آژانس مای‌کاستومر
آژانس مای‌کاستومر

خدمات سئو، طراحی سایت و …

آکادمی مای‌کاستومر
آکادمی مای‌کاستومر

دوره‌های آموزشی و پکیج ها

مشاوره خدمات
ورود به آکادمی
ورود به آکادمی

۱۲ روش بازاریابی اینترنتی و تبلیغات آنلاین با مشاوره حرفه ای

12 روش بازاریابی اینترنتی و تبلیغات آنلاین با مشاوره حرفه ای
بازاریابی اینترنتی
برای دیدن فهرست مطالب کلیک کنید
5/5 - (1 امتیاز)

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی چیست؟

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی شامل تمام کارها و فعالیت‌هایی است که برای تبلیغ محصولات به‌صورت اینترنتی و دیجیتال صورت می‌گیرد. دیجیتال مارکتینگ یک نوع بازاریابی به شیوه‌ای مدرن است که طرفداران بسیار زیادی دارد. این نوع بازاریابی به‌صورت تدریجی، جایگاه بازاریابی حضوری و تلفنی را گرفته است. به همین سبب سازمان‌ها بایستی آشنایی کاملی با دیجیتال مارکتینگ داشته باشند و برای تبلیغات محصولات و خدمات خود از آن استفاده کنند. تیم مای کاستومر با بهره مندی از بهترین متخصصان و کارشناسان در این زمینه، می‌تواند کمک شایانی به شما بکند و سطح سازمان و سودآوری شما را ارتقاء دهد. در اینجا چند نوع راهکار در بازاریابی اینترنتی و استراتژی بازاریابی اینترنتی خواهیم داشت. مزایای بازاریابی اینترنتی

مزایای بازاریابی اینترنتی

با تغییر و تحولاتی که در عرصه‌های بازرگانی رخ‌داده، بازاریابی سنتی جای خود را به بازاریابی اینترنتی و تبلیغات در بستر امن فضای مجازی داده است. اهمیت بازاریابی اینترنتی و یا همان دیجیتال مارکتینگ به حدی است که به جرئت می‌توان گفت سرنوشت کسب‌وکار شما به این روش تبلیغاتی و بازاریابی گره‌خورده است. این شکل از بازاریابی تکنیک‌های مختلفی دارد که هر یک از مزیت‌های خاصی برخوردارند.
  • کم‌هزینه و مقرون‌به‌صرفه
  • محدودیت زمانی ندارید
  • فرصتی برای معرفی برند
  • توسعه کسب‌وکار
  • مخاطب هدف بیشتر
در بازاریابی اینترنتی و تبلیغات نیاز به چاپ تراکت، بروشور، تبلیغات در تلویزیون، روزنامه و هزینه‌هایی از این قبیل نخواهید داشت. تمام آنچه لازم است دانش بالا نسبت به ابزارهای بازاریابی اینترنتی است. سئو، برندینگ، تبلیغات آنلاین و … ازجمله ابرازهای سودمند دیجیتال مارکتینگ هستند. دیجیتال مارکتینگ هیچ محدودیت زمانی ندارد. شما برای انجام این نوع بازاریابی اینترنتی نیازی به پیروی از تقویم و تعطیلات ندارید. در طول هفته و 24 ساعته اقدام به تبلیغات می‌کنید، بدون اینکه دغدغه‌ای از بابت زمان داشته باشید. از طرفی مشتری‌های شما نیز هر زمان که خواستند، چه در طول روز و چه در طول شب، از تبلیغات و خدمات شما بهره‌مند‌ می‌شوید. بازاریابی اینترنتی و تبلیغات بهترین موقعیت را بری معرفی برند شما ایجاد کرده است. از این ابزار می‌توان در راستای معرفی نام تجاری خود بهره ببرید و برای خود اعتبار بسازید. ضمن اینکه دیجیتال مارکتینگ برند شما را در رقابت با سایر برندهای جهانی قرار می‌دهد و ضعف‌های شما را پوشش می‌دهد. هدف از بازاریابی اینترنتی و تبلیغات، توسعه کسب‌وکار اینترنتی و آنلاین است. همان‌طور که می‌دانید بدون تبلیغ و معرفی صفحات خود نمی‌توانند مخاطبی جذب کنید. اگرچه این شکل از بازاریابی در بستر زمان نتیجه‌بخش است و به‌مرور به سودآوری می‌رسد، بااین‌حال می‌توان امیدوار بود سرنوشت کسب‌وکار شما را به طرز فوق‌العاده‌ای تغییر دهد. محبوبیت شبکه‌های اجتماعی و برخی وب‌سایت‌ها موجب شده تا اقشار مختلف جامعه در آن حضورداشته باشند. ازاین‌رو می‌توان نتیجه گرفت که در انجام بازاریابی اینترنتی و تبلیغات جامعه آماری شما به‌مراتب بیشتر است. پس بهتر است سرمایه خود را به‌جای چاپ تراکت و بروشور، در بستر امن این نوع شبکه‌ها قرار دهید تا در معرض دید افراد بیشتری قرار گیرد. اهداف بازاریابی اینترنتی

اهداف بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی موجب رونق یک کسب و کار، نام تجاری، محصولات و خدمات بصورت آنلاین با کمک ابزارهای دیجیتال می باشد که به افزایش ترافیک، سرنخ ها و فروش کمک می کند. بازاریابی اینترنتی اصطلاحی بسیار گسترده شامل تاکتیک ها و استراتژی بازاریابی اینترنتی، همچون: محتوا، ایمیل، جستجو، رسانه های پولی و غیره می باشد.

هدف اصلی بازاریابی اینترنتی فروش کالا و خدمات یا تبلیغات آنلاین است، اما برای کاربردهای زیر نیز استفاده می شود:

  • انتقال پیام در مورد برند شرکت
  • انجام تحقیقات
  • شناسایی بازار هدف
  • کشف خواسته ها و نیازهای یک بخش بازاریابی
  • ایجاد روابط بلندمدت با مشتریان
  • ایجاد قدرت و تخصص در یک صنعت

دو جزء بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی شامل دو جزء می باشد که در زیر توضیح داده شده است:

  1. B-to-B (B2B): تجارت الکترونیک تجارت به تجارت می باشد که شرکت های تجاری محصولات و خدمات خود را بصورت آنلاین و با استفاده از اینترنت به شرکت های تجاری دیگر می فروشند.
  2. B-to-C(B2C): تجارت برای مصرف کنندگان است، و زمانی اتفاق می افتد که شرکت های تجاری محصولات یا خدمات خود را از طریق اینترنت به مصرف کنندگان بفروشند.

استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی باعث ارتباط بهتر بین مشتری و فروشنده می شود، استراتژی‌ ها به افزایش مشتری کمک کرده و باعث ارزش برند می شود. در نتیجه سود کسب و کار شما افزایش خواهد یافت. شما می توانید با کمک گرفتن از متخصصین مجرب آژانس دیجیتال مارکتینگ مای کاستومر از استراتژی های بازاریابی مرتبط برای کسب و کار خود استفاده کنید.

استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی روشی برای افزایش رتبه سایت در گوگل است. قطعاً طراحی سایت ، تولید محتوای متنی و سئو از مهم‌ترین روش‌های بازاریابی اینترنتی است. اما برنامه‌ها و روش‌های زیاد دیگری وجود دارند که می‌توانند به رونق کسب و کار شما کمک کنند.

انواع بازاریابی اینترنتی و تبلیغات آنلاین

12 روش استراتژی بازاریابی اینترنتی

استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ (Digital marketing strategies) در دنیای آنلاین امروز بسیار ضروری است. هنگام طراحی سایت و تولید محتوای متنی باید برنامه ریزی دقیقی برای بازاریابی آنلاین داشته باشید. زیرا این برنامه ریزی در رتبه بندی سئو و افزایش رتبه سایت در گوگل بسیار مهم است.

استراتژی‌های بازاریابی آنلاین یکی از بهترین راه‌ها برای رشد کسب و کار است. بنابراین در ادامه این مطلب بهترین استراتژی بازاریابی آنلاین را به شما معرفی می‌کنیم:

استراتژی بازاریابی دیجیتال طرحی است که از طریق آن‌ها می‌توانید به اهداف بازاریابی خود در دنیای دیجیتال دست پیدا کنید. در بازاریابی دیجیتال باید از کانال‌های آنلاین مانند جستجو و رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید. در ادامه بهترین استراتژی بازاریابی آنلاین را معرفی می‌کنیم که به شما در بازاریابی آنلاین کمک می‌کند.

استراتژی بازاریابی آنلاین شامل استراتژی های مختلف برای هر کسب و کار در بازاریابی اینترنتی است. که ما در این مقاله به 13 نمونه از آنها می پردازیم.

طراحی وب

وب سایت معمولا اولین جایی است که صاحبان کسب و کار و مشتری با همدیگر ارتباط برقرار می کنند. بنابراین صفحه شما باید جذب کننده مشتری باشد. اگر صفحه شما مجذوب نباشد توسعه استراتژی بازاریابی اینترنتی برای کسب و کار شما اثر نخواهد کرد.

تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک

پرداخت به ازای کلیک یا PPC نوعی تبلیغ آنلاین است که بازاریابان برای کلمات کلیدی و عبارات خاص در لینک های یک موتور جستجو قرار می دهند و زمانی که افراد آن کلمه کلیدی را در نوار جستجو وارد کنند، تبلیغ شما در بالای نتایج جستجو ظاهر می شود. تنها زمانی پول پرداخت می‌کنید که افراد روی تبلیغات شما کلیک کنند و اگر افراد به محصولات و خدمات شما علاقه ای نداشته باشند، پول شما را هدر نمی شود.

بازاریابی شهرت

بازاریابی شهرت یه راه خوب برای ایجاد اعتماد و درک مثبت از شرکت برای مشتریان جدید می باشد. بازاریابی شهرت شامل استفاده از اطلاعیه های مطبوعاتی، رسانه‌های اجتماعی، ایجاد یک برند متمایز، تشویق مشتری به ارسال نظر، و پاسخ سریع برای سوالات یا شکایت های مشتریان در رسانه های اجتماعی می باشد. با این استراتژی بازاریابی اینترنتی مشتریان می دانند که شما به سوالات و نیازهای آنها اهمیت داده و به آنها پاسخ می دهید.

اینفلوئنسر مارکتینگ

با این روش می توانید با افراد شناخته شده ارتباط برقرار کنید و اطلاعات محصولات و خدمات خود را با دنبال کنندگان آنها به اشتراک بگذارید. این کار می تواند به شما در جذب مشتریان وفادار کمک کند.

 هدف گذاری مجدد

اگر شخصی از طریق تبلیغات، از وب سایت شما بازدید کرد ولی بدون خرید چیزی آن را ترک کرد باید به آن شخص تبلیغات خاص، با همان محصولی که به آن علاقه داشت نشان دهیم و دوباره توجه او را جلب می کنیم تا علایقش را به او یادآوری کنیم.

 وبلاگ را حفظ کنید

از وبلاگ خود در زمینه های مختلفی استفاده کنید تا مشتری جذب کنید. تولید محتوای متنی با کلمات کلیدی جدید و تغییر استراتژی موتور جستجو سئو باعث می شود بازدید کننده های بیشتری داشته باشید. شما می توانید در وبلاگ خود با مشتریان ارتباط برقرار کرده، اطلاعات به اشتراک بگذارید و به آنها مشاوره دهید و با این طریق اعتماد آنها را نسبت به شرکت خود جلب کنید.

بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

سئو یکی از موثرترین ابتکارات در بازاریابی دیجیتال امروزه است. هدف سئو اینکه بتوانید بازدیدکنندگان بیشتری برای وب سایت خود جذب کند. اینها مشتریانی هستند که محصولات و خدماتی را که شما ارائه می‌دهید را جستجو می‌کنند. همچنین کاربرانی هستند که بالاترین محتوا در گوگل را کلیک می‌کنند.

سئو در استراتژی بازاریابی آنلاین بسیار مهم است. زیرا کاربران جستجوی خود را برای یک محصول یا خدمات جدید با یک موتور جستجو آغاز می‌کند. سپس آن را که در صدر موتور قرار دارد انتخاب می‌کنند.

 بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا هنگام تولید محتوای متنی یکی دیگر از استراتژی‌های بازاریابی آنلاین است که امروزه برای شرکت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در بازاریابی محتوا، شما می‌توانید از طریق محتوای خود با کاربران تعامل و ارتباط داشته باشید. سپس آنها را جذب و تبدیل به مشتری کنید. این محتوا می‌تواند شامل ویدیوها، پست‌های وبلاگ، اینفوگرافیک‌ها و موارد دیگر باشد.

 بازاریابی رسانه‌ های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی یکی دیگر از استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارها است. بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر رشد و توسعه برند و افزایش تبدیل‌ها تمرکز دارد. یک کمپین بازاریابی رسانه‌های اجتماعی می‌تواند یک یا چند پلتفرم رسانه‌های اجتماعی داشته باشد. این شرایط به مخاطبان هدف شما بستگی دارد.

تعدادی از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها برای این استراتژی بازاریابی اینترنتی شامل فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام، لینکدین می‌شود. این استراتژی علاوه بر بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی، بر تبلیغات نیز تمرکز دارد. هدف اصلی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی افزایش آگاهی و تبدیل برند و همچنین ایجاد و حفظ شهرت شرکت شما است که در افزایش رتبه سایت در گوگل هم موثر است.

بهینه سازی جستجوی صوتی

بهینه سازی جستجوی صوتی یکی از جدیدترین استراتژی بازاریابی آنلاین برای شرکت‌ها است. با بهینه سازی جستجوی صوتی، شرکت شما محتوای وب سایت موجود و جدید را برای جستجوی صوتی بهینه می‌کند. هدف این است که به وب سایت شما رتبه بالایی در نتایج جستجوی گوگل را به‌دست آورد.

عبارات جستجو هنگام استفاده از صوت و متن متفاوت است، بنابراین بهینه سازی جستجوی صوتی مهم است.

هدف از بهینه‌سازی جستجوی صوتی توسط کارشناسان آژانس دیجیتال مارکتینگ، ایجاد کلمات کلیدی مرتبط برای مخاطبان هدف و تجارت شما است. با رتبه بندی شرکت خود می‌توانید دید آنلاین خود را برای مصرف‌کنندگان افزایش دهید. این امر می‌تواند منجر به بازدید از فروشگاه، خرید محصول و موارد دیگر می‌شود.

جستجوی صوتی در گوشی‌های هوشمند و بلندگوهای فعال صوتی به روشی جدید برای جستجو تبدیل شده است. در نتیجه، این یکی از جدیدترین استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال برای شرکت‌ها است.

بازاریابی ویدیویی

بازاریابی ویدیویی یکی دیگر از استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال است. از طریق بازاریابی ویدیویی می‌توانید دسترسی خود را افزایش دهید، درآمد خود و عملیات خود را گسترش ‌دهید. کسب و کار شما مانند بازاریابی محتوا و همچنین بازاریابی ایمیلی، باید روی تولید ویدیوهای اطلاعاتی ارزشمند برای مخاطبان هدف خود متمرکز شود.

در تولید محتواهای خود باید روی ایجاد آگاهی از برند در بین مخاطبان هدف خود تلاش کنید. مانند رسانه‌های اجتماعی، ایمیل و بازاریابی محتوا، آگاهی از برند می‌تواند بعداً به تبدیل‌های ارزشمندی منجر شود.

به همین دلیل بازاریابی ویدیویی می‌تواند تبدیل‌ها را تا بیش از 85 درصد بهبود دهد. بازاریابی ویدیویی روی توسعه آگاهی از برند، نرخ تبدیل و درآمد شرکت تمرکز دارد. این اهداف را با تولید محتوای ارزشمند و با کیفیت برای کاربران انجام می‌دهد. این استراتژی، مانند بهینه سازی جستجوی صوتی باعث جذب کاربران می‌شود.

بازاریابی ایمیلی

کمپین‌های بازاریابی ایمیلی جزء مهم‌ترین استراتژی بازاریابی آنلاین به شمار می‌روند. سازمان‌ها از طریق بازاریابی ایمیلی می‌توانند با مشتریان خود در ارتباط باقی بمانند. همچنین آن‌ها از این طریق می‌توانند خبرنامه‌ها یا پیشنهادات سفارشی شده را بر اساس سابقه خرید قبلی یا تعاملات برند برای مشتری ارسال کنند. نزدیک به 60 درصد از مصرف‌کنندگان می‌گویند که ایمیل در تصمیمات خرید آن‌ها نقش داشته است.

توضیح برخی از استراتژی بازاریابی دیجیتال با مثال

در اینجا به ذکر مثال قابل فعم برای برخی از موارد قبل می پردازیم که شامل رسانه‌های اجتماعی، اینفلوئنسر مارکتینگ، بازاریابی محتوا، ایمیل، بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، پرداخت به ازای کلیک (PPC)، وابسته و موبایل است. در ادامه بیشتر در مورد این موارد توضیح می‌دهیم.

بازاریابی رسانه‌ های اجتماعی

یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی هستند. این پلتفرم‌ها شامل اینستاگرام، فیس‌بوک، لینکدین و اسنپ‌چت می‌شوند.

پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی می‌توانند به روش‌های مختلف مشتری را جذب کنند. به‌عنوان مثال تیم‌های بازاریابی می‌توانند از این کانال‌ها برای تبلیغات پولی و محتوای خود استفاده کنند. همچنین رسانه‌های اجتماعی روشی عالی است که محصولات خود را تبلیغ کنند. از این طریق دنبال‌کنندگان شما می‌توانند به‌صورت طبیعی با شما تعامل کنند و آن را تبدیل به مشتری کنید.

اینفلوئنسر مارکتینگ

یکی دیگر از استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال برای دستیابی به مخاطبان هدف اینفلوئنسر مارکتینگ است. برندها و شرکت‌ها می‌توانند با افراد مشهور، سایت‌ها یا افراد دیگری که در زمینه خود متخصص هستند شریک شوند. بسیاری از بازاریابان با اینفلوئنسر مارکتینگ به موفقیت رسیده‌اند. در حالی که 9 نفر از 10 به اذعان کرده‌اند که اینفلوئنسر مارکتینگ‌ها بهتر از سایر کانال‌ها هستند.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال هنگام طراحی سایت نقش بسیار مهمی دارد. تیم‌های بازاریابی از طریق محتوا می‌توانند پاسخگو سؤالات کاربران باشند. تیم‌های بازاریابی محتوا، ویدیوها و سایر داده‌ها را در طول سه مرحله برای پاسخ به سؤالات یا ارائه زمینه به مصرف‌کنندگان ایجاد می‌کنند:

  • مرحله آگاهی: خریدار متوجه می‌شود که نیاز دارد؛
  • مرحله بررسی: خریدار برای رفع این نیاز، اقدامی را تعیین می‌کند؛
  • مرحله تصمیم گیری: خریدار در مورد محصول برای خرید تصمیم می‌گیرد که نیاز خود را برآورده کند.

بازاریابی بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

سئو در استراتژی بازاریابی آنلاین نقش مهمی دارد. سئو با بازاریابی محتوا همراه است. در واقع مشتری در یک محتوای تولید شده در گوگل در حال تحقیق است. بنابراین در طی تحقیقات خود احتمالاً روی یکی از سه نتیجه اولی که در گوگل ظاهر می‌شود کلیک می‌کند. هرچقدر محتوای شما در صدر فهرست گوگل باشد توانسته‌اید در سئو موفق عمل کنید. در واقع شما برای کاربر، محتوا را با وجود عناصر فنی بهینه سازی کرده‌اید. بدین صورت خزنده‌های موتورهای جستجو می‌توانند به راحتی این محتوا را پیدا و فهرست‌بندی کنند.

پرداخت به ازای کلیک (PPC)

 ppcشکلی از تبلیغات پولی است که جزء استراتژی بازاریابی آنلاین به شمار می‌رود. در این نوع تبلیغات تیم‌های بازاریابی می‌توانند ترافیک وب سایت خود را خریداری کنند. بازاریاب‌ها تبلیغات را در وب سایت‌ها یا موتورهای جستجو مانند گوگل و مایکروسافت بینگ قرار می‌دهند. سپس هر بار که روی تبلیغ کلیک می‌شود مبلغی را پرداخت می‌کنند. این تبلیغات اغلب در بالای صفحه نتایج جستجو ظاهر می‌شوند.

بازاریابی وابسته

در استراتژی بازاریابی آنلاین از بازاریابی وابسته نیز استفاده می‌شود. در بازاریابی وابسته شما با افراد یا شرکت‌های خارجی توافق می‌کنید که آن‌ها محصول شما را تبلیغ کنند. سپس آن‌ها به ازای هر فروش کمیسیون دریافت می‌کنند. این روش هزینه‌ها را کاهش می‌دهد و کار سنگین تبلیغاتی را به شخص دیگری را وا‌گذار می‌کنید، با این حال این نوع بازاریابی به نظارت و ردیابی گسترده‌ای نیاز دارد.

بازاریابی موبایلی

ابتکارات بازاریابی موبایلی می‌تواند شامل بسیاری از استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال شود. این بازاریابی شامل ترکیبی از پیام‌های متنی و تولید محتوای متنی مناسب، رسانه‌های اجتماعی، ایمیل، اعلان‌ها و برنامه‌های تلفن همراه می‌شود. بازاریابی موبایلی در حال افزایش است، زیرا پیش بینی می‌شود تا سال 2024، تعداد خریداران موبایل به 187.5 میلیون کاربر افزایش یابد.

استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال

استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال

استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال (Digital marketing strategies) نوعی بازاریابی مدرن است که بسیاری شرکت‌ها از این طریق درآمد کسب می‌کنند. بنابراین بسیار مهم است که هنگام طراحی سایت و تولید محتوای متنی در مورد استراتژی‌های دیجیتال مارکتنیگ تحقیق کنید. زیرا این موارد به سئو و افزایش رتبه سایت در گوگل به شما کمک زیادی می‌کنند. بنابراین قصد داریم در ادامه این مطلب در مورد استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال به‌طور کامل صحبت ‌کنیم.

بازاریابی دیجیتال چیست؟

بازاریابی دیجیتال نوعی بازاریابی مدرن است که از رسانه‌های آنلاین و اینترنت استفاده می‌کند و در افزایش رتبه سایت در گوگل هم موثر است. استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال روی موتورهای جستجو، رسانه‌های اجتماعی، برنامه‌های کاربردی، ایمیل و وب سایت‌ها متمرکز است. امروزه، از طریق بازاریابی دیجیتال با ارسال پیام‌های خلاقانه در کانال‌های متعدد می‌توان به مشتری دسترسی پیدا کرد. در واقع می‌توان گفت دیجیتال مارکتینگ یعنی هر ابزاری که بتوان به صورت آنلاین از آن استفاده کرد.

نمونههایی از دیجیتال مارکتنیگ:

  • پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی؛
  • سایت اینترنتی؛
  • تصاویر و محتوای ویدیویی؛
  • پست‌های وبلاگ و کتاب‌های الکترونیکی؛
  • نظرات مشتریان؛
  • لوگوها، تصاویر یا نمادهای مارک دار.

استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در جامعه امروزی ما بسیار اهمیت دارد. زیرا دیجیتال مارکتینگ به یکی از سودمندترین بازارها در دنیای امروزی تبدیل شده است. بسیاری از شرکت‌ها و صاحبان سرمایه برای فروش محصولات خود از بازاریابی دیجیتال استفاده می‌کنند. بنابراین بسیار مهم است که با استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ آشنا باشند. در این مقاله تلاش کردیم تمام آنچه که باید در مورد استراتژی دیجیتال مارکتینگ بدانید را ارائه دهیم.

آژانس دیجیتال مارکتینگ مای کاستومر همواره تلاش کرده است که مطالب مفیدی را درباره بازاریابی آنلاین در اختیارتان قرار دهد. اگر مایل هستید در این مورد بیشتر بدانید پیشنهاد می‌کنیم مقالات دیگر این سایت را مطالعه کنید.

در عصر مدرن تجارت و فناوری، استراتژی بازاریابی دیجیتال برای موفقیت سازمان ضروری است. دانستن اینکه استراتژی بازاریابی دیجیتال چیست؟  به شما کمک می‌کند تا از طریق کانال های بازاریابی به اهداف خاص خود دست یابید.

یک برنامه برای بازاریابی دیجیتال به شما کمک می کند تا استراتژی بازاریابی آنلاین خود را با موفقیت ساخته و راه اندازی کنید. اگر شما پروژه ای از دیجیتال مارکتینگ را بدون داشتن استراتژی اجرا کنید، مانند این است که در یک شهر جدید بدون GPS به دنبال مکان خاص می گردید. احتمال اینکه از مکان های اشتباه تردد کنید یا به بن بست برسید، زیاد است و این امر باعث نا امیدی شما و پیمودن یک مسیر طولانی و بی فایده می شود. پس هنگامی که می خواهید بازاریابی دیجیتال را شروع کنید، استراتژی بازاریابی برای افزایش کارایی ضروری ترین نیاز شماست. با ما همراه باشید تا بدانید استراتژی بازاریابی دیجیتال چیست؟

معرفی انواع استراتژی بازاریابی آنلاین

استراتژی بازاریابی دیجیتال با هدف به حداکثر رساندن تأثیر رسانه های تحت مالکیت، رسانه پولی و رسانه های کسب شده در شبکه های دیجیتال است. به بررسی استراتژی بازاریابی دیجیتال چیست و همچنین انواع رسانه ها در قسمت زیر می پردازیم.

رسانه های تحت مالکیت

رسانه های متعلق به کانال های ارتباطی است که سازمانی آن را در اختیار دارد و آنها را به صورت کامل کنترل و مدیریت می کند. وب‌ سایت ، وبلاگ‌ ، پادکست ،کانال ویدیویی جزو رسانه های تحت مالکیت هستند. سازمان‌ها می‌توانند از رسانه‌هایی که به خودشان تعلق دارند استفاده کنند تا بتوانند آن را با هر استراتژی یا تاکتیک بازاریابی تطبیق دهند.

رسانه پولی

رسانه پولی به رسانه ای گفته می‌شود که شخصی در ازای دریافت هزینه محتوا، محصول یا خدماتی را تبلیغ می کند. رسانه پولی‌ در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال نقش بسزایی دارد.

رسانه‌های کسب‌شده

رسانه‌های کسب‌شده به محتوای شخص دیگری گفته می شود که جدا از سازمان یا برند است. این نوع قرار گرفتن در دنیای دیجیتال اغلب به صورت جوایز، توصیف، نقد یا محتوای ارسال شده توسط کاربر اتفاق می افتد.

استراتژی بازاریابی چه تفاوتی با تاکتیک ها یا کمپین بازاریابی دارد؟

استراتژی بازاریابی برای شناسایی اهداف است در حالی که تاکتیک های بازاریابی شامل گام ها یا اقدامات خاص برای رسیدن به آن اهداف است. وقتی بخواهیم استراتژی بازاریابی را ایجاد کنیم باید تاکتیک هایی نیز برای رسم برنامه و جدول زمانی ایجاد کنیم. اگر این تاکتیک ها را انجام ندهیم اجرای صحیح استراتژی بازاریابی و دستیابی به اهداف بازاریابی ممکن است سخت یا حتی غیرممکن شود.

کمپین های بازاریابی دیجیتال نیز شامل اجرای استراتژی های بازاریابی در تمام کانال های دیجیتال سازمان می باشد. تاکتیک های بازاریابی که برای اجرای کمپین های بازاریابی استفاده می شوند براساس کانال، مخاطبان و عوامل دیگر متفاوت خواهند بود. اما می توان گفت کمپین بازاریابی دیجیتال که موثر باشد می تواند پیام مشابهی را در چندین کانال انعکاس دهد.

استراتژی بازاریابی دیجیتال چیست و چگونه می توانیم یک استراتژی بازاریابی دیجیتال موثر طراحی کنیم؟

چگونه می توانیم یک استراتژی بازاریابی دیجیتال موثر طراحی کنیم؟

ایجاد یک استراتژی بازاریابی دیجیتال موثر با رعایت فرآیند پنج مرحله ای که به صورت کوتاه در زیر توضیح داده شده ، امکان پذیر است:

1.انجام تجزیه و تحلیل SWOT

SWOT مخفف نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت ها و تهدیدها است. بنیاین استراتژی بازاریابی تجزیه و تحلیل SWOT می باشد.

2. ایجاد اهداف کسب و کار هوشمند

اهداف کسب و کار SMART که مخفف خاص، قابل اندازه گیری، قابل دستیابی، مرتبط و به موقع می باشد و با ایجاد آن، سازمان اطمینان حاصل می کند که استراتژی بازاریابی در جهت پیشرفت می باشد.

3. مشارکت در بخش بندی بازار

بخش بندی بازار قسمت مهمی از استراتژی بازاریابی دیجیتال می باشد. در این قسمت به تقسیم بندی بازار هدف به گروه های کوچکتر می پردازیم. وقتی گروه ها کوچکتر باشند تنظیم تاکتیک های بازاریابی منحصر به فرد برای هر بخش راحت تر می باشد.

4. ایجاد پرسونای خریدار

شخصیت‌های خریدار در کمک به درک مشتریان یک شرکت مفید هستن، که در اغلب مواقع همراه با تقسیم‌بندی بازار مورد استفاده قرار می‌گیرند. شخصیت های خریدار از صنعت به صنعت و سازمانی به سازمان دیگر می تواند متفاوت باشد.

5. شناسایی محدودیت های بودجه

همه سازمان ها باید به طور واقع بینانه بودجه مناسبی را به تاکتیک های بازاریابی اختصاص دهند. حتی اگر شما بهترین استراتژی ها و تاکتیک های بازاریابی را داشته باشید و نتوانید بودجه کافی به آنها اختصاص دهید نمی توانید آنها را اجرا کنید. پس متناسب با بودجه خود تعیین کنید کدام تاکتیک های بازاریابی برای شما مناسب و مقرون به صرفه است.

استراتژی بازاریابی دیجیتال چه ارتباطی با سئو دارد؟

استراتژی بازاریابی دیجیتال چه ارتباطی با سئو دارد؟

بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال، بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) برای هدایت کردن مشتریان به سمت کسب و کار شماست که در بازاریابی دیجیتال ضروری است. صاحبان مشاغل امروزی می‌دانند که برای افزایش رتبه سایت در گوگل فقط توجه به کلمات کلیدی در تولید محتوای متنی کافی نیست بلکه توسعه یک استراتژی در مورد نحوه تعامل مخاطب با محتوای شما و سایر جنبه های تجربه آنلاین مطرح می باشد. بازاریابی دیجیتال برای تجارت اهمیت ویژه ای دارد، بهینه سازی موتورهای جستجو نیز جزء جدانشدنی برای موفقیت استراتژی بازاریابی دیجیتال می باشد.

برای جواب سوال استراتژی بازاریابی دیجیتال چیست؟ می توان گفت قبل از راه اندازی وبلاگ، وب سایت، ایجاد حساب کاربری و غیره باید هدف تجاری خود را را برای کمپین بازاریابی دیجیتال انتخاب کنید. وقتی شما بدانید چه کاری می‌خواهید انجام دهید، می‌توانید تاکتیک‌های بازاریابی درستی به کار ببرید. همچنین شما می توانید با مشاوره از متخصصان آژانس دیجیتال مارکتینگ مای کاستومر بهترین استراتژی بازاریابی برای کسب و کار خود را انتخاب کنید.

قبل از تعیین استراتژی برای هر را کسب‌وکار، شناخت اهمیت محصول و خدمات مهم است. همچنین اینکه برای حل کدام مشکل افراد در نظر گرفته می‌شود اهیت بالایی دارد. بدون درک دقیقی از پیشنهادات کسب‌وکار هر تلاشی برای دانستن اینکه استراتژی دیجیتال مارکتینگ بی‌اثر خواهد بود.

تمام کسب‌وکار‌های موفق از تکنیک‌های مناسب برای دسترسی به مخاطبین هدف و تبدیل آنها به مشتری آگاه هستند. در وهله اول شما باید اهداف کسب‌وکار را بشناسید و از ابزارهای مناسب برای دستیابی به اهداف خود استفاده کنید. با ما همراه باشید تا با پاسخ اینکه استراتژی دیجیتال مارکتینگ چیست بیشتر آشنا شوید.

استراتژی دیجیتال مارکتینگ چیست؟

استراتژی دیجیتال مارکتینگ به طرحی گفته می‌شود که به طور خاص برای رسیدن به اهداف کسب‌وکار از طریق بازاریابی آنلاین طراحی می‌شود. این بازاریابی از طریق روش‌های بازاریابی آنلاین برای عملکرد بهبود کسب‌وکار اجرا می‌شود.

حتما در نظر داشته باشید که تمام کانال‌های بازاریابی برای تحمیلی کسب‌وکارها مناسب نیستند. برای مثال عکاسان برای نمایش عکس‌ها و کسب‌وکار خود، باید بر روی پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام و فیسبوک تمرکز کنند و اگر بسته آموزش عکاسی را دارند آن را در یوتیوب منتشر کنند.

همه چیز بستگی به این دارد که مخاطب هدف شما در کجا فعالیت می‌کند. باید بسترهایی که مخاطبین بیشتری به وجود می‌آورند را شناسایی کنید. اگر تبلیغ را در مکان و پلتفرم اشتباه منتشر کنید تلاش شما بیهوده خواهد بود.

 استراتژی‌ها و تکنیک‌های بازاریابی اغلب به جای هم استفاده می‌شوند اما یکسان نیستند. استراتژی بازاریابی مجموعه‌ای از برنامه‌هاست که در دستیابی به اهداف کسب‌وکار شما کمک می‌کند اما تکنیک‌های بازاریابی اقدامات موجود در این استراتژی‌ها است.

مراحل استراتژی دیجیتال مارکتینگ

استراتژی دیجیتال مارکتینگ اقداماتی هستند که به شما در رسیدن به اهدافتان در فضای مجازی یا آنلاین کمک می‌کند. این استراتژی در موفقیت پروژه‌ها و کمپین‌ها اینترنتی اهمیت بالایی دارد. برای رسیدن به موفقیت، مای کاستومر چند گام زیر را برای شما جمع‌آوری کرده‌است.

اهداف و خواسته‌ ها را از بازاریابی دیجیتال تعیین کنید

 قبل از تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای تعیین اهداف خود زمان نیز بگذارید. این روش از ضرورات هدایت شما به سمت هدف و کسب موفقیت است. این اهداف باید شفاف و دقیق بیان شوند و با ابزارهایی که در حال حاضر در دسترس است قابل دستیابی باشند.

مشتریان و رقبا را شناسایی کنید

از بزرگترین اشتباهات در کسب‌وکارها، نشناختن مشتریان خود است. حداقل میزان مشتریان، یک درصد جامعه بازار هدف است. مشتریانی که به صورت مستقیم یا غیرمستقیم می‌توانند مشکلشان را توسط شما حل کنند را بیابید. با شناخت مشتری می‌توانید راهکارهایی برای مشکلات آنها ارائه دهید و رضایت آنها را جلب کنید.

شناسایی رقبا از موضوعات مهمی است که نباید دست کم گرفته شود. زیرا از مهم‌ترین گام‌ها در تهیه استراتژی دیجیتال مارکتینگ محسوب می‌شود.

وظایف افراد تیم بازاریابی اینترنتی

 آژانس دیجیتال مارکتینگ ابعاد مختلفی از بازاریابی آنلاین را شامل می‌شود.

  • بازاریابی محتوا
  • بازاریابی ایمیل مناسب
  • بازاریابی موتور جستجو
  • بهینه سازی موتور جستجو
  • بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
  • هدایت مخاطب از طریق محتوا
  • بازاریابی کمپین فروشگاه اینترنتی
  • بهینه سازی شبکه‌های اجتماعی
  • ارائه مشاوره دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی موتور جستجو

 برای تازه کاران، بازاریابی موتور جستجو از بخش‌های کلیدی استراتژی دیجیتال مارکتینگ است که شامل موارد زیر می‌شود.

  1. جستجوی کلید واژه
  2. سئو
  3. تبلیغات

بازاریابی موتور جستجو به شما این امکان را می‌دهد تا مشتریان را از طریق جستجوی اینترنت شناسایی کنید. عباراتی که افراد در اینترنت جستجو می‌کند تا حد زیادی به شما در تکمیل اهداف کمک می‌کند. پس از طراحی سایت به این موضوع توجه داشته باشید که مشتریان شما علاقه دارند تا وبسایت شما را به راحتی پیدا کنند. افزایش رتبه سایت در گوگل به کمک بازاریابی موتور جستجو امکان پذیر است.

بازاریابی محتوا

 بازاریابی محتوا از بخش‌های مهم در استراتژی دیجیتال مارکتینگ است. بازاریابی محتوا شامل وبلاگ نویسی، اطلاع رسانی، ضبط و نشر فایل صوتی، کتاب‌های الکترونیکی، تولید محتوا متنی، صفحه سوالات متداول و اینفوگرافیک می‌شود.

امروزه اکثر کسب‌وکارها با تمرکز بیشتری بازاریابی محتوا را انجام می‌دهند و آن را یک امر اساسی در استراتژی بازاریابی دیجیتال درنظرمی‌گیرند.

بازاریابی شبکه اجتماعی

بیش از 1.5 میلیارد کاربر از فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و تلگرام استفاده می‌کنند. بنابراین بازاریابی شبکه اجتماعی یک راه فوق العاده برای ساخت برند و افزایش حضور در فضای مجازی است. این استراتژی به بهبود فروش و وفاداری مشتریان کمک زیادی می‌کند.

گنجاندن موبایل مارکتینگ در استراتژی دیجیتال مارکتینگ

 تعداد زیادی از افراد از تلفن همراه استفاده می‌کنند. با کمی دقت متوجه می‌شویم که تعداد کاربران موبایل بسیار سریع‌تر از کاربران کامپیوتر در حال رشد هستند. بازاریابی موبایل فعالیتی موبایلی است که برای اجرا از طریق موبایل، کمپین‌های چند کانال طراحی می‌کند. بازاریابی موبایل حوزه عظیمی از تبلیغات است و یک نیرو اصلی در تبلیغات دیجیتال محسوب می‌شود پس در هنگام تولید محتوا متنی به این امر توجه نمایید.

کاریابی مشارکتی

بازاریابی مشارکتی یک گام مهم در دیجیتال مارکتینگ است. بازاریابی مشارکتی برای صاحبین کسب‌وکار فایده زیادی دارد و هزینه تبلیغات را کاهش می‌دهد. با تعیین اهداف تهیه استراتژی مشارکتی راحت می‌شود. برنامه شما باید همراستا با استراتژی بازاریابی دیجیتال باشد. همواره به خاطر داشته باشید که موفقیت شرکای شما در گرو موفقیت شماست نه برعکس.

اهداف استراتژی دیجیتال مارکتینگ

 شما یا کسب‌وکار شما استراتژی دیجیتال مارکتینگ را هدایت می‌کند. این استراتژی به دنبال بهترین روش‌ برای رسیدن به اهداف آژانس دیجیتال‌مارکتینگ شما است. این روش‌ها باید بهینه سازی شوند و برای رسیدن به اهداف هزینه کمتری صرف شود. در مجموع این استراتژی‌ها باید اثربخشی بالایی برای رسیدن به اهداف داشته باشد. پس فراموش نکنید اشنایی با این که استراتژی دیجیتال مارکتینگ از اولویت های هر کسب و کار خواهد بود.

در واقع دانستن اینکه استراتژی دیجیتال مارکتینگ از مهم‌ترین عناصر، برای شروع کار است. یک برنامه جامع به شما کمک می‌کند تا کسب‌وکار خود را مدیریت کنید و تمام ابعاد را بسنجید.

خدمات بازاریابی اینترنتی

‌خدمات بازاریابی اینترنتی (Internet marketing services) به صاحبان کسب‌وکار اجازه می‌دهد از بستر اینترنت برای شناساندن محصولات و خدمات خود استفاده کنند. استراتژی تبلیغات در سازمان‌ها و شرکت‌ها تلاش دارد محصولات و خدمات را با کمترین هزینه به همه افراد جامعه نشان دهد. نائل شدن به این هدف با شناخت بازار هدف ممکن خواهد شد. در این مقاله تصمیم داریم در مورد چگونگی خدمات بازاریابی اینترنتی بیشتر صحبت کنیم:

زیرشاخه‌های بازاریابی اینترنتی

امروزه برای بازاریابی اینترنتی ابزارهای بسیار کاربردی طراحی‌شده است که همگام کردن سایت با آن‌ها می‌تواند روند درآمدزایی شما را افزایش دهد. این ابزارهای شامل Keyword-Planner یا گوگل آنالیتیکس می‌شود. آنلاین مارکتینگ را می‌توان با برنامه‌ریزی روی 7 زیرشاخه گسترش داد.

1. سئو سایت را با موتور جستجوی پرکاربرد نظیر گوگل بهینه کنید

با بهینه‌سازی سئو سایت  رتبه اول نتایج جستجو را به خود اختصاص می‌دهید. به عبارتی هر فردی با جستجوی کالا یا خدمات شما به‌احتمال خیلی زیاد سایت شما را بازخواهد کرد. پس این روش یکی از مؤثرترین روش‌های بازاریابی آنلاین به شمار می‌آید.

2. روی بازاریابی موتورهای جستجو یا SEM برنامه‌ریزی نمایید

درروش اول شما با همگام‌سازی سایت می‌توانید نتیجه اول را به دست آورید و این در حالی است که در SEM شما با پرداخت هزینه به موتور جستجو، رتبه اول را خریداری می‌کنید. ازاین‌رو ترافیک ورودی به سایت را در بازه زمانی مشخصی افزایش‌خواهید داد.

3. از بازاریابی محتوایی کمک بگیرید

در این روش بازاریابی اینترنتی فرد با تولید محتوای خلاق ، ارزشمند و کاربردی، مشتریان و کاربران به استفاده از خدمات و یا محصولات سایت ترغیب می‌کند. این روش یک استراتژی بلندمدت برای جلب رضایت مشتری است.

4. روی بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی حساب بازکنید

شبکه‌های اجتماعی امروز بستر بسیار مناسبی برای انجام بازاریابی اینترنتی است. تقریباً همه کاربران اینترنتی دریکی از رسانه‌های اجتماعی عضویت دارند. ازاین‌رو فعالیت در آن‌ها در افزایش درآمد شما تأثیر بسیار زیادی دارد. شما باید در این فضا به‌مقتضای کاربران آن شبکه، تولید محتوا کرده و برای محصولات و خدمات خود بازاریابی نمایید.

5. بازاریابی اینترنتی و تبلیغات کلیکی یا PPC

این نوع تبلیغات به شکلی است که با هر بار کلیک کردن روی اکانت شما مبلغ مشخصی به صاحب صفحه اینترنتی یا اکانت فضای مجازی پرداخت کنید. این نوع تبلیغات بیشتر در اینستاگرام، تلگرام، توییتر یا لینکیدن کارایی دارد.

6. از روش بازاریابی وابسته یا همکاری درفروش کمک بگیرید

برای صحبت درباره روش بازاریابی آنلاین وابسته، باید آمازون را مثال زد. آمازون اجازه می‌دهد شما در وب‌سایت خود تبلیغات محصولات آمازون را قرار دهید. بعد از فروش از طریق سایت، مبلغی به‌عنوان درصد فروش به شما پرداخت می‌شود.

7. بازاریابی اینترنتی و روش ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی

در این روش مخاطبان را به گروه‌های متفاوت تقسیم می‌کنید و بر اساس نیاز آن‌ها ایمیل‌هایی با محتوای بهینه ارسال می‌کنید. اگر بتوانید مخاطبان خود را درست گروه‌بندی کنید، این روش یکی از کاراترین روش‌های جلب مشتری در بازاریابی اینترنتی به شمار می‌آید. بازاریابی اینترنتی مدت‌ها است که توانسته جایگاه مناسبی در بین مخاطبان و کاربران اینترنت باز کند. این روش هزینه‌های کسب‌وکار را به میزان قابل‌توجهی کم کرده و اثربخشی بیشتری در مخاطب ایجاد می‌کند و برای حمایت از هدف کلی کسب و کار ایجاد می شود. ایجاد استراتژی بازاریابی اینترنتی (Internet marketing strategy) هدفمند برای موفقیت در بلند مدت ضروری است. بازاریابی ابزار موثری در جذب مخاطب جدید و حفظ رابطه با مخاطب موجود می باشد. بازاریابان باید در طولانی مدت از ابزارها و استراتژی های مختلف برای جذب مخاطب استفاده کنند. با تحول عصر دیجیتال، استراتژی‌ های بازاریابی اینترنتی پدید آمد که تحول عظیمی در استراتژی بازاریابی اینترنتی ایجاد کرد.

بازاریابی شهرت چیست؟

بازاریابی شهرت شامل استفاده از بیانیه‌های مطبوعاتی، رسانه‌های اجتماعی و پلت‌فرم‌های بررسی مشتری است. این بازاریابی در واقع از یک شرکت دیدگاه مثبتی ارائه می‌دهد. بازاریابی شهرت شامل ایجاد یک نام تجاری متمایز می‌شود. همچنین تشویق مشتریان به ارسال نظرات و پاسخ سریع برای رفع نگرانی‌ها یا شکایات مشتریان در رسانه‌های اجتماعی و پلت‌فرم‌های بررسی است. در این بین بهره گیری از تیزر تبلیغاتی می تواند مفید باشد

در زمینه بازاریابی شخصیت یا شهرت، می‌توان انواع مختلفی را شناسایی کرد. در جدول زیر، دو ستون برای نمایش نوع بازاریابی شخصیت و توضیح مختصر از هر نوع آورده شده است:

انواع بازاریابی شهرت

انواع بازاریابی شهرت

توضیح مختصر

تبلیغات رسانه‌ای استفاده از وسایل رسانه‌ای مانند تلویزیون، رادیو، اینترنت برای افزایش شهرت و آگاهی از شخصیت.
بازاریابی اجتماعی به کارگیری شبکه‌های اجتماعی برای ارتباط مستقیم با مخاطبان، ایجاد تعاملات و افزایش اعتبار شخصیت.
حضور در رویدادها شرکت در رویدادها، کنفرانس‌ها و جلسات عمومی برای نمایش حضور فیزیکی و برقراری ارتباط مستقیم با جمعیت.
بازاریابی محتوا ارائه محتوای ارزشمند در وسایل مختلف مانند وبلاگ، پادکست یا ویدیو برای جلب توجه و افزایش شناخت در مورد شخصیت.
همکاری با برندها همکاری با برندها و شرکت‌ها برای افزایش شهرت شخصیت از طریق تبلیغات همگانی یا تعاملات خاص با محصولات و خدمات برندها.
نشر مقالات و کتب نوشتن و انتشار مقالات، کتب و نوشته‌های متخصصانه برای افزایش شناخت و تخصص در حوزه خاص شخصیت.
بازاریابی تجربه ایجاد تجربیات یادگیری و سرگرمی برای مخاطبان تا شخصیت به عنوان یک برند جذاب و قابل تعامل مطرح شود.
ارتباط با رسانه‌ها برقراری ارتباط مستقیم با رسانه‌ها، اخبار و رسانه‌های مختلف برای ترویج اخبار و اطلاعات مربوط به شخصیت.
هر یک از این روش‌ها می‌تواند بر اساس استراتژی بازاریابی شخصیت به کار گرفته شود و به افزایش شهرت و شناخت در جامعه کمک کند

اکنون که درک بهتری از انواع مختلف استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی دارید، می‌توانید آن‌ها را برای تجارت خود به کار گیرید. آژانس دیجیتال مارکتینگ مای کاستومر تلاش می‌کند که در حوزه بازاریابی آنلاین اطلاعات زیادی را در اختیار شما قرار دهد. در این صورت با کسب اطلاعات مورد نظر می‌توانید در کسب و کار خود موفق عمل کنید.مشاوره دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی اینترنتی با مای کاستومر

استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ موضوع مورد بحث ما در این مقاله بوده است. ما در این مطلب بهترین استراتژی‌های بازاریابی آنلاین را به شما معرفی کردیم. آژانس دیجیتال مارکتینگ مای کاستومر در تلاش است که مطالب مفیدی در حوزه بازاریابی آنلاین منتشر کند. اگر مایل هستید مطالب دیگر سایت ما را در این زمینه مطالعه کنیه می‌توانید به مقاله‌های ما مراجعه کنید. همچنین آقای مهندس معراج معمارنسب مدیر آژانس مای کاستومر یکی از بهترین مشاوران دیجیتال مارکتینگ هستند که می توانند در این مسیر شما را راهنمایی کنند.

تعرفه بازاریابی اینترنتی و تبلیغات

همان‌طور که ملاحظه می‌کنید بهره‌مندی از بازاریابی اینترنتی یکی از مهم‌ترین ضرورت‌های هر سازمان و کسب‌وکاری است. مشاوره بازاریابی اینترنتی علاوه بر اینکه مسیر بهتری برای کسب‌وکارها ترسیم می‌کند، باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های شما نیز می‌شود. تیم ما کاستومر با بهره‌مندی از سال‌ها تجربه در زمینه دیجیتال، به بهترین شکل در زمینه حضور و فعالیت در دنیای آنلاین به شما خدمات ارائه می‌دهد. شما عزیزان می‌توانید در طول یک جلسه به‌صورت کاملاًَ رایگان، از خدمات مشاوره مای کاستومر بهره ببرید. برای کسب اطلاع بیشتر از خدمات بازاریابی اینترنتی با ماتماس بگیرید. مشاهده تعرفه بازاریابی اینترنتی و تبلیغات
سوالات متداول
بازاریابی اینترنتی برای چه کسب و کارهایی موثر است؟

هر کسب و کار آنلاینی امروزه نیازمند بازاریابی اینترنتی و تبلیغات آنلاین است. فرقی نمی‌کند که وبسایت باشد یا رسانه‌های اجتماعی. 

تبلیغات آنلاین در چه بستری موثر است؟ وبسایت یا اینستاگرام؟

ما توصیه می‌کنیم برای کسب نتیجه ایده آل بصورت ترکیبی عمل کنید. تبلیغات در هردو بستر گوگل و اینستاگرام منجر به نتیجه‌ای فوق‌العاده می‌شود.

آیا در زمینه بازاریابی دیجیتال مشاوره رایگان در ایران وجود دارد؟

بله. آژانس دیجیتال مارکتینگ مای کاستومر خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ رایگان را به صورت آنلاین، تلفنی و حضوری ارائه می‌دهد.

مقالات پیشنهادی
star-rate
در کمترین زمان، پاسخگوی سوالات و نظرات شما هستیم
5/5 - (1 امتیاز)
دیدگاه کاربران

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *