myc-logo1

سئو سایت حقوقی و طراحی سایت موسس حقوقی

سئو سایت حقوقی و طراحی سایت موسس حقوقی
سئو سایت حقوقی
برای دیدن فهرست مطالب کلیک کنید
اولین امتیاز رو ثبت کنید

سئو سایت حقوقی چه نکاتی دارد؟ آیا تا به حال به این موضوع فک کرده‌اید؟ وکالت یکی از مشاغلی است که تا زمانی که انسان‌ها بر روی کره خاکی وجود داشته باشند، آن نیز وجود خواهد داشت. بر طبق آمار به دست آمده بیش از ۹۴ درصد افرادی که نیازمند مشاوره حقوقی هستند معمولا برای دریافت مشاوره مورد نیاز خود به گوگل مراجعه می‌کنند. به همین دلیل چگونگی سئو برای بسیاری از افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند اهمیت زیادی پیدا کرده است. در این مقاله قصد داریم به بررسی دقیق سئو سایت حقوقی و نکات مهم برای به صدر نتایج رساندن آن‌ها صحبت کنیم تا پایان با ما همراه باشید.

سئو سایت حقوقی چه ضرورتی دارد؟

 

سئو سایت در این برهه از زمان یک نیاز اساسی برای مشاغل شناخته می‌شود که با اجرای ان افزایش رتبه سایت در گوگل را تجربه خواهید نمود. چرا که امروزه با رشد اینترنت و فضای مجازی اکثر کسب و کار‌ها از طریق دنیای گسترده اینترنت و از طریق وب سایت‌ها صورت می‌گیرند. در این میان وکلا نیز برای رونق کار خود باید در این راستا گام بردارند. آمار به دست آمده حاکی از آن است که اکثریت افراد قبل از مراجعه حضوری به دفتر وکیل سعی می‌کنند از طریق گوگل و وب سایت وکیل مورد نظر خود اطلاعات کاملی کسب کنند. با توجه به این موضوع ضرورت وجود شما به عنوان یک وکیل در دنیای وب مشخص می‌شود.

 اگر وب سایت کاری خود را به عنوان یک وکیل راه اندازی نکرده باشید و روی سئو سایت خود چندان وقتی نگذاشته باشید، گوی رقابت را به دست رقیبان خود داده و عملا بسیاری از مخاطبان خود را از دست خواهید داد.

رساندن یک سایت به رتبه‌های بالای جستجو کار نسبتا دشواری است. در هر زمینه کاری رقیبان زیادی وجود دارند که هر روزه نیز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. از طرفی باید در نظر داشت که بالا بردن سئو وب سایت‌های حقوقی و وکلا دشواری‌های خاص خود را دارد. در واقع شما برای رشد چنین وب سایت‌هایی نیاز به یک برنامه دقیق دارید. ما در این مقاله به بررسی نکات مهم سئو وب سایت حقوقی می‌پردازیم که برای شما عزیزان بسیار راهگشا و کاربردی خواهد بود.

مهم‌ترین نکات سئو سایت حقوقی و وکلا شامل چه مواردی می‌شود؟

مهم‌ترین نکات سئو سایت حقوقی و وکلا شامل چه مواردی می‌شود؟

سئو سایت و فرآیند آن برای تمام وب سایت‌ها به معنی ساخت یک تجربه خوب برای کاربران است. اما معیارهای هر سایت برای این فرایند متغیر است. در زیر به برخی از مهم‌ترین نکات سئو وب‌ سایت‌  موسسات حقوقی و وکلا می‌پردازیم.

روی سئو محلی متمرکز شوید

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در سئو‌ کردن چنین وب سایت‌هایی وجود دارد و رویه آن‌ها را نسبت به سایر وب ‌سایت‌ها متفاوت می‌کند توجه به این مسئله است که معمولا افراد از جستجوی محلی برای پیدا کردن وکیل یا موسسه حقوقی مورد نظر خود استفاده می‌کنند و معمولا وکلا و موسساتی را انتخاب می‌کنند که در موقعیت مکانی نزدیک‌تری نسبت به آنان قرار داشته باشند.

این موضوع از اهمیت زیادی برای سئو سایت حقوقی برخوردار است به نحوی که بیشترین تمرکز بر روی سئو محلی است تا کاربران هنگام جستجو با کلمات مرتبط در موتورهای جستجو به راحتی سایت مورد نظر را مشاهده کنند.

کلمات کلیدی محلی را پیدا کرده و از آن‌ها در طراحی سایت خود استفاده کنید

معمولا توسط افراد برخی مناطق خاص و یا شهرهای خاص کلمات کلیدیی مورد استفاده قرار می‌گیرند که در سایر مناطق کاربرد ندارد. برای مثال جستجوی کلمه کلیدی مدرسه در تهران تنها برای ساکنین و اهالی تهران کاربرد دارد و فردی که در مشهد سکونت دارد به دنبال مدرسه در تهران نخواهد بود. در مورد وب ‌سایت‌های حقوقی نیز این مسئله مصداق دارد و شما باید بتوانید کلمات کلیدی در حوزه کاری خود را پیدا کنید. مثلا بهترین وکیل حقوقی در سمنان یک مثال خوب برای این کلمات در حوزه حقوق و وکالت است.

پس از همان ابتدای طراحی سایت به سئو هم فکر کنید.

از Google My Business استفاده کنید

همان‌طور که گفته شد اصلی‌ترین نکته در موفقیت وب ‌سایت‌های حقوقی حضور پر رنگ آن‌ها در جستجوهای محلی است. برای قوی بودن در این بخش از سئو سایت حقوقی نیاز به مدیریت اطلاعات خود در نقشه گوگل دارید.Google My Business به شما برای این کار کمک می‌کند و اطلاعات ویرایش شده‌ای را به کاربران نمایش می‌دهد. سعی کنید همیشه اطلاعات به روز شده و جذاب را در اختیار کاربران خود قرار دهید.

 کلمات کلیدی حقوقی مناسبی را پیدا کنید و مورد استفاده قرار دهید

موفقیت هر وب ‌سایتی در گرو تحقیقات جامع و شناسایی کامل کلمات کلیدی مربوط به موضوع سایت است. باید سعی کنید از عهده این کار به خوبی بر بیایید. این موضوع در مورد وب ‌سایت‌های حقوقی و وکلا نیز صادق است. فهمیدن هدف کلمات کلیدی نیز اهمیت زیادی دارد و خواسته واقعی کاربر را برای شما مشخص می‌کند.

بررسی دقیق رقبا

یافتن رقبای برتر و تحلیل سایت آن‌ها به یافتن کلمات کلیدی مهم و پر بازدید کمک زیادی کرده و سئو سایت حقوقی را بسیار ساده‌تر می‌کند.

استراتژی تولید محتوا حرفه‌ای طراحی کنید

اصلی‌ترین وظیفه شما در سئو سایت بدون در نظر گرفتن نوع آن، تولید محتوای کاربردی و جذاب برای مخاطب است. وجود یک استراتژی دقیق و حرفه‌ای به تولید محتوا بر اساس نیازهای کاربران بسیار کمک می‌کند. محتوا باید بر اساس هدف کاربر از جستجو و نوع نیاز او تولید شود.

سئو کردن وب ‌سایت‌های حقوقی و وکلا چه مقدار هزینه دارد؟

سئو کردن وب ‌سایت‌های حقوقی و وکلا چه مقدار هزینه دارد؟

 

سئو سایت حقوقی و وکلا همان طور که قبلاً نیز گفته شد نیاز به رعایت نکات خاصی دارد. رعایت این نکات در برخی موارد نیازمند صرف هزینه است. به همین دلیل نمی‌توان هزینه دقیقی برای وب‌سایت‌های حقوقی در نظر گرفت. اما به صورت کلی می‌توان گفت هرچه میزان جستجو کلمات کلیدی و تعداد رقبای شما بیشتر باشد، هزینه بیشتری برای افزایش رتبه سایت در گوگل باید پرداخت کنید.

 

مهم‌ترین نکات سئو سایت حقوقی و وکلا که هنگام استخدام تیم دیجیتال مارکتینگ در شرکت ها باید مورد توجه قرار گیرد کدام‌اند؟

سئو سایت حقوقی و وکلا نکات فنی زیادی نیز دارند که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • استفاده از SSL برای امنیت سایت
  • بالا بردن سرعت سایت
  • به‌روز بودن سایت
  • سازگاری با موبایل
  • لینک‌سازی داخلی اصولی

نتیجه گیری

سئو سایت‌ حقوقی و وکلا نسبت به بقیه وب ‌سایت‌ها سختی‌ها و دشواری‌های بیشتری دارد. در صورت صرف زمان کافی برای سئو وب سایت خود و کمی صبر بیشتر، به نتایج فوق العاده‌ای خواهید رسید. برای دریافت مشاوره در زمینه سئو وب سایت‌های حقوقی خود می‌توانید از مشاورین حرفه‌ای موسسه حقوقی آژانس دیجیتال مارکتینگ مای کاستومر مشورت بگیرید.

star-rate
در کمترین زمان، پاسخگوی سوالات و نظرات شما هستیم
اولین امتیاز رو ثبت کنید
دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *