myc-logo1

سئو سایت املاک به چه صورت است؟ منبع درآمد برای شغل املاک

سئو سایت املاک به چه صورت است؟ منبع درآمد برای شغل املاک
سئو سایت املاک به چه صورت است؟
برای دیدن فهرست مطالب کلیک کنید
اولین امتیاز رو ثبت کنید

شما هم به خوبی می‌دانید که امروزه یکی از مشاغل پول‌ساز در جامعه ما، مشاوره املاک است. این حرفه مدتی است که به صورت آنلاین و با سئو سایت املاک (Real estate site SEO) ، انتشار آگهی و فایل‌سازی‌های اینترنتی انجام می‌شود، بدین ترتیب می‌توانید با کمترین هزینه، بیشترین بهره‌وری را داشته باشید. در این مقاله از مای کاستومر قصد داریم تا شما را با صفر تا صد سئو سایت‌ املاک آشنا کنیم.

در واقع از حدود سال ۱۳۹۴ به بعد فعالیت در فضای مجازی روی آورد و در میان مردم نیز محبوبیت پیدا کرد، طراحی و سئو سایت املاک بود. از آنجایی که املاکی مانند آپارتمان، مغازه و ویلا در سال‌های اخیر سوددهی بسیار بالایی داشته است، بسیاری از فعالان این حوزه تصمیم گرفتند تا در فضای مجازی و آنلاین، کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کرده و به درآمد بالایی برسند.

سئو وب‌سایت املاک چیست؟ (What is real estate website SEO)

سئو وب‌سایت املاک چیست؟

کسانی که به دنبال خرید، فروش یا اجاره ملکی هستند به سراغ موتورهای جستجو می‌روند و با جستجوی عباراتی مانند رهن و اجاره خانه در منطقه X، خرید ویلا در شهر Y به دنبال پاسخ سؤالات خود و موارد ایده‌آل می‌گردند، موتورهای جستجو مانند گول نیز نتایجی را برای این افراد نشان می‌دهد.

نتایجی که به این متقاضیان نمایش داده می‌شود به ترتیب کیفیت مرتب شده‌اند. آیا می‌دانید منظور از کیفیت سایت‌ها چیست؟ در واقع موتورهای جستجو دارای استانداردهایی هستند که سایت‌های مختلف را بر اساس آن رتبه‌بندی می‌کنند. سئو  سایت املاک می‌تواند داده‌ها و اطلاعات شما را با این الگوریتم‌ها و استانداردها سازگار کند. با این کار وب‌سایت شما مورد تأیید جستجو قرار می‌گیرد و در صفحه اول یا رتبه‌های برتر نمایش داده می‌شود.

چرا سئو سایت املاک ضرورت دارد؟

برای پاسخ به این سؤال باید به نتیجه یک آمار دقیق اشاره کنیم، تحقیقات نشان داده است که بیشتر از 71 درصد از کاربران فقط بر روی سایت‌های صفحه اول کلیک کرده و سراغ صفحه دوم نتایج نمی‌روند. یعنی اگر بر روی سئو سایت شما کار نشود تا به صفحه اول ارتقا پیدا کند، احتمال جذب کاربران ۷۱ درصد کاهش پیدا می‌کند. بنابراین اگر بودجه‌ای برای سئو سایت خود در نظر بگیرید پی از مدت زمانی کوتاه می‌توانید ترافیک بسیار بالایی را به طور ماهانه جذب کنید.

البته رسیدن به صفحه اول موتورهای جستجو  مخصوصاً برای سایت‌های تازه تأسیس یا سایت‌هایی که قبلاً به خوبی سئو نشده‌اند، کار راحتی نیست اما غیرممکن نیز نیست! این را به یاد داشته باشید که تمام سایت‌هایی که در صفحه اول یا بین ۴ سایت اول قرار دارند، روزی مانند شما یک سایت سئو نشده یا نوپا بوده‌اند.

در سئو سایت املاک چه خدماتی ارائه می‌ گردد؟

برای افزایش فروش محصولات یا خدمات خود، مشتریان بیشتری باید وارد سایت شما شوند. به این ترتیب خدماتی مانند موارد زیر برای سئو سایت املاک ارائه می شود: بهینه سازی تمامی صفحات سایت، تولید محتوای انحصاری و با کیفیت، افزایش رتبه کلمات کلیدی، پیاده سازی حرفه ای لینک سازی، استراتژی کلمات کلیدی منجر به فروش، مشاوره سئو سایت و تجزیه و تحلیل رقبای شما

قیمت خدمات ارائه شده برای سئو سایت املاک چقدر است؟

در ابتدا باید بدانید که قیمت خدمات سئو، یک سرمایه گذاری بلندمدت است که نرخ بازگشت سرمایه آن بسیار بالا می‌باشد. درواقع با هزینه سئو سایت املاک، سرمایه خود را چند برابر می‌کنید. همچنین برای به صرفه بودن قیمت خدمات سئو، دو پکیج کامل در نظر گرفته که میتوانید برای اطلاع از آن و مشاوره رایگان با ما در مای کاستومر تماس بگیرید.

با سئو سایت املاک نه تنها می‌توانید تعامل خود را با مشتریان بالقوه‌ افزایش دهید بلکه سطح درآمد شما نیز به طور چشمگیری بالا می‌رود. زمانی متوجه اهمیت این فعالیت می‌شوید که بدانید امروزه حدود 44 درصد از کسانی که به دنبال خرید با فروش ملکی هستند ابتدا درخواست خود را در موتورهای جستجو وارد می‌کنند. پس مطمئن باشید که در دنیای مشاوره املاک کسی برنده خواهد شد که در صفحات گوگل رتبه داشته باشد و نام او در صفحه اول جستجو نمایش داده شود. مای کاستومر در این زمینه نیز در کنار مشتریان خود است و به آن‌ها کمک می‌کند تا به اهداف خود برسند.

سئو سایت املاک یا تبلیغات پولی؟

سئو سایت املاک یا تبلیغات پولی؟

در بسیاری از روش‌هایی که برای تبلیغ یک سایت املاک وجود دارد باید هزینه‌ای را به یک آژانس تبلیغاتی و سایت پرداخت کنید تا مدت بسیار محدودی برای شما تبلیغات کنند. یکی از معایبی این روش تبلیغی این است که زمان محدودی دارد و پس از تمام شدن مدت قرارداد، تبلیغات شما هم به پایان می‌رسند. دومین عیب این روش این است که نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری فقط 2.47 درصد است که نتیجه مطلوبی نیست.

در نقطه مقابل سئو یکی از روش‌های تبلیغاتی دائمی برای شما است که مزایای زیادی برای شما دارد. این تبلیغ همیشگی نیاز به رسیدگی و نظارت دائم دارد. مطالعات و ارزیابی جامعه هدف نشان داده است که بازدهی سئو سایت املاک 70 درصد بیشتر از روش‌های تبلیغاتی پولی است.

چگونه سئو سایت املاک بر درآمد یک مشاور املاک تأثیر می‌گذارد؟

چگونه سئو سایت املاک بر درآمد یک مشاور املاک تأثیر می‌گذارد؟

از آنجا امروزه اکثر افراد برای انجام کارهای خود از فضای وسیع و گسترده اینترنت استفاده می‌کنند، می‌توان گفت که تنها مشاغلی موفق هستند و به خوبی پول‌سازی می‌کنند که حرفه خود را به صورت آنلاین نیز به مشتریان معرفی کنند.

به طور مثال کسانی که به دنبال خریدوفروش یا اجازه خانه‌ای هستند، وارد یکی از موتورهای جستجو می‌شوند و عبارات کلیدی نظیر “رهن کامل خانه در محله … ” یا “خرید مسکن در منطقه … ” را جستجو خواهند کرد. در نتیجه بر اساس الگوریتم‌های موتورهای جستجو نتایجی به آ‌نها نمایش داده می‌شود.

اگر شما هم در حوزه مسکن فعالیت می‌کنید با سئو سایت املاک خود می‌توانید رتبه خود را در سایت گوگل افزایش داده و به صفحه اول نتایج راه پیدا کنید. شانس به دست آوردن یک معامله وقتی جزو سایت‌های اول هستید تا صد‌ها برابر افزایش پیدا می‌کند و به خوبی بر درآمد شما تأثیر می‌گذارد.

از صفر تا صد سئو سایتهای املاک

پیشنهاد می‌کنیم برای سئو بهینه سایت املاک خود با یک مشاوره سئو مشورت کنید یا تمام مراحل سئو سایت املاک را که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد به کارشناسان ما در مای کاستومر بسپارید:

ساختار سایت، ستون اصلی سئو است!

ساختار هر سایتی همانند ستون مستحکمی است که سئو آن را به سمت برترین رتبه‌های گوگل می‌برد. در صورتی که ساختار بهینه‌ای برای سایت خود نداشته باشید هیچ استراتژی منجر به موفقیت شما نخواهد شد. برای این کار باید با نقاط ضعف و قدرت خود به خوبی آشنا باشید و در جهت رفع نقایص، اصلاحات لازم را انجام دهیم.

کلمات کلیدی را دست کم نگیرید!

یکی از ارکان موفقیت در سئو سایت املاک انتخاب کلمات کلیدی مناسب است. اگر کلمه کلیدی مناسبی را انتخاب کنیم، ترافیک سایت ما بالا می‌رود. در طرف مقابل می‌توان گفت کلمات کلیدی ضعیف، بهترین محتوا را به نابودی می‌کشاند و ثمره‌ای برای افزایش رتبه سایت در گوگل نخواهد داشت.

در قدم اول یک سئوکار حرفه‌ای، خود را به جای مشتری می‌گذارد و عباراتی را به عنوان کلمه کلیدی استفاده می‌کند که کاربران از آن‌ها برای جستجو اینترنتی استفاده می‌کنند. در مرحله بعد نیز این کلمه کلیدی را به خوبی در صفحات مختلف سایت پخش می‌کند تا بر اساس Keyword Targeting به بهترین نتیجه ممکن برسد.

لندینگ لوکیشنی راز موفقیت در حوزه املاک

لندینگ لوکیشنی به معنی بهینه‌سازی سایت برای یک ناحیه جغرافیایی خاص است که در واقع می‌توان گفت کلید موفقیت در سئو سایت املاک است. در این قسمت باید به کاربران یک شهر، محله یا منطقه نتایج ویژه و خاصی را نمایش داد و مستقیماً مشتری را به فایلی به دنبال آن است، متصل کرد!

لندینگ لوکیشنی یک شمشیر دو لبه است به همان اندازه که می‌تواند نرخ تبدیل را افزایش دهد، ممکن است باعث نابودی سایت شما نیز بشود. تمام این مسائل به صداقت یا عدم صداقت شما بستگی دارد. اگر مشتری به دنبال ملکی در منطقه x است به هیچ عنوان آن را به ملک منطقه y رجوع ندهید!

به علاوه با ساخت یک حساب کاربری در سرویس محبوب «Google My Business» نیز می‌توانید سایت خود را برای کاربران یک ناحیه یا منطقه خاص بهینه کنید. به خصوص اگر مکانی تجاری برای ارائه خدمات املاک خود در سطح شهر داشته باشید، ایجاد یک حساب کاربری در این ابزار معتبر شما را به کاربران بسیاری در همان منطقه متصل خواهد کرد. وارد کردن آدرس واحد تجاری خود در گوگل‌مپ نیز توسط همین ابزار انجام می‌شود. همچنین استفاده از موشن گرافیک می تواند نتایج خوبی در بر داشته باشد.

ارتقای سرعت سایت را فراموش نکنید

ارتقای سرعت سایت را فراموش نکنید

آیا می‌دانید سرعت بارگذاری قابل‌قبول برای صفحات سایت، زیر ۴ ثانیه است؟ تحقیقات نشان می‌دهد که سایت‌هایی که حداکثر تا ۶ ثانیه بارگذاری نمی‌شوند، تعداد زیادی از کاربران را از دست می‌دهند. این امر در سئو سایت املاک اهمیت بیشتری دارد زیرا مشتریان می‌خواهند چند صفحه و سایت را در کنار یکدیگر بررسی کنند. در صورت که سرعت سایت خود را ارتقا ندهید در این رقابت بازنده خواهید بود.

البته پارامتر سرعت سایت نه تنها برای کاربران بلکه برای موتورهای جستجو نیز اهمیت زیادی دارد، این موتورها به طور مداوم سرعت بارگذاری سایت‌ها را ارزیابی می‌کنند و سپس سایت‌های سریع‌تر را در رتبه‌های بالاتری از نتایج جستجو قرار می‌دهند. البته شما برای ارتقای سرعت سایت خود به یک مشاوره سئو حرفه‌ای و قدرتمند نیاز دارید.

تولید محتوا متنی در کنار انتشار آگهی

تولید محتوا متنی در کنار انتشار آگهی در سایت املاک

درست است که محتوای اصلی در سئو سایت املاک، انتشار آگهی است اما شما می‌توانید با تولید محتوای متنی در مورد مناطق مختلف، ملاک‌هایی که در انتخاب ملک اهمیت دارند، نحوه تنظیم یک قرارداد ملکی ایده‌آل و بسیاری از موارد آموزشی دیگر خود را یک سروگردن بالاتر از رقبا قرار دهید.

یکی از بهترین راهکارهای افزایش رتبه سایت در گوگل راه‌اندازی بخش مجله یا بلاگ است که در آن مقالاتی پیرامون موضوعات پرتقاضا در حوزه مسکن منتشر شود. معمولاً کاربرانی که به نتیجه دلخواه خود در جستجوی مطالب مربوطه می‌رسند به سرعت به مشتری تبدیل خواهند شد زیرا یک سئوکار قدرتمند به خوبی از لینک‌سازی در این مقالات استفاده می‌کند.

لینک‌سازی، تبلیغ بدون هزینه اضافی!

لینک‌سازی، تبلیغ بدون هزینه اضافی!

همان‌طور که در قسمت قبل به آن اشاره شد با استفاده از لینک‌سازی می‌توان نرخ تبدیل سایت را افزایش داد. در واقع لینک‌ها، صفحات مختلف وب را به هم مرتبط می‌کنند. در سئو سایت املاک با دو نوع لینک‌سازی داخلی و خارجی سروکار داریم.

لینک‌سازی می‌تواند حکم راهنمایی برای کاربران داشته و یک نقشه راه مناسب به او ارائه دهد. این نقشه راه به ربات‌های موتورهای جستجو در فرایند ایندکس کردن سایت شما نیز کمک‌های فراوانی می‌کند. با استفاده از لینک‌سازی، رتبه‌بندی سایت شما در موتوری مانند گوگل با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

بک لینک خوب است یا نه؟

بک لینک‌ها همان لینک‌هایی هستند که کاربران سایت‌های دیگر را به شما ارجاع می‌دهد. در واقع گوگل بک لینک را به منزله اعتبار شما در میان سایت‌های دیگر در نظر می‌گیرد و آن را در رتبه‌بندی سایت شما لحاظ می‌کند.

برای ساخت بک لینک در سئو سایت املاک می‌توان به دو روش زیر عمل کرد:

  • انتشار محتواهایی با کیفیت بالا برای ترغیب سایت‌های دیگر به لینک دادن
  • انتشار رپورتاژ که با روشی صحیح که به سایت شما بک لینک می‌دهد.

البته ساخت بک لینک باید زیر نظر یک تیم تخصصی صورت بگیرد زیرا اگر تعداد این بک لینک‌ها در یک بازه زمانی مشخص، از سقف مجاز عبور کند موتورهای جستجو شما را به جرم ساخت بک لینک قلابی جریمه خواهند کرد.

نکات مهم درباره سئو سایت املاک

نکات مهم درباره سئو سایت املاک

در این قسمت قصد داریم نکات مهم برای موفقیت در سئو سایت املاک و کسب رتبه در گوگل را به صورت تیتروار به شما معرفی کنیم:

  • برای رسیدن به موفقیت در سایت‌های املاک باید حتماً منطقه یا شهر موردنظر را مشخص نمایید.
  • بهتر است تمرکز خود را روی یک حوزه مانند اجاره یا حوزه فروش املاک متمرکز کنید.
  • برای کسب رتبه باید روزانه 10 فایل یا ملک را در سایت خود بارگذاری کنید.
  • همچنین انتشار یک خبر یا مقاله آموزشی در طول هفته می‌تواند بازدیدکنندگان و کاربران را به سمت سایت شما جذب کند.
  • توجه کنید که آگهی‌ها و املاکی که در وب‌سایت قرار می‌گیرند، قیمت داشته باشند.
  • حداقل زمانی که باید برای موفقیت در گوگل یا سئو سایت املاک در نظر بگیرید، یک سال است.

مراحل انجام سئو سایت املاک

مراحل انجام سئو سایت املاک

در این قسمت نیز قصد داریم روش انجام سئو املاک را به صورت مرحله به مرحله برای شما شرح دهیم:

  • آنالیز سایت و بررسی وضعیت آن

برای رسیدن سایت به رتبه‌های برتر موتورهای جستجو باید بستر مناسبی برای آن تهیه کنید. به عبارت دیگر قبل از طراحی استراتژی‌های قدرتمند باید ساختار کلی سایت را برای سئو بهینه کنید وگرنه به نتیجه دلخواه خود نمی‌رسید. به همین دلیل کارشناسان سئو مای کاستومر قبل از هر اقدامی تمام قسمت‌های سایت شما را رصد می‌کنند تا با نقاط ضعف یا قدرت آن آشنا شوند سپس برای اصلاحات لازم اقدامات مقتضی را انجام می‌دهند.

تا اینجا فهمیدیم که قبل از شروع سئو سایت املاک باید آن را از نظر فنی بررسی کرد تا مشکلات آن مشخص شوند. در ادامه مواردی که در آنالیز اولیه سئو سایت باید مورد بررسی قرار گیرند بدین ترتیب هستند:

  • سایت هدینگ‌های درستی داشته باشد.
  • وب‌سایت دارای سایت مپ نیز باشد.
  • فایلtxt باید بررسی شود.
  • هدر و فوتر وب‌سایت نیز بررسی شده باید کلمات کلیدی در منو باشند و موارد اضافه‌ای در فوتر قرار نگرفته باشند.
  • تصاویر سایت باید دارای alt باشند.
  • در صورتی که سایت اسلایدر است باید بررسی شود که به جایی لینک شده‌اند یا نه.
  • چگالی کلمات کلیدی نیز بررسی می‌شوند.
  • تحقیق کلمات کلیدی دارای جایگاه در املاک

برای آغاز فعالیت باید کلمات کلیدی پرکاربرد و با سرچ بالا در حوزه املاک را مشخص کرد تا با تولید محتوای مفید و ارزشمند بتوان با رقبای خود رقابت کرد. برای تحقیق این کلمات (keywoord research)  راه‌ها و ابزارهای بسیاری وجود دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • semrush
  • kwfinder
  • Ahrefs
  • Majestic
  • google trend
  • seo NGRAM
  • keywoord planer

موارد فوق تنها قسمت کوچکی از موارد اولیه‌ای است که بایستی در سایت‌ها مورد نقد و بررسی قرار بگیرد.

برای یافتن کلمات پول‌ساز در حوزه املاک باید به نکات مهم زیر توجه کنید:

ابزارهای یافتن کلمات کلیدی برای سئو سایت املاک

نکات یافتن کلمات پول‌سازبرای سئو سایت املاک

semrush برای کنترل فعالیت سایت خود باید فهرستی از عبارات و کلمات مرتبط با کسب‌و‌کار خود تهیه و تنظیم کنید.
kwfinder سعی کنید از موضوعات یا عباراتی که مشتریان شما به دنبال آن هستند، استفاده نمایید.
Ahrefs با بررسی کلمات و عباراتی که توسط مشتریان استفاده می‌شود و لیستی که خودتان تهیه کردید به کلماتی که روزانه حداقل ۴۰ سرچ دارد برسید.
Majestic کلمات کلیدی که با به‌کارگیری ابزارهای که به شما معرفی کردیم را بررسی نمایید و ببینید با این نیروی انسانی یا بودجه‌ای دارید قادر هستید با رقبای خود رقابت کنید.
google trend هر کاربری از سرچ کلمه کلیدی هدفی دارد تا زمانی که با آن آشنا نباشید نمی‌توانید محتوایی مرتبط با آن ارائه دهید.

آنالیز رقبا و تعیین استراتژی مناسب برای سئو

آنالیز رقبا و تعیین استراتژی مناسب برای سئو

بعد از مشخص شدن کلمات هدف باید بررسی کنید که درباره این کلمات چه سایت‌هایی مشغول رقابت با شما هستند سپس باید آنالیز رقبای خود را آغاز کنید. برای تعیین استراتژی مناسب برای سئو سایت املاک باید به فعالیت رقبا خود توجه کنید و لازمه آن داشتن تخصص در حوزه املاک است. اگر در این زمینه تخصص کافی داشته باشید، دیتایی که به دست می‌آورید بسیار مفید و ارزشمند خواهد بود.

