دریافت مشاوره دیجیتال مارکتینگ

در دنیای امروز تبلیغات، شکلی متفاوت گرفته اند و بیشتر بر مبنای دیجیتال مارکتینگ می باشند. این نوع شیوه تبلیغات بسیار مقرون به صرفه تر هستند، در زمان کمتری شما را به اهداف کسب و کارتان می رسانند و در نهایت باعث افزایش سودآوری و سهم بازار می شوند. اما برای به دست آوردن تمام این شرایط ایده آل بایستی از کارشناسان و متخصصان در زمینه دیجیتال مارکتینگ مشاوره گرفت. در واقع دریافت مشاوره دیجیتال مارکتینگ سبب می شود، هرچه سریعتر به اهداف سازمان تان برسید و مسیر رسیدن به موفقیت، بسیار کوتاه شود.

وظایف کارشناسان بخش دیجیتال مارکتینگ:

  • یافتن فرصت های جدید برای کسب و کار
  • یافتن روش های بازاریابی مناسب برای شما
  • برند سازی
  • بهبود ارتباط با مشتری
  • تهیه گزارش از روند پیشرفت کار 

 یافتن فرصت های جدید برای کسب و کار

مشاور دیجیتال مارکتینگ برای سازمان شما فرصت های جدیدی از طریق مشتریان موجود و به دست آوردن مشتریان جدید به وجود می آورد و به کسب و کارتان رونق می بخشد.

 یافتن روش مناسب بازاریابی برای شما

هر سازمانی با توجه به شیوه فعالیت هایش و نوع مخاطبانش، به روش های بازاریابی مختلفی نیاز پیدا می کند و نمی توان برای همه سازمان ها از یک نوع شیوه استفاده کرد. با مشاوره دیجیتال مارکتینگ می توان روش های صحیح برای بازاریابی را انتخاب نمود. برای مثال ممکن است کارشناس دیجیتال مارکتینگ سئو را به شما پیشنهاد دهد.

برند سازی

   

  بهبود ارتباط با مشتری

شبکه های اجتماعی یک روش عالی برای برقراری ارتباط با مشتریان هستند. این شبکه ها برقراری ارتباط را به امری آسان تبدیل کرده اند. کارشناسان مشاوره دیجیتال مارکتینگ با توجه به نوع مخاطبین شما شبکه اجتماعی مناسبی برای کسب و کارتان انتخاب می کنند و با برقراری ارتباط با مشتری ها و مخاطبان به سودآوری شما کمک می نمایند.

 تهیه گزارش از میزان پیشرفت کار

کارشناسان دیجیتال مارکتینگ از میزان پیشرفت کار گزارشی تهیه کرده و در اختیار شما قرار می دهند، تا از دستیابی به نتایج مطلوب اطمینان حاصل کنید و از روند کار باخبر باشید.

از دیگر وظایف کارشناسان بخش دیجیتال مارکتینگ:

  • تجزیه و تحلیل رفتار مشتری
  • ارتقاء رتبه شما در موتورهای جستجو
  • انطباق اهداف شرکت با اهداف بازاریابی
  • دستیابی به اهداف بازاریابی و توسعه برند
  • تجزیه و تحلیل روند بازار و روش های رقبا
  • ایجاد استراتژی های بازاریابی برای بهبود شرایط و افزایش مشارکت مخاطبان
  • و …

چرا مشاوره دیجیتال مارکتینگ و شبکه های اجتماعی اهمیت دارند؟

 

  • بر طبق گزارش MarketingCharts، بودجه برای دیجیتال مارکتینگ نسبت به سال ۲۰۱۶، ۵۰% افزایش یافته است.
  • ۴۹% سازمان ها استراتژی دیجیتال مارکتینگ مناسبی ندارند. (Smart Insights، ۲۰۱۷)
  • ۳۹% افراد فکر نمی کنند که استراتژی بازاریابی سازمان شان مؤثر باشد. (HubSpot, 2017)
  • نرم افزارهای دیجیتال مارکتینگ حدود ۳۲ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۸ هزینه داشته است که پیش بینی می شود این نرم افزار ها تنها ۶۵.۹ میلیارد دلار فقط از طریق تبلیغات در موبایل، درآمد خود را به دست آورند.
  • با توجه به آمارهای بالا متوجه می شویم که دیجیتال مارکتینگ جایگاه بسیار مهمی در کسب و کار و سودآوری دارد. در این راستا شرکت هایی که استراتژی های مناسبی به کار نمی برند، نمی توانند در بازار رقابت موفق عمل کنند. پس برای کسب موفقیت در کسب و کارتان از مشاوره دیجیتال مارکتینگ بهره مند شوید. متخصصان “مشتری من” با داشتن سابقه در رابطه با “مشاوره دیجیتال مارکتینگ” می توانند در جهت بهبود وضعیت کاری شما برنامه ای تهیه کرده و اجرا نمایند.

تعرفه مشاوره دیجیتال مارکتینگ

  • کارشناسان مشتری من با در نظر گرفتن نوع کسب و کار، نوع محصولات و خدمات، مخاطبان و … به شما مشاوره می دهند. از آنجایی که عوامل زیادی در مشاوره دیجیتال مارکتینگ دخیل هستند، نمی توان تعرفه ثابتی را در نظر گرفت. برای کسب اطلاع بیشتر در رابطه با “مشاوره دیجیتال مارکتینگ” و تعرفه های آن، با واحد دیجیتال مارکتینگ مشتری من در ارتباط باشید.

درباره تیم مشتری من

معراج معمار نسب، مشاور حوزه دیجیتال مارکتینگ برند ها و مجموعه های بزرگ و کوچک، با تجربه بیش از ۷ سال در خصوص بازاریابی آنلاین از طریق شبکه های مجازی می باشد. وی در سال ۸۸ کار خود را به عنوان مدیر فروش آنلاین مارکتینگ فروشگاه اینترنتی هایپر استار شروع کرد و پس از گذشت زمان کوتاهی توانست با ارتقاع دانش بازاریابی دیجیتال به فعالیت و همکاری با برخی از شبکه های تلویزیونی با محوریت TELESHOPPING بپردازد.

او تاکنون به عنوان سخنران و مدرس دوره های کسب و کار آنلاین و استارتاپ ها در دانشگاه های بزرگ ایران حضور داشته و دارای تقدیر نامه های گوناگونی از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، پلیس فتای تهران بزرگ، دانشگاه سراسری تبریز، دانشگاه بهشتی تهران، دانشگاه خواجه نصیر می باشد، همچنین در شهر های کرمان، بندر عباس، یزد، تبریز، اصفهان و . . . با همراهی از رویداد های کارآفرینی و استارتاپ های نو پا، به عنوان مشاور، مربی و مدرس حضور داشته است.

برخی از سوابق و تاییدیه ها و افتخارات

کسب رتبه نخست در دوازدهمین جشنواره جوان خوارزمی
مدیر فروش آنلاین هایپر استار ( سال ۹۰ )
فعالیت گسترده در حوزه وب سایت و فروش آنلاین از سال ۸۸ تا کنون
مشاور جذب مخاطب خبر گذاری ها و رسانه های تصویری
کسب عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد اسلامی، دارای مصاحبه های گوناگون در روزنامه های فرهیختگان، انتخاب خبر، شبکه سراسری خبر و …
مشاور شرکت سروش رفاه ایرانیان (مجری کارت های تخفیف بانک قوامین)
طراح بیزنس پلن اتومبیل اینفینیتی در ایران
عضو انجمن انفورماتیک ایران
دارای تقدیر نامه از دانشگاه های آزاد قزوین، اسلامشهر، شهر بابک، کرمان، دانشگاه سراسری تبریز، دانشگاه شهید بهشتی، بندر عباس و . .
حضور در بیش از ۱۰ استارتاپ ویکند به عنوان مربی کسب وکار
دارای تقدیر نامه از رییس پلیس فتای تهران بزرگ

کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