روابط عمومی

روابط عمومی در بازاریابی

روابط عمومی یکی دیگر از قسمت های بازاریابی می باشد، که سبب می شود شما رابطه خوبی با سازمان ها، ارگان ها و دیگر افراد جامعه داشته باشید. با داشتن قدرت ارتباطی بالا، باعث ایجاد تصویری مناسبی از خود و سازمان تان می شوید و می توانید در جامعه نفوذ کنید. 
روابط عمومی بالا سبب می شود که مردم به شما و برندتان اعتماد کنند و گاهی بسیار بیشتر از تبلیغات بر روی مخاطبان تأثیر می گذارد و افراد و سازمان ها را بیشتر به خود جذب می کند.
به همین سبب برقراری ارتباط با مخاطبین، لازمه حیاتی تمام سازمان ها می باشد. در این راستا بازاریابان زیادی با استفاده از فعالیت های ارتباطی تلاش می کنند که بر روی نگرش افراد نسبت به سازمان، برند، سلبریتی ها و … تأثیر بگذارند.
در این راستا آژانس دیجیتال “مشتری من” با داشتن کارشناسان و متخصصانی در این زمینه تلاش می کند با ارائه خدمات بی نظیر در این حوزه، آگاهی از برند و ایجاد ارتباط مؤثر با مخاطبان را افزایش دهد و با اعمال این خدمات بتواند سهم بیشتری در بازار رقابت به دست آورد.

فعالیت های روابط عمومی تیم مای کاستومر

  • چاپ بورشورهای آموزشی
  • اطلاع رسانی به صورت آنلاین
  • نگارش متن سخنرانی مدیران
  • برقراری ارتباط با خبرگزاری ها
  • داشتن روابط مطلوب با رسانه ها
  • دعوت از خبرنگاران در مراسم ها
  • ارزش قائل شدن برای افکار عمومی
  • داشتن نقش حیاتی در شرایط بحرانی
  • شناخت افکار عمومی و جذب این افکار
  • ارائه مشاوره به مدیران و اعضای سازمان ها
  • ارائه انتقادات و مسائل به مسئولان و مدیران
  • برقراری رابطه حسنه بین کارمندان و مدیران
  • اطلاع رسانی به مردم در رابطه با عملکرد سازمان
  • مقابله با شایعه پراکنی و دروغ پردازی در رابطه با سازمان
  • برقراری رابطه مناسب بین سازمان و دیگر سازمان ها و ارگان ها
مشاوره دیجیتال مارکتینگ
مشاوره دیجیتال مارکتینگ

چه زمانی روابط عمومی در سازمان نقش راهبردی دارد؟

زمانی این اتفاق می افتد که روابط عمومی نقش مؤثر و مناسبی در تشکیلات سازمان داشته باشد. گاهی دیده می شود که برقراری ارتباط در قسمت های فرعی سازمانی قرار گرفته و به آن توجه چندانی نمی شود.
در این شرایط فعالیت های روابط عمومی، نمی تواند جایگاه راهبردی و مطلوبی در سازمان داشته باشد. هرگاه برقراری ارتباط یک سطح پایین تر از مدیران سازمان قرار بگیرند، می تواند جایگاه راهبردی داشته باشد و نقش خود را به بهترین شکل ایفا کند.

چرا فعالیت های ارتباطی مهم است؟

در ابتدا برای اینکه به اهمیت برقراری ارتباط با مخاطب پی ببریم، به مطالب زیر توجه کنید

آژانس های روابط عمومی در طول ۵ سال گذشته، ۳۰% رشد داشته اند.

آژانس های بازاریابی در طول ۵ سال گذشته، ۳۰% رشد داشته اند.

به گزارش Annenberg بودجه سازمان ها برای حوزه‌های ارتباطی در حال افزایش است.

انطباق اهداف شرکت با اهداف بازاریابی

دستیابی به اهداف بازاریابی و توسعه برند

تجزیه و تحلیل روند بازار و روش های رقبا

ایجاد استراتژی های بازاریابی برای بهبود شرایط و افزایش مشارکت مخاطبان

پس می بینیم که با توجه به اینکه سازمان ها به اهمیت روابط عمومی پی برده اند، می خواهند بیشتر بر روی آن سرمایه گذاری کنند. با وجود قدرت ایجاد ارتباطات، مدیران بهتر می توانند تصمیم گیری کنند و ضعف های سازمانی کمرنگ تر می شود. همچنین جایگاه سازمان بالاتر رفته و افراد زیادی خواستار استفاده از خدمات و محصولات سازمان شما می شوند. بنابراین مسئله روابط عمومی جایگاه مناسبی در تمام صنایع دارد و بایستی از آن برای پیشرفت خود و سازمان بهره برد.

برای دریافت مشاوره در مورد خدمات روابط عمومی با شماره همراه 09124777487 و شماره های ثابت 02126408816 – 02126408817 تماس حاصل کنید

سایر خدمات
جهت مشاوره در امور روابط عمومی با ما تماس بگیرید