myc-logo1

آموزش ساخت انکر تکست در سایت

آموزش ساخت انکر تکست در سایت
نحوه‌ ی استفاده از لنگر در نوشتن محتوا
برای دیدن فهرست مطالب کلیک کنید
اولین امتیاز رو ثبت کنید

نحوه‌ ی استفاده از لنگر در نوشتن محتوا How to use anchor in content writing – زمانی که از اینترنت استفاده می‌کنید فرقی ندارد که یک کاربر عادی هستید یا دارای یک کسب‌وکار باشید، در هر صورت شما به انکر لینک‌ها نیاز دارید. در واقع انکر لینک‌ها، همان لینک‌هایی هستند که وقتی روی آنها کلیک کنید به صفحات دیگر منتقل می‌شوید. اما لنگر تکست‌ها چه کمکی به سایت‌تان می‌کند؟ چطور باید از انکر لینک‌ها استفاده کرد؟ در این مقاله درباره نحوه‌ ی استفاده از لنگر در نوشتن محتوا صحبت خواهیم کرد. با مای کاستومر همراه باشید.

انکر تکست چیست؟

انکر تکست چیست؟

انکر لینک یا لنگر تکست‌ها یک نوع پیوند هستند که هنگام کلیک کردن روی آن شما را به یک‌جای مشخص از صفحه دیگر انتقال می‌دهد. این ویژگی می‌تواند در محتواهای بسیار طولانی کاربردی باشد. بسیاری از افراد در طراحی سایت‌شان این ویژگی را به صورت یک جدول در تولید محتوای خود استفاده می‌کنند که کاربر بسیار آسان‌تر بتواند به عناوین صفحات دیگر دسترسی کامل را داشته باشد.

استفاده از لنگر در نوشتن محتوا چگونه انجام می‌شود؟

امروز افراد خیلی کم حوصله شده‌اند و تنها در حد چند ثانیه درون یک صفحه زمان می‌گذارند. همچنین روی تولید محتوای متنی ایجاد شده، تصمیم می‌گیرند که درون آن صفحه بمانند یا آن را ترک کنند. یکی از بهترین راه‌ها استفاده از بک لینک است که علاوه‌بر اینکه کار کاربران شما راحت‌تر می‌کند باعث می‌شود که کاهش نرخ پرش سایت شما کمتر شود، از لحاظ دیگر به سئو سایت شما کمک زیادی می‌کند که می‌تواند در افزایش رتبه سایت در گوگل تاثیر زیادی داشته باشد.پس به این نکته در ارتباط با نحوه‌ ی استفاده از لنگر در نوشتن محتوا توجه نمایید.

طریقه قرارگیری استفاده از لنگر در نوشتن محتوا

طریقه قرارگیری استفاده از لنگر در نوشتن محتوا

اما بخش جذاب مقاله این است که چطور انکر لینک را به درون وردپرس قرار دهیم. برای این کار باید به صورت دستی خودتان آن را در محتوای سایت اضافه کنید. در مراحل زیر آن را دقیق‌تر توضیح خواهیم داد:

مرحله اول

 در ارتباط با نحوه‌ ی استفاده از لنگر در نوشتن محتوا در نظر بگیرید که ابتدا از لینک یا `#` در محتوا استفاده می‌شود برای این کار می‌توانید متن مورد نظر را انتخاب کرده و در قسمت بالا روی پیوند کلیک کنید که یک باکس مربوط به لینک باز شود.

مرحله دوم

در این قسمت باید ID مورد نظر را باید به عنوان اضافه کنید. لذا با استفاده از این آیدی می‌توانید کاربر را به صفحه دیگری منتقل دهید. فقط توجه داشته باشید که در ابتدای هر نام یک # اضافه شود. حالا که تمام موارد گفته شده را انجام داده‌اید باید به بخش محتوا مراجعه کنید و ببینید که مرورگر شما به صفحه موردنظر انتقال داده می‌شود یا نه. در صورتی که صفحه موردنظر عنوان یا تیتر نبود و یک متن بود، باید روی سه نقطه‌ای که در گوشه ادیتور قرار دارد کلیک کنید و سپس گزینه ویرایش به عنوان HTML  را انتخاب کنید.

بعد از کلیک روی این گزینه می‌بینید که بلوک شما به صورت html نشان داده می‌شود. حالا باید بخشی که قصد دارید صفحه به آنجا انتقال داده شود را پیدا کرده و سپس به آن آیدی بدهید، این بخش‌ها دارای تگ‌هایی مثل p یا html هستند که شما باید روی گزینه‌ای که آن را به حالت HTML تبدیل می‌کند کلیک کنید.کارشناسان ما در مای کاستومر اماده ارائه اطلاعات تکمیلی به شما عزیزان هستند.

مزایای استفاده از لنگر در نوشتن محتوا

مزیت‌های انکر تکست‌ها نسبت به معایب آن بسیار بیشتر است که در ادامه آنها رو شرح خواهیم داد:

نمایش در صفحات طولانی

انکر لینک‌ها می‌توانند در صفحات طولانی و بلند اهمیت ویژه‌ای پیدا کنند. به عنوان مثال زمانی که از جملات طولانی استفاده می‌کنید اسکرول کردن آن بسیار مشکل‌ساز و کسل کننده است. اما وقتی از انکر لینک‌ها استفاده شود کاربر می‌تواند مستقیم به قسمتی که علاقه دارد برود و مطالب را سریع‌تر بخواند. این کار باعث افزایش بازدید در سایت می‌شود.

لینک‌دهی مستقیم

لینک‌دهی مستقیم

در صورتی که از انکر لینک‌ها در هدر‌ها استفاده کنید باعث می‌شود که کاربر خیلی سریع‌تر به بخش‌های مختلف یک مقاله انتقال داده شود. این کار در شبکه‌های اجتماعی و تیم‌های پشتیبانی بسیار مفیدتر خواهد بود.

اتصال به چندین لینک

انکر لینک باعث می‌شود که بعضی اوقات چندین انکر لینک از یک صفحه به صورت پرش به لینک‌ها انتقال داده شود که در افزایش نرخ کلیک کمک بسیاری می‌کند.

معایب استفاده از لنگر در نوشتن محتوا

انکر لینک علاوه‌بر مزایایی که دارد می‌تواند معایبی نیز دارد که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت:

کم کردن زمان ماندن کاربر درون سایت

 اغلب اوقات وقتی که کاربر به هدف خود برسد با سرعت آن صفحه را ترک می‌کند و انکر لینک باعث می‌شود که کاربر سریع به هدف خود برسد.

کاهش کلیک روی تبلیغات

 طبق نظر متخصصان سئو بسیاری از تبلیغات در بخش‌های میانی مطلب قرار دارند و هرگز دیده نمی‌شوند.

مشکلات فنی پس از تغییر دامنه

مشکلات فنی پس از تغییر دامنه

هنگامی که از یک لینک درون تولید محتوا متنی خود استفاده می‌کنید، امکان دارد که دامنه آن تعویض شود و مشکلاتی را برای شما به وجود بیاورد که برای رفع این مشکل باید زمان و هزینه‌‌ای را در نظر گرفت.

بهترین روش برای بهینه‌سازی انکر تکست‌ها

  1. متن و پیوندهای لنگر خود را به صورت ثابت نگه دارید و از پیوندهای مختصر و مفید استفاده کنید.
  2. محتوای متنی خود را در یک صفحه مرتبط نگه دارید و مطمعن شوید که به صفحه مربوطه لینک می‌دهید.
  3. هنگام نام‌گذاری متن لنگر از کلمات کلیدی استفاده کنید که رتبه سایت‌تان در گوگل افزایش پیدا کند.
  4. از تولید محتواهای عمومی خودداری کنید، زیرا در کاوش وب‌سایت به شما کمک نمی‌کند.

در این مقاله از آژانس دیجیتال مارکتینگ مای کاستومر تلاش کردیم که با توضیحاتی درباره نحوه‌ ی استفاده از لنگر در نوشتن محتوا به سئوی سایت‌تان کمک کنیم و با توجه به آن بتوانید انکر لینک‌ها را در سایت خود به کار ببرید. اما شما از بک لینک‌ها برای چه کارهایی استفاده می‌کنید؟ اگر تجربه استفاده از آن را دارید، خوشحال می‌شویم که از پیشنهادات شما عزیزان استفاده کنیم. همچنین، اگر که در زمینه آموزش انکر لینک‌ها سوالی دارید می توانید از طریق بخش نظرات برای ما کامنت بگذارید. افزایش

star-rate
در کمترین زمان، پاسخگوی سوالات و نظرات شما هستیم
اولین امتیاز رو ثبت کنید
دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *