بررسی روش های جذب مشتری در اینستاگرام

اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
بررسی روش های جذب مشتری در اینستاگرام

چگونه در اینستاگرام مشتری جذب کنیم؟

در دو سال گذشته بسیاری از مدیران و کارشناسان شاهد بازخورد مناسب و اعتماد به فعالیت در شبکه های اجتماعی شدند و تاثیر جذب مشتری در اینستاگرام برای کسب و کارها مشهود می باشد.

اما دو نکته قابل ذکر که در این خصوص باید به اون توجه بشه رو برای عزیزان شرح خواهیم داد.

قدرت شبکه های اجتماعی در فروش محصولات و خدمات به کاربران،  دلیلی برای حضور برند های بزرگ و همچنین ایجاد فروشگاه های اینستاگرامی و تلگرامی بوده، البته باید توجه کنیم این عملکرد تنها مناسب برخی از خدمات و محصولات خواهد شد.

در خدمات تخصصی نظیر خدمات گردشگری، لوازم خانگی، پوشاک، طلا و جواهر و برند های دیجیتال و … این فعالیت اغلب در آگاهی مخاطبان با برند پیش خواهد رفت و فروش در اینگونه برند ها کمتر به چشم خواهد خورد و نتیجه حاصله با مرور زمان صورت میگیرد.

 

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

نحوه جذب مشتری در اینستاگرام

برای جذب مشتری در اینستاگرام، می توانید به چند روش عمل کنید.

تولید محتوای مناسب به همراه هشتگ ها، کاربران به دنبال هشتگ ها می روند و اگر محصولی دارید که کاربران به دنبال آن محصول و خدمات هستند با درج هشتگ می توانید تعداد زیادی از کاربران رو به پیج خود راهی کنید.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی  در صفحات پر بازدید و تخصصی یکی دیگر از راهکار های جذب مشتری در اینستاگرام می باشد که البته این روش در اینستاگرام کمتر به افزایش فالور ختم شده و اغلب باعث فروش و آشنایی مخاطب با محصولات، خدمات و برند شما می شود.

تولید محتوا جذاب، محتوایی که باعث شود کاربر شماره یک آن پست را به کاربران دیگر ارسال و به اشتراک بگذارد، این روش مطابق با روش دهان به دهان عمل کرده و تاثیر به سزایی در فروش از طریق اینستاگرام خواهد داشت.

افزایش اعتماد کاربر برای جذب مشتری در اینستاگرام

پشتکار و پیگیری در تولید محتوا، به روز بودن و ارتباط دائمی با کاربر رمز موفقیت یک صفحه اینستاگرام خواهد بود، کاربران ابتدا شما را دنبال می کنند. در صورت ارائه محتوای مناسب، آموزشی و ارائه راهکار های صحیح برای تهیه محصولات و خدمات شما می تواند نقطه عطفی برای ارتباط عمیق تر، جلب اعتماد و تبدیل یک کاربر به مشتری باشد.

به این مقاله چه امتیازی می دهید؟

مقالات مرتبط

خدمات ما