پشتیبانی و حمایت، امری مهم در حوزه آموزش میباشد، مای کاستومر در مسیر رشد شما تیم پشتیبانی متخصصی را آماده پاسخگویی شما عزیزان نموده است تا موانع پیشرو و ابهامات خود را از طریق پشتیبانی رفع نمایید. علاوه بر پشتیبانی، وبینارهای هفتگی و ماهانه نسبت به تقاضای مهارت آموزان برگزار میشود تا شما بتوانید سرعت بیشتری به کسب مهارت و دانش خود داشته باشید.
پشتیبانی دورهها برای هر دوره تهیه شده، به مدت سه ماه (90 روز) میباشد.
دقت بفرمایید که هرگونه تحلیل محتوا، تحلیل سرچ کنسول، طراحی استراتژی سئو و رفع موارد فنی وب سایت شامل پشتیبانی نمیباشد و شما از طریق پشتیبانی میتوانید سوالات و مسائلی که از طریق دوره متوجه آن نشدهاید را رفع نمایید. شما پس از تهیه هر دوره میتوانید از طریق پنل کاربری، بخش پشتیبانی به سیستم تیکتهای پشتیبانی دسترسی داشته باشید.