myc-logo1

مشاور تبلیغاتی | با بیش از ۱۲ سال سابقه در حوزه تبلیغات اینترنتی

مشاور تبلیغاتی | با بیش از 12 سال سابقه در حوزه تبلیغات اینترنتی
مشاور تبلیغاتی مسئولیت ها و وظایف
برای دیدن فهرست مطالب کلیک کنید
اولین امتیاز رو ثبت کنید

قدم برداشتن در راه تبلیغ، کار ساده‌‌ای نیست. اگر بخواهید با کمترین هزینه بیشترین نتیجه را به دست بیاورید باید از یک مشاور تبلیغاتی Advertising consultant کمک بگیرید. مشاور تبلیغاتی با تجربه و دانشی که نسبت به بسترهای تبلیغاتی و نحوه تبلیغات حوزه‌های مختلف دارد می‌‌تواند بهترین و کاراترین روش را برای تبلیغ به شما نشان دهد.

چرا باید از مشاور تبلیغاتی کمک بگیریم

چرا باید از مشاور تبلیغاتی کمک بگیریم

چه بسیار هزینه‌هایی که در حوزه تبلیغات سازمانی انجام شده است اما نه تنها نتیجه مثبتی نداشته بلکه نتایج منفی به همراه داشته است. پیچ و خم مسیر تبلیغات به قدری پرتگاه‌های خطرناک دارد که در صورت نداشتن یک راه بلد هر لحظه ممکن است سقوط کنید. از بین رفتن سرمایه و نگرفتن نتیجه ممکن است کسب و کار شما را با خطر مواجه کند. داشتن یک مشاور تبلیغاتی دقیقا مانند داشتن یک راه بلد است.

او می‌‌تواند با توجه به تجربه‌های مثبت و منفی که در گذشته داشته است و دانشی که به صورت اکادمیک در این زمینه کسب کرده است، راه درست را به شما نشان دهد. این تسلط مشاور در حوزه مختلف تبلیغات، بازاریابی و مدیریت برند است که سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ را برای داشتن مشاور در حوزه تبلیغات ترغیب می‌‌کند.

وظیفه مشاور تبلیغات در شرکت چیست؟

وظیفه مشاور تبلیغات در شرکت چیست؟

زمانی که یک مشاور تبلیغاتی استخدام می‌‌کنید او وارد شرکت شما شده و با زیرساخت‌های شرکت، محصولات، خدمات، شرکت‌هایی که با شرکت شما قرار دارد و پتانسیل‌های شرکت آشنا شده و اطلاعات اولیه کسب تا برای مشاوره راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی اقدام کند. طراحی یک تقویم تبلیغاتی به ساخته شدن ساختار تبلیغات در شرکت و داشتن برنامه بلند مدت و کوتاه مدت تبلیغاتی کمک خواهد کرد.

یکی از مهمترین چالش‌های پیش روی تبلیغ هزینه‌های گزاف بعضی از انواع تبلیغات است. از این رو بودجه بندی برای حالت‌های خوش بینانه،‌ عادی و سختگیرانه در تقویم تبلیغاتی الزامی‌‌است. مشاور تبلیغاتی باید یک برنامه اجرایی برای برنامه‌های تبلیغاتی و کمپین‌ها داشته باشد. کمپین‌های تبلیغاتی باید در تقویم تبلیغاتی جای داده شوند. پیدا کردن رسانه‌های اثر بخش که مخاطب بیشتری در آن‌ها قرار دارند از دیگر وظایف این فرد است.

امروزه تبلیغات چهره جدید به خود گرفته است تبلیغات اینترنتی بخش اعظمی‌‌ از تبلیغات را به خود اختصاص داده است. مشاور تبلیغاتی از این فرصت استفاده کرده و تلاش دارد بخش بیشتری از تبلیغات خود را در بستر اینترنت انجام دهد. چرا که هزینه تبلیغات در این فضا بسیار کمتر از دیگر بخش‌ها است. همچنین مخاطبین اینترنتی روز به روز در حال افزایش است به همین دلیل سئو جایگاه خوبی در آژانس دیجیتال مارکتینگ  دارد.

مشاور تبلیغاتی

با توجه به اینکه بازاریابی اینترنتی در ایران هنوز جوان است، کارشناس بازاریابی اینترنتی Internet marketing expert نیز شغل جدیدی به شمار می‌آید. امروزه بستر اینترنت، محیطی مناسب برای معرفی کسب‌وکار و گسترش آن است. ازاین‌رو کارشناسی که بتواند از این بستر به‌خوبی استفاده کرده و بازاریابی اینترنتی را به هدف اصلی خود برساند، نیاز اصلی سازمان و یا شرکت است. با ما همراه باشید تا با مقوله کارشناس بازاریابی اینترنتی آشنا شوید.

وظایف کارشناس بازاریابی اینترنتی

 

کارشناس بازاریابی اینترنتی

 

کارشناس بازاریابی اینترنتی در یک سازمان تنها مسئول انجام تبلیغات نیست و او وظایف بسیار مهمی ‌دارد که در افزایش میزان درآمد سازمان تأثیر خواهد داشت. از این وظایف می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

سنجش و اندازه‌گیری میزان نرخ تبدیل

اندازه‌گیری میزان نرخ تبدیل یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی است که کارشناسان بازاریابی اینترنتی انجام می‌دهد. تعداد فروش، تعداد جذب لید، تعداد دانلود یک فایل، تعداد کلیک‌هایی که روی لینک انجام‌شده است و یا میزان بازدید از یک سایت نرخ تبدیل به کلیک یا همان CTR است. به این شکل می‌توان تشخیص داد که بازدیدکنندگان چه می‌خواهند تا با فراهم آوردن آن سایت را به اهداف تعیین‌شده نزدیک کرد.

مدیریت و توسعه کمپین‌ها

متخصص بازاریابی اینترنتی با طراحی کمپین‌های جذاب سعی می‌کند که بازدیدکنندگان ساده سایت را به سایت وفادار نماید. این کار نیاز به یک تیم خلاق دارد که بتواند جذابیت‌های سایت را برای بازدیدکنندگان معرفی کند.

کارشناس بازاریابی اینترنتی باید تسلط کافی رو شبکه‌های اجتماعی داشته باشد!

 

کارشناس بازاریابی اینترنتی

 

متخصص بازاریابی اینترنتی باید بتواند استراتژی مناسبی جهت حضور در فضای مجازی طراحی کند. فعالیت در شبکه‌های اجتماعی قرار دادن یک پست و گرفتن لایک نیست. حضور در این فضا نیاز به تهیه گزارشات کافی درزمینهٔ میزان کلیک خوردن، برنامه‌ریزی برای نحوه فروش، ارائه محصولات و خدمات و .. است.

بررسی بازاریابی اینترنتی برندهای معتبر دنیا

متخصص بازاریاب اینترنتی باید با بررسی برندهای دنیا و نحوه بازاریابی اینترنتی آن‌ها می‌تواند از تجربه کاری آن‌ها استفاده کرده و در جهت افزایش میزان فروش تلاش کند.

مدیریت بودجه بازاریابی از وظایف مهم کارشناس بازاریابی اینترنتی

 

وظایف مهم کارشناس بازاریابی اینترنتی

 

اصولاً کارشناسان بازاریابی یا بودجه مشخصی دریافت کرده و سپس بهترین روش بازاریابی اینترنتی را انتخاب می‌کند.

یا اینکه بعد از بررسی بهترین روش بازاریابی بودجه موردنیاز را دریافت می‌نمایند.

درهرصورت مدیریت بودجه بازاریابی اینترنتی یکی از مهم‌ترین وظایف کارشناس است.

تحقیق در مورد نیازهای مشتریان

برای افزایش میزان خرید و فروش سایت باید بدانیم چه بفروشیم؟

اگر در مورد نیازهای مشتریان و مخاطبان سایت تحقیق کنید، می‌توانید نیاز آن‌ها را در سایت قرار دهید.

ابزارهای گوگل در این زمینه به‌خوبی می‌توانند کارشناس بازاریابی اینترنتی را یاری دهند.

ایجاد نیاز در مشتریان

یکی از مهم‌ترین روش‌های بازاریابی، ایجاد احساس نیاز در میان خریداران است.

به عبارتی کارشناس بازاریابی در کنار تحقیق در زمینهٔ نیاز مشتری، احساس نیاز در مشتری را تقویت می‌کند.

این کار به کمک استفاده از مدیا مناسب و جذاب انجام می‌شود.

سخن پایانی

در ارتباط با استخدام تیم دیجیتال مارکتینگ در شرکت ها باید گفت شغل کارشناس بازاریابی اینترنتی یکی از جدیدترین مشاغل ایجادشده در ایران است.

وظایف این فرد نقش اساسی در میزان فروش سایت و افزایش درآمد صاحبان سایت دارد.

از این‌رو این شغل در میان مشاغل استراتژیک سایت قرار می‌گیرد و نیاز به یک فرد باتجربه و خلاق دارد.

بعد از برپا نهادن یک کسب و کار تنها با کمک تبلیغات است که می‌‌توانید کار خود را به دیگران نشان دهید. هزینه تبلیغات سنتی به قدری بالا بود که کسب و کارهای تلاش داشتند بیشتر از روش‌های دهان به دهان که امروز با نام تبلیغات ویروسی از آن یاد می‌‌شود، استفاده کنند. اما امروز یک مشاور تبلیغاتی می‌‌توانید شما را در کوتاه ترین زمان ممکن به مخاطبین خاص شما نشان داده و خدمات شما را به آن‌ها معرفی کند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ گزینه خوبی برای بهره گرفتن از این خدمات است. یکی از خدماتی که توسط این آژانس ارائه می‌شود، ارائه خدمات سئو وافزایش رتبه سایت در گوگل است.این مجموعه با داشتن افراد متخصص و سالها تجربه بهترین خدمات را در این زمینه به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

star-rate
در کمترین زمان، پاسخگوی سوالات و نظرات شما هستیم
اولین امتیاز رو ثبت کنید
دیدگاه کاربران

8 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر
    به نظر شما در حال حاضر با توجه به وضعیت اینترنت برای فروشگاهم سئو رو انتخاب کنم؟
    تو حوزه لباس کار میکنم …

    1. با سلام خدمت شما
      توجه داشته باشید که بله حتما پبشنهاد میکنیم سئو سایت فروشگاهی را مدنظر خود قرار دهید
      و امروز شروع کردن بهتر از فرداست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *