myc-logo1
اولین امتیاز رو ثبت کنید

تبلیغات در صفحات پربازدید اینستاگرام

تبلیغات در صفحات پربازدید اینستاگرام

تبلیغات در صفحات پربازدید اینستاگرام ، یک روش مناسب برای ارائه محصولات و خدمات شماست. به‌وسیله این نوع تبلیغات، مخاطبان هدف را به دست آورده و به سودآوری می‌رسید. این نوع تبلیغات به سبب ویژگی‌های مثبتی که دارند، می‌توانند در کمترین زمان شما را به اهداف کسب‌وکارتان برساند.

مزایای تبلیغات در صفحات پربازدید

افزایش آگاهی از برند

اگر بخواهید به‌صورت عادی و با پست گذاشتن آمار بازدید سایت خود را بالا ببرید، ممکن است زمان زیادی طول بکشد و یا تغییری در شرایط شما به وجود نیاید. اما درصورتی‌که تبلیغات در صفحات پربازدید انجام دهید، به‌سرعت می‌توانید آمار بازدید خود را افزایش دهید و ترافیک بیشتری را به دست آورید.

با توجه به این موضوع تیم مای کاستومر علاوه بر ارائه خدمات مدیریت اینستاگرام ، تبلیغات در صفحات پربازدید را نیز انجام می‌دهد.

برای ارائه چنین تبلیغاتی، در ابتدا مخاطبان هدف شما را شناسایی کرده و سپس اطلاعاتی در رابطه با موقعیت مکانی، جنسیت، سلیقه مخاطبان و … جمع‌آوری می‌کنند.

با استفاده از این اطلاعات، مای کاستومر مسیر تبلیغات در صفحات پربازدید را مشخص کرده و کسب‌وکار شما را به بهترین شکل به مخاطب نشان می‌دهد.

توجه داشته باشید که تبلیغات باید به‌صورت مستمر درج شوند تا علاوه بر افزایش فالور و لایک، باعث ماندگاری بیشتر در ذهن مخاطب شوند.

اعتماد بیشتر به مخاطبان

صفحات پربازدید، صفحاتی هستند که مخاطبان زیادی درگیر آن‌ها می‌باشند و به آن‌ها اعتماد می‌کنند. به دست آوردن اعتماد و اعتبار در شبکه‌های اجتماعی نیازمند تلاش و زمان زیادی است.

برای اینکه بتوانید در کمترین زمان این اعتماد را به دست آورید، بایستی تبلیغات در صفحات پربازدید را در برنامه‌های بازاریابی خود قرار دهید. تیم خلاق و حرفه‌ای “مشتری من” مجموعه کاملی از پیج های پرمخاطب را در اختیار دارد، که با گذاشتن تبلیغات شما در آن‌ها، اعتماد کاربران را به دست آورده و فروش شما را بالا می‌برد.

راهنمای تبلیغات در صفحات پربازدید اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام به‌طورکلی به دو شیوه اینفلوئنسر مارکتینگ و تبلیغات در صفحات پربازدید صورت می‌گیرد.

در ادامه مهم‌ترین نکات برای تبلیغات اینستاگرام را برای شما عنوان می‌کنیم.

صفحه موردنظر (برای تبلیغات) فالورهای فعالی داشته باشد

داشتن فالور زیاد همیشه به معنای موفقیت در کار نیست. سعی کنید تبلیغات خود را به پیج هایی بسپارید که اغلب فالورهای فعال و واقعی دارند.

برای مثال فالورهای پیج مورد نظر باید مشارکت بیشتری داشته باشند و نسبت به پست‌های پیج، اکشنی انجام دهند. بنابراین توجه داشته باشید که این فالورها همچون فالورهای روح عمل نکنند.

فیک یا تقلبی بودن فالورهای پیج را بررسی کنید

کافی است نرخ تعامل آن پیج را چک کنید تا به فیک و اصلی بودن آن‌ها پی ببرید. شما می‌توانید با بررسی موارد زیر فیک یا اصل بودن فالورها را بررسی کنید:

تعداد لایک

برای بررسی تعداد لایک، در ابتدا تعداد فالورهای پیج را در 16% ضرب کنید. درصورتی‌که عدد به دست آمده نزدیک به تعداد لایک‌ها باشد، می‌توان گفت فالورهای آن پیج فیک نیستند.

(البته در برخی موارد لایک ها توسط پیج خریداری می‌شوند، در این شرایط شما باید افرادی که لایک می‌کنند را بررسی نمایید. برای مثال در صورتی که 50 نفر اول عکس پروفایل نداشتند، باید به اصل بودن فالورها شک کنید!)

لیست فالور

لیست فالورهای پیج موردنظر را با دقت بررسی کنید. اگر فالورهای آن پیج عکسی نداشتند و یا اغلب اشخاص خارجی بودند، قطعاً تعداد زیادی از آن‌ها فیک هستند.

نرخ تعامل

میزان تعامل و کامنتهای آن پیج را باید به صورت کامل بررسی نمایید. درصورتی‌که تعداد کامنت ها عدد منطقی باشد، می‌توان فالورهای پیج را اصل دانست.

نکته‌ای که در رابطه با تعداد کامنت وجود دارد، این است که کامنت ها نباید تکراری یا شبیه بات باشند. بنابراین محتوای کامنت ها را نیز با دقت توجه کنید.

فالور مشترک کمتر

در برخی موارد ممکن است که ادمین پنج پیج پربازدید، تنها یک نفر باشد. در این شرایط به‌احتمال‌زیاد، این پیج ها با شات کردن یکدیگر بالا آمده‌اند و تعداد فالور مشترک بسیاری دارند.

بنابراین چه به یکی از این پیج ها و چه به تمام آن‌ها تبلیغ بدهید، تنها به یک میزان فالورها و انگجمنت شما افزایش پیدا می‌کند.

به‌طورکلی ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از پکیج‌های ارزان تبلیغات اینستاگرام استفاده نکنید. چرا اغلب در این پکیج‌ها میزان فالورهای مشابه، بسیار بالا هستند.

همان‌طور که ملاحظه می‌کنید فرآیند انجام تبلیغات در صفحات پربازدید در عین سادگی ممکن است پیچیده نیز باشد! درصورتی‌که تبلیغات شما بدرستی صورت نگیرد، ممکن است بودجه شما به طور کامل از دست برود و نتیجه مثبتی با خود به همراه نداشته باشد.

با توجه به این موضوع به شما پیشنهاد می‌کنیم برای داشتن تبلیغات مؤثر و نتیجه بخش آن را به یک تیم حرفه‌ای بسپارید. مای کاستومر با بهره‌مندی از یک لیست از پیج های معتبر، می‌تواند در این امر به شما یاری برساند و شرایط مناسبی برای کسب و کارتان فراهم کند.

ضرورتتبلیغات در صفحات پربازدید اینستاگرام

چرا برای تبلیغ در اینستاگرام ریسک کنم و هزینه بپردازم؟

چرا کسب و کارها برای تبلیغات، اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟

چه ضرورتی برای تبلیغات در صفحات پربازدید اینستاگرام وجود دارد؟

اگر شما هم هنوز به ضرورت تبلیغات در صفحات پربازدید پی نبرده‌اید، آمارهای زیر را بخوانید:

  • ۶۷% بازاریابان به کمک صفحات پربازدید و اینفلوئنسرها تبلیغ می‌کنند.
  • ۷۰% نوجوانان به صفحات پربازدید و اینفلوئنسرها بیشتر اعتماد می‌کنند.
  • ۶۰% افراد در هنگام خرید، تحت تأثیر شبکه‌های اجتماعی عمل می‌کنند.
  • ۸۶% از زنان با استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای خرید خود تصمیم می‌گیرند.
  • بیشتر برندها، هزینه‌های بازاریابی به‌وسیله صفحات پربازدید را افزایش می‌دهند.
  • ۷۴% افراد به راهنمایی‌ها و توصیه‌های شبکه‌های اجتماعی برای خرید اعتماد می‌کنند.
  • ۴۹% مصرف‌کنندگان، تحت تأثیر توصیه‌ها و تبلیغات صفحات پربازدید و پرمخاطب هستند.
  • ۷۱% بازاریابان معتقد هستند که صفحات پربازدید و پرمخاطب به ارتقاء کسب‌وکار کمک می‌کنند.
  • ۵۷% شرکت‌های فشن و زیبایی به‌وسیله صفحات پربازدید و پرمخاطب بازاریابی خود را انجام می‌دهند.
مشاهده سایر موارد بستن

با توجه به آمارهای بالا متوجه می‌شویم که تبلیغات در صفحات پربازدید چه اهمیتی دارد. دیگر مثل گذشته تبلیغات به صورتی سنتی طرفدار ندارد و از آنجایی که افراد ساعات زیادی را شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند، پس می‌توان به کمک این شبکه‌ها بهترین بازده را از تبلیغات به دست آورد.

شیوه‌های تبلیغات در اینستاگرام

همان‌طور که ملاحظه می‌کنید امروزه اینستاگرام به یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن ها تبدیل شده است. به‌طوری که کسب و کارهای بسیاری از طریق تبلیغات در اینستاگرام توانسته‌اند، به برند تبدیل شوند.

در ادامه مهم‌ترین شیوه‌های تبلیغات در اینستاگرام را برای شما معرفی می‌کنیم.

این تبلیغات اغلب می‌تواند به دو شیوه پست و استوری باشد. بیشتر پیج های پربازدید تبلیغات را به صورت استوری قبول می‌کنند.

مبلغ تبلیغات بر اساس استوری اغلب به دو شیوه میزان ویو و یا مدت زمانی که استوری می‌شوند، محاسبه می‌شود. برای مثال ممکن است یک پیج تنها 10 ساعت تبلیغات شما را به صورت استوری بگذارد. برخی نیز ممکن است با توجه به میزان ویو، هزینه را تعیین کنند. برای مثال در صورتی که بنر یک تبلیغ 10 هزار ویو داشته باشد، آن تبلیغ برداشته می‌شود.

در رابطه با پست‌های تبلیغاتی هم اغلب به صورت ساعتی تعرفه تعیین می‌گردد. به طور کلی با توجه به اینکه تبلیغات استوری اغلب هزینه کمتری نسبت به تبلیغات پست دارند، بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرند.

اینفلوئنسرها به افرادی گفته می‌شود که تأثیر بسیار زیادی بر روی مخاطبانشان می‌گذارند. برای مثال در صورتی که محصولی را به کاربران پیشنهاد کنند، بلافاصله افراد بسیاری برای خرید آن محصول اقدام می‌کنند.

نکته‌ای که در رابطه با اینفلوئنسرها وجود دارد، این است که برای تبلیغات باید تنها به افرادی که زمینه کاری مرتبطی با شما دارند، تبلیغات خود را بسپارید.

این تبلیغات به صورت یک بنر بسیار زیبا طراحی می‌شوند. در این بنر ها، هدف تبلیغات شما به‌خوبی به نمایش گذاشته می‌شود.

تبلیغات ویدئویی فرصت بیشتری برای ارائه محصولات و خدمات شما دارند. شما می‌توانید تبلیغات ویدئویی را به صورت موشن گرافیک، اسلایدی و … به نمایش بگذارید.

ما به‌تمامی کسب و کارها پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه بتوانند به بهترین شکل در ذهن مخاطب ماندگار بمانند، از تبلیغات متوالی استفاده کنند.

شما می‌توانید از طریق تبلیغات متوالی مجموعه‌ای از تصاویر و عکس‌ها را نشان دهید، تا افرادی بیشتر شما و کسب و کارتان را بشناسند. توجه داشته باشید که به کمک این شیوه تبلیغاتی بهترین بازده را از تبلیغات به دست می‌آورید.

تعرفه تبلیغات در صفحات پربازدید

برای اینکه بتوانید به بهترین شکل در اینستاگرام محصولات یا خدمات خود را بفروشید، باید در ابتدا فالورهای واقعی به دست بیاورید. در صورتی که فالورها واقعی باشند، به‌مرور زمان برخی از آن‌ها به مشتری تبدیل شده و از لحاظ درآمدی باعث رشد شما و کسب و کارتان می‌شوند.

تیم مای کاستومر علاوه بر ارائه خدمات مدیریت اینستاگرام ، به بهترین شکل تبلیغات در صفحات پربازدید اینستاگرام را انجام داده و باعث رشد و پیشرفت کسب و کار شما می‌شوند.

برای دریافت مشاوره در مورد خدمات تبلیغات در اینستاگرام با شماره همراه 09124777487 و شماره‌های ثابت 02126408816 – 02126408817 تماس حاصل کنید.

امروزه اغلب افراد بخش زیادی از زمان خود را در فضای دیجیتال خلاصه می‌کنند. بسیاری از فروشگاه‌ها نیز به این نتیجه رسیده‌اند که برای جذب افراد و مشتریان بیشتر باید در فضای مجازی حضوری پر رنگ داشته باشند. هر زمانی که کسب و کاری را شروع می‌کنید نیازمند تبلیغات هستید، حال اگر این کسب و کار در فضای مجازی باشد شما نیازمند تبلیغات در پیج های اینستاگرام پر بازدید خواهید بود. فراموش نکنید که تبلیغات خود را فقط محدود به اینستاگرام نکنید! در این مطلب از وب سایت … درباره‌ی تبلیغات در اینستاگرام صحبت خواهیم کرد، در صورتی که علاقه‌مند به این موضوع هستید با ما همراه باشید.

تبلیغات در پیج های اینستاگرام پر بازدید

احتمالا از خود می‌پرسید تبلیغات در فضای مجازی چه تاثیری روی میزان فروش شما خواهد گذاشت؟ برای پاسخ به این سوال نیازمند کسب اطلاعات در این خصوص هستید که پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را از دست ندهید. یک روش مناسب برای ارائه خدمات و محصولات شما، تبلیغات در صفحات پربازدید اینستاگرامتبلیغات در صفحات پربازدید اینستاگرام است. امروزه اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های سطح دنیا به شمار می‌رود. شما با استفاده از این روش تعداد مخاطبان خود را افزایش داده و سود بیشتری را به دست خواهید آورد. این روش تبلیغاتی به دلیل ویژگی‌های بسیاری که دارد در زمان کم شما را به هدف‌هایتان می‌رساند.

تبلیغات در پیج های اینستاگرام پر بازدید به دو شیوه استوری و پست انجام می‌شود. اغلب پیج های پر بازدید روش استوری را قبول دارند و بیشتر از آن بهره می‌برند، که البته این تقاضای بالا روی قیمت آن تاثیرگذار بوده و به دو عامل مدت زمان استوری و میزان ویو بستگی دارد، به عنوان نمونه هزینه تبلیغات در پیج های پر بازدید اینستاگرام بر مبنای میزان ساعت ( مثلاً ۱۰ ساعت ) و میزان ویو ( ۱۰ هزار ویو ) مشخص می‌شود.

مزایای تبلیغات در صفحات پربازدید

مزایای تبلیغات در صفحات پربازدید

استفاده از روش تبلیغاتی در صفحات پر بازدید اینستاگرام دارای مزایای بسیاری است که در ادامه بیان خواهیم کرد:

  • افزایش آگاهی از برند

در صورتی که تصمیم بگیرید با پست گذاشتن عادی به هدف خود یعنی بالا بردن آمار بازدید سایت برسید، زمان زیادی باید صبر کنید و احتمال دارد شرایط شما تغییری نکند. اما اگر تبلیغات در پیج های اینستاگرام پر بازدید را انتخاب کنید، به سرعت شاهد افزایش ترافیک و بازدید سایت خود خواهید بود. در این مورد این نکته را فراموش نکنید که تبلیغات شما باید مداوم باشد تا باعث ماندگاری در ذهن مخاطبین شود.

  • اعتماد بیشتر به مخاطبان

پیج هایی که پر بازدید هستند دارای مخاطبان زیادی بوده که به آن‌ها اعتماد کرده‌اند. قبول دارید به دست آوردن چنین اعتماد و اعتباری در شبکه‌های اجتماعی بسیار سخت بوده و نیازمند تلاش و زمان زیادی است! برای به دست آوردن اعتماد در کم‌ترین زمان باید تبلیغات در پیج های پر بازدید اینستاگرام را در برنامه‌های بازاریابی خود انتخاب کنید.

فاکتور‌های مهم هنگام تبلیغات در پیج های اینستاگرام پر بازدید

فاکتور‌های مهم هنگام تبلیغات در پیج های اینستاگرام پر بازدید

در صورتی که تصمیم گرفتید از این روش برای ارتقا فالوور و مشتریان خود استفاده کنید، باید به این نکته توجه داشته باشید که پیج انتخابی دارای فاکتورهای مورد نیاز باشد. در ادامه این فاکتورهای مهم را بیان می‌کنیم:

  • داشتن فالوورهای واقعی که برای به دست آوردن و حفظ آن‌ها زحمت کشیده شده است.
  • دریافت تبلیغات کم در آن پیج، زیرا اگر تبلیغات زیاد باشند، تبلیغ شما در بین آن‌ها گم می‌شود.
  • بنر و ویدئو جذاب برای جلب نظر کاربران
  • پیج تبلیغ کننده باید زمان حضور مخاطبان شما را بداند و در آن زمان‌ها پست و استوری را آپلود کند.

تاثیر پیج کاربری روی تبلیغات

پیج های زیادی دست به تبلیغات در اینستاگرام می‌زنند، اما تمام آن‌ها نمی‌توانند به میزان مطلوب این کار را انجام دهند. به طور کلی کاربران اینستاگرام شامل افراد عادی که برای سرگرمی در این شبکه حضور دارند، افرادی که فروشگاه دارند و شامل ادمین‌های معمولی و حرفه‌ای می‌شوند، کسانی که معروف بوده و اقدام به ساخت ویدئو می‌کنند و پیج های هماهنگ با کسب و کار شما، می‌باشند. لذا نوع حساب کاربری در اینستاگرام به میزان زیادی در بازدید و تبلیغات پیج شما تاثیرگذار است.

کدام پیج ها برای تبلیغات اینستاگرام مناسب هستند؟

کدام پیج ها برای تبلیغات اینستاگرام مناسب هستند؟

برای انتخاب بهترین پیج برای تبلیغ در اینستاگرام باید به عوامل زیادی توجه شود که مهم‌ترین آن‌ها این است که مخاطبان پیج مورد نظر به خدمات، برند و محصولات شما علاقه‌مند باشند. به عنوان نمونه اگر می‌خواهید در اینستاگرام تبلیغ یک فروشگاه لوازم خانگی را کنید، بهتر است تبلیغات در پیج های اینستاگرام پر بازدید در حیطه لوازم خانگی را انتخاب کنید، زیرا مخاطبان این پیج افرادی هستند که به محصولات لوازم خانگی علاقه‌مند می‌باشند. اگر محصول مورد نظر شما تخصصی نبوده و عمومی است می‌توانید در پیج های عمومی اینستاگرام که بسیار فراوان هستند، تبلیغات خود را انجام دهید.

پیش نیازهای مهم قبل تبلیغات

اگر در نظر دارید پیج خود را به صورت حرفه‌ای اداره کنید که افراد دیگر برای تبلیغات به شما مراجعه کنند باید مواردی را در نظر بگیرید که در ادامه آن‌ها را بیان می‌کنیم:

  • اینستاگرام و الگوریتم‌های آن را به خوبی بشناسید.
  • باید یک پروفایل حرفه‌ای بسازید که باعث جذب کاربران شود.
  • فعالیت شما باید متناسب و یک اندازه باشد، به عبارت دیگر در یک روز چند پست نگذارید و فردا هیچ گونه پستی نداشته باشید!
  • گرافیست خلاق پیدا کنید.
  • نیازهای مشتریان خود را برآورده کنید.
  • روانشناسی رنگ‌ها را در نظر بگیرید.

 جمع بندی

یکی از بهترین روش‌ها برای ارتقا بازدید و فروش محصولات و خدمات استفاده از روش تبلیغات در پیج های اینستاگرام پر بازدید است که در این مطلب از وب سایت … به طور کامل به آن پرداختیم. شما با نکات بیان شده می‌توانید بهترین پیج را بر اساس اعتبار آن انتخاب کرده و تبلیغات خود را با خیال راحت به آن بسپارید. با این کار قدم بزرگی در توسعه و پیشرفت وب سایت و فروش محصولات خود برداشته‌اید. در صورت داشتن هر گونه سوال مربوط به تبلیغات در صفحات پربازدید اینستاگرام می‌توانید با ما تماس حاصل فرمایید. همچنین بسیار خوشحال می‌شویم انتقادات و پیشنهادات خود را در قسمت نظرات بیان کنید.

سایر خدمات
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای طراحی و ساخت کمپین تبلیغاتی با ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *