اولین امتیاز رو ثبت کنید
امروزه محصولات و خدمات بدون عکاسی تبلیغاتی (Advertising photography) بسیار سریع فراموش میشوند. به عبارتی عکسهای تبلیغاتی علاوه بر اینکه باعث شهرت محصولات و خدمات میشوند، سبب ماندگاری آنان نیز میگردند. پس عکاسی تبلیغاتی نقش مؤثری در ارائه محصولات و خدمات شما دارد. در ادامه به تعریف عکاسی تبلیغاتی میپردازیم
عکاسی تبلیغاتی چیست؟
عکاسی تبلیغاتی شاخهای از عکاسی صنعتی است که محصولات را با جزئیات و ویژگیهای آن به نمایش میگذارد. عکاسی تبلیغاتی ویژگیهای مثبت محصولات را بسیار برجسته میکند و محصول را بسیار زیباتر به تصویر میکشد. گاهی هم در نشان دادن محصولات اغراق میکند، تا توجه مخاطب را به خود بیشتر کند. این در حالی است که در عکاسی صنعتی صرفاً محصول را به همان صورتی که هست نشان میدهند. اما آنچه بیشتر در تبلیغات استفاده میشود و بازدید بالایی دارد Advertising photography است. بهطورکلی عکسهای تبلیغاتی را میتوان در همهجا قرار داد و توجه مخاطب را افزایش داد. آژانس دیجیتال مارکتینگ کاستومر این شیوه عکاسی را به همه صاحبان کسبوکارها پیشنهاد میکند، چراکه تأثیر فوقالعادهای در افزایش فروش محصولات شما به وجود میآورد.مزایای بهرهمندی از عکاسی تبلیغاتی
- عکسهای تبلیغاتی وفاداری مشتری را افزایش میدهند.
- کاربران و مخاطبان با مشاهده عکسهای تبلیغاتی با کسبوکار شما ارتباط برقرار میکنند. مشتریان با مشاهده تبلیغات در شبکههای اجتماعی، نظر خود را در زیر آن مینویسند. با توجه کردن به نظرات آنها میتوانید رضایت آنها را به دست آورید. بدین ترتیب طبق یک فرآیند ساده افراد تبدیل به مشتریهای وفادار میشوند.
- عکسهای تبلیغاتی نشانه حرفهای بودن کار شما هستند وقتی از محصولات و خدمات خود، عکسهای تبلیغاتی باکیفیت و حرفهای در شبکههای اجتماعی قرار میدهید، نشان میدهید که کسبوکار شما یک کسبوکار حرفهای میباشد. در واقع عکسها نقش بسیاری در معرفی کسبوکار شما به دیگران دارند. بنابراین حتماً عکاسی تبلیغاتی را در برنامههایتان قرار دهید.
ضرورت عکاسی تبلیغاتی
برای بررسی میزان اهمیت عکاسی تبلیغاتی بایستی با آمار و حقیقتهایی در رابطه با آن آشنا شوید. این آمارها، نشاندهنده نقش مهم عکاسی در صنعت و کسبوکار هستند؛- عکسهای جذاب تبلیغاتی میتوانند ترافیک سایت را تا ۵۰% افزایش دهند.
- توییت همراه با عکس ۱۵۰ برابر بیشتر از توییت های بدون عکس منتشر میشوند.
- ۳۲% بازاریابان میگویند که محتوای تصویری بیشترین میزان تأثیر را بر روی کسبوکار میگذارد.
- وقتی مردم مطلبی را میشنوند، پس از سه روز تنها ۱۰% آن را به یاد میآورند، درصورتیکه پس از مشاهده محتوای بصری (پس سه روز) بیش از %۶۵ اطلاعات و نکات را به خاطر میآورند.
انواع عکاسی تبلیغاتی
همانطور که ملاحظه میکنید Advertising photography، نقش بسیار مهمی در ارائه کسبوکار شما دارد. در ادامه انواع عکاسی تبلیغاتی را برای شما شرح میدهیم.- عکاسی از غذا
- عکاسی از فضا
- عکاسی از سفر
- عکاسی مد و فشن
- عکاسی محصولات
- عکاسی لایف استایل
تعرفه عکاسی تبلیغاتی
تیم مای کاستومر، بهترین و حرفهایترین تجهیزات عکاسی تبلیغاتی را دارا است و پروژههای عکاسی خود را با استفاده از کادر مجرب و متخصص در زمینه عکاسی به انجام میرساند. در رابطه با تعرفه عکاسی ازآنجاییکه عواملی بسیاری دخیل هستند، نمیتوان قیمت ثابتی را در نظر گرفت. تیم عکاسی مای کاستومر با در نظر گرفتن سایر عوامل، بهترین قیمت را در نظر گرفته و رضایت شما عزیزان را فراهم میکند. سفارش عکاسی تبلیغاتیسوالات متداول
عکاسی تبلیغاتی چیست؟
عکاسی تبلیغاتی با هدف ایجاد تصاویر متقاعدکننده، با کیفیت بالا و حرفهای است که اطلاعات مربوط به یک محصول یا خدمات را برای جذب مشتریان بالقوه به اشتراک میگذارد. در این سبک عکاسی، تمرکز لزوماً همیشه روی محصول نیست، بلکه روی روایتی است که محصول را معرفی میکند.
آیا عکاسی بخشی از تبلیغات است؟
عکاسی به تثبیت هویت بصری برندی کمک میکند که مصرف کنندگان آن را از قبل میشناسند و به آن اعتماد دارند. تبلیغات، برندسازی را یک قدم فراتر میبرد و از هویت بصری ایجاد شده توسط عکاسی استفاده میکند و آن را در سراسر پلتفرمها تقویت میکند تا درک عمومی را شکل دهد.
اهداف یک عکاس تبلیغاتی چیست؟
یک عکاس تبلیغاتی میداند که چگونه تصاویری بسازد تا احساسات را برای دستیابی به اهداف بازاریابی تحریک کند. آنها به توسعه شهرت برند و ایجاد روابط با مصرفکنندگان کمک میکنند.