ویژه شبکه های اجتماعی
امروزه تولید محتوا در جایگاه بسیار مهمی قرار گرفته است. بهطوریکه انتخاب و تولید محتوای مناسب میتواند، بهسرعت باعث پیشرفت و شهرت شما در شبکه های اجتماعی مختلف شود. با توجه به اینکه شبکه های اجتماعی نقش مؤثری بر زندگی ما دارند، بایستی برای پیشرفت در آنها، محتوای مناسبی تولید کرد.
تولید محتوا ویژه شبکه های اجتماعی بسته به نوع مخاطبان آن متفاوت است. برای مثال اگر بخواهیم در اسنپ چت تولید محتوا کنیم، بایستی محتوا با سلیقه جوانان و نوجوانان هماهنگی داشته باشد. چراکه بیشتر مخاطبان آن را افراد کم سن تشکیل میدهند.
تیم مای کاستومر با بررسی کسبوکار شما بهترین و کاربرپسندترین نوع محتوا را به شما عزیزان ارائه میدهد. شما همراهان عزیز میتوانید برای محتوا ویژه شبکه های اجتماعی از همکاری تیم مای کاستومر بهره ببرید و به بهترین شیوه در دنیای آنلاین فعالیت کنید.
ضرورت استفاده از تولید محتوای خلاقانه در شبکه های اجتماعی
آموزش اولین مرحلهای است که بر روی تصمیم مشتریان بالقوه برای خرید محصولات و یا استفاده از خدمات تأثیر میگذارد.
پیش از اینکه کاربران در رابطه با محصول تصمیم بگیرند، ابتدا میخواهند از تمام آپشن ها و ویژگیهای محصول یا خدمات موردنظر با خبر باشند.
این به این معناست که شما بایستی محتوایی تولید کنید که مخاطب بتواند به خوبی از آن بیاموزد. هدف اصلی محتوای آموزشی این است که توضیحاتی در رابطه با خدمات و کسبوکار به کاربران بدهد و آنها را ترغیب به برقراری ارتباط با کسبوکار کند.
هر زمان که شخصی در اینترنت به دنبال مطلبی باشد، یا پرسشی داشته باشد، موتورهای جستجو بهسرعت پاسخ او را پیدا میکنند.
درصورتیکه محتوای شما بر اساس اصول سئو باشد، موتورهای جستجو پیج شما را پیدا کرده و برای کاربر به نمایش میگذارند؛ بنابراین محتوا نقش مؤثری در دیده شدن شما در شبکه های اجتماعی مختلف دارد.
با قرار دادن کلمات کلیدی مناسب، اضافه کردن لینکها و … محتوایی مناسب بسازید تا بازدید از صفحه شما بیشتر شود. بدون داشتن محتوای مناسب جایی در شبکه های اجتماعی نخواهید داشت
شبکه اجتماعی شما یکی از بهترین روشها برای برقرار رابطه با مخاطبان هدفتان است. شبکه های اجتماعی بهعنوان یک ابزار مناسب، به شما این امکان را میدهد که با مخاطب صحبت کنید، جواب سؤالهایشان را بدهید و در نهایت آنها را به سمت وبسایت خود هدایت کنید
میزان تأثیرگذاری محتوا در شبکه های اجتماعی
برای درک بهتر تأثیر محتوا در شبکه های اجتماعی به آمارهای زیر توجه کنید:
- روزانه پستها در اینستاگرام ۲ میلیارد لایک میخورند.
- کاربران توییتر روزانه ۵۰۰ میلیون توییت ارسال میکنند.
- در هر دقیقه ۱.۳ میلیون محتوا در فیسبوک به اشتراک گذاشته میشود.
- تعداد کاربران فعال ماهانه، در اینستاگرام به ۱ میلیارد افزایش پیدا کرده است.
- ۸۹% بازاریابان b2b لینکدین را برای دیجیتال مارکتینگ خود انتخاب کردهاند.
