myc-logo1

تبلیغات جستجوی پولی چیست و چگونه کار میکند؟

تبلیغات جستجوی پولی چیست و چگونه کار میکند؟
تبلیغات جستجوی پولی
برای دیدن فهرست مطالب کلیک کنید
اولین امتیاز رو ثبت کنید

تبلیغات جستجوی پولی Paid search advertising و تبلیغات شبکه‌های مجازی باعث می‌شوند شبکه بازاریابی شما بهبود یابد و مشتریان شما روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند. بازاریابی اینترنتی به شما کمک می‌کند اطلاعات بیشتری در مورد برند خودتان کسب کنید در نتیجه برند شما معروف شده و بیشتر در معرض دید قرار می‌گیرید. با ما همراه باشید تا با تبلیغات جستجوی پولی بیشتر آشنا شوید.

تبلیغات جستجوی پولی چیست؟

تبلیغات جستجوی پولی یکی از بهترین روش‌ها برای تبلیغات کسب‌وکار در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است. پیشنهاد قیمت برای کلیک‌های احتمالی روی آگهی شما در یک مزایده را تبلیغات جستجوی پولی می‌گویند. این نوع تبلیغات بر عکس تبلیغات سنتی از روی مزایده و حراج انجام می‌گیرد. شخص آگهی‌دهنده فقط با یکبار کلیک کردن روی آگهی هزینه می‌دهد نه هربار که کلیک کند و آگهی نمایش داده می شود. به همین دلیل خرده فروش های سنتی نحوه تبلیغات خود را تغییر داده و به سمت تبلیغات جستجوی پولی سوق داده شدند.

تبلیغات پولی چگونه در دستیابی به اهداف فروش اینترنتی کمک می‌کنند؟

تبلیغات جستجوی پولی از طریق شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب به شما در دستیابی به اهداف فروش اینترنتی کمک می‌کنند. امروزه شبکه اجتماعی اینستاگرام پرطرف‌دارترین شبکه در فضای مجازی است. همه‌روزه تمامی افراد در سنین مختلف در این شبکه به دنبال خرید اینترنتی هستند. شما می‌توانید در صفحات اینستاگرام آگهی‌های خود را پست کنید و با فالوران خود در اشتراک بگذارید. در حال حاضر 60 درصد از مردم محصولات خود را از طریق اینستاگرام خرید می‌کنند.

حوزه‌های اصلی برای بهبود نتایج جستجوی پولی

3 حوزه اصلی جهت بهبود نتایج جستجوی پولی وجود دارد که در زیر به تفسیر شرح داده خواهد شد.

1. بررسی روش‌های تبلیغات جستجوی پولی در مقایسه با جستجوی ارگانیک

گرچه روش‌های جستجوی پولی با روش‌های ارگانیک با هم در ارتباط با هم نیستند، تیم PPC (اصطلاحی که به‌جای جستجوی پولی می‌توان از آن استفاده کرد) قیمت‌ها و برندها را بر اساس شرایط و عملکرد برند مشخص می‌کنند تا نرخ تبدیل سایت‌ها بالا برود. روش‌های جستجوی پولی در کنار روش‌های جستجوی ارگانیک می‌تواند جزئیات بیشتر در این زمینه مانند استفاده از کمپین‌های تبلیغاتی برند کشف کنند. اجرا یا عدم اجرای تبلیغات پولی باید تمامی اطلاعات درآمدها و هزینه‌های مربوط به جستجوی پولی و جستجوی ارگانیک را به‌صورت تیمی در نظر بگیرند.

2. بررسی مدل‌های تخصیص بودجه

تخصیص بودجه و منابع بازاریابی اینترنتی برای کاربران بسیار پیچیده است. مدل‌های تخصیص یا تک ارتباطی هستند و یا چند ارتباطی. در مدل یک ارتباطی مشتری فقط از یک راه می‌تواند به محصول هدف برسد ولی در چند ارتباطی از چندین راه می‌تواند به محصول هدف برسد. مدل تخصیص یک ارتباطی شامل روش ارتباطی اولیه و روش ارتباطی نهایی است. این مدل‌ها برای تأثیر در رشد فروش و یا کلیک نهایی بسیار مفید هستند. اما روش کلیک نهایی موضوعات را نادیده می‌گیرد به همین دلیل گوگل به این روش توجه چندانی ندارد. روش‌های چند ارتباطی دیدگاه‌های بیشتری فراهم می‌کنند. انتخاب مدل مناسب منجر به فروش بیشتر و در نهایت افزایش بودجه بیشتر می‌شود.

3. ارزیابی مقیاس‌پذیری حساب‌های تبلیغات جستجوی پولی

بازاریابی در اصل روی فروش تأثیر متقابل دارد یعنی هرچقدر بازاریابی بیشتر باشد افزایش فروش هم بیشتر خواهد بود. این تأثیر متقابل به‌صورت مداوم است. اگر معیارهای تجاری نهایی از تیم جستجو خارج شوند آنها دیگر نمی‌توانند وظایفشان را تکمیل کنند. ظرفیت هزینه مؤثر (بودجه‌ای که یک حساب یا مجموعه‌ای از کلمات کلیدی با درنظرگرفتن یک هدف مشخص هزینه می‌کنند) در برنامه‌های تیم جستجو نقش مهمی ایفا می‌کند. برنامه‌های تبلیغاتی نیز می‌تواند در کانال‌ها باعث شخصی‌سازی شوند. گروه‌های تبلیغاتی، کمپین‌ها و کانال‌ها همه باید یک ساختار مشخص داشته باشند که از بودجه، اهداف و مقیاس‌های معین شده حمایت کنند.

تبلیغات جستجوی پولی

راه‌اندازی کمپین برای تبلیغات جستجوی پولی

راه‌اندازی کمپین جهت تبلیغات جستجوی پولی کار بسیار ساده‌ای است و راهی برای ورود راحت به دیجیتال مارکتینگ است. کمپین تنظیمات کلی بودجه را تعریف کرده و مکان برای تبلیغات را مشخص می‌کند. یک کمپین بایستی تعداد زیادی گروه تبلیغاتی داشته باشد. هر گروه تبلیغاتی بایستی شامل کلمات کلیدی، عبارت مشابه و محصولات مشابه باشد. کمپین‌ها در شبکه‌های مجازی راه‌اندازی می‌شوند. برای مثال کمپین در فیس‌بوک، کمپین در اینستاگرام و تلگرام و شبکه‌های دیگر.

جستجوی پولی پیشرفته

جستجوی پولی پیشرفته شامل مراحل زیر است:
• زمان‌بندی تبلیغ
زمان‌بندی تبلیغ به شما این امکان را می‌دهد که روزهایی از هفته را که می‌خواهید تبلیغ کنید، کار را کنترل کرده و حداکثر سطح پیشنهاد را تنظیم کنید.
• تماس با کلیک
شماره تماس خود را به اگهی تان اضافه کنید.
• افزونه‌های سایت لینک
لینک‌های جایگزین را در آگهی خود ارائه می‌دهید.
• افزودن موقعیت مکانی
موقعیت مکانی خود را به آگهی اضافه می‌کنید.

اهداف کمپین‌ها از تبلیغات جستجوی پولی

برخی از اهداف کمپین‌ها عبارت‌اند از:
• حجم کلیک‌ها
• اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی
• لایک‌های داده شده به صفحات اجتماعی
• بازدیدهای ویدئو
• CPC( هزینه به‌ازای هر کلیک)
• موفقیت کمپین‌های معرفی برند
• یافتن مخاطبان در کانال‌های موردنظر

آژانس دیجیتال مارکتینگ

فضای مجازی و شبکه‌های اینترنتی بایستی از مهارت کافی، تجربه و سابقه کاری و شناخت در زمینه تبلیغات جستجوی پولی و بازاریابی (مارکتینگ) اطلاعات کافی داشته باشند. آژانس دیجیتال مارکتینگ مجموعه‌ای بسیار گسترده است که به افرادی که قصد راه‌اندازی کسب‌وکار دارند و همچنین شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک می‌کند تا با تبلیغات گسترده روند فروش برند آن‌ها را تغییر دهند. با استفاده از این آژانس از آینده کسب‌وکار خود مطمئن می‌شوید. استراتژی ورود به بازار را به شما یاد می‌دهد که چگونه یک کسب‌وکار پرسود راه‌اندازی کنید.

خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ
• طراحی فروشگاه‌های اینترنتی
• تبلیغات اینستاگرامی
• مشاوره دیجیتال مارکتینگ
• مدیریت اینستاگرام
• بهینه‌سازی و سئو
• تولید محتوای ویدئویی

سخن پایانی

فعالیت آنلاین در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نیاز به تبلیغات جستجوی پولی دارد. اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان رونق پیدا کند روش تبلیغات ارگانیک را کنار گذاشته و با تبلیغات جستجوی پولی درآمدتان را افزایش دهید. برای موفقیت از طریق جستجوی گوگل بیشتر دیده می‌شوید.

star-rate
در کمترین زمان، پاسخگوی سوالات و نظرات شما هستیم
اولین امتیاز رو ثبت کنید
دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *