myc-logo1

افزونه های مهم و کاربردی برای سئو ووکامرس

افزونه های مهم و کاربردی برای سئو ووکامرس
برای دیدن فهرست مطالب کلیک کنید
اولین امتیاز رو ثبت کنید

اگر صاحب یک سایت فروشگاهی وردپرسی هستید احتمالا نام فروشگاه‌ساز ووکامرس و  افزونه های سئو SEO plugins به گوشتان خورده است. ووکامرس یکی از افزونه‌های کاربردی و پراهمیت است که به ایجاد پلتفرمی برای فروش آنلاین محصولات در سایت‌هایی که با وردپرس ساخته شده‌اند کمک قابل توجهی می‌کند. با توجه به افزایش تعداد سایت‌های فروشگاهی در عصر حاضر، توجه به سئو یا افزایش رتبه سایت در گوگل می‌تواند مقدمات پیروزی سایت شما را در رقابت نفس‌گیری که با دیگر رقبایتان دارید فراهم سازد.

برای بهبود کیفیت سئو سایت‌ فروشگاهی وردپرسی که با ووکامرس طراحی شده‌اند نیازمند افزونه‌هایی هستیم که با آنالیز اطلاعات سایت و پردازش آن‌ها کار ما را در سئو ساده‌تر نماید. در این مطلب قرار است به معرفی افزونه های سئو مناسب برای بهینه‌سازی ووکامرس بپردازیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

معرفی 5 مورد از بهترین  افزونه های سئو برای ووکامرس

معرفی 5 مورد از بهترین  افزونه های سئو برای ووکامرس

 

قطعا افرادی مخاطب این مطلب هستند که می‌دانند ووکامرس چیست و چه کاربردی دارد و صرفا به دنبال بهترین افزونه‌های ووردپرس برای سئو سایت فروشگاهی خود هستند، پس بدون پرداختن به مقدماتی ساده، در این بخش به سراغ معرفی افزونه های سئو لازم برای ارتقاء رتبه سایت فروشگاهی می‌رویم.

  1. افزونه نام آشنای Yoast SEO

قطعاً با اختلاف بهترین و کاربردی‌ترین افزونه مخزن وردپرس برای سئو سایت افزونه یواست می‌باشد. این افزونه که احتمالا پیش‌تر آن را برای سئو محتوای بخش بلاگ یا صفحات اصلی سایت از آن استفاده می‌کردید می‌تواند در سئو محتوای محصول هم بسیار مثمر ثمر واقع شود. اگر نسخه پریمیوم این افزونه را تهیه کنید بی‌شک می‌توانید از امکانات گسترده‌تری استفاده کرده و جایگاه سئو سایت خود را بهبود بخشید.

و اما امکاناتی که افزونه Yoast در اختیار شما قرار می دهد تا از ان در سئو سایت‌ فروشگاهی وردپرسی استفاده نمایید شامل :

  • ارائه گزارشی از چگالی و میزان پراکندگی کلمه کلیدی
  • بررسی وضعیت کپی یا یونیک بودن محتوا و اعلان خطر در صورت درج محتوای کپی
  • هشدار برای درج تصاویر بهینه در سایت
  • بهبود کیفیت خوانایی محتوا
  • هشدار درج یا عدم درج لینک داخلی و خارجی
  • راهنمای بردکرامب
  • راهنما و پنل ریدایرکت
  • پیش‌نمایش صفحه در گوگل

با دقت در ویژگی‌های نام برده در فوق قطعا دریافتید که یواست یکی از بهترین افزونه های سئو برای سایت‌های وردپرسی است.

افزونه نام آشنای Yoast SEO

  1. افزونه Broken Link Checker

وقتی تعداد صفحات محصول در سایت زیاد می‌شود به راحتی نمی‌توان تمام صفحات را از لحاظ نمایش درست داشتن در فضای وب بررسی کرد و مدیریت فروشگاه های اینترنتی و سایت کمی تخصصی تر باید انجام بگیرد.

. از طرفی وجود صفحاتی با کد خطای 404 به شدت می‌تواند سئو سایت شما را به خطر بیندازد. یکی از افزونه های سئو که می‌تواند در تشخیص صفحات 404 با سرعت بالا به سئوکار کمک کند افزونه Broken Link Checker می باشد. بهتر است این افزونه را حداقل ماهی یک بار فعال کرده و به وسیله آن درستی و سلامت تک تک لینک‌های سایت را بررسی کنید. در صورت مشاهده لینک‌هایی با کد خطای 404 می‌توانید صفحات خطا خورده را به دیگر صفحات مرتبط با آن محصول ری دایرکت 303 کنید. اما این افزونه دیگر چه امکاناتی در اختیارتان قرار خواهد داد:

  • مانیتور کامل URL ها
  • تشخیص صفحات 404
  • کشف ریدایرکت‌های نامعتبر
  • امکان فعال‌سازی اعلان و ارسال ایمیل در صورت بروز خطا

افزونه Broken Link Checker

  1. افزونه All In One Schema.org Rich Snippets

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای رتبه دهی در سایت های فروشگاهی توجه به کدهای اسکیما است. افزونه All In One Schema.org Rich Snippets به سایت‌های وردپرسی به خصوص برای سئو ووکامرس در بخش مدیریت کدهای اسکیما کمک بسیاری می‌کند. صرفا جهت یادآوری اشاره می‌کنیم که ریچ اسنیپت به قطعه کد HTML گفته می‌شود که که با استفاده از آنها، می‌توان نتایج گوگل را به ستاره، رتبه بندی، درج نام نویسنده و .. تجهیز کرد.

افزونه All In One Schema.org Rich Snippets

  1. افزونه WP Super Cache

در تمام سایت‌های بزرگ پس از مدتی، کش شدن تبدیل به یک معضل بزرگ شده و سرعت سایت را به شدت دچار مشکل می‌کند. برای پیشگیری از چنین مشکلی بهتر است سایت خود را به یکی از بهترین افزونه های سئو برای مدیریت کش متصل کنید تا افزایش رتبه سایت در گوگل را تجربه نمایید.

رسالت اصلی این افزونه این است که از صفحات داینامیک سایت شما تعدادی صفحه استاتیک می‌سازد. ساخت این صفحات این مزیت را دارد که به وب سرور کمک می‌کند به جای پردازش کدهای PHP سنگین، تعدادی فایل HTML مربوط به صفحات استاتیک را پردازش کرده و نمایش دهد. با استفاده از این افزونه سرعت پردازش سایت به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد.

افزونه WP Super Cache

  1. افزونه WP Smushit

طبق نظر کارشناسان آژانس دیجیتال مارکتینگ مای کاستومر  طبیعی است که یک سایت فروشگاهی برای نمایش هر چه بهتر تمام جوانب محصول از تصاویر زیادی استفاده می‌کند. استفاده از تصاویر آن هم در صورتی که به حجم و سایز آنها دقت نشود برای سئو سایت مضر است. افزونه WP Smushit یکی دیگر از افزونه های سئو خوب برای افزایش رتبه سایت در گوگل است که کمک می‌کند تمام تصاویر سایت را به صورت خودکار بهینه کنید.

افزونه WP Smushit

جمع بندی درباره بهترین افزونه های سئو برای ووکامرس

در این مطلب که توسط تیم تولید محتوای آژانس دیجیتال مارکتینگ مای کاستومر به رشته تحریر در آمده است به معرفی 5 افزونه مهم و کاربردی برای سئو ووکامرس پرداختیم. بدون شک این افزونه‌ها برای مدیریت هر چه بهتر سایت فروشگاهی شما و کسب رتبه‌هایی برتر و تک رقمی در رنکینگ گوگل سودمند هستند. در صورتی که اطلاعات این مطلب برای درک کامل شما از کاربرد این افزونه‌ها کافی نیست می‌توانید از مشاوره سئو کارشناسان خبره مای کاستومر برخوردار شوید. کافی است با شماره تماس‌های مندرج در همین وب‌سایت تماس حاصل فرموده و سوالات خود را مطرح نمایید. از اینکه تا انتها با ما همراه بودید سپاس‌گذاریم.

star-rate
در کمترین زمان، پاسخگوی سوالات و نظرات شما هستیم
اولین امتیاز رو ثبت کنید
دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *