مدیریت فروشگاه های اینترنتی

با توجه به دسترسی افراد به شبکه های اجتماعی، رفتار خرید در مردم به مرور زمان تغییر پیدا کرده است. برای مثال بیشتر افراد تمایل دارند، که به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهند. خرید آنلاین از بسیاری از جهات به صرفه تر است، چرا که هزینه رفت و آمد را حذف می کند و از هدر رفتن زمان جلوگیری می کند. به همین سبب امروزه فروشگاه های اینترنتی در جایگاه بسیار مناسبی قرار گرفته اند و بسیاری از کسب و کار ها از حالت سنتی خارج شده و به صورت آنلاین فعالیت می کنند.

افراد زیادی تمایل به راه اندازی فروشگاه دارند، اما تنها با راه اندازی فروشگاه نمی توانید پیشرفت کنید، بلکه بایستی مراحلی را نیز طی کنید. برای پیمودن این مراحل بایستی از افراد متخصص در زمینه “مدیریت فروشگاه های اینترنتی” بهره ببرید.

مراحل مدیریت فروشگاه های اینترنتی

  •  طراحی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی
  •  تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی و انتشار آن
  • پاسخ به کاربران فروشگاه اینترنتی 

تیم “مشتری من” با بهره گیری از کادر مجرب در این زمینه به شما یاری خواهد رساند و تمام مراحل را به بهترین شکل طی خواهد کرد.

تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی و انتشار آن

تولید محتوا نقش مؤثری در افزایش بازدید مخاطب دارد. در “مدیریت فروشگاه های اینترنتی” کارشناسان با در نظر گرفتن تمام عوامل، بهترین محتوا را تولید می کنند.

در راستای تولید محتوا، سلیقه کاربران نیز، در نظر گرفته می شود. به همین سبب در کوتاه مدت، فروشگاه شما بیشترین بازدید و ترافیک را به دست خواهد آورد؛

طراحی و راه اندازی فروشگاه های اینترنتی

در ابتدا با توجه به نوع کسب و کار، محصولات و خدماتتان بایستی طراحی خاصی برای فروشگاهتان در نظر گرفت. برای مثال فروشگاه مربوط به لوازم خانگی قطعاً طرحی متفاوت با فروشگاه لوازم آرایشی دارد. همچنین تنها در همان ثانیه های اول کاربر تصمیم می گیرد که در وب سایت شما بماند یا آن را ترک کند، پس بایستی فروشگاه اینترنتی به اندازه کافی خوب باشد که او تصمیم به ماندن بگیرد.

پاسخ به کاربران فروشگاه اینترنتی

   

برای اینکه به اهمیت فروشگاه های اینترنتی بیشتر پی ببرید، بهتر است که کمی با آمارهایی که در این زمینه وجود دارد، آشنا شوید؛

  1. ۷۹% مردم آمریکا به صورت آنلاین خریدهای خود را انجام می دهند و این درصد حدود ۲۱۷.۱ میلیون نفر می باشد. پیش بینی می شود که این رقم تا پایان ۲۰۱۹ به ۲۲۴ میلیون خواهد رسید.
  2. ۴۸% افراد هنگام خرید آنلاین، بیشتر از آنچه که محاسبه کرده بودند، خریداری می کنند.
  3. ۸۷% افرادی که از فروشگاه های اینترنتی خریداری می کنند، قیمت را مهم ترین عامل دانسته اند، سپس سرعت و کاهش هزینه حمل و نقل را از دیگر از عوامل مؤثر بر خریدشان می دانند.
  4. ۶ نفر از هر ۱۰ نفر، پیش از اینکه تصمیم به خرید بگیرند، ابتدا در اینترنت به بررسی آن کالا می پردازند.
  5. ۷۱% مشتری هایی که از خرید اینترنتی خود راضی هستند، آن را به دیگران پیشنهاد می کنند.

با توجه به آمار های منتشر شده، متوجه می شویم که امروزه مردم به دلیل مشغله های زیاد و صرفه جویی در هزینه، به سمت خرید اینترنتی روی آورده اند و از آن رضایت دارند. بنابراین اگر هنوز فروشگاه اینترنتی ندارید، به فکر راه اندازی آن باشید و اگر فروشگاه اینترنتی دارید، حتماً از “مدیریت فروشگاه های اینترنتی” بهره ببرید.

تعرفه مدیریت شبکه های اجتماعی

  • با توجه به اینکه “مدیریت فروشگاه های اینترنتی” دایره بسیار وسیعی از فعالیت ها و عوامل مختلف را در خود  دارد، پس نمی توان تعرفه ثابتی را برای آن در نظر گرفت. تیم حرفه ای “مشتری من” با داشتن سابقه در این زمینه و برخورداری از کادر مجرب، هزینه مناسبی را برای شما عزیزان در نظر می گیرد. برای کسب اطلاع بیشتر در رابطه با “مدیریت فروشگاه های اینترنتی” و تعرفه های مربوط به آن با واحد دیجیتال مارکتینگ “مشتری من” در ارتباط باشید.
کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