myc-logo1

برگرداندن پیج دی اکتیو شده اینستاگرام + آموزش تصویری

برگرداندن پیج دی اکتیو شده اینستاگرام + آموزش تصویری
برگرداندن پیج دی اکتیو
برای دیدن فهرست مطالب کلیک کنید
اولین امتیاز رو ثبت کنید

اگر به هر دلیلی اکانت اینستاگرام خود را غیر فعال کرده و مدتی است از آن استفاده نکرده‌اید و حال قصد دارید پیج خود را مجدد فعال کنید، در نظر داشته باشید این کار ممکن است درابتدا پیچیده به نظر برسد اما با آموزش صحیح می‌توانید به راحتی این کار را انجام دهید.

دی اکتیو شدن اینستا به معنی حذف کامل آن نیست و برای برگرداندن آن راه ساده‌ای پیش رو دارید؛ اما باید در نظر داشته باشید برای برگرداندن پیج دی اکتیو (Returning the inactive page) خود اگر پسورد اینستاگرام خود را فراموش کرده باشید به مشکل خواهید خورد و حتی ممکن است دیگر نتوانید پیج‌تان را فعال کنید. حال اگر اینستاگرام شما غیر فعال شده است برای برگرداندن پیج دی اکتیو این مقاله از مجله مای کاستومر را تا انتها بخوانید.

برگرداندن پیج دی اکتیو شده اینستاگرام

بهتر است بدانید که دی اکتیو شدن اکانت اینستاگرام بر خلاف delete شدن آن که باعث می‌شود دیگر نتوانید آنرا برگردانید این قابلیت را برای شما فراهم می‌کند که در صورت تمایل اکانت خود را مجدد راه اندازی کنید. اما ممکن است بعد از یک دوره یکساله اینستاگرام اکانت شما را غیرفعال و پاک کند. حال با انجام مراحل زیر به برگرداندن پیج دی اکتیو شده خود امیدوار شوید.

  • قدم اول

ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را باز کرده، سپس نام کاربری و پسورد خود را در کادرهای مربوط به آن وارد نمایید. همچنین می‌توانید برای ورود به جای نام کاربری، شماره تلفن و یا ایمیل مربوط به همان اکانت را وارد نمایید.

  • قدم دوم

در مرحله بعد ممکن است با توجه به آپدیت‌های جدید اینستاگرام نیاز باشد یکبار دیگر با شرایط اینستاگرام موافقت نمایید. با انجام درست این مراحل اکانت اینستاگرام شما برگردانده می‌شود و شما قادر خواهید بود دوباره به تمامی داده‌هایتان دسترسی پیدا کنید. اما درنظر داشته باشید برای اینکه بتوانید اکانت خود را مجدد فعال کنید باید حداقل یک هفته از زمان دی اکتیو شدن آن گذشته باشد.

اگر با انجام مراحل فوق باز هم پیج شما به حالت عادی برنگشت می‌توانید از مشاوره افراد خبره در این زمینه که سال‌هاست ادمین اینستاگرام هستند و تجربه برخورد با مشکلاتی از این دست را دارند استفاده نمایید.

دلایل تعلیق شدن حساب کاربری اینستاگرام

دلایل تعلیق شدن حساب کاربری اینستاگرام

گاهی اوقات شما با میل و اراده شخصی خود حساب اینستاگرام تان را دی اکتیو نمی‌کنید اما با تعلیق شدن اکانت خود روبه رو می‌شوید، در چنین حالتی باز هم به آموزش برگرداندن پیج دی اکتیو نیاز پیدا خواهید کرد. نکته مهم در این میان این است که بدانید اینستاگرام با چه دلایلی اقدام به تعلیق حساب کاربری شما می‌کند. در ادامه به ذکر این دلایل از نقطه نظر متخصصان آژانس دیجیتال مارکتینگ مای کاستومر می‌پردازیم.

  • دلیل اول

اگر در طول یک بازه زمانی کوتاه، بیش از حد مشخصی افراد را فالو و آنفالو کنید و به تعداد زیادی کاربر پیام در دایرکت ارسال کنید در این صورت پیج شما بسته خواهد شد. پس سعی کنید افراد را بر اساس الگوریتم‌های اینستاگرام فالو یا آنفالو کنید تا مشکلی برایتان بوجود نیاید.

  • دلیل دوم

 ارسال کامنت‌های بیش از حد و پشت سرهم نیز باعث بسته شدن دسترسی شما می‌شود. اگر در طی یک روز تعداد زیادی کامنت ارسال کنید قطعا حساب شما بسته می‌شود.

  • دلیل سوم

استفاده از ربات‌های اینستاگرام نیز دلیل دیگری برای غیر فعال شدن پیج اینستاگرام شما است.

  • دلیل چهارم

رعایت نکردن قانون کپی رایت در پیج‌های فروش شما نیز ممکن است حساب شما را تعلیق کند.

  • دلیل پنجم

استفاده از محتواهای دارای خشونت رفتاری نیز قطعا باعث مسدود شدن پیج شما می‌شود.

مراحل برگرداندن پیج دی اکتیو

این‌ها بخشی از دلایلی است که ممکن است اینستاگرام حساب شما را به علت رعایت نکردن آنها غیرفعال کند در این صورت جهت برگرداندن پیج دی اکتیو خود باید به روش زیر عمل کنید.

  • ابتدا باید از تعلیق پیج خود اطمینان حاصل کنید، در این صورت هنگام ورود به حساب کاربری خود این پیغام را دریافت می‌کنید. your account has been disabled

مرحله ۱

  • حال برای بازگرداندن پیج دی اکتیو شده خود باید وارد سایت پشتیبانی اینستاگرام شوید و اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید.

مرحله ۲

  • در اولین کادر خالی (Full name) باید نام کامل خودتان را به همان صورتی که در اینستاگرام‌تان نمایش داده می‌شود وارد نمایید.

مرحله ۳

  • در کادر خالی بعدی (your Instagram Username) نام کاربری اینستاگرام‌تان را وارد کنید.

مرحله ۴

  • در کادر سوم (Email address) آدرس ایمیلی که به حساب اینستاگرام‌تان مرتبط است را وارد نمایید.

مرحله ۵

  • در کادر (your mobile number) نیز همان شماره‌ای که اکانت اینستاگرام خود را با آن ساخته‌اید وارد می‌نمایید.

مرحله ۶

  • در آخرین کادر توضیحات و درخواست خود را بنویسید و اینکه به چه دلیل اعتقاد دارید که اکانت شما به اشتباه حذف شده است.

مرحله ۷

می توانید متنی به این صورت بنویسید:

Hello”

My Insta page has been closed by mistake. I have not posted any content that violates Instagram’s rules and guidelines

“.Thank you

در انتها send کرده و پیام خود را برای اینستاگرام ارسال می‌کنید. و منتظر پاسخ اینستاگرام می‌مانید، در این حالت ممکن است اینستاگرام پیج دی اکتیو شما را مجدد فعال نماید و یا اینکه دلیل تعلیق شدن پیجتان را به شما خواهد گفت. به همین دلیل توصیه می‌شود برای داشتن پیجی باکیفیت و امن، با استخدام تیم دیجیتال مارکتینگ در شرکت ها  و یا گذراندن دوره‌های تخصصی مدیریت اینستاگرام دچار مشکلات این‌چنینی نشوید.

 

سخن پایانی

با توجه به اینکه اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین رسانه‌های اجتماعی جهان محسوب می‌شود حذف و تعلیق حساب کاربری به دلیل جدا شدن از جامعه دوستی شکل گرفته در این پلتفرم و همچنین احتمال از بین رفتن عکس و ویدیوهای متعدد برای بسیاری از کاربران آن ناراحت کننده است. به همین دلیل همیشه سعی بر این داشته باشید که با استخدام تیم دیجیتال مارکتینگ در شرکت ها در نحوه استفاده صحیح از این فضا دقت کنید تا دچار مشکلات این‌چنینی نشوید.

در این مطلب سعی کردیم تا با کمک تصاویر به صورت مرحله به مرحله شما را با نحوه برگرداندن پیج دی اکتیو شده آشنا کنیم. اگر در زمینه مدیریت اینستاگرام سوالی دارید یا نیازمند کسب اطلاعات بیشتر هستید، کارشناسان ما در آژانش مای کاستومر نیز پاسخگوی سوالات شما هستند. ضمنا برای مشاهده نمونه کار تولید محتوای اینستاگرام توسط تیم مای کاستومر نیز کافی است از طریق بخش نمونه کارهای همین وب سایت اقدام نمایید.

سوالات متداول
آیا برگرداندن پیج دی اکتیو شده اینستاگرام ممکن است؟

بله. اینستاگرام این قابلیت را برای شما فراهم می‌کند که در صورت تمایل اکانت خود را مجدد راه اندازی کنید.

آیا کامنت گذاشتن زیاد از حد، موجب تعلیق حساب اینستاگرام می‌شود؟

 بله! ارسال کامنت‌های بیش از حد و پشت سرهم باعث بسته شدن دسترسی شما می‌شود.

آیا فالو و آنفالو بیش از حد، موجب تعلیق حساب اینستاگرام می شود؟

اگر در طول یک بازه زمانی کوتاه، بیش از حد مشخصی افراد را فالو و آنفالو کنید و به تعداد زیادی کاربر پیام در دایرکت ارسال کنید در این صورت پیج شما بسته خواهد شد.

مقالات پیشنهادی
star-rate
در کمترین زمان، پاسخگوی سوالات و نظرات شما هستیم
اولین امتیاز رو ثبت کنید
دیدگاه کاربران

6 پاسخ

    1. دی اکتیو با دیلیت اکانت فرق داره دوست عزیز. در صورت دی اکتیو، مجدد می‌تونید بعد از ۲۴ ساعت اکانتتون رو فعال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *