myc-logo1

افزایش بک لینک رایگان

افزایش بک لینک رایگان
افزایش بک لینک رایگان
برای دیدن فهرست مطالب کلیک کنید
اولین امتیاز رو ثبت کنید

یکی از روش‌های پرکاربرد در زمینه افزایش رتبه سایت در گوگل و همچنین افزایش سئو بک لینک به صورت رایگان است. اما افزایش بک لینک رایگان Increase free backlinks چگونه می‌تواند به افزایش رتبه سایت شما در گوگل کمک کند؟ چگونه یک بک لینک به صورت رایگان بسازیم؟ چرا بک لینک یک استراتژی مهم در گوگل به‌شمار می‌آید؟ در ادامه قصد داریم به سوالات شما پاسخ دهیم و تمام موارد مربوط به افزایش بک لینک رایگان را شرح دهیم. تا انتهای مقاله همراه مای کاستومر باشید.

افزایش بک لینک رایگان چیست؟

افزایش بک لینک رایگان چیست؟

در واقع زمانی که یک لینک را به دیگر وب سایت‌ها اختصاص می‌دهیم بک لینک یا پیوند ورودی می‌گوییم که اکثر اوقات آن را لینک خروجی نیز می‌نامند. بنابراین اگر از طرف یک وب سایت لینک گرفته باشید می‌گوییم که بک لینک ایجاد شده است، ولی اگر از وب سایتی به طور رایگان بک‌ لینک دریافت کنید یعنی افزایش بک لینک رایگان صورت گرفته است.

چرا وجود بک لینک به صورت رایگان برای وب سایت اهمیت دارد؟

زیرا یک بک لینک می‌تواند شناسه و معرف کسب‌وکار شما باشد. بنابراین بهتر است که وب سایت‌های بیشتری به سایت شما لینک دهند و هر چقدر که این سایت‌ها کیفیت بسیاری داشته باشند اعتبار و رتبه وب سایت‌تان توسط گوگل بالا خواهد رفت. پس گوگل با توجه به اعتبار آن سایت رنک و رتبه سایت‌تان را افزایش خواهد داد.

اصول و ویژگی‌های بک لینک خوب چیست؟

بک لینکی خوب است که تنها در فوتر و ساید بار یک وب سایت قرار نگیرد و علاوه‌بر آن در درون محتوای مقالات وب سایت نیز قرار داشته باشد. همچنین بهتر است که بک لینک‌ها در درون مقالات مرتبط ایجاد شوند، به عنوان مثال زمانی که در مورد سئو مقاله می‌نویسید دیگر باید تنها به این موضوع اشاره شود و از نوشتن موارد خارج از آن جلوگیری شود.

چگونه بک لینک بگیریم؟

اکنون به این سوال رسیدیم که چگونه بک لینک بگیریم. برای این کار می‌توانید به‌وسیله دو روش اقدام کنید، روش اول خرید رپورتاژ یا بک لینک از طریق سایت‌های دیگر است و روش دوم استفاده از افزایش بک لینک رایگان است که باید آن را دریافت کرده یا خودتان ایجاد کنید. در این بین از تبلیغات بنری در سایت می توان بهره گرفت.

چگونه افزایش بک لینک رایگان بگیریم؟

چگونه افزایش بک لینک رایگان بگیریم؟

اما چگونه بک لینک به صورت رایگان بگیریم؟ برای گرفتن افزایش بک لینک رایگان بهترین روش ثبت نام و عضویت در سوشیال مدیاها و همچنین ساخت پروفایل است. البته این نکته فراموش نشود که می‌توانید در وبلاگ‌های ایرانی نیز برای خود بک لینک ایجاد کنید. از همه مهمتر عمل کردن به صورت هوشمندانه برای دریافت بک لینک می‌تواند از دیگر موارد برای دریافت آن باشد. در ادامه نکات بسیار مهمی را به شما خواهیم گفت که می‌توانید با استفاده از آنها به‌راحتی بک لینک به صورت رایگان انجام دهید.

نوشتن مقالات باکیفیت

بهتر است از تولید محتوای متنی مناسب استفاده کرده و هر چند مدت یک بار آن را به روز کنید. اما چگونه یک تولید محتوای متنی خوب ایجاد کنیم؟ بعضی از افراد هستند که برای طراحی سایت خود از محتواهای تکراری و کپی شده استفاده می‌کنند که این موضوع به شدت در رتبه سایت در گوگل تاثیر گذاشته و رنک آن را کاهش خواهد داد. بنابراین فراموش نکنید که تولید محتوا یونیک می‌تواند بهترین گزینه برای بالا بردن رتبه سایت در گوگل باشد.

شرکت در جلسات و انجمن‌های مجازی

گفتگو و مشارکت در انجمن‌های آنلاین علاوه‌بر این که به شما کمک می‌کند ترافیک بیشتری کسب کنید باعث می‌شود که در دید عموم و از همه مهمتر موتورهای جستجو قرار بگیرید. این روش یک روش راحت و سریع برای دریافت بک لینک به صورت رایگان است. البته دقت داشته باشید طبق نظر متخصصان ما در مای کاستومر که هنگام اظهارنظر و کمک به مشکلات دیگران، باید نظر شما با کیفیت و راه‌گشا باشد و ایده‌های اصلی خود را ارائه دهید.

ارسال به دایرکتوری وب

در صورتی که به تازگی یک وب سایت را راه‌اندازی کرده‌اید بهتر است به دایرکتوری‌های اینترنتی لینکی ارسال کنید که می‌تواند گزینه مناسبی در ایجاد بک لینک باشد. این روش دسته و زیر شاخه‌های وب سایت‌ها را فهرست می‌کند که این کار باعث می‌شود وب سایت‌تان در معرض دید عموم قرار بگیرد.

بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی

امروزه بسیاری از افراد این روش را زیاد استفاده نمی‌کنند و آن را نادیده می‌گیرند. اما در واقع شبکه‌های اجتماعی می‌تواند لینک‌هایی با کیفیت بالا را برای شما تولید کند که شامل فیسبوک، یوتیوب، توییتر و غیره است و امروزه بسیاری از عموم از آن استفاده می‌کنند. بنابراین قرار دادن لینک در درون شبکه‌های اجتماعی می‌تواند علاوه‌بر ایجاد بک لینک به افزایش ترافیک سایت و افزایش رتبه سایت در گوگل نیز کمک بسیاری کند.

تبادل لینک

تبادل لینک

طبق نظر متخصصان آژانس دیجیتال مارکتینگ در حال حاضر تبادل لینک در بین افراد بسیار مرسوم است و اکثرا از آن استفاده می‌کنند. برای این کار بهتر است وب سایت‌هایی را جستجو کنید که به وب سایت شما مرتبط هستند. همچنین از آنها بخواهید که لینک وب سایت شما را در سایت خود قرار دهند و در مقابل شما نیز همین کار را انجام دهید. این روش می‌تواند یکی از آسان‌ترین و سریع‌ترین روش‌ها برای ایجاد بک لینک‌هایی باکیفیت بالا باشد.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. در این مطلب تلاش کردیم که با توضیح ایجاد بک لینک به صورت رایگان به سئوی سایت‌تان کمک کنیم و با توجه به آن بتوانید بک لینک‌ها را در سایت خود به کار ببرید. خوشحال می‌شوییم در قسمت نظرات برای ما و دیگر خوانندگان کامنت بگذارید و تجربه‌ها و پیشنهادات‌تان را با ما در میان بگذارید.

از این گذشته شما همواره می‌توانید با مشاوره مهندس معراج معمار نسب درک متفاوتی از بازاریابی محتوایی داشته و این کار را به بهترین شکل انجام دهید. تجربه و دانشی که در اختیار شما گذاشته می‌شود حاصل سال‌ها فعالیت در حوزه آژانس دیجیتال مارکتینگ در مای کاستومر است. این تجربه می‌تواند از آن شما باشد، با ما در تماس باشید.

تاثیرافزایش بک لینک بر سئو

برای افزایش رتبه سایت در گوگل روش‌های متفاوتی وجود دارد. برای رسیدن به یک نتیجه عالی باید بهترین روش‌ها را به کار بگیرید. همه می‌‌دانند که لینک سازی یکی از مهم‌ترین فاکتورها در موفقیت یک سایت است. اما شاید همه به اهمیت افزایش بک لینک Increase backlinks آگاه نباشند. برای اینکه درباره تاثیر افزایش بک لینک بر سئو اطلاعات بیشتری کسب کنید، در ادامه با ما همراه شوید.

چرا ساختن بک لینک مهم است؟

چرا ساختن بک لینک مهم است؟

اگر در حوزه تولید محتوای متنی فعالیتی دارید، با کلمه بک لینک آشنا هستید. ساختن بک لینک به طور قابل‌توجهی در افزایش رتبه سایت در گوگل موثر است. با ما همراه شوید تا اهمیت بک لینک را به خوبی دریابید.

بک لینک چیست؟

بک لینک در واقع پیوندی است که یک صفحه سایت را به سایتی دیگر متصل می‌کند. اگر در سایت دیگری بک لینک شما قرار بگیرد، سایت شما یک بک لینک دریافت کرده است. حالا اگر شما لینک سایت دیگری را در صفحه خود قرار دهید، به آن یک بک لینک داده‌اید. کلمه دیگری که به جای بک لینک در دنیای وب استفاده می‌شود، لینک ورودی است.

با پیدایش موتورهای جست‌و‌جو این عامل به مهم‌ترین مفهوم برای سئوسازی سایت بدل شد. در بخش‌های بعدی بیشتر به این موضوع می‌پردازیم.

چرا بک لینک ها اهمیت دارند؟

اگر به صورت کلی بخواهیم بررسی کنیم، بک لینکاز سه جنبه دارای اهمیت هستند که عبارتند از:

1.    در رتبه ‌بندی گوگل موثر است

موتورهای جست‌وجو که گوگل از مهم‌ترین آنهاست، بک لینک ها را به عنوان رای مثبت اعتماد در نظر می‌گیرند. در نتیجه سایتی که بک لینک بیشتری دریافت کرده، برای داشتن رتبه بالا در گوگل دارای شانس بیشتری است. نتیجه پژوهش‌هایی که در رابطه با تاثیر بک لینک بر رتبه سایت صورت گرفته، نشان می‌دهد که بین تعداد بک لینک یک سایت از دامنه‌های واحد با ترافیک ارگانیک از موتورهای جست‌وجوی آن سایت ارتباط تنگاتنگ و مستقیمی وجود دارد. پس دریافت بک لینک با کیفیت بخش مهمی از راهبردهای سئو را پدید می‌آورد.

2.    امکان دیده شدن را بالا می‌برد

گوگل و بقیه موتورهای جست‌وجو به صفحات پربازدید بیشتر رجوع می‌کنند. اگر سایت شما از یک سایت مشهور بک لینک داشته باشد، بیشتر در معرض جست‌وجوی موتورهای جست‌وجو قرار می‌گیرد. در نتیجه سایت شما بهتر و بیشتر دیده می‌شود.

3.    ترافیک ارجاعی را افزایش می‌دهد

بک لینک ها در مسیر سئو سایت فروشگاهی به این دلیل وجود و اهمیت دارند که بتوانند کاربران را به منابع کارآمد و مفید ارجاع دهند. این هدایت، بخشی از فرآیند جست‌وجوست و به همین دلیل است که قابلیت کلیک کردن دارند. زمانی که یک سایت لینک سایت شما را در متن خود قرار می‌دهد، افراد روی لینک کلیک کرده و سایت شما ترافیک ارجاعی (Referral Traffic) دریافت می‌کند. پس می‌توانید بک لینک ‌های سایت خود را در سایت‌های دیگر ایجاد کرده و کاربران بیشتری را مخاطب قرار دهید.

نکاتی در مورد بک لینک خوب

نکاتی در مورد بک لینک خوب

بهتر است جزییاتی را در مورد تشخیص بک لینک خوب در اصول سئو و طراحی سایت بدانیم. در سال‌های اخیر تغییرات زیادی در رابطه با بک لینک ها رخ داده است. پیش از آن، حتی اگر سایت شما از سایت‌های بی‌کیفیت بک لینک دریافت می‌کرد، در گوگل رتبه می‌گرفت. اما با گذشت آن دوره، پس از انتشار الگوریتم پنگوئن توسط گوگل، در زمینه بک لینک تغییرات قابل توجه و بزرگی صورت گرفت. امروزه موتورهای جست‌وجو معیارهایی برای تشخیص بک لینک خوب دارند که به آنها خواهیم پرداخت.

بک لینک باید مرتبط باشد

از آنجا که احتمال کلیک کردن بک لینک مرتبط توسط کاربران وب بیشتر است، بک لینک مرتبط برای گوگل ارزش و اعتبار بیشتری می‌یابد. به عنوان مثال سایتی که به فروش موبایل و تبلت می‌پردازد، منطقی‌تر است که بک لینکی مرتبط با ابزار دیجیتال را در سایت خود قرار دهد. چرا که فرد بازدید‌کننده گوشی‌های موبایل با احتمال بالاتری به مطالب مرتبط با تکنولوژی توجه نشان می‌دهد.این امر سبب افزایش رتبه سایت در گوگل می گردد.

بک لینک باید معتبر باشد

بک لینک باید معتبر باشد

بک لینک‌‌هایی که از سایت‌های قوی‌تر دریافت می‌شوند نسبت به بک لینک‌های دریافتی از سایت‌های ضعیف‌تر، اعتبار بیشتری دارند. این اعتبار با ترافیک ارگانیک آن ارتباط مستقیم دارد. اما باید توجه کنیم بک لینک‌هایی که از سایت معتبر دریافت می‌شوند لزوما از اعتبار بالا برخوردار نیستند. به عنوان مثال اگر از دو صفحه که اعتبار یکسانی دارند و یکی از آنها لینک‌های خارجی بیشتری دارد بک لینک دریافت کنید، اعتباری که از صفحه‌ دیگر (که لینک‌های خارجی کمتری دارد) به سایت شما انتقال داده می‌شود، بیشتر خواهد بود. ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ مای کاستومر اماده ارائه این خدمات هستیم.

لینک مربوط به سایتی با ترافیک بالا باشد

بک لینک از صفحات پرترافیک، اغلب ترافیک بیشتری را نسبت به صفحات کم‌ترافیک به سمت سایت شما هدایت می‌کند. ارتباطی واضح بین رتبه در گوگل و بک لینک از سایت‌های با ترافیک ارگانیک وجود دارد. تعداد بک لینک‌ها از یک صفحه واحد، نسبت به اعتبار سایت از اهمیت بیشتری برخوردار است.

موقعیت لینک در صفحه مهم است

کاربران وب تمایل دارند روی لینک‌هایی کلیک کنند که به صورت متمایز روی یک صفحه از سایت قرار داده شده‌اند. بعضی از صفحات یک سایت اعتبار بالاتری دارند و لینک این صفحات نیز ارزشمند‌تر است. در نتیجه، باید این ویژگی را برای بک لینک‌ های سایت خود مورد توجه قرار دهید.

وقت آن است که بک لینک سایت خود را افزایش دهید

از آنجا که موضوع این مقاله گسترده است، بحث را در همین نقطه به انتها می‌رسانیم تا اگر اطلاعات بیشتر و جزیی‌تری در مورد بک لینک ها نیاز دارید به مقاله‌های مرتبط در مای کاستومر مراجعه کنید. اگر این مقاله اطلاعات مناسبی را در اختیار شما گذاشت، لطفا آن را به اشتراک گذاشته و نظرات خود را با آژانس دیجیتال مارکتینگ مای کاستومر در میان بگذارید. مهندس معراج معمار نسب به عنوان مشاوری متخصص ایده‌های شما را می‌فهمد و بهترین راه حل را با در نظر گرفتن نیاز شما ارائه می‌کند. اینبار برای طراحی سایت ، سئو یا ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ یک مشاور حرفه‌ای را همراه داشته باشید.

star-rate
در کمترین زمان، پاسخگوی سوالات و نظرات شما هستیم
اولین امتیاز رو ثبت کنید
دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *