عکاسی تبلیغاتی

امروزه محصولات و خدمات بدون عکاسی تبلیغاتی بسیار سریع فراموش می شوند، به عبارتی دیگر عکس های تبلیغاتی علاوه بر اینکه باعث شهرت محصولات و خدمات می شوند، سبب ماندگاری آنان نیز می گردند. پس عکاسی تبلیغاتی نقش مؤثری در ارائه محصولات و خدمات شما دارد. در ادامه به تعریف عکاسی تبلیغاتی می پردازیم؛

عکاسی تبلیغاتی چیست؟

عکاسی تبلیغاتی شاخه ای از عکاسی صنعتی است که محصولات را با جزئیات و ویژگی های آن به نمایش می گذارد. عکاسی تبلیغاتی ویژگی های مثبت محصولات را بسیار برجسته می کند و محصول را بسیار زیباتر به تصویر می کشد. گاهی هم در نشان دادن محصولات اغراق می کند، تا توجه مخاطب را به خود بیشتر کند. در صورتی که در عکاسی صنعتی صرفاً محصول را به همان صورتی که هست نشان می دهد. اما آنچه که بیشتر در تبلیغات استفاده می شود و بازدید بالایی دارد عکاسی تبلیغاتی است. که این عکس ها را می توان در همه جا قرار داد و توجه مخاطب را افزایش داد. تیم “مشتری من” عکاسی تبلیغاتی را به همه صاحبان کسب و کارها پیشنهاد می کند، چراکه تأثیر فوق العاده ای در افزایش فروش محصولات شما به وجود می آورد.

مزایای عکاسی تبلیغاتی 

   

افزایش شهرت برند

با گذاشتن عکس های تبلیغاتی در شبکه های مجازی، افراد زیادی آنها را مشاهده می کنند و با کسب و کار شما آشنا می شوند. وقتی افراد زیادی با برند شما آشنا شوند، آنگاه به احتمال زیاد از شما خریداری می کنند و مشتری شما می شوند.

عکس های تبلیغاتی نشانه حرفه ای بودن کار شماست

وقتی از محصولات و خدمات خود عکس های تبلیغاتی با کیفیت و حرفه ای در شبکه های اجتماعی قرار می دهید، نشان می دهید که کسب و کار شما یک کسب و کار حرفه ای می باشد. در واقع عکس ها نقش بسیاری در معرفی کسب و کار شما به دیگران دارند. بنابراین حتماً عکاسی تبلیغاتی را در برنامه هایتان قرار دهید.

عکس های تبلیغاتی سبب افزایش وفا داری مشتری میشوند

کاربران و مخاطبان با مشاهده عکس های تبلیغاتی با کسب و کار شما ارتباط برقرار می کنند. مشتریان با مشاهده تبلیغات در شبکه های اجتماعی، نظر خود را در زیر آن می نویسند. با توجه کردن به نظرات آنها می توانید رضایت آنها را به دست آورید. بدین ترتیب طبق یک فرآیند ساده افراد تبدیل به مشتری های وفادار می شوند.

عکاسی تبلیغاتی در مقایسه یا سایر روش های تبلیغاتی هزینه معقولی دارد

عکس های تبلیغاتی در مقایسه با بسیاری از هزینه های تبلیغاتی، هزینه بسیار کمی دارند. برخی از سازمان ها گرفتن عکس های تبلیغاتی را امری بیهوده می دانند و هزینه آن را جزء هزینه های اضافی قرار می دهند. در حالی که امروزه عکس ها نقش مهمی در معرفی کسب و کار و برند شما دارند و بدون آنها نمی توانید به جایگاه مناسبی برسید. حتی کسب و کارهای کوچک هم برای ارتقاء سطح خود، نیاز به عکاسی تبلیغاتی دارند تا آن عکس ها را در شبکه های اجتماعی قرار دهند و به وسیله آنها بتوانند محصولات و خدمات خود را ارائه دهند.

اهمیت عکاسی تبلیغاتی

برای بررسی میزان اهمیت عکاسی تبلیغاتی بایستی با آمار و حقیقت هایی در رابطه با آن آشنا شوید. این آمارها، نشان دهنده نقش مهم عکاسی تبلیغاتی در صنعت و کسب و کار هستند؛

  • ۳۲% بازاریابان می گویند که محتوای تصویری بیشترین میزان تأثیر را بر روی کسب و کار می گذارد.
  • وقتی مردم مطلبی را می شنوند، پس از سه روز تنها ۱۰% آن را به یاد می آورند، در صورتی که پس از مشاهده محتوای بصری (پس سه روز) بیش از %۶۵ اطلاعات و نکات را به خاطر می آورند.
  • اینفورگرافیک می تواند ترافیک سایت را تا ۵۰% افزایش دهد.
  • توییت همراه با عکس ۱۵۰ برابر بیشتر از توییت های بدون عکس منتشر می شوند.

با توجه به این آمارها در می یابیم که برای کسب موفقیت و شهرت در شبکه های اجتماعی بایستی در آنها از محتوای بصری استفاده کرد. عکس های تبلیغاتی از مهم ترین محتوای بصری هستند و تأثیر قابل  ملاحظه ای بر مخاطب می گذارند.

تعرفه عکاسی تبلیغاتی

  • تیم “مشتری من” بهترین و حرفه ای ترین تجهیزات عکاسی تبلیغاتی را دارا است و پروژه های عکاسی خود را با استفاده از کادر مجرب و متخصص در زمینه عکاسی به انجام می رساند. در رابطه با تعرفه عکاسی از آنجا که عواملی زیادی دخیل هستند، نمی توان قیمت ثابتی را در نظر گرفت. تیم عکاسی “مشتری من” با در نظر گرفتن سایر عوامل، بهترین قیمت را در نظر گرفته و رضایت شما عزیزان را فراهم می کند.
کمک نیاز دارید? چت از طریق واتساپ