مدیریت فروشگاه های اینترنتی و سایت

مدیریت فروشگاه های اینترنتی و سایت

با توجه به دسترسی افراد به شبکه های اجتماعی، رفتار خرید مردم به مرور زمان تغییر پیدا کرده است. برای مثال بیشتر افراد تمایل دارند که به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهند.

خرید آنلاین از بسیاری از جهات به‌صرفه‌تر است. چرا که هزینه رفت و آمد را حذف می‌کند و از هدر رفتن زمان جلوگیری می‌کند. به همین سبب امروزه فروشگاه های اینترنتی در جایگاه بسیار مناسبی قرار گرفته‌اند.

همچنین بسیاری از کسب و کارها از حالت سنتی خارج شده و به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند. افراد زیادی تمایل به راه اندازی فروشگاه دارند اما تنها با راه اندازی فروشگاه نمی‌توانید پیشرفت کنید، بلکه بایستی مراحلی را نیز طی نمایید. برای پیمودن این مراحل بایستی از افراد متخصص در زمینه مدیریت فروشگاه های اینترنتی بهره ببرید.

تیم مدیریت فروشگاه های اینترنتی و سایت
مینا مدیر تولید محتوا
مینا تو گروه ما به عنوان مدیر تولید محتوا حضور داره، براش فرقی نمیکنه ساعت چند باشه، تنها چیزی که براش مهمه اینه که همه کارها درست و به موقع انجام بشه!
فرید کارشناس پشتیبانی سایت
آقا براتون نگم که یه آدم با حوصله میشینه پای وب سایت ها و اونارو به روز رسانی میکنه، کلیه کارهای پشتیبانی و تیم پشتیبانی با ایشونه.
مهناز کارشناس سئو و ورود اطلاعات
تو این مدتی که با هم آشنا شدیم انصافا سعی کرده خودش رو ثابت کنه و نهایت دقت رو به کار بگیره، ایشون هم تو مسیر درج کردن محتوا و دیتا سایت ها به ما کمک می کنه!
سپیده مدیر سئو
تاحالا شنیدین یه نفر دیوونه ی یه کاریه؟ سپیده دقیقا اون آدم تو مبحث سئو هست، خلاصه ما خیالمون بابت رتبه تو گوگل راحته!
زهرا کارشناس طراحی
یه دختر اهل بندر، با روحیات خوب و دلسوزی بالا، با اینکه به صورت دورکاری همکار ما هستند اما همیشه کارشون رو سر تایم میرسونن.
مینا ورود اطلاعات
بخش اعظمی از تیم مارو بخش واحد سئو تشکیل دادن، ایشون هم یک نیروی جوان و مستعد هست که به خوبی کار سئو و درج محتوارو انجام میده.
مهناز کارشناس تولید محتوا
یه محتوا نویس و مترجم که هر چی فکرشو کنی میتونه بنویسه، یعنی تو هر حوزه ای که نیاز داشته باشی بهت محتوای اصولی تحویل میده، درضمن کپی هم نمی کنه!
شیما کارشناس تولید محتوا
همه ایشون رو به خنده هاشون میشناسن، تو بحث محتوا نویسی انصافا همیشه خوب عمل میکنه و دل می سوزونه.

معرفى سایت فروشگاهى

سایت های فروشگاهی فرصت خوبی برای ارائه کالا به صورت اینترنتی فراهم کرده‌اند. روند صعودی خرید اینترنتی موجب شده تا اغلب کسب‌وکارها، به فکر راه‌اندازی و طراحی سایت فروشگاهی بیفتند. حتی فروشگاه‌های سنتی نیز در کنار فروش حضوری اقدام به فروش آنلاین می‌کنند تا از این بازار سهمی ببرند.

فروشگاه اینترنتی و یا آنلاین شاپ به وبسایت هایی گفته می‌شود که به درگاه پرداخت مجهز شده و ارائه‌دهنده کالا و محصولات حقیقی و یا مجازی هستند. در این دسته از وب‌سایت ها صاحبان کسب‌وکار با اطلاعات و جزئیاتی که پیرامون محصولات ارائه می‌دهند، علاوه بر معرفی محصول، مخاطب خود را به خرید تشویق می‌کنند.

برای طراحی سایت فروشگاهی، لازم است نوع خدمات و کالای ارائه‌شده بررسی شود. انواع مختلف فروشگاه‌های اینترنتی را از این نظر می‌توان در دودسته کلی تقسیم‌بندی کرد.

فروشنده کالاهای فیزیکی

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

با بهره‌مندی از خدمات مشاور دیجیتال مارکتینگ مای کاستومر، شما می‌توانید محصولات و خدمات خود را  با استفاده از جدیدترین و کاربردی‌ترین استراتژی‌های تجارت الکترونیک به کاربران فضای مجازی معرفی کنید.

مشاور دیجیتال مارکتینگ شرکت مای کاستومر به شما کمک می‌کند تا تصمیمات بهتری درزمینه کسب‌وکار خود بگیرید و از مؤثرترین و کارآمدترین راهکارهای بازاریابی نوین استفاده نمایید.

در طول جلسه مشاور دیجیتال مارکتینگ نکات و اطلاعات مهم در رابطه با یافتن فرصت‌های جدید برای کسب و کار، یافتن روش‌های بازاریابی مناسب برای کسب و کار شما، برند سازی، بهبود ارتباط با مشتری، تجزیه‌وتحلیل روند بازار و روش‌های رقبا  و … ارائه می‌شود.

تمامی این نکات می‌توانند به‌نوعی باعث رشد و پیشرفت کسب و کار شما در دنیای آنلاین شوند. با توجه به این موضوع به شما پیشنهاد می‌کنیم پیش از شروع هر کاری در دنیای آنلاین، از مشاور دیجیتال مارکتینگ بهره ببرید تا بتوانید با کمترین هزینه، به بهترین شکل گام بردارید.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی

با توجه به رقابتی که امروزه در میان مشاغل آنلاین وجود دارد، اولین قدم برای راه‌اندازی و موفقیت در کسب‌وکارهای اینترنتی این است که بدانید در این زمینه چه هزینه‌ها و چه فرصت‌هایی وجود دارد تا بتوانید در حوزه فعالیت خود پیشرفت کنید و در کمترین زمان ممکن به بیشترین سودآوری برسید.

با استفاده از خدمات مشاوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی شرکت مای کاستومر، می‌توانید هرچه زودتر کسب‌وکار اینترنتی خود را شروع کرده و فعالیت آنلاین خود را گسترش دهید و به‌سرعت پیشرفت نمایید.

ما به تمامی کسب و کارها پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه بتوانید شرایط ایده آلی را برای خود و سازمانتان فراهم کنید و با کمترین میزان ریسک گام بردارید، از مشاوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی مای کاستومر بهره ببرید.

در طول جلسات مشاوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی کارفرمایان محترم می‌توانند از فرصت‌ها و تهدیدهای بازار اطلاعات جامعی به دست بیاورند و در نهایت به بهترین شکل برای آینده بیزینس خود تصمیم بگیرند.

مشاوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی

مشاوره شبکه‌های اجتماعی

امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی برای بازاریابی دیجیتال به یکی از پررونق‌ترین روش‌های بازاریابی نوین در ایران و جهان تبدیل‌شده است.

بر این اساس با توجه به رشد روزافزون کاربران در شبکه های اجتماعی، همه کسب ‌و کارهای آنلاین برای موفقیت و گسترش حوزه فعالیت خود، نیازمند استفاده از خدمات مشاوره شبکه های اجتماعی هستند.

خوشبختانه کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی بسیاری مانند اینستاگرام، تلگرام، فیس‌بوک و … حضور فعال دارند. در صورتی که بتوانید در این شبکه های اجتماعی ارتباط خوبی با کاربران برقرار کنید و محصولات و خدمات خود را به شیوه‌ای صحیح عرضه نمایید، قطعاً آینده روشنی را برای کسب و کار خود رقم خواهید زد.

با بهره گیری از مشاوره شبکه های اجتماعی مای کاستومر، شما می‌توانید به بهترین شکل زمینه را برای رشد و پیشرفت کسب و کار خود فراهم سازید و از تمامی فرصت‌های موجود در بازار بهره بگیرید.

ما به تمامی کسب و کارها پیشنهاد می‌کنیم برای بهره‌مندی از مزایایی مانند ارتباطات سریع و آسان، افزایش دسترسی، افزایش ترافیک وب سایت، تحت تأثیر قرار گرفتن مشتریان بالقوه و … از مشاوره شبکه های اجتماعی مای کاستومر بهره ببرند.

مشاوره شبکه های اجتماعی

مشاوره سئو سایت

سئو (SEO) به معنای بهینه‌سازی سایت در موتور جستجو است. با استفاده از خدمات مشاوره سئو سایت، عملکرد کلی وب‌سایت شما بر اساس استانداردهای گوگل و دیگر موتورهای جستجو بهبود میابد و بازدیدکنندگان بیشتری جذب وب‌سایت شما خواهند شد.

با استفاده از خدمات نوین مشاوره سئو سایت شرکت مای کاستومر، وب‌سایت شما جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب می‌نماید و بازدیدکنندگان بیشتری به سایت شما مراجعه می‌کنند.

توجه داشته باشید که امروزه بهینه‌سازی سایت یکی از بهترین، ارزان‌ترین و در نهایت ماندگارترین شیوه های بازاریابی به حساب می‌آید. بر این اساس برای اینکه بتوانید از رقبای خود پیشی بگیرید و به درآمد ایده آلی دست یابید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از مشاوره سئو سایت بهره ببرید.

در طول جلسه مشاوره سئو سایت با تمامی بخش‌ها، فرصت‌ها و تهدیدهای بازار خود آشنا شده و بر اساس سختی و رقابت کلمات کلیدی مربوط به کسب و کار شما، بازه زمانی معینی برای رسیدن به صفحه اول گوگل مشخص می‌گردد.

مشاوره سئو سایت
فروشنده کالاهای مجازی

طراحی سایت فروشگاه‌های مجازی کمی متفاوت است. چراکه در این نوع فروشگاه‌ها محصولات فیزیکی به فروش نمی‌رسد. ازاین‌رو نیاز به بسته‌بندی محصول و ارسال از طریق پست و یا تیپاکس نیست. محصولاتی همچون کتاب‌های الکتریکی، بازی‌های دیجیتال، فیلم‌های آموزشی و … در این نوع فروشگاه‌ها به فروش می‌رسند و بلافاصله پس از خرید و پرداخت مبلغ، از طریق لینک دانلود در اختیار کاربر قرار می‌گیرند.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مراحل مدیریت فروشگاه های اینترنتی

طراحی و راه اندازی فروشگاه های اینترنتی

در ابتدا با توجه به نوع کسب و کار، محصولات و خدماتتان، بایستی طراحی خاصی برای فروشگاهتان در نظر گرفت. برای مثال فروشگاه مربوط به لوازم خانگی قطعاً طرحی متفاوت با فروشگاه لوازم آرایشی دارد.

توجه داشته باشید تنها در همان ثانیه‌های اول کاربر تصمیم می‌گیرد که در وب سایت شما بماند یا آن را ترک کند. پس بایستی فروشگاه اینترنتی به اندازه کافی خوب باشد تا کاربر تصمیم به ماندن بگیرد.

تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی و انتشار آن

تولید محتوا نقش مؤثری در افزایش بازدید مخاطب دارد. در مدیریت فروشگاه های اینترنتی کارشناسان با در نظر گرفتن تمامی عوامل، بهترین محتوا را تولید می‌کنند. در راستای تولید محتوا، سلیقه کاربران نیز در نظر گرفته می‌شود. به همین سبب در کوتاه مدت، فروشگاه شما بیشترین بازدید و ترافیک را به دست خواهد آورد.

پاسخ به کاربران فروشگاه اینترنتی

در نهایت پس از انتشار محتوا و افزایش بازدید از سایت، کاربران زیادی پیام خواهند داد. تیم مای کاستومر بر اساس استراتژی سازمان و نظرات کارفرما به پیام‌ها پاسخ خواهد داد.

تیم مای کاستومر با بهره گیری از کادر مجرب در این زمینه به شما یاری خواهد رساند و تمام مراحل را به بهترین شکل طی خواهد کرد.

ضرورت بهره مندی از مدیریت فروشگاه اینترنتی

برای اینکه به اهمیت فروشگاه های اینترنتی بیشتر پی ببرید، بهتر است که کمی با آمارهایی که در این زمینه وجود دارد، آشنا شوید.

48

افراد هنگام خرید آنلاین، بیشتر از آنچه که محاسبه کرده بودند، خریداری می‌کنند.

71

کسانی که از خرید اینترنتی خود راضی هستند، آن را به دیگران پیشنهاد می‌کنند.

6

از هر ۱۰ نفر، پیش از اینکه تصمیم به خرید بگیرند، ابتدا در اینترنت به بررسی آن کالا می‌پردازند.

87

افرادی که از فروشگاه های اینترنتی خریداری می‌کنند، قیمت را مهم‌ترین عامل دانسته‌اند، سپس سرعت و کاهش هزینه حمل و نقل را از دیگر از عوامل مؤثر بر خریدشان می‌دانند.

79

مردم آمریکا به صورت آنلاین خریدهای خود را انجام می‌دهند و این درصد حدود ۲۱۷.۱ میلیون نفر می‌باشد. پیش بینی می‌شود که این رقم تا پایان ۲۰۱۹ به ۲۲۴ میلیون خواهد رسید.

با توجه به آمار های منتشر شده، متوجه می‌شویم که امروزه مردم به دلیل مشغله‌های زیاد و صرفه جویی در هزینه، به سمت خرید اینترنتی روی آورده‌اند و از آن رضایت دارند: بنابراین اگر هنوز فروشگاه اینترنتی ندارید، به فکر راه اندازی آن باشید و اگر فروشگاه اینترنتی دارید، حتماً از مدیریت فروشگاه های اینترنتی بهره ببرید.

مزایای بهره‌مندی از مدیریت فروشگاه های اینترنتی

مدیریت فروشگاه های اینترنتی از زمان احداث و راه‌اندازی آن آغازشده و تا زمانی که فروشگاه فعال و مشغول به کار است، ادامه می‌یابد. وب سایت هایی که قابلیت مدیریت و ویرایش اطلاعات را دارند، به‌مرور دستخوش تغییرات شده و تکمیل می‌شوند.

این دقیقاً وظیفه مدیر فروشگاه اینترنتی است که درگذر زمان محصولات را به‌گونه‌ای دسته‌بندی کند که مشتری کمترین زمان را برای جستجوی کالای موردنظر خود اختصاص دهد.

مدیریت فروشگاه های اینترنتی مزایای بسیاری برای وب‌سایت شما دارد. درصورتی‌که مدیر کسب‌وکار دانش کافی نسبت به پارامترهای اصلی داشته باشد، موفقیت‌های چشمگیری نصیب شما می‌شود.

هرچقدر مدیریت سایت کارآمد، معماری آن ساده و کاربردی و ظاهر خوب و مشتری‌پسندی داشته باشد، موتورهای هوشمند گوگل امتیاز بیشتری به آن می‌دهند. با افزایش اعتبار فروشگاه، به‌مرور در صفحه اول گوگل ظاهر می‌شوید و سهم بیشتری از بازار فروش به دست می‌آورید. 

مشاوره دیجیتال مارکتینگ
مشاوره دیجیتال مارکتینگ

برای اینکه بتوانید از دیگر مزایای مدیریت صحیح و اصولی فروشگاه های اینترنتی بهره‌مند شوید، لازم است به چند نکته توجه کنید.

از نظرات مشتری استقبال کنید

بسیار حائز اهمیت است که برای مدیریت فروشگاه های اینترنتی بخشی از وب‌سایت را به نظرات کاربران اختصاص دهید. تحقیقات نشان می‌دهند که مردم به نظرات یکدیگر پیرامون محصول اهمیت زیادی می‌دهند. فروشگاه‌هایی که قابلیت ارسال انتقادات و پیشنهاد‌ها را ندارد، برای اغلب مردم غیرقابل‌اعتماد به نظر می‌رسند. درصورتی‌که خدمات شما و اجناستان باکیفیت و اصل باشد، دیگر ابایی از شنیدن نظرات نخواهید داشت.

از تصاویر باکیفیت استفاده کنید

به‌جرئت می‌توان گفت سرنوشت یک محصول به عکسی که از آن گرفته می‌شود، بستگی دارد. اگر برخی محصولات فروش خوبی ندارند، بهتر است نسبت به عکس‌برداری از آن‌ها تجدیدنظر کنید. عکس محصول اولین چیزی است که مشتری به سراغ آن می‌رود. توصیه می‌شود در زمان مدیریت فروشگاه های اینترنتی بیشترین هزینه را به عکاسی صنعتی اختصاص دهید تا نتیجه بهتری بگیرید.

پروسه پرداخت را آسان کنید

آنچه برای موتورهای هوشمند گوگل اهمیت دارد، راحتی و رفاه مشتری در زمان خرید است. هرچقدر مسیر رسیدن به صفحه پرداخت و اتصال به درگاه اینترنتی، ساده‌تر باشد، امتیاز بیشتری از گوگل می‌گیرید. پروسه طولانی و پیچیده پرداخت در اغلب مواقع مشتری را از خرید خود منصرف می‌کند. در زمان مدیریت فروشگاه های اینترنتی دقت داشته باشید تا از چندین درگاه برای پرداخت استفاده کرده و از گرفتن اطلاعات اضافی از مشتریان پرهیز کنید.

خدمات مدیریت فروشگاه های اینترنتی مای کاستومر

امنیت سایت

آپدیت قیمت

پشتیبانی سایت

به روز رسانی سایت

پشتیبانی مادام‌العمر

Commercial delivery

درج محصولات جدید

یکپارچه سازی تصاویر

ایمن سازی وب سایت

تولید و مدیریت محتوا

حذف محصولات قدیمی

درج و بهینه سازی مقالات

سئوی و بهینه سازی سایت

چت آنلاین با مشتریان سایت

خدمات سئو و بهینه سازی سایت

رعایت استانداردهای جهانی در طراحی سایت

طراحی سایت سازگار با دسکتاپ، موبایل و تبلت

تعرفه مدیریت فروشگاه اینترنتی

با توجه به اینکه عوامل بسیاری بر روی کسب و کارهای اینترنتی تأثیر می‌گذارند، نمی‌توان به صورت ثابت تعرفه ای را تعیین کرد. در این راستا تیم مای کاستومر با در نظر گرفتن عواملی همچون نوع کسب و کار شما، نوع محصولات و خدمات و … تعرفه مناسبی را برای مدیریت سایت فروشگاهی در نظر می گیرد.
برای کسب اطلاع بیشتر از مدیریت فروشگاه اینترنتى و تعرفه مربوط به آن می توانید با واحد دیجیتال مارکتینگ مای کاستومر در ارتباط باشید.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مدیریت فروشگاه های اینترنتی و سایت همواره یکی از نگرانی‌ها و دغدغه‌های صاحبان سایت‌ها در فضای مجازی بوده است، در واقع این گونه سایت‌های فروشگاهی که منبع درآمد خیلی از افراد هستند باید به خوبی مدیریت شوند تا باعث افزایش تعداد کاربران شده و در نتیجه کسب درآمد بالاتر رود. در نگاه اول ممکن است مدیریت سایت کاری ساده باشد، اما باید بیان کرد که مدیر موفق یک فروشگاه شدن کاری آسان نخواهد بود و نیازمند رعایت اصول و نکاتی است که در این مطلب از وب سایت …. به بیان آن‌ها می‌پردازیم.

مدیر سایت

اساسی‌ترین موضوع برای داشتن یک سایت و فروشگاه اینترنتی موفق، داشتن یک مدیر سایت خوب و حرفه‌ای است. ادمین سایت کسی است که تمامی امور مربوط به سایت فروشگاهی شما را انجام داده و آن‌ها را مدیریت می‌کند. ممکن است این فکر به ذهنتان خطور کند که خود شما می‌توانید این کار را انجام دهید! ولی این تفکر اشتباه است و شما با داشتن یک مدیر باتجربه و زبده می‌توانید به یکی از موفق‌ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه فعالیت خود تبدیل شوید.

مراحل مدیریت فروشگاه های اینترنتی و سایت

برای مدیریت فروشگاه اینترنتی باید سه مرحله مهم و اساسی را رعایت کنید. در ادامه این مراحل را بیان می‌کنیم:

1. طراحی و راه‌اندازی فروشگاه های اینترنتی

ابتدای کار با توجه به محصولات، خدمات و نوع کسب و کارتان برای فروشگاه اینترنتی خود طراحی خاص و ویژه‌ای در نظر بگیرید، به عنوان نمونه فروشگاه مربوط به لوازم آرایشی قطعا طراحی متفاوتی با فروشگاه لوازم خانگی دارد! به این نکته توجه کنید که کاربر در همان ثانیه‌های اول و نگاه ابتدایی تصمیم می‌گیرد ماندن در وب سایت شما را ادامه دهد یا آن را ترک کند. لذا فروشگاه اینترنتی شما باید به اندازه کافی خوب باشد که کاربر و بازدید کننده تصمیم به ماندن بگیرند. این کار را می‌توانید با یک توسعه دهنده سایت انجام دهید.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

2. تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی و انتشار آن

یکی از موثرترین روش‌ها برای افزایش بازدید مخاطبان، تولید محتوا است. در فروشگاه اینترنتی با در نظر گرفتن تمامی عوامل باید بهترین محتوا توسط کارشناسان تولید شود. در این امر سلیقه کاربران را فراموش نکنید تا در کوتاه‌ترین زمان شاهد افزایش ترافیک و بازدید سایت خود شوید.

3. پاسخ به کاربران فروشگاه اینترنتی

بعد از انتشار محتوای باکیفیت و ارتقا بازدید سایت، پیام‌های بسیاری از طرف کاربران دریافت خواهید کرد. باید نهایت دقت را داشته باشید تا به تمام پیام‌ها پاسخ دهید.

نکات کلیدی برای مدیریت فروشگاه های اینترنتی و سایت

شما برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای و فروش زیاد نیازمند پایبندی به نکاتی هستید که در ادامه آن‌ها را بیان می‌کنیم:

  • سیاست‌های فروشگاه

یکی از مهم‌ترین مراحل برای داشتن فروشگاه اینترنتی موفق و پر سود نظارت دقیق روی سیاست‌های فروشگاه است. در این حوزه می‌توان به دقت در انتخاب شریک و محصولاتی که قرار است به فروش برسانید اشاره کرد. سعی کنید محصولات شما باکیفیت و شناخته شده باشند.

  • اولویت‌بندی

مدیری موفق است که تمامی امور فروشگاه را اولویت‌بندی کرده و پشتیبانی سایت دقیقی داشته باشد. اموری مانند رسیدگی به موجودی انبار، اجناس سفارش داده شده، پرداخت حقوق و … نیازمند مدیر هدفمند و هوشمندی هستند که تمامی آن‌ها را با اولویت‌بندی صحیح انجام دهد.

  • انتخاب نیروی کار

در مدیریت فروشگاه های اینترنتی و سایت ، یک مدیر به تنهایی تمام مسئولیت‌ها را نمی‌تواند انجام دهد. بنابراین از ضروری‌ترین موارد تفویض مسئولیت به کارمندان است، به همین دلیل در انتخاب نیروی کار خود دقت لازم را داشته باشید.

  • حفظ نیروی کار

طبق تحقیقات انجام شده نیروهای کار علاوه بر رفع نیاز مالی، نیازمند انگیزه نیز هستند. به عبارت دیگر نیازهای روحی و احترام نیروی کار در اولویت قرار دارد. لذا شما به عنوان یک مدیر سایت باید انگیزه نیروی کار خود را افزایش دهید.

  • شناخت مشتری

شما با شناخت نیازهای مشتری می‌توانید بهتر مدیریت کنید. در رابطه با نیازها بر اساس موقعیت مکانی اطلاعات لازم را کسب کرده و بر اساس آن کالاهای خود را تامین کنید.

  • بازاریابی

یکی از الزامات برای مدیریت فروشگاه اینترنتی بازاریابی است. این امر به معنای معرفی کالا با هدف فروش به افراد بیشتر خواهد بود. در دنیای پیشرفته امروزی دیجیتال مارکتینگ نقش مهمی در بالا بردن میزان فروش دارد.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ
  • خرید هوشمندانه

طبق تحقیقات انجام شده اغلب مدیرها در مدیریت فروشگاه های اینترنتی و سایت توجهی به علاقه مخاطبان خود ندارند و اجناس مورد علاقه خود را خریداری می‌کنند! درباره‌ی جنس‌هایی که فروش بیشتر و حالت رقابتی دارند بررسی کنید و آن‌ها را ترجیح دهید.

  • روانشناسی رنگ‌ها

در روش‌های مدیریت سایت به شیوه مدرن مسائلی از قبیل تاثیر روانی روی مشتری بسیار حائز اهمیت هستند. یکی از این موارد اهمیت به رنگ‌ها است که می‌توانید از ویژگی‌های آن‌ها برای جلب توجه و زیباتر شدن فروشگاه استفاده کنید.

  • نحوه چیدن کالاها

نظم و دیده شدن کالاها در یک فروشگاه اینترنتی تاثیر زیادی روی جلب رضایت مشتری دارد. به عنوان نمونه اگر چینش کالاها در سایت شما نامنظم و به هم ریخته باشد، باعث سردرگمی مشتری شده و در نهایت او سایت شما را ترک خواهد کرد.

  • مدیریت عوامل خارجی

یکی از مهم‌ترین وظایف در مدیریت فروشگاه های اینترنتی و سایت توجه به عوامل خارجی از قبیل بهداشت، مسائل قانونی، بیمه و پاسخگویی به انتقادات و شکایات مشتریان است.

  • کسب تجربه و یادگیری

از شکست‌های خود مائوس نشوید و آن‌ها را چراغی برای روشنایی راه خود بدانید. در این راه می‌توانید دوره‌های اصولی دیجیتال مارکتینگ را شرکت کنید.

جمع بندی

همان طور که بیان شد مدیریت فروشگاه های اینترنتی و سایت در شرایط اقتصادی و مشکلات امروزی کار بسیار سختی می‌باشد، ولی با پشتکار و مواردی که در این مطلب از وب سایت …. بیان شد می‌توانید عملکرد خود را به عنوان یک مدیر یا ادمین سایت بهبود ببخشید. آیا شما تجربه‌ای در این خصوص دارید؟ برای مدیریت سایت فروشگاهی خود چه اقداماتی انجام داده‌اید؟ لطفاً این موارد و نظرات خود را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید. بسیار سپاسگزاریم در این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم شاهد روزافزون افزایش فروش سایت فروشگاهی خود باشید.

سایر خدمات
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جهت مشاوره در امور مدیریت فروشگاه اینترنتی با ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.