- ۷۸% کسبوکارها، تیمی را برای مدیریت شبکه های اجتماعی خود قرار دادهاند.
- تعداد صفحات در رابطه با کسبوکار در فیسبوک به ۶۵ میلیون رسیده است. این رقم نشاندهنده تأثیر این شبکه در کسبوکار و استقبال افراد از آن میباشد.
با توجه به آمارهای بالا شبکه های اجتماعی نقش اساسی و مهمی در کسبوکار و زندگی دارند و برای اینکه بتوانید در این شبکه ها خوش بدرخشید، بایستی محتوایی مناسب، تولید کنید تا آمار بازدید کاربران افزایش پیدا کند.
انواع محتوا در شبکه های اجتماعی
بهطورکلی محتوا بهصورت متنی، بصری، ویدئو و پادکست منتشر میشود. تیم دیجیتال مارکتینگ مای کاستومر با بررسی مخاطبان هدف، هدف کسبوکار، نوع شبکه اجتماعی و سایر عوامل از تمامی انواع محتوا بهره گرفته و شرایط بسیار ایده آلی را برای شما و مخاطبانتان فراهم میکنند.
تعرفه تولید محتوا ویژه شبکه های اجتماعی
هر شبکه اجتماعی ساختار متفاوت با دیگر شبکه ها دارد. کارشناسان و متخصصان حرفهای تیم مای کاستومر، با در نظر گرفتن نوع کسبوکار، مخاطبان هدف، نوع محصول و … شبکه اجتماعی مخصوص شما را انتخاب میکنند و محتوایی یونیک و مناسب برای آن تولید مینمایند.
در رابطه با تعرفه محتوا ویژه شبکه های اجتماعی نمیتوان عدد ثابتی را در نظر گرفت. کارشناسان مای کاستومر با در نظر گرفتن تمام عوامل بهترین تعرفه را برای شما عزیزان در نظر میگیرند. برای کسب اطلاع بیشتر در رابطه با محتوا ویژه شبکه های اجتماعی و تعرفه آن با واحد دیجیتال مارکتینگ مای کاستومر در ارتباط باشید.
طراحی فروشگاه اینترنتی
اینفلوئنسر مارکتینگ
بهینه سازی و سئو
تبلیغات اینستاگرامی
مقالات پیشنهادی ویژه شبکه های اجتماعی
- چگونه استوری خود را جذاب کنیم؟
- محتواهای رئال با اثر بخشی بالاتر
- نکاتی در رابطه با محتوای پست و استوری
- مشاوره مدیریت
- مشاوره دیجیتال مارکتینگ
- مشاوره راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی
- مشاوره شبکه های اجتماعی
- مشاوره سئو سایت
- تحقیقات بازار
- تحقیقات بازاریابی کمی در کسب و کارهای اینترنتی
- تحقیقات بازاریابی کیفی در کسب و کارهای اینترنتی
- طراحی بیزینس پلن در کسب و کارهای اینترنتی
- برنامه ریزی استراتژیک در کسب و کارهای اینترنتی
- مدیریت شبکه های اجتماعی
- مدیریت اینستاگرام
- تبلیغات در صفحات پربازدید
- اینفلوئنسر مارکتینگ
- مدیریت لینکداین
- تولید محتوا
- تولید محتوای متنی
- تولید محتوا در شبکه های اجتماعی
- تولید محتوای تصویری و ویدیویی
- موشن گرافیک
- فیلم برداری و تیزر تبلیغاتی
- عکاسی تبلیغاتی
- عکاسی صنعتی
- تولید محتوای خلاقانه
- روابط عمومی
- محتوای وایرال
- بازاریابی اینترنتی و تبلیغات
- طراحی سایت فروشگاهی
- مدیریت فروشگاه های اینترنتی و سایت
- مشاوره و اجرای سئو (افزایش رتبه گوگل)
- تبلیغات بنری در سایت
- تبلیغات همسان