myc-logo1

استراتژی تبلیغات کلیکی

استراتژی تبلیغات کلیکی
استراتژی تبلیغات کلیکی
برای دیدن فهرست مطالب کلیک کنید
اولین امتیاز رو ثبت کنید

به دلیل بالا رفتن میزان رقابت در همه‌ی راهبردها بهتر است که از استراتژی تبلیغات کلیکی Click advertising strategy استفاده کنید. با استفاده از این تکنیک می‌توان مناسب‌ترین قیمت گذاری را برای تبلیغ در گوگل انجام داد و شاهد خطایی کمتر و تاثیر بیشتر آن در افزایش رتبه سایت در گوگل و همین‌طور بازدید سایت باشید. در این مطلب درمورد استراتژی تبلیغات کلیکی صحبت کرده‌ایم، برای آشنایی بیشتر می‌توانید مقاله زیر را مطالعه بفرمایید. تا انتهای مقاله با آژانس دیجیتال مارکتینگ مای کاستومر همراه باشید.

استفاده کردن از رسانه‌های مختلف برای تبلیغات

از آنجایی که فضای اینترنت هر روز در حال پیشرفت است و همین‌طور افراد بسیار زیادی در این فضای مجازی فعالیت دارند؛ بنابراین نیاز به یک استراتژی دارید که بتوانید به تولید محتوای متنی و افزایش رتبه سایت در گوگل کمک کنید. لذا برای این کار نیاز است که این‌ بار علاوه بر گوگل به شبکه‌های اجتماعی مختلف نیز نگاه کنید و بر اساس آن به کسب‌وکارتان کمک کنید.

استراتژی تبلیغات کلیکی چیست؟

استراتژی تبلیغات کلیکی چیست؟

پرداخت در قبال کلیک یا همان تبلیغات کلیکی، یک مدل از تبلیغات اینترنتی است. هزینه این نوع تبلیغات بر اساس تعداد کلیک محاسبه می‌شود. هزینه‌ای که این تبلیغات برای شما دربر دارد برابر است با تعداد کلیک مدنظرتان ضرب در قیمت هر کلیک است. استراتژی تبلیغات کلیکی اغلب در موتورهای جست‌وجو گوگل و بینگ اجرا می‌شوند. مدیران سایت می‌توانند در ازای پرداخت هزینه رتبه‌های گوگل را بخرند و به دلیل اینکه مدیر سایت باید برای هر کلیک مبلغ خاصی بپردازد به این نوع تبلیغات کلیکی می‌گویند.

هزینه تبلیغات کلیکی متفاوت است و بر اساس عامل‌های مختلفی مثل میزان رقابت بر سر کلمه کلیدی و میزان دریافت کلیک در نتایج جست‌وجو هنگام نمایش متغیر است. به دلیل تحریم‌هایی که در کشور ما وجود دارد تبلیغات گوگلی در دسترس نیست اگر شما بخواهید از این تبلیغات استفاده کنید باید از طریق پارتنرهای گوگل در سایر کشورها اقدام به خرید تبلیغات کلیکی گوگل کرده و در این صورت امکان تعیین موقعیت شرکت در ایران برای شما مهیا می‌شود.

در مقایسه سئو و استراتژی تبلیغات کلیکی باید بگویم اغلب شرکت‌های بزرگ از هر دوی این امکانات برای اعتبار بخشیدن به شرکت خود استفاده می‌کنند. با توجه به کلمه کلیدی که انتخاب می‌کنید هزینه تبلیغات می‌تواند کمتر یا بیشتر از سئو سایت برای آن کلمه حساب شود. استراتژی تبلیغات کلیکی از یک پنل مدیریتی و تنظیمات تشکیل شده است که کاربر می‌تواند طبق ساعت مدت زمان را برای نمایش تبلیغ استفاده کند و از این طریق به افزایش رتبه سایت در گوگل هم کمک می شود.

متن آگهی در تبلیغات کلیکی

اگر سرمایه گذاری ارزشمند و مهم روی کلمات کلیدی داشته باشید، تبلیغ شما در معرض دید افراد مناسب قرار می‌گیرد. محتوای خوبی برای آگهی تبلیغاتی استفاده کنید این کار سبب می‌شود افراد بسیار زیادی روی تبلیغات شما کلیک کنند. دقیقاً مثل کلمات کلیدی، تبلیغتان باید برای رفع نیاز جستجوگر نمایش داده شود. همیشه مطمئن شوید کلمات مورد استفاده در تبلیغتان، کاملاً به چشم می‌آیند و تبلیغات از عنوان، آدرس و توضیح کوتاه تشکیل شده‌اند که هر کدام از این موارد دارای تعداد کاراکتر محدود و مشخصی هستند.

بهترین اقداماتی که برای صفحات فرود یا لندینگ پیج در طراحی استراتژی تبلیغات کلیکی می‌توان انجام داد عناصر در تبلیغات کلیکی همان صفحه‌ای است که مشتریان را پس از کلیک کردن روی متن آگهی تبلیغاتی، به آن صفحه هدایت می‌کنید. صفحه مورد نظر باید هدفمند باشد و با تبلیغ شما ارتباط داشته باشد لذا سعی کنید هر چیزی را وعده داده‌اید در صفحه رعایت شود. اما هدف از انجام این کارها چیست؟ هدف صفحه فرود شما تبدیل بازدید کننده مشتری است. زمانی که لندینگ پیج شما باز دهی بالایی پیدا کند امتیاز کیفیت سایت‌تان بالا می‌رود و جایگاه تبلیغات شما به مرور زمان بهتر می‌شود.

انواع کلمات کلیدی

انواع کلمات کلیدی

شما حتماً باید یک لیست از کلمات کلیدی منفی به گوگل بدهید و با انجام این کار به گوگل می‌گویید برای چه کلماتی نمی‌خواهید گوگل رتبه‌بندی انجام دهید؛ همچنین این کلمات، به اندازه خود کلمات کلیدی اهمیت دارند. ممکن است تعدادی کلمه را از قبل بدانید، اما احتمالاً کلمات کلیدی مورد نظرتان را با توجه به کلماتی که در کمپین شما عملکرد خوبی ندارند، تعیین خواهید کرد.

سایت‌های شبکه اجتماعی نوعی از تبلیغات کلیکی را ارائه می‌کنند که شبیه به تبلیغات موتورهای جست‌وجو کار می‌کند، بدین صورت که خودتان می‌توانید بودجه‌ و پیشنهادی را برای جایگاه تبلیغات تعیین کنید.

تنها تفاوتی که در این مدل تبلیغات وجود دارد را اینگونه میتوان بیان کرد: تبلیغات شبکه‌های اجتماعی می‌تواند مستقیماً در فیدهای خبری در اکثر برنامه‌ها نمایش داده شود و از این طریق، اثربخشی مسدودکننده‌های تبلیغات کمتر شود.

انواع روش‌های استراتژی تبلیغات کلیکی

در ادامه چندین روش برای تبلیغات کلیکی برای شما شرح خواهیم داد.

استفاده درست از روش های تبدیل کاربر به مشتری

به طور کلی زمانی که از این استراتژی استفاده می‌کنید، باید برای هر یک از این انواع کاربران ایده‌ای داشته باشید تا آنها را به مشتری واقعی تبدیل کنید. باید در همه‌ی صفحات سایت‌تان از روش‌های call to action استفاده کنید. به کار بردن این گزینه‌ها باعث بالا بردن نرخ تبدیل تبلیغ و بهبود صفحه فرود سایت می‌شود.

استفاده از ابزار اتوماسیون‌سازی

استفاده از ابزار اتوماسیون‌سازی

ابزارهای گوگل هر روز برای بهتر جواب دادن به نیاز‌های مشتری در حال توسعه هستند. به همین خاطر استفاده از ابزاری مانند هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ می‌تواند باعث کارکرد بهتر استراتژی تبلیغات سایت‌تان شود. بنابراین تا جایی که امکان دارد از این ابزار اتوماسیون سازی جهت افزایش تاثیر تبلیغتتان استفاده نمایید.

در این مطلب از مقاله آژانس دیجیتال مارکتینگ مای کاستومر اطلاعات کاملی درباره استراتژی تبلیغات کلیکی به شما داده شده است. شما از استراتژی تبلیغات کلیکی استفاده می‌کنید؟ سوال‌ها و تجربه‌هایتان را برای ما در قسمت نظرات بنویسید و در صورت تمایل این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

star-rate
در کمترین زمان، پاسخگوی سوالات و نظرات شما هستیم
اولین امتیاز رو ثبت کنید
دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *