که عملکرد رقبای خود را ارزیابی کنید. تجزیه و تحلیل این ابزار بسیار دقیق است. به این صورت که اطلاعاتی در مورد جمعیت و احساس مخاطب در مورد پست‌های شما در اختیار شما قرار می‌دهد. به علاوه این ابزار مدیریت اینستاگرام بینش‌های مهمی در مورد معیارهای مشارکت و ارتباط با مخاطبان خود به شما می‌دهد.

با این ابزار می‌توانید محتواهای اینستاگرام، پست‌های ویدیویی، همه استوری‌های خود و تمام معیارهای مهم را ردیابی کنید. آیا می‌خواهید عملکرد خود را برای یک ماه معین، یا برای یک دوره زمانی خاص دنبال کنید؟ در هر صورت Unbox Social داده‌های مناسب را در اختیار شما قرار می‌دهد. این برنامه یک ابزار تجزیه و تحلیل رسانه‌های اجتماعی، ابزار نظارت بر رسانه‌های اجتماعی و ردیابی رقابت ارائه می‌دهد. به‌طور کل این ابزار ارزیابی دقیقی در مورد محتواهای شما در اینستاگرام می‌کند.

ابزار بافر (Buffer Publish)

بافر یکی دیگر از ابزار های مدیریت اینستاگرام  است که شما برای برنامه‌ریزی پست‌های اینستاگرام از آن استفاده می‌کنید. به این معنا که این برنامه پست‌های شما را برای بازاریابی محصولات طبق زمانبندی خودکار انتشار می‌دهد.

بافر به شما امکان می‌دهد مطالب خود را به‌طور خودکار در اینستاگرام ارسال کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که محتوای عکس و فیلم خود را در لیست انتظار بگذارید. به این ترتیب همیشه در زمان مقرر محتوایی که با دقت تهیه شده است را در مقابل چشمان کاربران و دنبال کنندگان خود قرار می‌دهید.

انتشار به موقع نشان‌دهنده حرفه‌ای بودن شماست. کاربران این خوش قولی را می‌پسندند. پست‌های خود را براساس تقویم رسانه‌های اجتماعی خود برنامه‌ریزی کنید. به این ترتیب مطالب شما به‌طور خودکار در تاریخ‌های تعیین شده در اینستاگرام ارسال می‌شود.

با استفاده از بافر، می‌توانید بازدهی تلاش‌های بازاریابی اینستاگرام خود را افزایش دهید. و به زبان ساده بافر یک ابزار برای برنامه ریزی خودکار محتوا به شمار می‌رود که به کاربران کمک زیادی می‌کند. اما اگر می‌خواهید بدانید چگونه از بافر استفاده کنید، باید بدین صورت عمل کنید:

  • وارد داشبورد بافر می‌شوید؛
  • سپس از سمت چپ به اینستاگرام متصل می‌شوید؛
  • نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید؛
  • سپس برای درخواست مجوز دسترسی به اکانت روی گزینه Authorize کلیک کنید.

برای استفاده از این ابزار مدیریت اینستاگرام در گوشی‌های اندروید یا آی او اس باید اپلیکیشن آن را نصب کنید.

ابزار Hashtagify

هشتگ‌ها ابزارهایی هستند که دسترسی شما به مخاطب و یا موضوعی مشخص را در اینستاگرام افزایش می‌دهد. در واقع شما با افزودن هشتگ‌ها به محتوای خود در اینستاگرام، فراتر از مخاطبان موردنظر خود قرار می‌گیرید. همچنین به‌سرعت به موضوع مورد نظر خود برسید. از آنجایی که هشتگ‌ها ابزاری برای کشف و جستجو هستند، بهتر است برای دیده شدن در این پلتفرم به بهترین شکل از این ابزار استفاده کنید.

این ابزار به شما کمک می‌کند هشتگ‌های مناسب را بر اساس محتوای خود پیدا کنید. به این ترتیب به جامعه ای از مخاطبان دست پیدا می کنید که به دنبال هشتگ مشترکی هستند. این جامعه مخاطبان همان جامعه هدف کسب‌وکار شماست.

اکنون باید با تولید محتوای ارزشمند و استفاده از هشتگ‌های طلایی آنها را با کسب‌وکار خود آشنا کنید. با استفاده از Hashtagify، می‌توانید استراتژی محتوای خود را به سطح بالاتری برسانید. با استفاده از این ابزار می‌توانید پیشنهادات هشتگ فوری اینستاگرام را دریافت کنید. در اینستاگرام هشتگ به این شکل «#»استفاده می‌شود. برای هشتگ نویسی نیاز نیست که مهارت خاصی داشته باشید. با چند حرکت ساده می‌توانید هشتگ خود را بسازید.

در اولین گام شما باید:

  • روی علامت مربع در کیبورد خود بزنید.
  • سپس عبارت یا کلمه مورد نظر را در کنار مربع بنویسد. به این صورت شما یک هشتگ ساختید. به‌عنوان مثال: #تلفن

اما همین حرکت ساده باید به اندازه‌ای هوشمندانه انجام شود که منجر به افزایش نرخ تعامل کاربران با صفحه شما شود.

ابزار Keyhole

محبوب‌ترین اپلیکیشن بازاریابی اینفلوئنسر اینستاگرام به شمار می‌رود. این ابزار ادمین اینستاگرام یکی از بهترین ابزارها برای یافتن، بررسی و مدیریت اینفلوئنسرها محسوب می‌شود. همچنین در اندازه‌گیری موفقیت کمپین‌های فردی تاثیرگذار است.

 قیمت آن کمی بالا است، اما برای رشد کسب و کارهای بزرگ ارزش دارد. از این ابزار برای کشف، نمایش، ارتباط و ارزیابی عملکرد اینفلوئنسرها استفاده کنید. از این طریق می‌توانید برند اینستاگرام خود را به سریع‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین راه ممکن رشد دهید.

امکانات Keyhole

  • ابزارهای تجزیه و تحلیل پروفایل
  • تمام داده‌های مرتبط در زمان واقعی
  • اینفلوئنسر تجمع کننده برای ارزیابی عملکرد در یک مکان
  • پیدا کردن اینفلوئنسرهای اینستاگرام را بر اساس هشتگ‌های مرتبط

ابزار Iconosquare

ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام و یکی دیگر از ابزار ادمین اینستاگرام به شمار می‌رود. این ابزار مناسب برای مشاغل متوسط و بالاتر است. این برنامه به رفتار مخاطبان شما نسبت به محتوای شما می‌پردازد. به این ترتیب، شما می‌توانید بیشتر با کاربر تعامل کنید. همچنین کمتر روی چیزهایی که باعث اتلاف وقت می‌شود تمرکز کنید.

امکانات Iconosquare

  • معیارهای دقیق برای استوری‌های اینستاگرام
  • ایجاد و درک برای تعامل سریع
  • بهینه سازی کسب و کار و بهره وری زمان خود
  • ویژگی‌های جاسوسی رقیب بزرگ
  • اندازه گیری محتوا با معیارهای مانند مشارکت مخاطب و میانگین نرخ مشارکت در هر پست
  • برنامه‌ریزی، تولید و زمان‌بندی محتوا
  • رقابت در چه مرحله‌ای است.

فرض کنید رقیبی دارید که دوبرابر فالوور دارد و میانگین نرخ تعامل بهتری دارد. این ابزار به شما نشان می‌دهد که آنها از چه چیزی استفاده می‌کنند. به این صورت شما می‌توانید کارهای تاثیرگذارتر بیشتری انجام دهید. همچنین کارهای اشتباهی که در حال حاضر انجام می‌دهید را کمتر انجام دهید.

ابزار Instasize

این ابزار بهترین ویرایشگر عکس و ویدیو برای اینستاگرام است. یک ابزار ساده و قدرتمند ویرایش عکس و فیلم برای افراد خلاق به شمار می‌رود. با این برنامه می‌توانید عکس‌های خود را به هر نحوی که می‌خواهید ویرایش کنید و یک ظاهر زیبا بسازید.

امکانات Instasize

  • تولید، آپلود و اشتراک گذاری عکس‌های جذاب
  • ابزار رایگان ویرایش عکس برای مبتدیان
  • ویژگی‌های جالب مانند لایه بندی برای عکس‌
  • حق بیمه ارزان است

ابزار Awario

ابزار اینستاگرام Awario یک ناظر بر هشتگ است که InterWebz را برای کلیدواژه‌ها و هشتگ‌های برند و صنعت نظارت می‌کند. همچنین یک نمای 365 درجه از هر گوشه وب در هر ساعت ارائه می‌کند.

امکانات Awario

  • تجزیه و تحلیل اینستاگرام برای مخاطبان،
  • بهبود شهرت برند شما با پاسخ دادن به سؤالات مشتریان،
  • قیمت با ارزش عالی،
  • یک نیروگاه شهرت، صنعت و مدیریت تأثیرگذار،
  • اسکن وب سایت برای همه بحث‌های مرتبط بر اساس کلیدواژه ها و هشتگ‌های برند و صنعت،
  • ببینید که مردم در مورد شما چه می‌گویند، به مکالمات مرتبط بپیوندید،
  • جمع‌آوری داده‌های مربوط به دنبال‌کنندگان،
  • ارتباط با اینفلوئنسرها،
  • اندازه گیری درجه اعتبار برند شما در سراسر وب،
  • مدیریت بازاریابی،
  • نشان دادن تاثیرگذارترین حساب‌های اینفلوئنسرها،
  • آگاه کردن از اتفاقات برند و صنعت خود،

مزایای استفاده از ابزار های مدیریت اینستاگرام

مزایای استفاده از ابزار های مدیریت اینستاگرام

قطعاً ابزار های مدیریت اینستاگرام برای بهبود عملکرد شما در این فضا ایجاد شده‌اند. پس استفاده از آن‌ها مزایای زیادی دارد که ما به چند مورد از مزایای این ابزارها اشاره می‌کنیم.

ابزارهای اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا مخاطبین خود را بهتر تجزیه و تحلیل کنید!

این ابزارها چه مخاطب خود را بشناسید و چه نشناسید به شما کمک می‌کند. همچنین به شما کمک می‌کنند بررسی کنید که آیا محتوای شما توسط مخاطب مناسب استفاده می‌شود یا خیر.

ابزارهای اینستاگرام به شما در مورد احساسات مخاطب بینش می‌دهد.

با کمک ابزارهای اینستاگرام، می‌توانید احساسات مخاطبان را ارزیابی کنید. چنین ابزارهایی به شما این امکان را می‌دهند که چگونه مخاطبان شما به پست‌های شما پاسخ می‌دهند و چه احساسی از محتوای شما دارند. این به شما کمک می‌کند ببینید آیا روش‌های شما مناسب بوده‌اند. این احساسات به شما نشان می‌دهد که چه نوع محتواهایی مخاطبان بیشتری را جذب می‌کند.

ابزارهای اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا بفهمید چه محتوایی برای برند شما مناسب است!

بینش ابزارهای اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا بفهمید چه نوع محتوایی نتایج مطلوبی را به شما می‌دهد. می‌توانید عملکرد محتوای پست‌های مختلف را مقایسه کنید. همچنین تشخیص دهید که کدامیک برای تجارت شما در بسترهای مختلف رسانه‌های اجتماعی بهتر عمل می‌کند.

جزئیات مربوط به رقبای خود را به شما می‌دهد.

استفاده از چند ابزار اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد که رقبای خود را ردیابی کنید. این برای تجارت‌ها بسیار مفید است. زیرا با تجزیه و تحلیل رقبا می‌توانید متوجه شوید که تجارت شما در کجا اشتباه عمل کرده است. و باید روی چه چیزی کار کنید که آن را درست کنید. همچنین می‌توانید تشخیص دهید که رقبای شما از چه نوع روش‌هایی هایی برای ارتباط با مخاطبان استفاده می‌کنند.

ابزارهای اینستاگرام به شما کمک می‌کند که برای پست‌های خود برنامه ریزی کنید!

ابزارهای اینستاگرام می‌توانند شما را راهنمایی کنند که پست‌های شما چه زمانی به بالاترین میزان جذب خواهند رسید. این ابزارها همچنین می‌توانند به شما بگویند که بیشتر مخاطبان شما در اینستاگرام فعال هستند.

مدیریت اینستاگرام با مای کاستومر

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ظهور و بروز شبکه‌های اجتماعی مختلف، فرصت‌های بسیاری برای کسب و کار افراد به وجود آمده است که توانسته‌اند سطح درآمد خود را بهبود ببخشند. بدون شک شما هم می‌توانید با کسب مهارت‌های لازم، از این شبکه‌ها استفاده کرده و  کسب و کار خود را رونق بخشید.

در این بخش سعی کردیم نکات مهمی که در ارتباط با مدیریت اینستاگرام لازم است بدانید را، برای شما شرح دهیم. امیدواریم اطلاعات کافی را کسب کرده باشید. برای آشنایی بیشتر با مدیریت پیج‌ها، می‌توانید با کارشناسان آژانس دیجیتال مارکتینگ مای کاستومر تماس بگیرید و سوالات و ابهامات خود را برطرف نمایید. تشکر از همراهی شما.

بیشتر بخوانید بستن
star-rate
در کمترین زمان، پاسخگوی سوالات و نظرات شما هستیم
4.8/5 - (52 امتیاز)
دیدگاه کاربران

62 پاسخ

    1. با سلام خدمت شما
      تفاوت بسیار عمده ای بین این دو مورد وجود دارد
      پیشنهاد میکنم برای مشاهده تفاوت ها از سایر وبلاگ های ما دیدن فرمایید

    1. سلام بی فایده نیست ولی همواره باید برای تغییرات اماده بود تا در بیزینس غافل گیر نشویم …طراحی یک سایت با امنیت بالا گزینه مناسب تری است

  1. سلام میخواستم بپرسم که آیا بنظرتون اینستا هنوز هم از کارایی قبل برخورداره؟ (با توجه به تغییرات اخیر)

    1. سلام
      دوست گرامی پاسخ این سوال مشخص است. “حتی بدون در نظر گرفتن محدودیت اخیر ” یعنی اگر این محدودیت وجود نداشت هم باز دست برتر با داشتن یک سایت است. بنا به دلایل مختلف امنیتی , شیوه های پرداخت پول ، دسته بندی محصولات و …

  2. سلام. وقت بخیر. برای مدیریت پیج اینستاگرام معمولا چه تعداد پست و استوری در روز برای مشتری طراحی و منتشر می کنید؟ آیا بستگی به نوع پیج داره؟

  3. من تبلیغات انجام دادم و تاثیری نگرفتم
    میخواستم بدونم شما اینفلوئسر های خوب میتونید معرفی کنید؟
    پوشاک کار میکنم

  4. به جرئت میتونم بگم تاپ ترین تیم در کل کشور هستید کاراتون بسیار اصولی، حرفه ای و بدون نقص واقعا پیشنهاد میکنم به تمامی دوستان خودم که کسب و کارشون رو به تیم شما بسپارند

  5. سلام خسته نباشید
    میشه قیمت رو بفرمایید من هزینه زیادی ندارم دانشجو هستم و سرمایه زیادی ندارم و وقت کار روی پیج رو هم ندارم و فقط میتونم سایتم رو ساپورت کنم )آنلاین شاپ دارم ممنون میشم یه حداقل سرمایه رو اشاره بفرمایید اوکی بود برام تماس بگیرم خدمتتون

    1. سلام دوست گرامی حوزه کاری شما باید بررسی بشه .مشاوره ما رایگانه لطفا تماس بگیرید
      02126408817

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

62 پاسخ

    1. با سلام خدمت شما
      تفاوت بسیار عمده ای بین این دو مورد وجود دارد
      پیشنهاد میکنم برای مشاهده تفاوت ها از سایر وبلاگ های ما دیدن فرمایید

    1. سلام بی فایده نیست ولی همواره باید برای تغییرات اماده بود تا در بیزینس غافل گیر نشویم …طراحی یک سایت با امنیت بالا گزینه مناسب تری است

  1. سلام میخواستم بپرسم که آیا بنظرتون اینستا هنوز هم از کارایی قبل برخورداره؟ (با توجه به تغییرات اخیر)

    1. سلام
      دوست گرامی پاسخ این سوال مشخص است. “حتی بدون در نظر گرفتن محدودیت اخیر ” یعنی اگر این محدودیت وجود نداشت هم باز دست برتر با داشتن یک سایت است. بنا به دلایل مختلف امنیتی , شیوه های پرداخت پول ، دسته بندی محصولات و …

  2. سلام. وقت بخیر. برای مدیریت پیج اینستاگرام معمولا چه تعداد پست و استوری در روز برای مشتری طراحی و منتشر می کنید؟ آیا بستگی به نوع پیج داره؟

  3. من تبلیغات انجام دادم و تاثیری نگرفتم
    میخواستم بدونم شما اینفلوئسر های خوب میتونید معرفی کنید؟
    پوشاک کار میکنم

  4. به جرئت میتونم بگم تاپ ترین تیم در کل کشور هستید کاراتون بسیار اصولی، حرفه ای و بدون نقص واقعا پیشنهاد میکنم به تمامی دوستان خودم که کسب و کارشون رو به تیم شما بسپارند

  5. سلام خسته نباشید
    میشه قیمت رو بفرمایید من هزینه زیادی ندارم دانشجو هستم و سرمایه زیادی ندارم و وقت کار روی پیج رو هم ندارم و فقط میتونم سایتم رو ساپورت کنم )آنلاین شاپ دارم ممنون میشم یه حداقل سرمایه رو اشاره بفرمایید اوکی بود برام تماس بگیرم خدمتتون

    1. سلام دوست گرامی حوزه کاری شما باید بررسی بشه .مشاوره ما رایگانه لطفا تماس بگیرید
      02126408817

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دنبال چی هستی؟

برای مشاهده دوره به سبد خرید مراجعه نمایید.