یکی دیگر از مزایای آنالیز رقبا مشخص شدن نقاط ضعف و قوت سایت شما است. پس از این آنالیز متوجه می‌شوید که سایت شما برای رسیدن به موفقیت در این حوزه باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد و ui وب‌سایت شما بایستی چگونه باشد. برای دریافت راهنمایی‌های لازم در خصوص آنالیز رقبا می‌توانید با کارشناسان مای کاستومر تماس گرفته و از کمک آن‌ها برای رسیدن به اهداف خود بهره‌مند شوید.

  • جلب اعتماد گوگل و کاربر با دریافت بک لینک

به لینک‌هایی هستند که سایت‌های دیگر به سایت شما می‌دهند، بک لینک گفته می‌شود. اما گوگل به این بک لینک‌ها چگونه نکاه می‌کند؟ در واقع گوگل این بک لینک‌ها را دلیلی بر اعتبار شما می‌داند. موتورهای جستجو این گونه آنالیز می‌کنند که حتماً وب‌سایت شما شایستگی لازم  برای دریافت لینک را دارد که این تعداد از بک لینک‌ها را به خود اختصاص داده است. به غیر از موتورهای جستجو، بک لینک‌ها از نظر خود کاربران نیز بسیار جذاب هستند و باعث جلب نظر آن‌ها می‌شوند. پس با استفاده از بک لینک هم ترافیک بالایی از سایت‌های دیگر به سمت صفحات شما هدایت می‌شود و هم نام برند شما بارها به چشم کاربران می‌خورد.

تا اینجا در مورد اهمیت بک لینک سخن گفتیم اما هنوز اطلاعاتی درباره روش ساخت بک لینک نداریم. علاوه بر انتشار محتوای باکیفیت برای تشویق کردن سایت‌ها برای لینک دادن به شما، انتشار رپورتاژ نیز روشی هوشمندانه برای ساخت بک لینک است. در رپورتاژ که ایجاد و مدیریت آن بر عهده متخصصین حوزه سئو است، محتواهای تولیدی شما در سایت‌های دیگر منتشر شده و سپس به سایت شما لینک داده می‌شود. توجه کنید که تعداد این بک لینک‌ها در یک بازه زمانی نباید بیش از حد مجاز باشد وگرنه گوگل شما را به دلیل ساخت بک لینک غیرواقعی و بیش از حد، جریمه خواهد کرد.

  • جلب اعتماد و رضایت کاربران تلفن همراه

جلب اعتماد و رضایت کاربران تلفن همراه

بیشتر از ۵۰ درصد کل ترافیک اینترنت مربوط به کاربران تلفن همراه است حتی اگر این آمار را به شما اعلام نمی‌کردیم خودتان با بررسی اطرافیان متوجه می‌شدید که بیشتر مشتریان ملک و املاک درخواست خود را به جای سیستم یا لپ‌تاپ در گوشی خود جستجو می‌کنند. پس نباید از قابلیت سایت برای پاسخگویی به کاربران تلفن همراه غافل شد. علاوه بر مشتریان، موتور جستجو گوگل نیز بر روی نسخه تلفن همراه سایت‌ها حساسیت زیادی دارد. پس تیم سئو می‌توانند با استفاده از فناوری AMP، مشکلات نسخه موبایل را رفع مرده و رضایت کاربران را به دست می‌آورند.

  • لینک‌سازی داخلی

همان‌طور که می‌دانید لینک‌ها راهی برای ارتباط صفحات وب با یکدیگر هستند. وقتی در حوزه سئو حرف از لینک‌سازی به میان می‌آید، باید به دو نوع لینک‌سازی داخلی یا خارجی پرداخت. لینک‌سازی داخلی به معنی پیوند صفحات داخلی سایت شما با یکدیگر است. این کار بر خلاف سادگی مزایای زیادی برای شما دارد. لینک‌سازی داخلی ساختار کلی وب‌سایت را قدرتمندتر می‌نماید. در واقع این کار به ایجاد یک شبکه قدرتمند از صفحات سایت مانند تارعنکبوت کمک می‌کند و آسیب‌پذیری این شبکه به مراتب کمتر از ساختار ساده است.

یکی دیگر از مزایای لینک‌سازی داخلی، ساخت یک نقشه راه است. وقتی بازدیدکنندگان وارد یکی از صفحه‌های سایت شما می‌شوند، لینک‌های داخلی قادر هستند مثل ریل‌های قطار آن‌ها را از صفحه‌ای به صفحه دیگر راهنمایی کنند. از طرفی زمانی که ربات‌های گوگل برای آنالیز سایت شما وارد می‌شوند، به کمک این لینک‌های داخلی کارشان را سریع‌تر انجام داده و رتبه‌بندی صفحات شما نیز با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

  • افزایش سرعت سایت

حداکثر سرعت قابل قبول برای لود صفحات سایت باید زیر ۴ ثانیه باشد. بر اساس آمارهای به دست آمده، وب‌سایت‌هایی که حداکثر تا ۶ ثانیه بارگذاری نمی‌شوند، بخش بزرگی از کاربرانشان را از دست خواهند داد. این امر زمانی که از سایت‌هایی مانند سایت املاک سخن می‌گوییم اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد. زیرا کاربران این سایت‌ها چند صفحه را به طور هم‌زمان و در تَب‌های مختلف باز کنند و نتایج آن‌ها را بررسی می‌نمایند. در صورت کند بودن سایت آن‌ها به راحتی از مشاهده و بررسی سایت شما منصرف می‌شوند.

به دلیل اهمیت بالای سرعت برای کاربران، موتورهای جستجو نیز سرعت سایت را در پارامترهای مختلفی که ارزیابی می‌کنند، قرار داده‌اند و به سایت‌های سریع‌تر، رتبه‌های بهتری اختصاص می‌دهند. بنابراین اگر سایتی کند باشد جایگاهی در صفحه اول نتایج گوگل نخواهد داشت. به همین دلیل است که بهینه‌سازی و افزایش سرعت سایت توسط روش‌های مختلف، قسمت بسیار مهمی در سئو سایت املاک به حساب می‌آید.

  • تعیین استراتژی تولید محتوا بر اساس اصول سئو

تعیین استراتژی تولید محتوا بر اساس اصول سئو

در این مرحله باید با توجه به کلمات کلیدی تعیین شده و آنالیزی که بر روی رقبای خود انجام داده‌اید نسبت به تهیه تقویم محتوایی اقدام کنید. در این تقویم عناوینی که در یک ماه نوشته می‌شود همراه با زمان انتشار مشخص می‌گردد. یک برنامه زمانی منظم برای تولید و در نهایت انتشار محتوا اهمیت زیادی دارد و باعث جلب اعتماد گوگل خواهد شد. فراموش نکنید که کیفیت محتوا منتشر شده نیز مهم است اگر قصد رقابت با رقبای خود در زمینه سئو سایت املاک را دارید باید محتوایی باکیفیت، یونیک و بر اساس اصول سئو تولید و منتشر نمایید.

روش‌های رسیدن به موفقیت در سئو سایت املاک

روش‌های رسیدن به موفقیت در سئو سایت املاک

برای تحقق اهداف و رسیدن به اهداف در سئو سایت املاک باید موارد مهم زیر را به خاطر بسپارید:

  • انتشار حداقل تعداد ۱۰ آگهی مربوط به املاک در روز

بسیاری از افراد تصور می‌کنند برای موفق شدن در گوگل باید به اندازه سایت‌های معتبر و بزرگی مثل شیپور، دیوار و دیگر سایت‌های معروف در املاک، آگهی اجاره یا خرید و فروش منتشر نمایند اما این کار نیروی انسانی و هزینه زیادی برای تبلیغات می‌خواهد و به سادگی انجام نمی‌شود. به همین دلیل توصیه می‌کنیم که در هر روز حداقل ۱۰ محتوا که با رعایت اصول سئو و خوب و روان نگارش شده‌اند را منتشر نمایید.

  • تولید محتوای آموزشی مرتبط با املاک

اگر هزینه تبلیغات و یا تأمین نیروی انسانی برای مجموعه کوچک و نوپا شما بسیار بالا است می‌توانید به جای آن مطالبی درباره پاسخ به سؤالات ملکی مشتریان تهیه و منتشر کنید. این مطالب به کسب رتبه و موفقیت سئو سایت املاک کمک بسیاری می‌کنند و شما را با روشی دیگر به اهدافتان می‌رسانند.

عناوینی مانند در قولنامه خرید ملک به چه مواردی توجه کنیم؟ یا چگونه در قرارداد اجاره به نحوه تمدید در سال دوم اشاره کنیم؟ نمونه‌ای از این موضوعات آموزشی و پرکاربرد هستند.

  • درج قیمت در آگهی‌های املاک

بسیاری از کارشناسان و یا حتی سئو‌کاران حوزه املاک به مدیر سایت توصیه می‌کنند که برای بالا بردن ارتباط کاربران با سایت، قیمتی در آگهی قرار ندهند. باید بگوییم که این روش به هیچ عنوان مناسب نیست زیرا تجربه نشان داده است که کاربران فقط به سراغ سایت‌هایی می‌روند که در آن‌ها قیمت نمایش داده شده است زیرا سریع‌تر به خواسته خود می‌رسند. نتیجه می‌گیریم که درج قیمت در آگهی‌های املاک ضروری است.

مدت‌زمان لازم برای موفقیت در سئو سایت املاک

مدت‌زمان لازم برای موفقیت در سئو سایت املاک

اگر کارشناس سئویی به شما اعلام کرد که در کمتر از شش ماه می‌تواند کلمات کلیدی سایت شما را به صفحه اول نتایج جستجوی گوگل برساند، حرف او را باور نکنید زیرا این کار عملاً امکان‌پذیر نیست. برای رسیدن به موفقیت در حوزه املاک حداقل یک سال نیاز است. برای اثبات این گفته شما را به بررسی سایت‌های صفحه اول گوگل دعوت می‌کنیم، مشاهده می‌کنید که همگی بالای سه سال قدمت دارند.

مهم ترین عامل در موفقیت سئو سایت املاک چیست؟

اپدیت بودن آگهی ها و درست بودن ساختار وبسایت

چقدر زمان لازم هست تا سایت املاک در نتایح گوگل بالا بیاید؟

برای بازخورد و زنگ خور خوب حداقل به 8 ماه زمان احتیاج است که در نتایج گوگل جایگاه خوبی بدست بیارید

بازار گسترده صنف املاک

در سئو سایت املاک، سایت دیوار یا سایت های دیگر را رقیب خودتان ندانید! چراکه حریف این مدل سایت ها سخت میشود شد و لازم نیست نگران این مدل رقبا باشید. چون بازار املاک انقدر گسترده هست که که همه ازش نفع می برند.

سئو تخصصی سایت املاک در مای کاستومر

آژانس دیجیتال مارکتینگ مای کاستومر با به‌کارگیری تیمی تخصصی در زمینه سئو سایت املاک و تولید محتوای متنی در حوزه املاک و مستغلات توانسته است سوابق درخشانی در این زمینه به دست آورد. ما از کیفیت کار خود مطمئن هستیم و می‌توانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن سایت املاک شما را به لیست برترین سایت‌های موتورهای جستجو برسانیم. بدین صورت نه تنها برندسازی کرده‌اید بلکه درآمد بسیاری از جذب مشتری آنلاین نیز به دست خواهید آورد.

star-rate
در کمترین زمان، پاسخگوی سوالات و نظرات شما هستیم
اولین امتیاز رو ثبت کنید
دیدگاه کاربران

12 پاسخ

    1. سلام دوست گرامی ابتدا باید شرایط سایت شما و شرایط سایت رقبا بررسی شود سپس این سوال تا حدودی قابل پاسخ گویی می گردد

    1. سلام داخل گوگل که حتما میاد مهم کسب رتبه و جایگاه مناسب هست که ان هم اگر متخصص کار شما رو انجام داده باشه میسر است

    1. اگر شما به کار خرید و فروش زمین و ویلا و یا ساخت و ساز در شمال مشغول باشید املاک شمال به ویژه منطقه ای که شما فعالیت دارید رقیب شما هستند و در این صورت بله مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *